Zonder brood vind jij seks vies?quote:Op maandag 20 juli 2009 16:01 schreef Isdatzo het volgende:
Gebrek aan brood kan daar ook oorzaak aan zijn.
Waarom verbaasd me dat niks van jou, al heb ik misschien maar 10 regels van je gelezen?quote:Op maandag 20 juli 2009 16:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Het is nóóit te vroeg voor pizza. Gister mee ontbeten.
Neuken we toch in de douche...quote:
16.00u is niet te vroegquote:Op maandag 20 juli 2009 16:00 schreef Fha het volgende:
Waarom schiet de tijd niet op?!Ik heb nu al bijna drie uur zin in pizza maar ik vind het nog steeds te vroeg
Nja is wel een teken dat ie je niet kwijt wiltquote:Op maandag 20 juli 2009 16:01 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dat denk ik niet..Sommige mensen noemen hem erg jaloers, ik noem het liever 'beschermend' (de lieverd..)
[..]
dat heb ik dus ook, ik probeer steeds niet te lachen..
Nou, vertel.quote:Op maandag 20 juli 2009 16:03 schreef Nijns het volgende:
[..]
Waarom verbaasd me dat niks van jou, al heb ik misschien maar 10 regels van je gelezen?
Nouja hij heeft ook wel gelijkquote:Op maandag 20 juli 2009 16:03 schreef Nijns het volgende:
[..]
Waarom verbaasd me dat niks van jou, al heb ik misschien maar 10 regels van je gelezen?
Slagroom, kersen, aardbeien, de hele fruitstal erbij!quote:
Zolang hij het niet met vlokken eet.quote:Op maandag 20 juli 2009 16:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geil als boter krijgt ineens een heel andere (letterlijke) betekenis zo.
Da's zo makkelijk, ontbijten met pastaquote:Op maandag 20 juli 2009 16:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Nouja hij heeft ook wel gelijknet als ontbijten met pasta
![]()
Gelukkig gaat dat niet ZO makkelijkquote:
Dus jij loopt rond met een t-shirt met daarop: "Ik gleed uit in de douche tijdens het neuken."?quote:Op maandag 20 juli 2009 16:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oppassen dat je niet uitglijdt. Been there, done that, got the t-shirt.
Nee, die ligt onder op de stapel in de kastquote:Op maandag 20 juli 2009 16:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus jij loopt rond met een t-shirt met daarop: "Ik gleed uit in de douche tijdens het neuken."?
Moet ik nou weer dat Buck Dich clipje plaatsen?quote:
Weet ik en ik ben blij toequote:Op maandag 20 juli 2009 16:04 schreef Ladylike het volgende:
Nja is wel een teken dat ie je niet kwijt wilt
Echt.. ik heb nog nooit zo veel met mn hand voor mn gezicht gezeten
Eeuh, kort gezegd: een beetje een internetheld met wat vage eigenschappen (zoals pizza voor ontbijt) maar in het echt waarschijnlijk best een aardige kerel die IRL vaast wel eens wat nuttigs zegt..quote:Op maandag 20 juli 2009 16:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nou, vertel.
Ben wel benieuwd naar jouw analyse.
Die mental images moet ik niet op het werk vormenquote:Op maandag 20 juli 2009 16:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oppassen dat je niet uitglijdt. Been there, done that, got the t-shirt.
bij sommige anders welquote:
Ik moet de eerste student nog tegenkomen die nooit pizza als ontbijt eet.quote:Op maandag 20 juli 2009 16:07 schreef Nijns het volgende:
[..]
Eeuh, kort gezegd: een beetje een internetheld met wat vage eigenschappen (zoals pizza voor ontbijt) maar in het echt waarschijnlijk best een aardige kerel die IRL vaast wel eens wat nuttigs zegt..
@ Fha: EET die pizza, dat kan best!
Om maar niet te spreken over glazen, komkommers en dat soort stuff in holtes waar het niet voor bedoeld is.quote:Op maandag 20 juli 2009 16:08 schreef Ladylike het volgende:
O
[..]
Die mental images moet ik niet op het werk vormen
och het is nog altijd beter dan vacuum zuigen in het bad of dat je vriendin ineens kutkramp krijgt en daarom dus naar het ziekenhuis moet gaan terwijl je nog in haar zit...
Whutquote:Op maandag 20 juli 2009 16:08 schreef Ladylike het volgende:
O
[..]
Die mental images moet ik niet op het werk vormen
och het is nog altijd beter dan vacuum zuigen in het bad of dat je vriendin ineens kutkramp krijgt en daarom dus naar het ziekenhuis moet gaan terwijl je nog in haar zit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |