Gadverdamme, hoe smerig kan je er uitzienquote:Op maandag 20 juli 2009 14:15 schreef MikeyMo het volgende:
[ afbeelding ]
Betaald met de kut van je dochter
Ach, zijn wij er ook weer vanaf.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:14 schreef sander89 het volgende:
WTF, achterlijk rechtssysteem faalt weer, denk je nou echt dat deze boys in november nog in NL zijn.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:17 schreef Frasier het volgende:
[..]
En vrouwen die zo dom zijn om zich met dat soort gasten in te laten verdienen 't eigenlijk ook om zo gebruikt te worden
Ooit het gemiddelde publiek bij een show van bijv. de chippendales gezien? Zit inderdaad vol met het type die ook dit soort gasten interessant vinden, domme onzekere vrouwen die ook is zin hebben in een verzetje. Gelukkig is de andere 90% van de vrouwen wat minder voorspelbaar en naief.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:17 schreef HiZ het volgende:
Net alsof male strippers die er precies zoals dit geteisem uitzien geen bakken vol geld kunnen verdienen.
Alle 2 sexy genoegquote:Op woensdag 22 juli 2009 01:31 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Op allebei de broers of is er eentje specifiek welke je goedkeuring krijgt?
Ik vind ze oprecht walgelijkquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:17 schreef HiZ het volgende:
Ik zie in dit topic trouwens wel heel erg veel van die sociaal wenselijke reacties over deze jongens. Iedereen vind ze walgelijk en dat het onbegrijpelijk is dat iemand daarvoor valt. Terwijl je echt geen Einstein hoeft te zijn om te zien waarom deze types gewoon precies dat hebben waar veel vrouwen wel degelijk voor gaan als ze het kunnen krijgen.
Net alsof male strippers die er precies zoals dit geteisem uitzien geen bakken vol geld kunnen verdienen.
Absoluut een goed punt. Voor een aantal vrouwen is dit helemaal oke. Maar het verschil tussen een normale slanke, gespierde knakker met een fijne omgang (wat geloof ik het echte ideaal is) en een blok anabolen die je met getuite lipjes door de kamer mept is hier toch wel makkelijk te zien dunkt me?quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:17 schreef HiZ het volgende:
Ik zie in dit topic trouwens wel heel erg veel van die sociaal wenselijke reacties over deze jongens. Iedereen vind ze walgelijk en dat het onbegrijpelijk is dat iemand daarvoor valt. Terwijl je echt geen Einstein hoeft te zijn om te zien waarom deze types gewoon precies dat hebben waar veel vrouwen wel degelijk voor gaan als ze het kunnen krijgen.
Ik blijf erbij dat het hele verhaal een haox is. Dit is gewoon een gefotosoepte Modern Talking. Zoek de verschillen:quote:Op maandag 20 juli 2009 14:11 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
voor diegene" die niet bekend zijn met deze charismatische heerschappen:
[ afbeelding ]
Wil je alsjeblieft mijn 80's helden niet in verband brengen met zulks een heerschap!?!quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:01 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat het hele verhaal een haox is. Dit is gewoon een gefotosoepte Modern Talking. Zoek de verschillen:
http://userserve-ak.last.fm/serve/500/4409213/Modern+Talking.jpg
zoveel kost één nachtje in een hotel langs de A4 toch niet?quote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:37 schreef Dulk het volgende:
[..]
zoveel kost één nachtje in een hotel langs de A4 toch niet?![]()
http://www.hotelschiphol.nl/nl/kamers/zwembadsuites.asp
wheheheheh Dulk hoort ook bij de click van Ansswaquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:37 schreef Dulk het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:37 schreef Dulk het volgende:
[..]
Misschien dat sommige meisjes het ook als een avontuur zien, dat het een beetje gevaar in zich heeft en anders is dan hun saaie en vertrouwde omgeving. Het hoeft maar een kwestie te zijn van een impuls, op de verkeerde plek zijn op de verkeerde tijd en er dan toevallig inrollen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:17 schreef HiZ het volgende:
Iets zegt me dat dit volwaardige criminelen zijn, en dat je vervolgens met een honkbalknuppel niet echt heel veel tegen een uzi kan uitrichten.quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:00 schreef wikwakka2 het volgende:
Welke FOK!kers helpen mij de FOK! knokploeg nieuw leven in te blazen? Dan nodigen we deze bad boys even uit voor een kopje Turkse koffie.
Wat ik hen niet vertel is dat dat kopje Turkse koffie gewoon rattengif is, het verschil proeven ze toch nietquote:Op donderdag 23 juli 2009 00:03 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Iets zegt me dat dit volwaardige criminelen zijn, en dat je vervolgens met een honkbalknuppel niet echt heel veel tegen een uzi kan uitrichten.
Maar waar heb je dan een knokploeg voor nodig? Gewoon je benen scheren en je snor, vervolgens zet je een blonde pruik op en kassa!quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat ik hen niet vertel is dat dat kopje Turkse koffie gewoon rattengif is, het verschil proeven ze toch niet.
Ach, aan hun foto's te zien zijn het toch verkapte kasthomo's dus dat zal niet nodig zijn.quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:07 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Maar waar heb je dan een knokploeg voor nodig? Gewoon je benen scheren en je snor, vervolgens zet je een blonde pruik op en kassa!
Ben het gedeeltelijk met je eens, maar het lijkt me beter om daar morgen op terug te komen (het is laat, bier enzo).quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:20 schreef Taurus het volgende:
Ik lees hier in sommige reacties 'als je zo dom bent om hier in te trappen, verdien je dit eigenlijk gewoon' of 'dan zul je het er wel naar gemaakt hebben'?Zijn dat grapjes of menen mensen dat nou werkelijk? Je leest toch wat er gebeurt? Die meiden worden verkracht en gechanteerd, dat is geen kattenpis, dat is traumatisch.
Uiteraard kun je er van te voren wel rekening mee houden en 'foute gasten' van de 'goede gasten' onderscheiden, maar achteraf is het natuurlijk nóóit de schuld van het meisje, kom nou. Bespottelijk om dat zelfs maar te opperen, je ziet die boeventronies van die kerels toch?
Naiviteit is sowieso niet dom of een misdaad. Het is een oprecht geloof in de goedheid of spanning of leukigheid van een situatie, die de brute verstoring van hoe zo'n jongen in werkelijkheid blijkt te zijn des te treuriger maakt. Ik vind niet dat je al je secundaire geslachtsdelen op straat hoeft te laten zien en in je eentje 's nachts door vervelende buurten moet wandelen, maar áls er dan iets gebeurt is het nooit een kwestie van 'had je kunnen weten'Daar hebben we niets meer aan, de dader is de enige dader.
De dames die hier al dan niet onder invloed van GHB intrappen, vragen er wel een beetje om.quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ach, aan hun foto's te zien zijn het toch verkapte kasthomo's dus dat zal niet nodig zijn.
Ik denk dat hier een aantal redenen voor zijn. Heel belangrijk daarbij is het beeld van loverboys dat lange tijd in de media is verschenen en dat ook in allerlei voorlichtingsmateriaal wordt geschetst. Daarin wordt een beeld geschapen van naieve meisjes die verliefd worden en in de val lopen van gladde jongens. Dat beeld is slechts voor een minderheid van de gevallen waar, zeker tegenwoordig.quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:20 schreef Taurus het volgende:
Ik lees hier in sommige reacties 'als je zo dom bent om hier in te trappen, verdien je dit eigenlijk gewoon' of 'dan zul je het er wel naar gemaakt hebben'?Zijn dat grapjes of menen mensen dat nou werkelijk? Je leest toch wat er gebeurt? Die meiden worden verkracht en gechanteerd, dat is geen kattenpis, dat is traumatisch.
quote:Shirley raakte op haar twaalfde bekend met het internetspelletje Habbo, waar je met elkaar kunt chatten. Ze werd bevriend met een meisje en sprak met haar af. Na veel contact met het meisje werd Shirley op de derde afspraak door de vriend van dat meisje verkracht. En door zijn vrienden.
Idd, het is een manier van wegkijken (en daarmee ook de verantwoordelijkheid als samenleving van je af schuiven). Gewoon toekijken hoe de sterkeren de zwakkeren te grazen nemen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:41 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Ik denk dat hier een aantal redenen voor zijn. Heel belangrijk daarbij is het beeld van loverboys dat lange tijd in de media is verschenen en dat ook in allerlei voorlichtingsmateriaal wordt geschetst. Daarin wordt een beeld geschapen van naieve meisjes die verliefd worden en in de val lopen van gladde jongens. Dat beeld is slechts voor een minderheid van de gevallen waar, zeker tegenwoordig.
Daarnaast geeft het mensen natuurlijk een geruststellend gevoel om te denken dat het hun of hun kinderen nooit kan gebeuren. De slachtoffers verder de hoek in schoppen is daartoe een effectieve manier.
Ze zoeken het toch zelf op? Als ze die gasten gwn links laten liggen, is er niks aan de hand. Ze leven juist van emotionele macht. Natuurlijk zijn die gasten uiteindelijk de schuldigen, maar die meisjes mogen ook zelf wel een beetje nadenken..quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:20 schreef Taurus het volgende:
Uiteraard kun je er van te voren wel rekening mee houden en 'foute gasten' van de 'goede gasten' onderscheiden, maar achteraf is het natuurlijk nóóit de schuld van het meisje, kom nou. Bespottelijk om dat zelfs maar te opperen, je ziet die boeventronies van die kerels toch?
Naiviteit is sowieso niet dom of een misdaad. Het is een oprecht geloof in de goedheid of spanning of leukigheid van een situatie, die de brute verstoring van hoe zo'n jongen in werkelijkheid blijkt te zijn des te treuriger maakt. Ik vind niet dat je al je secundaire geslachtsdelen op straat hoeft te laten zien en in je eentje 's nachts door vervelende buurten moet wandelen, maar áls er dan iets gebeurt is het nooit een kwestie van 'had je kunnen weten'Daar hebben we niets meer aan, de dader is de enige dader.
Het clichébeeld zit ook bij jou nogal diep. Wat valt dat Habbo-meisje van hierboven nou te verwijten? Wat valt welk meisje dan ook te verwijten die een keer wat gaat drinken met een jongen en vervolgens door meerdere mannen wordt verkracht, waarbij volop foto- en filmmateriaal wordt gemaakt om haar af te persen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:18 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Ze zoeken het toch zelf op? Als ze die gasten gwn links laten liggen, is er niks aan de hand. Ze leven juist van emotionele macht. Natuurlijk zijn die gasten uiteindelijk de schuldigen, maar die meisjes mogen ook zelf wel een beetje nadenken..
Wat voor emotionele macht heb je het over? Ik zie niet zo dat ze daar veel van hebben, behalve dat ze meedoen in dat zielige wereldje, wat wellicht indruk maakt op anderen. Niet iedereen kan op alle momenten even goed het heft in handen nemen, zeker tieners niet. Makkelijk om te zeggen dat ze dat wel zouden moeten kunnen, maar dat is niet de realiteit.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:18 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Ze zoeken het toch zelf op? Als ze die gasten gwn links laten liggen, is er niks aan de hand. Ze leven juist van emotionele macht. Natuurlijk zijn die gasten uiteindelijk de schuldigen, maar die meisjes mogen ook zelf wel een beetje nadenken..
nu wil ik toch echt eens weten wat deze mannen dan wel precies hebben.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:17 schreef HiZ het volgende:
Dat habbomeisje kan er idd niets aan doen. Maar de meeste meisjes die met hun omgaan ontmoeten ze toch "normaal"? Da's iig hoe ik het begrepen hebquote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:37 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Het clichébeeld zit ook bij jou nogal diep. Wat valt dat Habbo-meisje van hierboven nou te verwijten? Wat valt welk meisje dan ook te verwijten die een keer wat gaat drinken met een jongen en vervolgens door meerdere mannen wordt verkracht, waarbij volop foto- en filmmateriaal wordt gemaakt om haar af te persen.
'Ze zoeken het toch zelf op', 'gewoon links laten liggen' en 'zelf een beetje nadenken' zijn voorbeelden van typische redeneringen waarmee mensen proberen dit soort nieuws op een afstand te houden. Mij of mijn dochter gebeurt dit niet.
Ik kan me ook maar heel moeilijk inleven in meisjes die hier geil van worden.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:42 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Wat voor emotionele macht heb je het over? Ik zie niet zo dat ze daar veel van hebben, behalve dat ze meedoen in dat zielige wereldje, wat wellicht indruk maakt op anderen. Niet iedereen kan op alle momenten even goed het heft in handen nemen, zeker tieners niet. Makkelijk om te zeggen dat ze dat wel zouden moeten kunnen, maar dat is niet de realiteit.
Oplossing is niet eenvoudig alleen, de staat is nog steeds geitenwollensokken land en een posse van wraakzuchtige vaders zie ik ook niet 123 gebeuren, helaas. Dus kwetsbare tienermeisjes blijven op zichzelf aangewezen ben ik bang.
Ach, sommige mensen zijn gewoon spannig- en sensatiezoekers. Hetzelfde geldt voor mensen die zich inlaten met straattuig.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:13 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Ik kan me ook maar heel moeilijk inleven in meisjes die hier geil van worden.
Maar goed, via via ken ik ook wel meisjes die met een marokkaan gingen daten, en een week later huilend bij hun beste vriendin zaten omdat die gozer haar tegen haar zin geneukt had. Dan denk ik ook, technisch gezien is die jongen natuurlijk schuldig, maar als meisje weet je dat je zulke shit kan verwachten als je met zo'n gozer uitgaat. En achteraf vond ze het blijkbaar toch niet zo erg, want 2 weken later zat ze weer bij die gozer en gebeurde het hele feest weer opnieuwHet argument "maar tienermeisjes kunnen niet altijd goed het heft in handen nemen" vind ik dan toch een beetje zwak in zo'n situatie
Die meisjes zijn toch mensen?
Er zit wel een kern van waarheid in dat ze niet 100% alles in handen hebben, en ik ben ook zeker van mening dat mannen die zo misbruik maken van meisjes daar zwaar voor gestraft zouden moeten worden door de overheid. Maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat je als meisje dit allemaal opzoekt en maar laat gebeuren (in het geval van vrijwillig met ze omgaan, niet het habbomeisjes verhaal).
Voor iedere vent van zo'n type zijn er 100,000 die je goed/ beter zouden behandelen, waarom dan toch die ene.. Net als petitlapin2 zie ik het echt niet
Dat stuk onkruid heeft waarschijnlijk wel meer niet...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:25 schreef marcusa het volgende:
Ligt het aan mij of heeft die Aladin gast geen schouders?
Smaken verschillen echt wel hoor. (maar goed ook)quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:57 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
nu wil ik toch echt eens weten wat deze mannen dan wel precies hebben.
Ik vind ze uitermate onaantrekkelijk. Ze zien er akelig uit, en als ze niet in het fitnesscentrum zitten of in een "hippe" kledingwinkel, liggen ze wel onder de zonnebank. Ja, dat is echt wat een vrouw wil.
wat een giller, die vmbo meisjes doen het er gewoon om volgens mijquote:Op maandag 20 juli 2009 14:36 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Check dit filmpje eens
http://www.dumpert.nl/med(...)lekkah_of_boos_.html
Eerder al gemeld dat dit zo opgezet is. Heeft er werkelijk niets mee te maken. Spreek uit ervaring (Niet van mijzelf uiteraardquote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:41 schreef Mestras het volgende:
[..]
wat een giller, die vmbo meisjes doen het er gewoon om volgens mij
Geef ik je gelijk in....liefde maakt blind...ook voor dat soort jongens.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:06 schreef uiterstaardig het volgende:
Maar als je met zulke gasten in gesprek gaat ben je al erg ver heen, vooral als je dan ook nog kriebels krijgt van hun lieve woordjes.
Bullshit. Ik ben rechts en ik verdedig dit rechtssysteem ook. Waarom zou je iemand vasthouden als het niet 100 % evident is dat hij de dader is? Je bent onschuldig tot het tegendeel is bewezen. Hij is voorlopig op vrije voeten gesteld, wordt vervolgd en moet dus gewoon voorkomen. En als hij schuldig wordt bevonden zal meneer braaf zijn welverdiende straf krijgen.quote:Op maandag 20 juli 2009 23:12 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dus zolang ze maar vervolgd worden is het goed![]()
Ik denk niet dat je er zo over denkt als het je dochter is. Maar ja links moet altijd het toch al rammelende systeem blijven verdedigen......
Mwah, de grootste risicogroep voor loverboys blijft nog altijd jonge laag-opgeleide meisjes.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:53 schreef Waterwereld het volgende:
[..]
Eerder al gemeld dat dit zo opgezet is. Heeft er werkelijk niets mee te maken. Spreek uit ervaring (Niet van mijzelf uiteraard).
Prostitutie zie je ook bij hogeropgeleide (zie Utrecht etc)
Elaborate pls?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:53 schreef Waterwereld het volgende:
Prostitutie zie je ook bij hogeropgeleide (zie Utrecht etc)
Ja, maar hoe oud was ze toen ze afsprak? Stel je voor dat ze dertien was inmiddels - mocht jij op je dertiende met een wildvreemde afspreken via internet? Ik niet hoor. Toen ik op m'n zestiende (!) voor het eerst naar een meeting ging (dus niet eens met één persoon, maar een hele groep op een openbare plaats, wat op zich veel veiliger is) bracht m'n moeder me naar het station. No way dat ik op m'n dertiende zomaar af had kunnen spreken met iemand.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:46 schreef Dwersdriever het volgende:
Een voorbeeld uit het AD van twee weken geleden
[..]
Gotvers wat een enge gasten, niet normaalquote:Op maandag 20 juli 2009 14:11 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Murat de pooierboy doet een dansje
Ja maar bekijk die foto's nog eens. We zouden de hele mensheid een plezier doen als deze gebruinde woestijnratten hun daden in het hiernamaals mogen uitleggen. Tevens vind ik 'waar rook is, is vuur' wel van toepassing op deze boefjes.quote:Op maandag 20 juli 2009 22:25 schreef SCH het volgende:
[..]
In een rechtstaat waarin er een verschil is tussen verdachten en daders en waarin je niet zomaar vastgehouden kan worden. Hoera!
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:06 schreef uiterstaardig het volgende:
Maar als je met zulke gasten in gesprek gaat ben je al erg ver heen, vooral als je dan ook nog kriebels krijgt van hun lieve woordjes.
Als je daar als 13-jarig vrouwelijk VMBO-ertje mee aanpapt vraag je er min of meer om.quote:Op zondag 26 juli 2009 18:23 schreef aychelle het volgende:
[..]
Gotvers wat een enge gasten, niet normaal
quote:Op maandag 20 juli 2009 14:27 schreef Maraca het volgende:
Nehe.. dit zijn loverboys?Dat meiden daar in trappen!
Grappig die twee posts na elkaar.quote:Op maandag 20 juli 2009 14:28 schreef LXIV het volgende:
Een volk dat toestaat dat zijn roomblanke dochters door vreemde Muzzelmannen gehoereerd worden en te laf is om hen aan te pakken verdient niet beter dan zijn ondergang.
En ze zijn zo gemakkelijk te paaien, die mutsen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:18 schreef Kees22 het volgende:
[..]
[..]
Grappig die twee posts na elkaar.
Het is geen kwestie van een volk dat iets toestaat, maar van meisjes die er in trappen. En ze trappen er in, omdat de opvoeding tot zelfbewuste meiden tekortgeschoten is.
Dŕt is het grote probleem.
En verder is het natuurlijk hetzelfde volk dat gebruik maakt van de hoertjes, zonder te denken aan zijn roomblanke dochters.
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:18 schreef Kees22 het volgende:
[..]
[..]
Het is geen kwestie van een volk dat iets toestaat, maar van meisjes die er in trappen. En ze trappen er in, omdat de opvoeding tot zelfbewuste meiden tekortgeschoten is.
En verder is het natuurlijk hetzelfde volk dat gebruik maakt van de hoertjes, zonder te denken aan zijn roomblanke dochters.
ik vind ze zelfs voor vmbo sletjes nog over de top.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:57 schreef deedeetee het volgende:
Aiiii je zult maar een dochter hebben die niet zo verstandig is dat ze met een grote boog om zo'n vent heenloopt en niks met 'm te maken wil hebben![]()
Normale meid zit op zo'n kerel toch echt niet te wachten
quote:Op maandag 27 juli 2009 09:38 schreef uiterstaardig het volgende:
Vind je dan niet dat ze er lekker geil uitzien?
Dat lijkt me echt verschrikkelijkquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:57 schreef deedeetee het volgende:
Aiiii je zult maar een dochter hebben die niet zo verstandig is dat ze met een grote boog om zo'n vent heenloopt en niks met 'm te maken wil hebben![]()
Normale meid zit op zo'n kerel toch echt niet te wachten
Volgens mij is dit de eerste keer dat ik het met je eens ben.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:18 schreef Kees22 het volgende:
[..]
[..]
Waarvan acte!quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Volgens mij is dit de eerste keer dat ik het met je eens ben.
Ja, ze zien er lekker geil uit.quote:Op maandag 27 juli 2009 09:38 schreef uiterstaardig het volgende:
Vind je dan niet dat ze er lekker geil uitzien?
"van het begin tot het eind van haar leven kansloos"quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:48 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt verschrikkelijkDan weet je gewoon dat je dochter van het begin tot het eind van haar leven volkomen kansloos is, en dat je als ouder ook verschrikkelijk gefaald hebt. Daar komen drama's van
Als je in de greep van dit soort komt ben je getekend voor het leven door de vernedringen die je moet/wilt ondergaan.quote:Op zondag 27 december 2009 02:38 schreef Kees22 het volgende:
[..]
"van het begin tot het eind van haar leven kansloos"
Je kunt ook wel overdrijven hoor. Wacht gewoon maar eens af.
Dat is waar. Maar daarom ben je nog niet kansloos.quote:Op zondag 27 december 2009 02:45 schreef uiterstaardig het volgende:
[..]
Als je in de greep van dit soort komt ben je getekend voor het leven door de vernedringen die je moet/wilt ondergaan.
quote:Op maandag 28 december 2009 16:43 schreef FP128 het volgende:
Goed wat is nu het relaas van deze hele topic? Gewoon bekend maken dat deze gasten weer op vrije voeten zijn of dat er FOK!Kers zijn die deze gasten als ze weer over de scheef gaan ff een lesje zullen leren![]()
Als je dan toch een straf buiten ons recht om zoekt, dan stel ik verkrachting voor, een jaar lang elke dag een keer of drie.quote:
1 keer is genoeg, door een hitsig nijlpaard.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:12 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Als je dan toch een straf buiten ons recht om zoekt, dan stel ik verkrachting voor, een jaar lang elke dag een keer of drie.
Ze zien eruit als Homo niet als loverboysquote:Op maandag 20 juli 2009 14:11 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Murat de pooierboy doet een dansje
Kijk maar uit, straks klaagt zijn liefhebbende echtgenote jou nog aan wegens smaad.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:51 schreef Fockker het volgende:
[..]
Ze zien eruit als Homo niet als loverboys
Sterker nog, dan verdien je niet beter! Natural selection.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als je daar als 13-jarig vrouwelijk VMBO-ertje mee aanpapt vraag je er min of meer om.
Waar vind je zo'n wanhopige nijlpaard?quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:22 schreef WammesWaggel het volgende:
1 keer is genoeg, door een hitsig nijlpaard.
Wat een vreemd standpunt.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:45 schreef Buzios het volgende:
Het ligt niet in mijn aard om mensen op basis van hun uiterlijk te beoordelen en te veroordelen.
Maar het begrip "loverboys" is toch wel breed uitgemeten in de pers de laatste jaren.
Wanneer dit soort figuren (karikaturen) in een discotheek met geld lopen te smijten en allerlei jonge meisjes om zich heen weten te winnen, misschien zou de uitgaansgelegenheid zelf dan ook een melding kunnen doen bij justitie, dat iets niet helemaal in de haak is.
Ik begrijp dat het goede klanten zijn van de discotheken, maar ook bij de horeca ligt een stukje maatschappelijke verantwoordelijkheid.
Ik pleit er niet voor om de verantwoordelijkheid bij de horeca te leggen. Maar net zoals er ook een Melding Ongebruikelijke Transacties is, wellicht dat de horeca ook zijn ogen open kan houden.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:44 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Wat een vreemd standpunt.
In een discotheek, of in welke gelegenheid dan ook (café, restaurant, danstent), worden op de vreemdste manieren verbindingen gelegd. Dat is niet de verantwoordelijkheid van de bedrijfseigenaar.
Dan nog vind ik het geen goed idee dat mensen vreemd gedrag gaan rapporteren.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 03:28 schreef Buzios het volgende:
[..]
Ik pleit er niet voor om de verantwoordelijkheid bij de horeca te leggen. Maar net zoals er ook een Melding Ongebruikelijke Transacties is, wellicht dat de horeca ook zijn ogen open kan houden.
Niet om de bedrijfseigenaar later te gaan straffen wanneer loverboys hebben geronseld in zijn discotheek.
Sociale controle heeft zowel voordelen als nadelen. Het argument roddelen vind ik niet opwegen tegen veiligheid, maar goed, het zou een ideale mix moeten zijn in hoeverre er sociale controle zou moeten zijn. Helaas is dat niet van te voren vast te stellen, en het is ook moeilijk meetbaar.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:36 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Dan nog vind ik het geen goed idee dat mensen vreemd gedrag gaan rapporteren.
We zijn een beetje losgekomen van de sterke sociale controle van de oude dorpen, waar je niks kon doen zonder dat er over je geroddeld werd. Ik vind het geen goed idee dat we die controle weer terughalen.
We hebben de politie om onwettig gedrag te bestrijden en als ik als clubeigenaar merkwaardige dingen zag, zou ik ze zeker zeggen, als er naar gevraagd werd. Maar zo maar zelf gaan melden zou ik niet doen.
Het risico om mensen vals te beschuldigen, lijkt me te groot. En dan nog: als die meisjes de ene pooier niet tegenkomen, komen ze wel de andere tegen.
en veel van die slachtoffers willen juist pooiers tegenkomen. Want als je na al die informatie nog steeds niet uit je doppen kijkt....quote:Op zondag 3 januari 2010 00:36 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Dan nog vind ik het geen goed idee dat mensen vreemd gedrag gaan rapporteren.
We zijn een beetje losgekomen van de sterke sociale controle van de oude dorpen, waar je niks kon doen zonder dat er over je geroddeld werd. Ik vind het geen goed idee dat we die controle weer terughalen.
We hebben de politie om onwettig gedrag te bestrijden en als ik als clubeigenaar merkwaardige dingen zag, zou ik ze zeker zeggen, als er naar gevraagd werd. Maar zo maar zelf gaan melden zou ik niet doen.
Het risico om mensen vals te beschuldigen, lijkt me te groot. En dan nog: als die meisjes de ene pooier niet tegenkomen, komen ze wel de andere tegen.
quote:Op zondag 3 januari 2010 11:11 schreef montier het volgende:
ja dorpen...
toch grappig, hier in ons dorp kan je vriendin gewoon alleen snachts over straat.
kun je aan iemand een vuurtje vragen, je auto onafgesloten laten staan.
dat soort criminaliteit komt in die hoeveelheid niet voor, het ontbreekt gewoon.
heel frappant is uiteraard dat het hier ook ontbreekt aan marokkanen...
ik wil geen verband leggen maar het is wel merkwaardig kwaadaardig...
Waarschijnlijk is in dat dorp van jou iedereen familie van elkaar, al wil dat in veel dorpen ook weer niet zo veel zeggen...quote:Op zondag 3 januari 2010 11:11 schreef montier het volgende:
ja dorpen...
toch grappig, hier in ons dorp kan je vriendin gewoon alleen snachts over straat.
kun je aan iemand een vuurtje vragen, je auto onafgesloten laten staan.
dat soort criminaliteit komt in die hoeveelheid niet voor, het ontbreekt gewoon.
heel frappant is uiteraard dat het hier ook ontbreekt aan marokkanen...
ik wil geen verband leggen maar het is wel merkwaardig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |