Inderdaad. Als ze die prijzen omlaag zouden halen zou het best nog wel wat kunnen worden. Dan verdienen ze ten eerste dat verschil zo terug, en ten tweede is het stadion dan een stuk voller waardoor er een echte evenementensfeer zal hangen (quote:
Titel is al genoeg hoor.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:04 schreef Aanvoerder het volgende:
Hopelijk wordt dit seizoen mooier. Titel + Europees weer echte indruk maken.
Titel zeker. Europees mogen we ook flink scoren ja, maar allereerst de titel. Laat ze maar eerst de poulefase doorkomen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:04 schreef Aanvoerder het volgende:
Hopelijk wordt dit seizoen mooier. Titel + Europees weer echte indruk maken.
Die is wel tof ja.quote:
Sommige kroegen Mallorca deed wel Nederlands Elftal tijdens de laatste kwalificatiewedstrijden, misschien dus ook Ajaxquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:56 schreef Silaz het volgende:
[..]
Titel zeker. Europees mogen we ook flink scoren ja, maar allereerst de titel. Laat ze maar eerst de poulefase doorkomen.![]()
[..]
Die is wel tof ja.![]()
Over anderhalve week pas weer in het bezit van een PC, dus hopelijk wat mooi ajaxnieuws. En tot die tijd een kroeg opzoeken in Mallorca die het AT uitzendt![]()
![]()
Preciesquote:Op maandag 20 juli 2009 20:56 schreef Aanvoerder het volgende:
Die 3e keeper gewoon afschaffen en als de nood aan de man is, dan pluk je er 1 uit de jeugd. Het hoeft allemaal niet zo moeilijk.
quote:Atouba hoopt op debuut tegen Atletico Madrid vrijdag
21 juli 2009 RvN
Timothée Atouba meldde zich dinsdag in de Amsterdam Arena en kan mogelijk woensdag aansluiten bij de training. "Het duurde twee weken voordat ik mijn werkvergunning binnen had", aldus de back in De Telegraaf. "Maar dat betekent niet dat ik stil heb gezeten. De afgelopen veertien dagen heb ik in Duitsland en Kameroen zó hard getraind, dat ik me fit voel. Hoe ik er conditioneel voor sta, zal tijdens de trainingen blijken en de trainer beslist. Maar misschien kan ik vrijdag op het Amsterdam Tournament tegen Atletico Madrid al mijn debuut maken."
De back liet diretc ook blijken hoe zijn instelling is. "Ik wil iedereen blij maken. Door te winnen en er een stukje show aan toe te voegen, iets extra's te brengen in de vorm van een goede actie, een mooie voorzet of een schot op doel. Daar hou ik van."
Ik begin hem te knijpen als een back zulke dingen zegt.quote:De back liet diretc ook blijken hoe zijn instelling is. "Ik wil iedereen blij maken. Door te winnen en er een stukje show aan toe te voegen, iets extra's te brengen in de vorm van een goede actie, een mooie voorzet of een schot op doel. Daar hou ik van.
Sno heeft een scheet gelaten en Greg ruikt het als eerste..Daarnaast zit Aissati grapjes te maken tegen Blindquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:29 schreef GieJay het volgende:
[ afbeelding ]
Ligt het nou aan mij of is van der wiel bezig met een neus inspectie?
En alderweireld
Nou in de 2 youtube filmpjes die ik heb gezien, ging het anders wel goedquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:08 schreef thewishmaster het volgende:
Als Atouba maar niet de rechtsbuiten van de tegenstander probeert uit te spelen met een schaar.
Ach dat deed Maxwell ook....quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:59 schreef Kennethraoul het volgende:
[..]
Ik begin hem te knijpen als een back zulke dingen zegt.
Aissati loopt continu te kloten als ik het zo allemaal ziequote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sno heeft een scheet gelaten en Greg ruikt het als eerste..Daarnaast zit Aissati grapjes te maken tegen Blind![]()
Verhoeven is dikker dan Jolquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:17 schreef Nashje het volgende:
[..]
Aissati loopt continu te kloten als ik het zo allemaal zie. Prachtig.
Foto's van vandaag zijn overigens wel mooi.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat zit Gabri daar te kijken btw?
Heb je een bril nodig ofzoquote:
Vertonghen ook hoorquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:29 schreef GieJay het volgende:
[ afbeelding ]
Ligt het nou aan mij of is van der wiel bezig met een neus inspectie?
En alderweireld
Vind ik ook ja. Erg strak shirtjequote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:28 schreef Cyberia18 het volgende:
Het uitshirt vind ik toch wel erg fraai als ik het zo zie.
Hij is echt prachtig ja. Ik bestel er nader inzien toch maar eentje.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
Vind ik ook ja. Erg strak shirtje. Nog even snel inslaan aangezien dat het laatste shirt is met 2 sterren erop.
Hij is eerder 1,82 en niet 1,92.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:52 schreef jna het volgende:
Als ik zo naar die foto kijk lijkt Atouba mij echt niet de langste veldspeler
Wel gek, wij betalen 3 ton voor een keeper die we toch niet zullen gebruiken, terwijl jullie 3 ton tekort hebben voor een 1e keeperquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
Scherpquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:24 schreef Egamer het volgende:
Wielaert dus 2e aanvoerder? Aangezien hij naast Jol zit.
Zitten we in de 3e vCL dan?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:48 schreef Aanvoerder het volgende:
Als ik kijk wat er nu allemaal de 3e vCL binnendruppelt, dan wordt de kans steeds groter dat we echt een enorme kutclub uit een schijtland als Moldavie of Oezbekistan ofzo loten.
Verliezers 3e vCL zijn mogelijke tegenstanders in de play-offs (4e ronde) EL. En je kan al een beetje raden welke teams er gaan verliezen.quote:
WTF is er mis met Wielaert?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:17 schreef Nashje het volgende:
[..]
Aissati loopt continu te kloten als ik het zo allemaal zie. Prachtig.
Foto's van vandaag zijn overigens wel mooi.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat zit Gabri daar te kijken btw?
Echt jaquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:59 schreef Kennethraoul het volgende:
[..]
Ik begin hem te knijpen als een back zulke dingen zegt.
Dat zegt hij niet, hij vraagt waarom Najib ofzo op die foto's staat. Hij herkent hem dus wel, maar kan even niet op de naam komen, of op de juiste schrijfwijze van de naam.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:54 schreef Peter-Andre het volgende:
Net doen alsof je Najib niet kent want dan ga je tegen de stroming in en ben je tooooofffff
Omdat hij een bekend iemand is die ook aanwezig was bij de fotoshoot.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:07 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dus, waarom staat Najib Amhali op de foto's?
Euh ja.. maar waarom hij en niet een van de vele andere bekende Ajax-fans?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:09 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Omdat hij een bekend iemand is die ook aanwezig was bij de fotoshoot.
Echt geen idee.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:11 schreef Prosac het volgende:
[..]
Euh ja.. maar waarom hij en niet een van de vele andere bekende Ajax-fans?
Is hij daar voor een goed doel?
Ik herken hem toch. Vind hem alleen zelden grappig dus heb me er niet in verdiept hoe je zijn -toch al niet alledaagse- naam spelt.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:54 schreef Peter-Andre het volgende:
Net doen alsof je Najib niet kent want dan ga je tegen de stroming in en ben je tooooofffff
Kop van de foto was:quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:05 schreef MaxC het volgende:
[..]
WTF is er mis met Wielaert?
Iedereen zit een beetje te kutten en weg (of naar zijn piemel) te kijken en die gast zit er als een robot
Wel of nietquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:33 schreef F1Bas het volgende:
Luque deed dus mee met jong Ajax, die zal wel niet lang meer blijven.
Raar dat ie dan wel op de foto staatquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:33 schreef F1Bas het volgende:
Luque deed dus mee met jong Ajax, die zal wel niet lang meer blijven.
De selectie lijkt mij sowieso te groot nu.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:41 schreef Nashje het volgende:
Vind het sowieso raar dat Jol nog maar weinig heeft laten weten over spelers die mogen vertrekken. Of hij moet het ineens helemaal zien in Rommedahl, Kennedy en Sno, waar ik dan het aanblijven van Kennedy nog het meest van kan begrijpen.
Ajax moet eerst verkopen om te kunnen kopen. Als die spelers niet vertrekken dan gaat Martin het met deze spelers doen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:41 schreef Nashje het volgende:
Vind het sowieso raar dat Jol nog maar weinig heeft laten weten over spelers die mogen vertrekken. Of hij moet het ineens helemaal zien in Rommedahl, Kennedy en Sno, waar ik dan het aanblijven van Kennedy nog het meest van kan begrijpen.
Dat Ajax eerst moet verkopen klopt, maar Vermaelen is al verkocht... Dat geld zal nu naar alle waarschijnlijkheid gebruikt wordenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ajax moet eerst verkopen om te kunnen kopen. Als die spelers niet vertrekken dan gaat Martin het met deze spelers doen.
Ik heb het niet over het aantrekken van nieuwe spelers, maar over het lozen van de huidige spelers. Ook zonder Rommedahl, Kennedy, Sno en Luque ziet de selectie er imo uitstekend uit.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ajax moet eerst verkopen om te kunnen kopen. Als die spelers niet vertrekken dan gaat Martin het met deze spelers doen.
Denk je? Ik denk dat er niemand meer bijkomt namelijk. Of dat geld van Huntelaar moet in een opleving overgemaakt worden naar Alkmaar.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:45 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat Ajax eerst moet verkopen klopt, maar Vermaelen is al verkocht... Dat geld zal nu naar alle waarschijnlijkheid gebruikt worden
Er gaat nu geld van Huntelaar en Zlatan binnenstromen, dat kan direct uitgegeven worden.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wie wil dat soort spelers hebben?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik heb het niet over het aantrekken van nieuwe spelers, maar over het lozen van de huidige spelers. Ook zonder Rommedahl, Kennedy, Sno en Luque ziet de selectie er imo uitstekend uit.
De Zeeuw komt nog wel, hij wilt weg, Ajax wilt hem.. AZ speelt nu terecht een moeilijk spel maar zullen uiteindelijk ook moeten toegevenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:46 schreef Nashje het volgende:
[..]
Denk je? Ik denk dat er niemand meer bijkomt namelijk. Of dat geld van Huntelaar moet in een opleving overgemaakt worden naar Alkmaar.
Dan nog, wie kan de salariseisen ophoesten?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:47 schreef Nashje het volgende:
[..]
Da's een goeie. Gewoon gratis de deur uit laten gaan. Jammer, maar helaas.
\quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:47 schreef denthemen het volgende:
[..]
De Zeeuw komt nog wel, hij wilt weg, Ajax wilt hem.. AZ speelt nu terecht een moeilijk spel maar zullen uiteindelijk ook moeten toegeven
Dat dacht ik ook over Elia... Je weet het nooit. Hoop overigens wel dat-ie komt.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:47 schreef denthemen het volgende:
[..]
De Zeeuw komt nog wel, hij wilt weg, Ajax wilt hem.. AZ speelt nu terecht een moeilijk spel maar zullen uiteindelijk ook moeten toegeven
Moet je aan Jol vragenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
\
Wie moet er voor de Zeeuw de bank warm gaan houden? Lindgren? Gabri?
Luque kan zo naar Malaga. Rommedahl wil ook best inleveren voor een NEC, Willem II, Vitesse denk ik. De rotte appels zijn Sno en Kennedy. Die denken nog steeds dat ze wereldspelers zijn.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dan nog, wie kan de salariseisen ophoesten?
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:51 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
genoeg clubs, alleen kunnen ze het salaris niet betalen.
De Zeeuw heeft volgens mij niet gezegd dat hij naar Ajax wil. Hij heeft alleen gezegd dat hij weg wil en omdat Ajax interesse in hem heeft roepen sites zoals Voetbalzone dat hij naar Ajax wil.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Wil de Zeeuw naar Ajax? Ik snap eigenlijk niet waarom hij zo graag weg wil bij AZ. Zeker nu ze CL spelen en alles. Waarom zou hij dan naar Ajax willen? Kan maar 2 redenen bedenken emotioneel en financieel. Maar zou Ajax nou (zoveel) meer betalen dan AZ?
Denk het. Weet het ook niet precies, maar Ajax is natuurlijk een club waar je je makkelijker in de kijker kan spelen bij de Europese top dan bij AZ. Denk dat Demy graag nog even op het eind van z'n rit nog het buitenland in wil duiken.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Wil de Zeeuw naar Ajax? Ik snap eigenlijk niet waarom hij zo graag weg wil bij AZ. Zeker nu ze CL spelen en alles. Waarom zou hij dan naar Ajax willen? Kan maar 2 redenen bedenken emotioneel en financieel. Maar zou Ajax nou (zoveel) meer betalen dan AZ?
De Zeeuw verdient bij AZ maar een half miljoen, dat wordt bij Ajax sowieso het dubbele. Verder voelt hij zich totaal niet meer thuis in de selectie vanwege dat akkefietje met Donk en de transferperikelen vorig seizoen en is hij altijd al een beetje een Ajax-jongen geweest.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik weet het niet precies, maar ik dacht dat Jol zelf had gezegd dat Demy best naar Ajax zou willen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
De Zeeuw heeft volgens mij niet gezegd dat hij naar Ajax wil. Hij heeft alleen gezegd dat hij weg wil en omdat Ajax interesse in hem heeft roepen sites zoals Voetbalzone dat hij naar Ajax wil.
Koeman heeft dat ook al in quotes laten vallen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:56 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies, maar ik dacht dat Jol zelf had gezegd dat Demy best naar Ajax zou willen.
Voor wat het waard is.quote:In een interview met AT5 (bekijk video AT5) bevestigde Martin Jol de contacten met AZ over Demy de Zeeuw. 'Ik vind Demy een interessante speler. Ook bij mijn vorige club HSV hadden we al interesse. Hij kan op meerdere posities op het middenveld uit de voeten. Hij is wat ouder, heeft de nodig ervaring, is ook al eens kampioen geworden.' 'Hij wil zelf graag naar Ajax, dat is ook belangrijk. De contacten met AZ lopen, hoe dat afloopt zullen we nog horen.'
Hoeveel kan Ajax dan verwachten van de Zlatan-transfer?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Er gaat nu geld van Huntelaar en Zlatan binnenstromen, dat kan direct uitgegeven worden.
Ja dat wil ik ook wel weten. Dat is toch niet zoveel dacht ik? 500.000 knaken ofzo?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:02 schreef DurQ het volgende:
[..]
Hoeveel kan Ajax dan verwachten van de Zlatan-transfer?
las ergens dat ie een nieuwe uitdaging wilde.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Plus 7 miljoen uit Madrid is al een enorm sterke middenvelder of wie dan ook die je moet kunnen halen, per direct.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:08 schreef _Mike_ het volgende:
Tussen de 4 en 6 ton ja.
je hebt altijd nog Arabische landen die soms vorstelijk willen betalen voor B en C categorie. of Nederlandse trainers/technisch directeuren in het buitenland die deze spelers kennen en hen wil halen. daarbij komt, hoe langer het duurt.. des te minder moeilijk Ajax zal doen over de prijs. en de bereidheid van een speler om met een minder salaris genoegen te nemen neemt ook toe.quote:
met een beetje geluk worden Sneijder of VdV ook verkocht en vangen we nog meer.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Plus 7 miljoen uit Madrid is al een enorm sterke middenvelder of wie dan ook die je moet kunnen halen, per direct.
Er zal vast ook wel nog geld te besteden zijn, maar Ajax is er waarschijnlijk zelf achter gekomen dat 30 miljoen uitgeven je ook geen kampioen maakt.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:14 schreef RayMania het volgende:
Maar dat geld van Vermaelen hebben we toch ook nog steeds, of wordt dat in termijnen betaald?
En ik kan niet geloven dat we niks of weinig meer te besteden hebben na al die dikke transfers van de laatste jaren.
Van der Vaart wel, Sneijder gaat niet wegquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:14 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
met een beetje geluk worden Sneijder of VdV ook verkocht en vangen we nog meer.
Er is ook gewoon geld. De reden dat ze Elia in termijnen wilde betalen is zodat ze het geld niet uit het transferpotje hoefde te halen, maar konden betalen van het geld wat nog binnen zou komen van oa Huntelaar.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:14 schreef RayMania het volgende:
Maar dat geld van Vermaelen hebben we toch ook nog steeds, of wordt dat in termijnen betaald?
En ik kan niet geloven dat we niks of weinig meer te besteden hebben na al die dikke transfers van de laatste jaren.
Plus de dikke sponsordeals met Adidas en Aegon, wat was het 100 miljoen in 10 jaar van Aegon?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:14 schreef RayMania het volgende:
als het puntje bij paaltje komt en een club een bod doet op Sneijder, weet ik zeker dat Real wil praten. de kans dat Rafael gaat is idd groter, welk ons minder oplevert (slechts opleidingskosten).quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:18 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Van der Vaart wel, Sneijder gaat niet weg
Wat dus de mogelijkheid zou geven om nog een speler te kunnen halen. Er is dus ook gewoon geld. Denk niet dat ze die 7 miljoen van Huntelaar er even doorheen jassen aangezien Ajax zuinig bezig is.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Er is ook gewoon geld. De reden dat ze Elia in termijnen wilde betalen is zodat ze het geld niet uit het transferpotje hoefde te halen, maar konden betalen van het geld wat nog binnen zou komen van oa Huntelaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |