Oh, van hem wist ik niet dat hij ook nog bij Fortuna speeldequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:50 schreef donroyco het volgende:
[..]
Klopt, je had ook nog Stevens kunnen noemen
Om over Jurgen Dirkx maar te zwijgenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:50 schreef donroyco het volgende:
[..]
Klopt, je had ook nog Stevens kunnen noemen
Heracles Almeloquote:
Sporting Charleroiquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:01 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Heracles Almelo
Newcastle United
Juventus
Partizan Belgrado
Notts County
Sienaquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:18 schreef fanneke het volgende:
[..]
Sporting Charleroi
Botafogo
Saint Mirren
Besiktas
Udinese
PAOK
Dunfermline Athletic
Op mijn tv wel.quote:
Ik had het eigenlijk over Celtic, heb nog een groen-wit shirtje thuisliggen dus.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Op mijn tv wel.
MSV wordt zelfs die Zebra's genoemd
Klopt, maar ik heb nog nooit een zebra met groene of blauwe strepen gezien.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
MSV wordt zelfs die Zebra's genoemd
Er spelen ook weinig Joden bij Ajaxquote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:08 schreef fanneke het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb nog nooit een zebra met groene of blauwe strepen gezien.
probeer eens een blowtje in de dierentuinquote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:08 schreef fanneke het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb nog nooit een zebra met groene of blauwe strepen gezien.
Deletequote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:40 schreef behangplakker het volgende:
Wie was ook alweer de man van de vrije trap in de finale Barcelona - Sampdoria? Ik kan maar niet op de naam komen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |