abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71180657
Wanneer gaat Lennon naar America Diaan?
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_71183223
en Tess slaapt wer in d'r eigen bed... wederom na een huiltje
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 16:10:39 #53
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_71183523
Goed te horen!! Fijn, Vicky! Zou t dit dan zijn???
pi_71183678
ik hoop het
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 17:15:14 #55
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_71186186
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 14:48 schreef seilram het volgende:
Die Lennon jaja die dacht jullie naar 3 flessen toe omdat ik niet alles op eet... moet je eens pap en mam hoe ik kan eten!
ja dat zou je bijna denken hè?? Nou ja, maar even kijken hoe het verder gaat, anders weer extra voeding erbij ergens. Kan hij ook wel gebruiken, we waren vanmiddag bij cb en hij was maar 275 gram aangekomen in 4 weken, maar gezien het feit dat hij oorontsteking heeft gehad 1,5 week geleden, is het niet helemaal reëel. Hij weegt nu 6985 gram, is 68 cm en zn hoofdomtrek is 43,7 cm. Qua lengte en hoofdomvang gaat het goed, qua gewicht blijft hij iets achter.

Estrys, Lennon gaat vrijdag naar America!!

[ Bericht 0% gewijzigd door Diaan73 op 21-07-2009 17:22:17 ]
Make love, not war ☮
  dinsdag 21 juli 2009 @ 17:22:55 #56
114177 Diaan73
pi_71186467
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 16:02 schreef Vicky het volgende:
en Tess slaapt wer in d'r eigen bed... wederom na een huiltje
Hopelijk is dit het...
Make love, not war ☮
pi_71187132
ze heeft een uurtje geslapen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 21 juli 2009 @ 19:13:34 #58
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71189881
hoe is het na dat uurtje gegaan vicky? ik heb een hoop gelezen maar ik ben het merendeel al weer vergeten, zelfs na nog twee keer teruglezen...

Jan heeft zich keurig gedragen vandaag; de dienst was prachtig en héél erg druk (meer dan 200 mensen en er hadden er al 71 gebeld dat ze niet konden komen. ik ben dan ook van kwart voor tien tot kwart voor vijf weggeweest .. was volledig gesloopt toen ik thuiskwam maar dan kom je thuis en dan zit daar een klein vrolijk mannetje op de bank wat helemaal begon te grijnzen en lachen en armpjes naar me uitsteken .. nou zaten de tranen nog hoog (ook omdat ik ook aan mijn vaders graf geweest ben) en daar kwamen de waterlanders weer ... nu gaat het weer prima en ligt jan heerlijk in de box te spelen met winnie the poo rammelaar...

sorry voor de dagboek-egopost
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 21 juli 2009 @ 19:16:58 #59
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71189980
ohjah, dat ondersteboven liggen doet jan ook vaak raissa hoewel vaker overdwars (in slaapzak idd) en zo slaapt hij nog het liefste ook, want als ik hem terugleg, ligt hij na max een half uurtje weer zo ...
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_71190764
Ik zie aan het begin van het topic staan: 'Leander gemist' en ik denk: had ik hem gepost dan?

Nog ff wennen

Maar hier ook een op-de-kop slaper. Ik heb zijn bedje andersom opgemaakt, maar dat hielp niet
pi_71191755
het is nu weer pret. huilen, jammeren, piepen... ze ligt nu bij me. over een uurtje gaat ze in bad, fles en naar bed
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_71191828
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 20:08 schreef Vicky het volgende:
het is nu weer pret. huilen, jammeren, piepen... ze ligt nu bij me. over een uurtje gaat ze in bad, fles en naar bed
och
En als ze eenmaal in bed ligt voor de avond, gaat het dan beter? Of is het dan nog vaak hele avond piepen?
pi_71191993
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 20:10 schreef freecell het volgende:

[..]

och
En als ze eenmaal in bed ligt voor de avond, gaat het dan beter? Of is het dan nog vaak hele avond piepen?
na de laatste fles is ze knock out. ze heeft ook weer spruw voor de 3e keer.... ik word er gek van
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_71192201
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 20:14 schreef Vicky het volgende:

[..]

na de laatste fles is ze knock out. ze heeft ook weer spruw voor de 3e keer.... ik word er gek van
alweer Misschien een keer gentiaan violet proberen? Wel ongelofelijk balen zeg

Wel fijn dat ze na die fles KO gaat, heb je nog een beetje rust 's avonds...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 21 juli 2009 @ 20:20:14 #65
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71192220
waarom probeer je dan niet gentiaan violet vicky? sterkte

Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 21 juli 2009 @ 20:20:42 #66
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71192249
freecell was me voor

pi_71193909
na die laatste fles ga ik ook mee knock out
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 21 juli 2009 @ 21:15:59 #68
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_71194374
Joep heeft vandaag 2 x gehuild... dankzij mij

1e keer had ik hem vast en ik nieste heel hard en hij schrok heel erg. 2e keer liet hij zijn tut vallen en ik buk met hem in mijn armen en ik stoot zijn hoofd aan de tafel. Arm ding, ik voel me zo schuldig

Balen van die spruw Vicky. Joep kreeg het ook weer, dus ik gebruik de daktarin maar een dagje langer.
Niet mieten! Door gieten!
pi_71195558
Ah zielig is dat hè, als ze schrikken van het niesen. En hoofd stoten is mij op een of andere wonderbaarlijke manier nog niet gebeurd, gelukkig. Ik ben vreselijk onhandig dus het verbaast me echt dat dat me bespaard is gebleven.

Vicky, dat huilen 's avonds lijkt echt op clusteren maar dan zonder borstvoeding zeg maar, het komt mij iig heel bekend voor, ook het ineens in slaap vallen na de voeding. Lekker plakken met je meiske en houd jezelf in de gaten hoor, ik vind je best moe en tobberig klinken.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 21:51:08 #70
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_71195776
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 20:14 schreef Vicky het volgende:

[..]

Was je ook alles op 60 graden? Spugdoekjes, alles waar ze op kauwt, de handdoeken van de mensen die haar fles bereiden en geven, al dat soort dingen? Heeft ze het misschien ook aan de billen (luieruitslag?) en worden de handen niet gewassen voor en na een verschoning. Het moet ergens vandaan komen waardoor ze iedere keer weer besmet raakt, denk ik?
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  dinsdag 21 juli 2009 @ 22:28:16 #71
114177 Diaan73
pi_71197272
Nog even de curves:

Vicky, balen dat Tess weer spruw heeft zeg. En seilram, dat kan natuurlijk gebeuren... hoef je je niet schuldig over te voelen.
Make love, not war ☮
  dinsdag 21 juli 2009 @ 22:46:26 #72
12913 GreatWhiteSilence
pi_71198017
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 21:15 schreef seilram het volgende:

1e keer had ik hem vast en ik nieste heel hard en hij schrok heel erg. 2e keer liet hij zijn tut vallen en ik buk met hem in mijn armen en ik stoot zijn hoofd aan de tafel. Arm ding, ik voel me zo schuldig

Balen van die spruw Vicky. Joep kreeg het ook weer, dus ik gebruik de daktarin maar een dagje langer.
Zoiets heb ik ook gehad. Annicka is nogal een wriemelkont, dus toen ik een keertje op de grond zat met haar op mijn schoot duwde ze zich met haar beentjes van mij af en ze viel zo op de grond...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  dinsdag 21 juli 2009 @ 22:48:00 #73
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_71198073
Hangt spruw samen met luieruitslag? datwissiknie!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 22:54:24 #74
12913 GreatWhiteSilence
pi_71198333
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 22:48 schreef Memmel het volgende:
Hangt spruw samen met luieruitslag? datwissiknie!
Hoeft niet per se natuurlijk, maar het kan wel.
pi_71204968
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 21:51 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Was je ook alles op 60 graden? Spugdoekjes, alles waar ze op kauwt, de handdoeken van de mensen die haar fles bereiden en geven, al dat soort dingen? Heeft ze het misschien ook aan de billen (luieruitslag?) en worden de handen niet gewassen voor en na een verschoning. Het moet ergens vandaan komen waardoor ze iedere keer weer besmet raakt, denk ik?
ik was op 40 graden, maar zal de spuugdoekjes maar eens op 60 wassen. En ja, ze heeft ook luieruitslag...
Vanancht wel een goede nacht gehad. Om 22.00 ging ze slapn, 4.00 een fles, toen om 4.30 weer slapen tot 8.00.

Vandaag nacontrole vk.. best wel raar..

tis me gelukt om een lach op de foto te zetten zie fototpic

Ik voel me niet tobbig, wel heel moe en af en toe moedeloos... weet soms niet wat ik met het huilen aan moet...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_71205169
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 21:15 schreef seilram het volgende:

Dat overkomt heel veel mensen wel een keer volgens mij Seilram Ik ben wel eens met Seb zijn hoofd tegen de muur gestoten op de trap. Ow en laatst had ik hem even op de grond laten spelen omdat ik wat moest doen in de babykamer, hij niest en door die beweging stoot hiij zo zijn hoofd op de grond. Brullen.

Tess alweer spruw? Wat balen zeg.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_71205410
Oh seilram , dat overkomt je vaker hoor.. Amber stootte gister per ongeluk een keer of 3 tegen Tess d'r hoofd.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_71205530
En pas ook op voor deurposten als je met je kind op je arm loopt
seilram dat gebeurt denk ik iedere ouder wel een keer, hoe lullig het ook is

En sterkte met de spruw van Tess

Ik ren alweer terug naar het dreumestopic hoor
pi_71205868
Ow Vicky het zit je niet mee Ik denk dat iedereen het met me eens is als ik zeg dat we graag DE oplossing voor je konden vinden. Succes bij de nacontrole vandaag.

Mooie curves Diaan! Lennon doet het goed, en het is zo'n vrolijk mannetje

Seilram, hoe sneu het ook is op dat moment, het gebeurt overal. Ik moest ook even slikken toen ik even iets in de prullenbak gooide en ik terugliep en nog net Koen van zijn stoeltje zag donderen....
  woensdag 22 juli 2009 @ 09:49:08 #80
12913 GreatWhiteSilence
pi_71205938
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 08:57 schreef Vicky het volgende:

[..]

ik was op 40 graden, maar zal de spuugdoekjes maar eens op 60 wassen. En ja, ze heeft ook luieruitslag...
Vanancht wel een goede nacht gehad. Om 22.00 ging ze slapn, 4.00 een fles, toen om 4.30 weer slapen tot 8.00.

Vandaag nacontrole vk.. best wel raar..

tis me gelukt om een lach op de foto te zetten zie fototpic

Ik voel me niet tobbig, wel heel moe en af en toe moedeloos... weet soms niet wat ik met het huilen aan moet...
Ik zou alles van dat soort zaken wat ik opnoemde op 60 graden wassen. Dat is echt de minimale temperatuur om van spruw in kleding e.d. af te komen. Ook de hydrofiele doeken waar je haar mee afdroogt bijvoorbeeld (vanwege de luieruitslag). Spruw is echt heel hardnekkig, helaas. En alle flesjes e.d. uitkoken, maar ik neem aan dat je dat al doet.

[ Bericht 1% gewijzigd door GreatWhiteSilence op 22-07-2009 09:55:24 ]
pi_71210932
He sterkte Vicky, ik hoop dat Tess snel weer af is van de spruw en dat je het in de toekomst kunt voorkomen.

Mooie groeicurves van Lennon zeg.

Seilram verwijt het jezelf niet. Zoiets kan gewoon een keertje gebeuren. Als er maar niets ergs is gebeurd.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_71210969
Over stoten gesproken, lief zat laatst met B op de arm aan de ettafel met mijn te webcammen, en ineens begint B te spartelen en trapt zo met zijn lieve beentjes tegen de rand van de tafel... Lief natuurlijk weer in de stress, maar ben blij dat dit soort dingen dus iedereen overkomen, ook de beste en liefste mama's...
(Al blijft het zielig voor die wurmpjes natuurlijk )
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_71211018
Ik las laatst dat spruw een vorm van Candida-infectie is... Dus daarom komt het (vaak) ook in het luiergebied voor. Daar dus ook maar goed "ontsmetten"...
Lijkt me wel superlastig hoor; sterkte Vicky!
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_71213964
Ik heb echt alleen de spuugdoekjes en hydrofielen op 60 graden gewassen en was er na een kuurtje wel af, dus volgens mij zit het hem niet alleen in het wassen?
pi_71214002
ik kijk het nog ff aan anders vraag ik om Nystatine. Heb ik toen bij Amber ook gehad.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 22 juli 2009 @ 14:15:54 #86
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71214203
Hier even een stiekeme alvast-voor-straks-meelezer. (en ik vind het ook gewoon leuk om te zien hoe het met de nieuwe babytjes gaat)
Ik ben zelf erg gevoelig voor schimmelinfecties* (dat gaat nog wat worden straks met de borstvoeding...) en ik kom er ook moeilijk vanaf als ik niet alles op 60 graden was. En ja, daar heb ik wel eens wat kleren mee naar de filistijen geholpen, maar je gezondheid is wel belangrijker vind ik.

We gaan hier zelfs zo ver dat de kleren van mijn man, die meestal wel op 40 graden gaan, in een andere wasmand gaan dan de spullen die zeker op 60 graden moeten.

Het hoeft niet voor iedereen zo te zijn, maar als je toevallig net gevoelig bent voor schimmels kan goed wassen net het verschil maken tussen jezelf steeds opnieuw besmetten en niks aan de hand.

*mijn afweer is een beetje naar de knoppen na een riedeltje van 7 verschillende penicillinekuren als kind
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_71214266
ik ben ook gevoelig voor schimmels.. volgens mij heb ik er nu ook weer eentje te pakken
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_71214341
Kobus is weer lekker aangekomen! 5070 gr vandaag! Tjee, echt een grote vent, vooral vergeleken met al die iniemienies op het weeguurtje.

Echt vervelend die spruw. Wij zijn er eindelijk vanaf (knock on wood). We hebben dus bijna 3 weken nyastatine gebruikt en ik werd goed chagerijnig van dat plakkerige spul. Toen die Gentiaan Violet besteld en met 4 dagen was het weg. Wel een paars bekkie. En alles gewassen op 60 inderdaad. En elke dag alles verschonen.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  woensdag 22 juli 2009 @ 14:28:23 #89
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71214659
Ik denk dat ik die gentiaan violet ook maar op mijn boodschappenlijstje zal moeten zetten voor straks.

Ik was trouwens sowiezo van plan een 'babyapotheekje' aan te leggen voor de geboorte. Dus wat zetpilletjes paracetamol en infacol tegen de krampjes. Verder was ik nog niet gekomen, maar misschien hebben jullie nog aanraders?
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_71215228
Detinox bij tandjes en Cinababy bij krampjes doen het hier goed

Hij zegt mama En niet gewoon MAMAMAMAMAMAMA of MAMA, maar echt Mama! tegen mij Als hij mij ziet of hij iets van mij wil

Te lief!
pi_71215406
Wat Lief!
Nu ben je officieel Mama!

En vitamine D en K druppeltjes, als je borstvoeding geeft tenminste. Ik heb verder nog niets in huis want paracetamol enzo mag pas na 3 maanden geloof ik. Ik heb ook Cinababy trouwens.
  woensdag 22 juli 2009 @ 15:08:33 #92
12913 GreatWhiteSilence
pi_71215968
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 14:08 schreef freecell het volgende:
Ik heb echt alleen de spuugdoekjes en hydrofielen op 60 graden gewassen en was er na een kuurtje wel af, dus volgens mij zit het hem niet alleen in het wassen?
Speelgoed ook schoonmaken, maar daar zal Tess nog wel niet zo heel veel van hebben, denk ik?
  woensdag 22 juli 2009 @ 15:11:13 #93
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_71216093
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 14:19 schreef oeke het volgende:
Kobus is weer lekker aangekomen! 5070 gr vandaag! Tjee, echt een grote vent, vooral vergeleken met al die iniemienies op het weeguurtje.

Echt vervelend die spruw. Wij zijn er eindelijk vanaf (knock on wood). We hebben dus bijna 3 weken nyastatine gebruikt en ik werd goed chagerijnig van dat plakkerige spul. Toen die Gentiaan Violet besteld en met 4 dagen was het weg. Wel een paars bekkie. En alles gewassen op 60 inderdaad. En elke dag alles verschonen.
Kobus gaat Joep voorbij! met het gewicht dan Joep is nu 4500 gram.
Bedankt voor jullie lieve reacties allemaal , voelde mezelf er gister zo slecht door.
Niet mieten! Door gieten!
pi_71218281
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 14:45 schreef freecell het volgende:
Detinox bij tandjes en Cinababy bij krampjes doen het hier goed

Hij zegt mama En niet gewoon MAMAMAMAMAMAMA of MAMA, maar echt Mama! tegen mij Als hij mij ziet of hij iets van mij wil

Te lief!

ben ik trouwens de enige die zo vlak voor selene's verjaardag helemaal aan het aftellen en terugdenken is?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  woensdag 22 juli 2009 @ 17:16:01 #95
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_71220937
Oeke, 60 mg zetpillen mogen hoor in overleg (dus ook voor 3 maanden).
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 22 juli 2009 @ 17:31:44 #96
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71221486
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 14:51 schreef oeke het volgende:
Wat Lief!

En vitamine D en K druppeltjes, als je borstvoeding geeft tenminste. Ik heb verder nog niets in huis want paracetamol enzo mag pas na 3 maanden geloof ik. Ik heb ook Cinababy trouwens.
wat memmel zegt; 60mg paracetamol zetpil mogen ze al eerder, bijvoorbeeld bij koorts en/of pijn door de inentingen ...

tof freecell!!

pi_71221637
Gossie, wij stonden bij de drogist en op al die doosjes stond vanaf 3 maanden. Vandaar dat ik ze nog niet in huis gehaald heb. Maar het kan dus wel. Dat is goed om te weten. Alhoewel ik niet goed weet waarom ik dat nu zou gebruiken. Als hij koorts heeft moet ik sowieso naar de dokter toch?
pi_71221648
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 14:51 schreef oeke het volgende:
Wat Lief!

Volgens mij mogen de babyparacetamol (60 mg) al eerder. Wij kregen het aangeraden op het cb bij de eerste prikjes (was volgens mij met 4 weken), als hij pijn of koorts zou hebben.

infacol en sinababy is ongeveer hetzelfde. Dus ik zou het bij een soort houden zolang die goed werkt.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_71221733
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 16:06 schreef simmu het volgende:

[..]

ben ik trouwens de enige die zo vlak voor selene's verjaardag helemaal aan het aftellen en terugdenken is?
Nee hoor, had ik ook
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 22 juli 2009 @ 17:42:08 #100
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71221782
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 17:37 schreef oeke het volgende:
Gossie, wij stonden bij de drogist en op al die doosjes stond vanaf 3 maanden. Vandaar dat ik ze nog niet in huis gehaald heb. Maar het kan dus wel. Dat is goed om te weten. Alhoewel ik niet goed weet waarom ik dat nu zou gebruiken. Als hij koorts heeft moet ik sowieso naar de dokter toch?
op zich is het gewoon handig om in huis te hebben, voor bij die eerste prikjes, en voor als het weekend is en je dus niet naar de huisarts kan met verhoging, kijk als hij het uitgilt van de pijn ren je wel naar de ehbo van het ziekenhuis, maar met gewone koorts niet lijkt me.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')