Dat zegt hij niet, hij vraagt waarom Najib ofzo op die foto's staat. Hij herkent hem dus wel, maar kan even niet op de naam komen, of op de juiste schrijfwijze van de naam.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:54 schreef Peter-Andre het volgende:
Net doen alsof je Najib niet kent want dan ga je tegen de stroming in en ben je tooooofffff
Omdat hij een bekend iemand is die ook aanwezig was bij de fotoshoot.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:07 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dus, waarom staat Najib Amhali op de foto's?
Euh ja.. maar waarom hij en niet een van de vele andere bekende Ajax-fans?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:09 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Omdat hij een bekend iemand is die ook aanwezig was bij de fotoshoot.
Echt geen idee.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:11 schreef Prosac het volgende:
[..]
Euh ja.. maar waarom hij en niet een van de vele andere bekende Ajax-fans?
Is hij daar voor een goed doel?
Ik herken hem toch. Vind hem alleen zelden grappig dus heb me er niet in verdiept hoe je zijn -toch al niet alledaagse- naam spelt.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:54 schreef Peter-Andre het volgende:
Net doen alsof je Najib niet kent want dan ga je tegen de stroming in en ben je tooooofffff
Kop van de foto was:quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:05 schreef MaxC het volgende:
[..]
WTF is er mis met Wielaert?
Iedereen zit een beetje te kutten en weg (of naar zijn piemel) te kijken en die gast zit er als een robot
Wel of nietquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:33 schreef F1Bas het volgende:
Luque deed dus mee met jong Ajax, die zal wel niet lang meer blijven.
Raar dat ie dan wel op de foto staatquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:33 schreef F1Bas het volgende:
Luque deed dus mee met jong Ajax, die zal wel niet lang meer blijven.
De selectie lijkt mij sowieso te groot nu.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:41 schreef Nashje het volgende:
Vind het sowieso raar dat Jol nog maar weinig heeft laten weten over spelers die mogen vertrekken. Of hij moet het ineens helemaal zien in Rommedahl, Kennedy en Sno, waar ik dan het aanblijven van Kennedy nog het meest van kan begrijpen.
Ajax moet eerst verkopen om te kunnen kopen. Als die spelers niet vertrekken dan gaat Martin het met deze spelers doen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:41 schreef Nashje het volgende:
Vind het sowieso raar dat Jol nog maar weinig heeft laten weten over spelers die mogen vertrekken. Of hij moet het ineens helemaal zien in Rommedahl, Kennedy en Sno, waar ik dan het aanblijven van Kennedy nog het meest van kan begrijpen.
Dat Ajax eerst moet verkopen klopt, maar Vermaelen is al verkocht... Dat geld zal nu naar alle waarschijnlijkheid gebruikt wordenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ajax moet eerst verkopen om te kunnen kopen. Als die spelers niet vertrekken dan gaat Martin het met deze spelers doen.
Ik heb het niet over het aantrekken van nieuwe spelers, maar over het lozen van de huidige spelers. Ook zonder Rommedahl, Kennedy, Sno en Luque ziet de selectie er imo uitstekend uit.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ajax moet eerst verkopen om te kunnen kopen. Als die spelers niet vertrekken dan gaat Martin het met deze spelers doen.
Denk je? Ik denk dat er niemand meer bijkomt namelijk. Of dat geld van Huntelaar moet in een opleving overgemaakt worden naar Alkmaar.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:45 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat Ajax eerst moet verkopen klopt, maar Vermaelen is al verkocht... Dat geld zal nu naar alle waarschijnlijkheid gebruikt worden
Er gaat nu geld van Huntelaar en Zlatan binnenstromen, dat kan direct uitgegeven worden.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wie wil dat soort spelers hebben?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik heb het niet over het aantrekken van nieuwe spelers, maar over het lozen van de huidige spelers. Ook zonder Rommedahl, Kennedy, Sno en Luque ziet de selectie er imo uitstekend uit.
De Zeeuw komt nog wel, hij wilt weg, Ajax wilt hem.. AZ speelt nu terecht een moeilijk spel maar zullen uiteindelijk ook moeten toegevenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:46 schreef Nashje het volgende:
[..]
Denk je? Ik denk dat er niemand meer bijkomt namelijk. Of dat geld van Huntelaar moet in een opleving overgemaakt worden naar Alkmaar.
Dan nog, wie kan de salariseisen ophoesten?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:47 schreef Nashje het volgende:
[..]
Da's een goeie. Gewoon gratis de deur uit laten gaan. Jammer, maar helaas.
\quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:47 schreef denthemen het volgende:
[..]
De Zeeuw komt nog wel, hij wilt weg, Ajax wilt hem.. AZ speelt nu terecht een moeilijk spel maar zullen uiteindelijk ook moeten toegeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |