Klopt.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:06 schreef Nashje het volgende:
[..]
Weet ik veel, maar elke blessure is gewoon de schuld van Goedhart. Klaar uit.
IJstijd -> Schuld van Goedhartquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Klopt.
De Mexicaanse griep -> de schuld van Goedhart.
Kredietcrisis -> schuld van Goedhart
Check, Goedhart onder de grond stoppen en we hebben AIDS en honger de wereld uitgebannen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Klopt.
De Mexicaanse griep -> de schuld van Goedhart.
Kredietcrisis -> schuld van Goedhart
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:13 schreef Skiet het volgende:
De kop op Spitsnieuws: "Ajax moet topaankoop zes weken missen"
En leuk dat al die nieuws sites en krantjes zichzelf allemaal vinden, poehpoeh wat een humor zeg.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:13 schreef Skiet het volgende:
hap hapquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:44 schreef Catch22- het volgende:
wat kan die goedhardt nu doen aan die blessure? geen moer toch
Vind het een beetje kinderachtig om hem zo te pakken. Denk eerder dat het onwennigheid is van Verhoevenquote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:00 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Vind het een beetje kinderachtig om hem zo te pakken. Denk eerder dat het onwennigheid is van Verhoeven
Ik denk dat het is omdat Ajax met andere ballen traintquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:00 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Vind het een beetje kinderachtig om hem zo te pakken. Denk eerder dat het onwennigheid is van Verhoeven
Gehaktballen?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:03 schreef jna het volgende:
[..]
Ik denk dat het is omdat Ajax met andere ballen traint
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:13 schreef Skiet het volgende:
quote:
Kut je hebt gelijkquote:Op maandag 20 juli 2009 23:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Een duvelrobje! Jaja, het moet niet gekker worden.
omdat er 10x zo intensief wordt getraind en vakerquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:03 schreef jna het volgende:
[..]
Ik denk dat het is omdat Ajax met andere ballen traint
Epic fail weer dat AT.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:42 schreef toma het volgende:
Godverdomme
Krijg ik een mail van Ajax dat ik geen kaarten voor de 2e ring krijg maar voor de 1e omdat er te weinig kaarten zijn verkocht voor AT. Dan kunnen ze de 2e ring dichthouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |