Hij moet nu een nieuwe vraag verzinnen neem ik aan?quote:
Harry Vos ?quote:Op maandag 20 juli 2009 17:45 schreef methodmich het volgende:
Matige spits, die kon niet in zijn eigen neus bijten.
Welke linksback kon dat volgens de overlevering wel en won zo menig weddenschap, waaronder kaartjes voor een wedstrijd op het WK 74? Later bleek dat hij zelf mee mocht naar dat toernooi, waar hij niet speelde.
dus Urbanus heeft die grap gejatquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:05 schreef methodmich het volgende:
Tuurlijk Bjoro!
De grap was namelijk dat Harry een kunstgebit had, dat uit zijn mond haalde en op zijn neus zette. Elke nieuwe speler trapte erin.
Die kregen ruzie met Cruijff maar haakten al eerder af.quote:
Iets met een wissel van Piet Keizer?quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:06 schreef tong80 het volgende:
Wat was de grootste fout als coach van Michels in de WK-74 finale ?
Hij maakte een nog grotere fout.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:08 schreef methodmich het volgende:
Niet Piet Keizer inbrengen in de rust.
Hij liet de middelmatige middenvelder Theo de Jong invallen. Terwijl er op de bank een geweldige spits zat.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:46 schreef Omnifacer het volgende:
Hij hield een extra speler achterin geloof ik, en durfde er geen aanvaller bij te gooien ofzo. Het fijne weet ik er niet van.
We hebben hem die scoorde overal en altijd. Zet ie Theo de Jong erin.quote:
ex-trainer van den Bosch toch ?quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
We hebben hem die scoorde overal en altijd. Zet ie Theo de Jong erin.
Iemand die Theo de Jong nog kent ?
Ook ex-speler.quote:
ken ik hem toch nogquote:
De ontdekker van Jaap Stam.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
We hebben hem die scoorde overal en altijd. Zet ie Theo de Jong erin.
Iemand die Theo de Jong nog kent ?
en Henri vd Vegt ?quote:
Dat moet de ontvoering van Alfred Heineken zijnquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:42 schreef tong80 het volgende:
Wat is het populairste boek onder voetballers ?
Lange Jan met de Petquote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:22 schreef tong80 het volgende:
Hoe heet de doelman in de Appie Happie boekjes ?
Ken je nog meer spelers Fanneke ?quote:
Tik-tak Theo, Tinus Plotseling, Casanova, Sjakie Strijkijzer...quote:
Laserelsquote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:59 schreef fanneke het volgende:
[..]
Tik-tak Theo, Tinus Plotseling, Casanova, Sjakie Strijkijzer...
Heb vroeger veel strips van ze gelezen.
De Knoest ook nog.
Ja.quote:
Befaamde rechtsbuiten vernoemd naar een paardquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:05 schreef fanneke het volgende:
[..]
Ja.
Henri Buitenzorg was er ook nog bij.
Lijkt mij ook.quote:
Welke club wordt ook de Zebra's genoemd ?quote:
MSV Duisburgquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welke club wordt ook de Zebra's genoemd ?
Addick Koot iig!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:16 schreef Rucebo het volgende:
Zal zelf ook eens een vraag stellen.
Welke drie Nederlanders kwamen uit voor AS Cannes?
Klopt, die had ik niet in gedachten. 4 dus eigenlijk...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:27 schreef methodmich het volgende:
Leeroy Echteld speelde ook voor Cannes
quote:
je had ook VV.quote:
Erik jan denk ikquote:
EC-1 finale ?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:35 schreef tong80 het volgende:
Welke wedstrijd miste Krol door een beenbreuk ?
dacht die van 71 ? tegen Juve ???quote:
Tegen Juve was in 73quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:20 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dacht die van 71 ? tegen Juve ???
de 1e die ze wonnen
Klopt allemaalquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:29 schreef methodmich het volgende:
Michael Buskermolen lijkt me. Is die ander Ivica Vukov?
Eindelijk gevondenquote:
Ik vind 'm ook tegenvallenquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:40 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Valt tegen toch? In ieder geval niet het doelpunt van de eeuw.
De commentator heeft het ook over 'Tor des Jahrzehnten'.quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:40 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Valt tegen toch? In ieder geval niet het doelpunt van de eeuw.
Is later pas verkozen tot doelpunt van de eeuw. Zie bijschriftquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:57 schreef fanneke het volgende:
[..]
De commentator heeft het ook over 'Tor des Jahrzehnten'.
Decennium dus, en niet van de eeuw.
Maar het is weldgelijk gekozen tot Duits doelpunt van de eeuw.quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:57 schreef fanneke het volgende:
[..]
De commentator heeft het ook over 'Tor des Jahrzehnten'.
Decennium dus, en niet van de eeuw.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:17 schreef tong80 het volgende:
Welke Duitse voetballer had ooit 3 keer Tor des monats en dus 3 doelpunten bij Tor des Jahres ?
Goedquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:16 schreef dndiek het volgende:
Was dat dat ze een 3-0 achterstand goed maakten?
Nee jaren 50quote:
Warmquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:26 schreef LangeTabbetje het volgende:
Dan zal het wel de wedstrijd van West-Duitsland tegen Hongarije zijn ? 5-3 o.i.d. ?
Nee het was volgens sommigen de wedstrijd van de eeuw. Internationaal.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:30 schreef LangeTabbetje het volgende:
Laatste gok dan..... De watersnoodwedstrijd
quote:He refereed the 1963 version between Benfica and Real Madrid. It was during that game that he courted controversy when denying Madrid a penalty claim and being surrounded by their players. Ferenc Puskás was seen to throw something into the crowd. Ken Jones, an English journalist, later asked Horn why he had not cautioned Puskás. Horn replied: "What you don't know is that I threw my whistle at Puskás," Horn said. "It hit him in the ear." (It was the whistle that Puskás had thrown into the crowd. [2]
Geweldig idd. Maar hij floot een nog bekendere wedstrijd met Puskasquote:
Waarom reken je hem fout. Dat was de wedstrijd die ik zocht. Maar volgens mij stond er eerst wat anders bij Lamngetabbetje.quote:
74 weet ik nietquote:Op zondag 2 augustus 2009 16:59 schreef tong80 het volgende:
noem de hulptrainers op het WK-74 WK- 78 en EK-88
Juist. De goedzak.quote:
Lijkt me wel. Maar ik ben niet zekerquote:
9-0 ofzo toch?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:42 schreef tong80 het volgende:
Zaire is goed. Leden een monsternederlaag tegen Joegoslavië.
Jacob Mulenga (FC Utrecht)?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:42 schreef tong80 het volgende:
Wie is de bekendste voetballer uit Zambia ?
Kalusha Bwalyaquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:42 schreef tong80 het volgende:
Wie is de bekendste voetballer uit Zambia ?
Weer wat geleerd, was hij goed bij PSV?quote:
Ja geweldige voetballer.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:57 schreef donroyco het volgende:
[..]
Weer wat geleerd, was hij goed bij PSV?
Surinaamse voetbalelftalquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:56 schreef tong80 het volgende:
Het Zambiaanse nationale elftal verongelukte. Noem nog drie teams dat dit overkwam.
Cassagrande?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:05 schreef tong80 het volgende:
Ajax speelde in 1992 de UEFA-Cup finale tegen Torino. Wie was hun Braziliaanse spits ?
Stuk of 13?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:23 schreef behangplakker het volgende:
Hoe grote selectie heeft Fortuna Sittard nu volgens de VI seizoengids?
rare vraag, maar het antwoord is bizar![]()
Bijna, 14. Eindelijk een team waar de jeugd echt de kans krijgtquote:
Ben benieuwd hoe ze het gaan doenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:36 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Bijna, 14. Eindelijk een team waar de jeugd echt de kans krijgt
Van Bommelquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:42 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe ze het gaan doen
Noem vijf spelers die zowel bij PSV als bij Fortuna Sittard hebben gespeeld.
Klopt, je had ook nog Stevens kunnen noemenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:49 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Van Bommel
Paauwe
Hofland
Bouma
Erik Meijer
Oh, van hem wist ik niet dat hij ook nog bij Fortuna speeldequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:50 schreef donroyco het volgende:
[..]
Klopt, je had ook nog Stevens kunnen noemen
Om over Jurgen Dirkx maar te zwijgenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:50 schreef donroyco het volgende:
[..]
Klopt, je had ook nog Stevens kunnen noemen
Heracles Almeloquote:
Sporting Charleroiquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:01 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Heracles Almelo
Newcastle United
Juventus
Partizan Belgrado
Notts County
Sienaquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:18 schreef fanneke het volgende:
[..]
Sporting Charleroi
Botafogo
Saint Mirren
Besiktas
Udinese
PAOK
Dunfermline Athletic
Op mijn tv wel.quote:
Ik had het eigenlijk over Celtic, heb nog een groen-wit shirtje thuisliggen dus.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Op mijn tv wel.
MSV wordt zelfs die Zebra's genoemd
Klopt, maar ik heb nog nooit een zebra met groene of blauwe strepen gezien.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
MSV wordt zelfs die Zebra's genoemd
Er spelen ook weinig Joden bij Ajaxquote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:08 schreef fanneke het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb nog nooit een zebra met groene of blauwe strepen gezien.
probeer eens een blowtje in de dierentuinquote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:08 schreef fanneke het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb nog nooit een zebra met groene of blauwe strepen gezien.
Deletequote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:40 schreef behangplakker het volgende:
Wie was ook alweer de man van de vrije trap in de finale Barcelona - Sampdoria? Ik kan maar niet op de naam komen![]()
Ok je hebt gelijkquote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:18 schreef Omnifacer het volgende:
Milla werd in 1994 pas de oudste speler ever op een WK... We herinneren hem ons vanwege zijn dansje bij de cornervlag
Ja, Theoquote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:05 schreef methodmich het volgende:
Ruud Hesp, me dunkt.
Of was het toen nog Theo Snelders?
ik dacht dat Huntelaar de 11e was.... dus geen ideequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:33 schreef methodmich het volgende:
Hoe heette die kerel ook alweer van begin 20e eeuw? Stond vanmorgen in AD Sportwereld er nog bij...
Rode Ster Belgrado?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:46 schreef Radegast het volgende:
Welke club speelt er in het Marakana stadion?
Juist.quote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:26 schreef Radegast het volgende:
[..]
Juist.
Ik hoopte er nog zo op dat Tong80 Flamengo zou roepen.
Langste wedstrijd? Over 150 min, 154 dacht ik voordat een Golden Goal werd gescoordquote:
Ze speelden een finale om het kampioensschap ergens in de vroege jaren van 1900 dat pas na 154 minuten werd beslist. Dacht dat dat ook een record was, een ander is bij mij niet bekendquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:45 schreef tong80 het volgende:
Ka zijn dan heb je een punt.
Maar ik zoek wat anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |