quote:
En bij je kledingkeuze en ondertitelquote:Op maandag 20 juli 2009 15:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat past beter bij mijn avatar en de inrichting van mijn huis!
Hallo zak hooi, sterf virtueel?quote:
Whehehe true...quote:Op maandag 20 juli 2009 15:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
was anders laatst niet het geval
en een slip is alleen verplicht als je een rokje aan hebt![]()
welk strandquote:
Op zich een goeie regelquote:Op maandag 20 juli 2009 15:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja
geile kleren
en tis verplicht om als barpersoneel een slip te dragen
quote:
Turkijequote:
Nou, kom eens lekker stappenquote:Op maandag 20 juli 2009 15:35 schreef Nijns het volgende:
[..]
Op zich een goeie regellijkt me ook wel wat, een avondje jezelf in geile kleren steken
(buiten de slaapkamer zeg maar)
[..]
en geen slip onder een rokje is niet goed voor de klantenquote:Op maandag 20 juli 2009 15:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Whehehe true...
ik had mn zin moeten nuanceren
Dan swaffelt Mich alleen nog de barquote:Op maandag 20 juli 2009 15:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en geen slip onder een rokje is niet goed voor de klanten![]()
kijken ze zo jouw 7de hemel binnen
Ja maar, ja, maar....quote:Op maandag 20 juli 2009 15:36 schreef Nijns het volgende:
[..]
Turkijehet kon ook pas geleden nog: op Mallorca
Jij hebt de rar toch?quote:
dan hoefde je niet eens te komen werkenquote:Op maandag 20 juli 2009 15:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nou, kom eens lekker stappen
Mensen die denken dat alleen maar geneukt wordt in een parenclub hebben oogkleppen op
(dan had ik trouwens vet weinig te doen achter die bar)
edit: er kwam zelfs een stel (tijdje niet meer gezien) omdat zij het leuk vond om zich zo te kleden, maar dat niet kan in een gewone club omdat die mannen daar dan denken dat ze meteen wil neuken... bij ons wordt dat (gek genoeg) dus helemaal niet gedacht![]()
En tis ook leuk
Ik ben nog niet oud.quote:Op maandag 20 juli 2009 15:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nou, kom eens lekker stappen
Mensen die denken dat alleen maar geneukt wordt in een parenclub hebben oogkleppen op
(dan had ik trouwens vet weinig te doen achter die bar)
edit: er kwam zelfs een stel (tijdje niet meer gezien) omdat zij het leuk vond om zich zo te kleden, maar dat niet kan in een gewone club omdat die mannen daar dan denken dat ze meteen wil neuken... bij ons wordt dat (gek genoeg) dus helemaal niet gedacht![]()
En tis ook leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh?quote:Op maandag 20 juli 2009 15:40 schreef JortK het volgende:
Ik vind Ph wel een typje voor een parenclub
Jongen ik ging al toen ik 21 was.. niet dom doen hequote:
quote:Op maandag 20 juli 2009 15:42 schreef JortK het volgende:
die heeft 2 goede puntenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(als het er niet meer zijn)
en een leuke bikini
mijn favo kleur
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
jonge lelijke mensen mogen ook binnenquote:
Lijkt me niksquote:Op maandag 20 juli 2009 15:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jongen ik ging al toen ik 21 was.. niet dom doen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |