abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71159395
Vorige deel: Het grote kleine babietjes topic deel 205

Babietjes
26 juli 2008: Sewdou, zoon van Janena
02 augustus 2008: Caitlin, dochter van Lionheaad
04 augustus 2008: Cynthia, dochter van Speedy
06 augustus 2008: Selene, dochter van simmu en sangdrax
06 augustus 2008: Evalynn Feline Kaidy, dochter van Mibos
07 augustus 2008: Jasja Katarina Madelieve, dochter van Madelieve
17 augustus 2008: Leander, zoon van freecell en TARAraboemdijee
22 augustus 2008: Sten, zoon van Kaarr
7 september 2008: Luca Roan Kris, zoon van DevilsChase
11 september 2008: Ben Maarten Lode, zoon van OooLizaooO
15 september 2008: Isis, dochter van Jojogirl
05 oktober 2008: Thijmen Jordin, zoon van Miffy1984
15 oktober 2008: Sanne, dochter van Marit1978
20 oktober 2008: Kevin, zoon van CrazyMoon
21 oktober 2008: Mavie Cecilia Louise, dochter van geppie en poepoog
2 november 2008: Manouk, dochter van Jepali
18 november 2008: Maarten Alexander, zoon van Marie79
20 november 2008: Avalon, dochter van Owlet
24 november 2008: Daryl May, dochter van Igraine
06 december 2008: Thomas Pieter Jan Maurits Alexander, zoon van Reinhilde en nixxx
08 december 2008: Tyler Jeroen, zoon van Ingrid en Djeez
10 december 2008: Merel Joanna Elisabeth, dochter van Fuente en Buurvrouw_Rietman
24 december 2008: Bastiaan Jens, zoon van Jose81 en Pianoman
28 december 2008: Jan Junior, zoon van DJMO
03 januari 2009: Elin Milo Rose, dochter van Dakota
04 januari 2009: Fee Anne Reine, dochter van Cattie
05 januari 2009: Annicka Maria, dochter van GreatWhiteSilence
06 januari 2009: Sebastian Julius (Seb), zoon van Estrys en Tubby
06 januari 2009: Lola, dochter van Floria
08 januari 2009: Odin Eos, zoon van juttertje
11 januari 2009: Mila, dochter van Raissa en Milanese
11 januari 2009: Elodie, dochter van Bass-Miss
23 januari 2009: Lennon Thom Jeb, zoon van Diaan en peaceman
23 januari 2009: Ruben Sebastiaan, zoon van Jelief
23 januari 2009: Levi Dinand zoon van admiraal-anaal
28 januari 2009: Danique Nova, dochter van Fruppel
02 februari 2009: Jair Amitai , zoon van iamredleader en Tinuviel
04 februari 2009: Joanne Christel, dochter van MaleDuck
12 februari 2009: Guus, zoon van Koningin
20 februari 2009: Lianne Esmee, dochter van Zweefvliegje
22 februari 2009: Lola Sophie, dochter van Ik80
28 maart 2009: James Joseph Danyel, zoon van Soepstengel
*** 30 maart 2009: Hannah Niesje, dochter van Texelonia en Micha ***
09 april 2009: Julian, zoon van nummer_zoveel
29 april 2009: Ties, zoon van Marlieske
12 mei 2009: Tessel Eloise, dochter van Noli
20 mei 2009: Robin en Viggo, zoons van MamaNik
30 mei 2009: Jari Jesse, zoon van Angel-Eyez
05 juni 2009: Morris, zoon van Memmel
07 juni 2009: Marien Kobus, zoon van Oeke
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky
14 juni 2009: Max en Tygo, zonen van mikoxx
20 juni 2009: Graeme James, zoon van Tessie
09 juli 2009: Finn, zoon van Flower-Ti-Amo
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***

*** vermeldingen zijn officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 1% gewijzigd door Lois op 20-07-2009 20:40:45 ]
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_71159415
hopelijk heb ik het goed gedaan, ik kan soms een snifje onhandig zijn en ik moet zo weg
pi_71159449
Ik was net met een post bezig
Jammer dat ik Leander gemist heb
Thijs, wat een lief koppie heb je
en nou weet ik het niet meer
Ohja Selene lekker mee-eten... goedzo!!

* LovelyLady lurkt weer mee
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 20 juli 2009 @ 20:32:18 #4
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71159514
het is prima hoor simmu! en een dikke pluim voor seleentje

welkom thijs!!

ook hij vind spinazie lekker
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_71159692
Selene heeft ook gewoon een aandoenlijk koppie om te bekijken simmu
pi_71160643
McLaura, ik heb 2 zakken, Tess past al bijna niet meer in de pieps, dus een ander mag ze van je overnemen..
Pfff tis hier vanaf half 8 al weer huilen. We krijgen Tess niet stil..

[ Bericht 34% gewijzigd door Vicky op 20-07-2009 21:33:06 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71160762
welkom Senna, miss_sly en het_fokschaap
Lois is snel! gefeliciteerd
  maandag 20 juli 2009 @ 21:14:20 #8
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_71160807
Hihi, leuk filmpje djmo... die wapperende handjes ook!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 20 juli 2009 @ 21:25:09 #9
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71161204
hij slaat ernaar als je niet snel genoeg bent mikoxx alsof hij het af will pakken en zelf wil doen

welkom Senna!! wat zullen je ouders zielsgelukkig met je zijn
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_71161324
quote:
Op zondag 19 juli 2009 18:25 schreef Jore het volgende:
Hoera voor het beginnende gebitje van Maarten!

Tinuviel, dat kokhalzen heeft niet zoveel te maken met hoe fijn het eten wordte gemaakt. Wel met de kokhalsreflex die bij baby's nog heel ver voorin de mond ligt. Hoe vaker ze in aanraking komen met eten, hoe verder de reflex naar achteren verschuift. Het kokhalzen wordt dus vanzelf beter en het is echt niet nodig om eten fijner te malen, ze moeten juist ook wennen aan structuur.
Dat verklaart het kokhalzen. Wel apart, dat die dat bij het papje voeden niet deed.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_71161568
Ik heb helemaal de geboorte van Thijs van McLaura gemist zie ik

Van harte gefeliciteerd!

En ik las in het geboorte topic over nog een Leander....van wie is die?
Ook gefeliciteerd, mamma van Leander

En Miss_Sly en Schaap heb ik net al in Z en G gefeliciteerd, maar mag hier ook nog wel een keer

Hip Hip Hooray for Senna!
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_71162009
quote:
Op maandag 20 juli 2009 21:36 schreef Fannie het volgende:
Ik heb helemaal de geboorte van Thijs van McLaura gemist zie ik

Van harte gefeliciteerd!
Dankuuuuuu!

Thijs heeft zijn eigen datum uitgekozen en is 9 dagen voor de geplande keizersnede door de vliezen heen geknald. Het is alsnog een keizersnede geworden, maar alles is prima en ik herstel voorspoedig.

Leander is van MeNicole!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_71162694
Ja gefeliciteerd Mc Laura, miss-sly en schaap.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_71162868
De hartelijke proficiats voor alle nieuwe kindjes!!
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_71163365
quote:
Op maandag 20 juli 2009 22:16 schreef Pandora73 het volgende:
De hartelijke proficiats voor alle nieuwe kindjes!!

DJMO leuk filmpje. Tyler heeft vandaag voor het eerst spinazie gehad en hij vond het heerlijk.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 20 juli 2009 @ 22:31:51 #16
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71163416
Ingrid: vers of een potje?

maandag 20 juli 2009 @ 22:34:55 #17
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_71163507
Hoi alle nieuwe beebjes

Vicky, ben je vanmiddag wel een beetje bijgekomen toen je zus kwam helpen? Hoe nu verder met osteo en ka voor Tess?? Wanneer moet je weer?
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_71163562
Vers uit de vriezer.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 20 juli 2009 @ 22:47:14 #19
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71164012
quote:
Op maandag 20 juli 2009 22:36 schreef _Ingrid_ het volgende:
Vers uit de vriezer.
at hij nu meer dan wanneer je hem een potje gaf?

pi_71164123
Nee, even veel.
pi_71164267
quote:
Op maandag 20 juli 2009 21:50 schreef McLaura het volgende:

[..]

Dankuuuuuu!

Thijs heeft zijn eigen datum uitgekozen en is 9 dagen voor de geplande keizersnede door de vliezen heen geknald. Het is alsnog een keizersnede geworden, maar alles is prima en ik herstel voorspoedig.

Leander is van MeNicole!
Oowww, okay, nu ben ik weer helemaal bij . Thnx.

En fijn dat het herstel goed gaat
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_71164904
Welkom nieuwe baby's en mama's natuurlijk

Seb zijn waterpokken zijn dus nog steeds ongoing zeg maar, de assistente wilde dat ik even de arts liet kijken naar zijn ene waterpokje (met het blote oog nog net waarneembaar) Ik had alleen gevraagd: nou zie ik alweer blaasjes kan het zijn...? Hij was vorige week ook weer een beetje verkouden. Dus toen moest ik even komen. De huisarts lachte me nog net niet uit Maar het virus is waarschijnlijk niet weggeweest dus nou krijgt hij weer een blaasje en dat kan zo nog even doorgaan. Verder is het 's nachts weer feest 6 keer op een nacht was het twee nachten, afgelopen nacht om 2 uur een fles gegeven want hij was niet stil te krijgen, ik heb nog een beetje water eerst gegeven soms werkt dat maar nu niet. Daarna weer prinsheerlijk geslapen voor wel twee uur. Kind is helemaal van de leg. Ach komt wel weer goed. Vrijdag naar Italie en ik vrees dat hij dan ook niet echt in een gewoon ritme komt
ti amo più di ieri ma meno di domani
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 21 juli 2009 @ 08:20:10 #23
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71170103
(goede) morgen .. even geen zin om alles te lezen .. ik hoop dat Jan zich goed houdt vandaag; tante van johan komt oppassen terwijl ik naar de begrafenis ben. wel alsof hij voelde dat ik wat troost kon gebruiken wilde hij vanaf een uur of half vijf alleen nog maar bij mij slapen (kan ook komen omdat ik er weer eens zeven keer ben uitgeweest vannacht omdat ik niet kon slapen door kaakontsteking)

hij ligt nu vrolijk te spelen in de box en ik ga zo alles klaarzetten voor straks en mezelf in mijn begrafeniskloffie hijsen ... tot vanavond ergens

pi_71170192
quote:
Op maandag 20 juli 2009 22:34 schreef Memmel het volgende:
Hoi alle nieuwe beebjes

Vicky, ben je vanmiddag wel een beetje bijgekomen toen je zus kwam helpen? Hoe nu verder met osteo en ka voor Tess?? Wanneer moet je weer?
Memmel, ik heb ff lekekr relaxed kunnen doen. Ben ook nog ff naar de Boogaard gegaan met Tess. Heen met de bus, terug lopen, was gesloopt. Tess heeft gister een slaapdag gehad en dat was vannacht te merken. Gisteravond om half 11 ging ze slapen, 4 uur een fles en daarna blijven pruttelen. Was behoorlijk chaga vannacht toen ik de fles moest geven, maar toen Tess uitgebreid naar me ging lachen was het weer helemaal goed

Osteo hoeven we niet meer naartoe. 4x geweest en ik vind het wel mooi. Vind niet echt dat het geholpen heeft. Kinderarts weet ik niet wanneer we daar weer naartoe moeten, ze zouden een afspraak sturen. Aanstaande maandag naar de kinderpsych en volgende week woensdag naar de kinderfysio.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71170342
DJMO, sterkte!
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_71170903
volgens mij begin ik Tess te snappen... ja nu al ze was moe en jengelig en toen heb ik d'r in bed gelegd. huilen natuurlijk. wezen kijken, getroost en weer weg. dat herhaald en uiteindelijk is ze in slaap gevallen. denk dat ze het huilen nodig heeft om in slaap te komen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 21 juli 2009 @ 09:36:28 #27
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_71171100
Dat hoor je wel vaker, vicky. Ik laat Morris ook altijd even pruttelen, eventueel speen erin en dan weer weg en dan slaapt ie meestal zo in.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 10:00:16 #28
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_71171639
Dat heeft Joep ook Vicky. Toennet nog.... stukje wandelen naar de drogist, ik zie dat hij moe wordt en dan is het eerst even huilen, tutje in zijn mondje... verliest zijn tutje, weer huilen en 2 minuten later diep in slaap.

Die Jan! Wat is het toch een scheet DJ!

En wat lees ik!! Is Senna er??? Gefeliciteerd miss_sly en fokschaap! Ik ben superbenieuwd hoe het allemaal gegaan is en hoe jullie het ervaren hebben.

Joep begint echt volop te lachen zo leuk!
Niet mieten! Door gieten!
pi_71172770
Tess snapt nog steeds niets van een speen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_71172986
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 09:25 schreef Vicky het volgende:
volgens mij begin ik Tess te snappen... ja nu al ze was moe en jengelig en toen heb ik d'r in bed gelegd. huilen natuurlijk. wezen kijken, getroost en weer weg. dat herhaald en uiteindelijk is ze in slaap gevallen. denk dat ze het huilen nodig heeft om in slaap te komen.
Het heeft bij mij ook een maand of zes/zeven geduurd voordat ik het door had Daarvoor haalde ik haar elke keer weer uit bed omdat ik al snel vond dat ze 'over de rooie' ging. Terwijl ze daar natuurlijk meer moe van werd en nog drammeriger. Nu laat ik haar even huilen (maximaal een kwartier) en meestal valt ze binnen no-time in slaap. Wat ik soms nog weleens lastig vind is als je dr dan laat huilen en later blijkt dat er toch iets is zoals boertje, voeten tussen spijlen of een andere onmogelijke positie in bed waardoor ze moervast zit.
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_71173278
Jesse is goedgekeurd op het CB door de arts. Hij weegt nu 5040gram en is een maand oud. Hij woog bij geboorte 4200 gram dus hij groet bijhoorlijk!

Over een maand weer heen. Wel krijsen zeg daar, bloot zijn is niet zijn ding. Schreeuwde bijna de ramen uit het pand. Heerlijk!

Vandaag is ook zijn vader jarig dus 1 groot feest.

@Vicky: Goed zeg! Doen wij ook als hij niet wil slapen. Is wel eens vermoeiend maar uiteindelijk slaapt hij dan toch. Overdag wil hij niets van slapen weten maar een draagzak is een uitkomst. Daar word hij heerlijk rustig van. Plat liggen wil hij niet dus in de maxi cosi lekker erbij zetten werkt ook. Het is en blijft een onrustig kindje maar wij krijgen hem ook steeds beter door.
pi_71173479
Jeetje TheFrankey, da's een forse! 4200 gram bij geboorte, en nu na een maand al meer dan 5 kilo... Poeh.
En volgens mij is bloot voor heel veel baby'tjes niks... Is toch koud hoor, ook al staat de verwarming nog op standje schroei.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  dinsdag 21 juli 2009 @ 11:19:39 #33
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_71173589
frankey dat klinkt goed! Morris was bij geboorte 3950 gr en met een maandje 5150
Maat 50 zit hier alweer in de doos op zolder. Bij jullie ook?

Senna geboren? Joepie! en welkom!!
  dinsdag 21 juli 2009 @ 12:19:23 #34
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_71175572
VIcky, wat vervelend dat het nog steeds niet zo heel goed gaat met Tess dr huilen, maar wel fijn dat je haar een nu een beetje door begint te krijgen!!

TheFrankey, Jesse groeit goed zeg!!

DJMO, lief filmpje en heel veel succes vandaag.

Lennon werd vannacht rond 1 uur wakker, huilen.... heb Peaceman gevraagd even een fles van 90 cc te maken, nou die had hij binnen een paar minuten op en had hij nog honger, toen maar weer een fles van 90 cc en die ook glad op, hij had dus gewoon honger dit kennen wij helemaal niet van hem. Vanmorgen heeft hij heerlijk tot kwart over 8 geslapen en na de fles die hij ook weer bijna helemaal leegdronk nog geslapen tot 11 uur en wij ook... heerlijk de 1e dag van mn vakantie. Vanmiddag naar he consultatiebureau, ben erg benieuwd!!

Senna is geboren miss_sly welkom hier!!
Make love, not war ☮
pi_71175653
quote:
Op maandag 20 juli 2009 22:36 schreef _Ingrid_ het volgende:
Vers uit de vriezer.
Vers uit de vriezer klinkt leuk! Hier gaan de worteltjes erg goed. Elke dag wordt er een stuk meer van gegeten. Van drie lepels op de eerste dag, die er weer uitkwamen omhoog naar tweederde, driekwart en gisteren een hele wortel, die ook nog eens best groot was. De groentehapjes zijn tot nu toe nog geen vervanging van een voeding. Hoe ging dat bij jullie? Wanneer wisten jullie dat het genoeg was geweest en dus een voeding kon vervangen? Vanaf welke leeftijd was dat ongeveer? Zijn jullie met fruit of groente begonnen of ging dat ook gelijktijdig? Bij ons op het kdv geven zij appels en banaan als fruithap. Nou willen wij appel pas echt later doen, omdat opa daartegen allergisch was. Banaan kan wel, maar volgens mij willen zij ook iets anders geven alleen moet je het dan als ouder mee geven. Dus is de vraag of hij en op het kdv fruit zou kunnen krijgen en s'avonds groente van ons. Heeft iemand een tip, waar ik kan vinden welke groente en fruitsoorten weinig allergeen zijn?
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_71175971
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 12:19 schreef Diaan73 het volgende:

Lennon werd vannacht rond 1 uur wakker, huilen.... heb Peaceman gevraagd even een fles van 90 cc te maken, nou die had hij binnen een paar minuten op en had hij nog honger, toen maar weer een fles van 90 cc en die ook glad op, hij had dus gewoon honger dit kennen wij helemaal niet van hem. Vanmorgen heeft hij heerlijk tot kwart over 8 geslapen en na de fles die hij ook weer bijna helemaal leegdronk nog geslapen tot 11 uur en wij ook... heerlijk de 1e dag van mn vakantie. Vanmiddag naar he consultatiebureau, ben erg benieuwd!!

Zit het in de lucht of zo? Acht keer is meneertje vannacht wakker geweest, volgens mij had hij een nachtmerrie. Hij huilde in zijn slaap, was toen weer stil en toen weer huilen en toen ik hem oppakte en tegen me aan drukte was het over
pi_71176040
Welkom Senna!

Fijn Vicky, dat maakt het misschien wat makkelijker als je weet dat Tess dat huilen nodig heeft om in te slapen.
Ook al blijft het zo moeilijk een huilend kindje.

Tjee, jullie jongens zijn al groot zeg! Dan is Kobus met zijn 6 weekjes en 4670 gr nog een dunne. Tenminste dat was een week geleden, en te zien aan zijn onderkinnetje zit er alweer wat spek aan.

Ben helemaal vlieft op mijn jongetje, ik kreeg vanochtend een hele reeks lachjes compleet met glimmende pret ogies!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_71176056
Als het een voeding kan vervangen dan laten ze vanzelf een fles staan (of ze drinken over de dag minder zeg maar)

Mila ligt echt continu op dr kop (voeten aan het hoofdeinde) in bed.. Of overdwars en dan wordt ze boos omdat het niet past Ik snap niet hoe ze het voor elkaar krijgt in die slaapzak maar goed... Soms is het best onhandig
pi_71176098
Oh en ik heb Mila gisteren even met Milanese op de weegschaal gezet, was nieuwsgierig. Ze weegt nu +/- 7 kilo
  dinsdag 21 juli 2009 @ 12:38:56 #40
114177 Diaan73
pi_71176233
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 12:33 schreef Raissa het volgende:
Als het een voeding kan vervangen dan laten ze vanzelf een fles staan (of ze drinken over de dag minder zeg maar)

Mila ligt echt continu op dr kop (voeten aan het hoofdeinde) in bed.. Of overdwars en dan wordt ze boos omdat het niet past Ik snap niet hoe ze het voor elkaar krijgt in die slaapzak maar goed... Soms is het best onhandig
Precies, zo liet Lennon steeds veel van zn flessen staan en zijn we sinds afgelopen zaterdag overgegaan naar 3 flessen per dag, smorgens fruit smiddags groente+hapje, dat gaat erg goed, op vannacht dan even na. Leek even een inhaalslag.

Raissa, als je Mila een slaapzak aandoet dan? Slaapzak aan het voeteinde instoppen... werkt goed bij Lennon, al slaapt hij al in een slaapzak sinds hij 3 weken was... hij trapt(e) zichzelf helemaal omhoog.
Make love, not war ☮
pi_71176246
Bij ons was het groente en fruit tegelijkertijd Tinuviel. En dan mochten we langzamerhand over met aardappeltjes erbij en dan vlees )zou dan 1,5 maand ofzo duren het totale proces. Die potjes groente was hij wel snel op uit gekeken. Alleen groente eten is ook niks aan natuurlijk Dus nu krijgt hij potjes met vlees erbij. Hij smult er echt van. Ik geef hem een half potje (van 200gr) want meer geduld heeft hij nog niet en de zuigbehoefte blijft ook heel groot. Dus dan een fles (100-150cc) erachteraan
  dinsdag 21 juli 2009 @ 12:42:38 #42
114177 Diaan73
pi_71176357
Ow Tinuviel, wij zijn begonnen met eerst een week alleen groentehapje, toen dat goed ging, fruithapje erbij. Dat waren halve (kleine) potjes. Nu eet hij hele (kleine) potjes. Als alle potjes van 4 maanden op zijn, gaan we over op (de grotere) potjes van 6 maanden....
Make love, not war ☮
pi_71176402
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 12:38 schreef Diaan73 het volgende:

Raissa, als je Mila een slaapzak aandoet dan? Slaapzak aan het voeteinde instoppen... werkt goed bij Lennon, al slaapt hij al in een slaapzak sinds hij 3 weken was... hij trapt(e) zichzelf helemaal omhoog.
Ze doet het met slaapzak
pi_71176549
Mila ook alweer rond de 7 kilo Ze gaat lekker Raissa!

Instoppen van de slaapzak is wel een goede tip Diaan. Ik had steeds het lakentje erg strak ingestopt maar dat helpt niet meer. Seb draait constant in zijn bed. Nou ja hij draait overal constant aankleedkussen, maxicosi (met de riempjes vast), wipstoel (met de riem vast). Wij noemen hem ook wel Houdini Op de buik liggen is het helemaal. Hij spuugt wel alles onder maar goed.
Hij slaapt ook op zijn buik overigens, wat mama niet zo fijn vind maar terugdraaien gaat ook niet, dan slaapt hij niet meer. Het duurt best lang voordat hij de juiste houding gevonden heeft in bed, maar op zijn rug is hem duidelijk niet. Hij gaat zijn hele bed door op zoek naar de juiste houding
En hij doet een poging tot kruipen, trekt hij zijn knietjes onder zich en gaat op zijn handen en dan... ja wat dan zie je hem denken. Ik moet iets met die armen doen maar wat
  dinsdag 21 juli 2009 @ 12:48:29 #45
114177 Diaan73
pi_71176552
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 12:43 schreef Raissa het volgende:

[..]

Ze doet het met slaapzak
Knap van dr en niet goed gelezen...
Make love, not war ☮
pi_71176592
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 12:48 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Knap van dr en niet goed gelezen...
kan Lennon dat nog niet met slaapzak zijn bed door rupsen? pffff dat is ook een trage he
pi_71176616
Hoeveel weegt Seb nu Estrys?
pi_71176868
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 12:50 schreef Raissa het volgende:
Hoeveel weegt Seb nu Estrys?
3 juli was hij 7,2 kilo. Zijn gewicht blijft een beetje hangen nu maar dat zag je wel vaker rond het half jaar zei de arts. En het is maar een fijn manneke. Hij krijgt wel meer eten dan ze adviseren.

Soms krijgt hij wel een fles snachts, omdat hij huilt (nou ja schreeuwt) van de honger. Man man wat ben ik blij dat wij niet gaan kamperen volgende week. Hij zou de hele camping bij elkaar schreeuwen om zes uur in de ochtend om zijn fles, en dan zou je die warm moeten maken in een flessenwarmer
  dinsdag 21 juli 2009 @ 13:47:23 #49
114177 Diaan73
pi_71178496
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 12:50 schreef Estrys het volgende:

[..]

kan Lennon dat nog niet met slaapzak zijn bed door rupsen? pffff dat is ook een trage he
Daarom ligt de slaapzak vast hè aan het voeteneinde maar het valt op zich wel mee met hem. Hij hupst wel op zn rug omhoog en kan op zn buik draaien, maar dat vindt hij niet erg interessant... hij vindt het leuker om te zitten en momenteel is kraaien erg populair. Om bijna doof van te worden. Als hij in de box ligt, draait hij op zijn manier wel de hele box rond.
Make love, not war ☮
  dinsdag 21 juli 2009 @ 14:48:59 #50
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_71180494
Die Lennon jaja die dacht jullie naar 3 flessen toe omdat ik niet alles op eet... moet je eens pap en mam hoe ik kan eten!
Niet mieten! Door gieten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')