Ik ben student geweest, telt dat ook?quote:Op maandag 20 juli 2009 16:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik moet de eerste student nog tegenkomen die nooit pizza als ontbijt eet.
Kutkramp. Ik zou zeggen net als bij het duiken, bij de vin pakken en de kramp er uit trekken.quote:
whehehe ja, dingen die afbrekenquote:Op maandag 20 juli 2009 16:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Om maar niet te spreken over glazen, komkommers en dat soort stuff in holtes waar het niet voor bedoeld is.
serieus, dat gebeurtquote:
Ohhhhhhhhh stop it!!!quote:Op maandag 20 juli 2009 16:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kutkramp. Ik zou zeggen net als bij het duiken, bij de vin pakken en de kramp er uit trekken.
quote:Op maandag 20 juli 2009 16:08 schreef Ladylike het volgende:
O
[..]
Die mental images moet ik niet op het werk vormen
och het is nog altijd beter dan vacuum zuigen in het bad of dat je vriendin ineens kutkramp krijgt en daarom dus naar het ziekenhuis moet gaan terwijl je nog in haar zit...
quote:Op maandag 20 juli 2009 16:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik moet de eerste student nog tegenkomen die nooit pizza als ontbijt eet.
daar kunnen ze op de EHBO uitgebreid over meepratenquote:Op maandag 20 juli 2009 16:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Om maar niet te spreken over glazen, komkommers en dat soort stuff in holtes waar het niet voor bedoeld is.
Jij werkt ergens in een ziekenhuis oidquote:Op maandag 20 juli 2009 16:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
whehehe ja, dingen die afbreken
[..]
serieus, dat gebeurt
en mannen die verklaren dat ze uitgleden en zo die bus scheerschum in de anus terecht is gekomen![]()
Ik niet, telt dat ook?quote:
Wantquote:Op maandag 20 juli 2009 16:11 schreef Nijns het volgende:
[..]
tenzij het avondeten als ontbijt kan tellen, dan wel, maar niet voor 15.00 uur
Gewoon, dan kan ik dat echt niet binnenhouden hoorquote:
nee, maar ken mensen die op de EHBO werkenquote:Op maandag 20 juli 2009 16:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jij werkt ergens in een ziekenhuis oid?
Mwhehe denken ze nou echt dat iemand zo'n smoesje gelooft?
Nou nee, dat heb ik dus nooit gedaan, ik haal je stelling dus onderuitquote:Op maandag 20 juli 2009 16:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Alleen als je ooit pizza als ontbijt gegeten hebt. Of nu nog steeds natuurlijk.
Neuken in de zee FTWquote:Op maandag 20 juli 2009 16:11 schreef Nijns het volgende:
[..]
![]()
![]()
owja, vacuum
nee, geen ervaring maar dat eenmalige, dreigende gevoel was genoeg
Oh, DaMart: TOEN had je me kunnen zien in Zandvoort
Diepzeeneuken. Al moet je dan oppassen voor decompressiezaad.quote:
En dat liet je toen niet even weten?quote:Op maandag 20 juli 2009 16:11 schreef Nijns het volgende:
[..]
![]()
![]()
owja, vacuum
nee, geen ervaring maar dat eenmalige, dreigende gevoel was genoeg
Oh, DaMart: TOEN had je me kunnen zien in Zandvoort
[..]
Maja, de waarheid is ook zo wat..quote:Op maandag 20 juli 2009 16:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee, maar ken mensen die op de EHBO werken
en nee, niemand gelooft die smoezen want ze worden wekelijks gebruikt
Jij snapt mij!quote:
Komkommer in sushi krijgt ineens een andere smaakquote:Op maandag 20 juli 2009 16:15 schreef Pheno het volgende:
"Ja, mijn vrouw vroeg of ik de komkommer kon aangeven, maar toen draaide ze om".
Is dat een uitnodiging?quote:Op maandag 20 juli 2009 16:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Diepzeeneuken. Al moet je dan oppassen voor decompressiezaad.
En voor zwangerschap... straks krijg je een kind met een waterhoofdquote:Op maandag 20 juli 2009 16:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Diepzeeneuken. Al moet je dan oppassen voor decompressiezaad.
Ik kende jou toen nog nietquote:Op maandag 20 juli 2009 16:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dat liet je toen niet even weten?.
Wees blij dat krab te duur is om te rollen.quote:Op maandag 20 juli 2009 16:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Komkommer in sushi krijgt ineens een andere smaak
[..]
Is dat een uitnodiging?
Ik heb 's ochtends (als ik moe ben) altijd problemen met eten naar binnen krijgen.. maar of dat nu pizza of brood is maakt weinig uit. Alleen yoghurt gaat er dan nog fatsoenlijk inquote:Op maandag 20 juli 2009 16:14 schreef Nijns het volgende:
[..]
Gewoon, dan kan ik dat echt niet binnenhouden hoor
Prachtigquote:Op maandag 20 juli 2009 16:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee, maar ken mensen die op de EHBO werken
en nee, niemand gelooft die smoezen want ze worden wekelijks gebruikt
quote:Op maandag 20 juli 2009 16:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
En voor zwangerschap... straks krijg je een kind met een waterhoofd.
Ben ik ookquote:Op maandag 20 juli 2009 16:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wees blij dat krab te duur is om te rollen.
Zeequote:
Ik denk niet dat er een volgende keer komt en zo ja: dan ga ik dat niet plannenquote:Op maandag 20 juli 2009 16:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oké, dat is wel een goede reden. Volgende keer wel even eerst zeggen he?.
Precies hetzelfde hierquote:Op maandag 20 juli 2009 16:19 schreef Isdatzo het volgende:
Ik heb 's ochtends (als ik moe ben) altijd problemen met eten naar binnen krijgen.. maar of dat nu pizza of brood is maakt weinig uit. Alleen yoghurt gaat er dan nog fatsoenlijk in. Maar als ik een beetje uitgeslapen ben dan is een pizza niet zo'n probleem.
Officieel mag ik niet-duikers meenemen tot een meter of 12 geloof ik.quote:
das wel gaafquote:Op maandag 20 juli 2009 16:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Officieel mag ik niet-duikers meenemen tot een meter of 12 geloof ik.
Als je dan ook maar wel een goede reden hebt om me niet uit te nodigen!quote:Op maandag 20 juli 2009 16:21 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er een volgende keer komt en zo ja: dan ga ik dat niet plannen
Zal ik een actie starten zodat ook jij een douche kunt kopen?quote:Op maandag 20 juli 2009 16:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zee.
Opzich is 't best leuk, maar daarna plak je helemaal van 't zout. En overal zand. O-VER-AL. In je kleren, in je tas, in je haar, in je oor, in je telefoon, in je bilspleet, in je schoenen, ... .
Die niet-duiker moet dan wel lang de adem kunnen inhoudenquote:Op maandag 20 juli 2009 16:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Officieel mag ik niet-duikers meenemen tot een meter of 12 geloof ik.
Mja, soms is 't best vervelend. Ik wil vaak best naar stage/studie/werk fietsen maar 's ochtends als ik geen hap door m'n keel krijg is fietsen op een lege maag ronduit klote.quote:
Ik wóón niet aan het strand, ik woon in 't immer zonnige zuidoost-Brabant. Dus voordat ik thuis ben zijn we al uren verder.quote:Op maandag 20 juli 2009 16:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zal ik een actie starten zodat ook jij een douche kunt kopen?
Ik heb er geen last vanquote:Op maandag 20 juli 2009 16:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mja, soms is 't best vervelend. Ik wil vaak best naar stage/studie/werk fietsen maar 's ochtends als ik geen hap door m'n keel krijg is fietsen op een lege maag ronduit klote.
'huh, ik dacht dat jij op vakantie was!', 'ik wou je nog bellen, maar ik heb je nummer niet/niet meer' klaarquote:Op maandag 20 juli 2009 16:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je dan ook maar wel een goede reden hebt om me niet uit te nodigen!.
quote:Op maandag 20 juli 2009 16:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zal ik een actie starten zodat ook jij een douche kunt kopen?
Ja, dat wel. Alleen heb ik geen zin om de dive instructor te doen, dan zou ik wat meer mogen, maar dat is:quote:
Ik ben 's ochtends voor 11.00 sowieso niks waard.. Heb al met mezelf afgesproken niet meer naar colleges vóór 10.45 te gaan maar op stage kan ik dat niet makenquote:Op maandag 20 juli 2009 16:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb er geen last vanIk word pas beroerd als ik 's ochtends wel iets eet
Je leert vanzelf te doen alsof je nuttig bent voor 11.00quote:Op maandag 20 juli 2009 16:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik ben 's ochtends voor 11.00 sowieso niks waard.. Heb al met mezelf afgesproken niet meer naar colleges vóór 10.45 te gaan maar op stage kan ik dat niet maken.
Die mag gezellig mijn lucht hebben, ik deelquote:Op maandag 20 juli 2009 16:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die niet-duiker moet dan wel lang de adem kunnen inhouden.
Is het erg als ik die beslissing totaal niet begrijp?quote:Op maandag 20 juli 2009 16:27 schreef Nijns het volgende:
'helaas is onze keuze..' bla bla, 'u-hoeft-niet-op-gesprek-te-komen' nummer zoveel
beetje jammer met het oog op de beslissing die ik dadelijk aan onze general manager ga vertellen
Eigenlijk zouden ze dus douches op het strand moeten hebben!quote:Op maandag 20 juli 2009 16:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik wóón niet aan het strand, ik woon in 't immer zonnige zuidoost-Brabant. Dus voordat ik thuis ben zijn we al uren verder.
Haha lekker danquote:Op maandag 20 juli 2009 16:26 schreef Isdatzo het volgende:
Ik ben 's ochtends voor 11.00 sowieso niks waard.. Heb al met mezelf afgesproken niet meer naar colleges vóór 10.45 te gaan maar op stage kan ik dat niet maken.
O wacht, veel strandtenten hebben dat ook!quote:Op maandag 20 juli 2009 16:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze dus douches op het strand moeten hebben!
nee, tuurlijk niet. maar ik hoor graag waarom..quote:Op maandag 20 juli 2009 16:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is het erg als ik die beslissing totaal niet begrijp?
quote:Op maandag 20 juli 2009 16:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik wóón niet aan het strand, ik woon in 't immer zonnige zuidoost-Brabant. Dus voordat ik thuis ben zijn we al uren verder.
quote:Op maandag 20 juli 2009 16:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
whehehe ja, dingen die afbreken
[..]
serieus, dat gebeurt
en mannen die verklaren dat ze uitgleden en zo die bus scheerschum in de anus terecht is gekomen![]()
Gatver dat schiet lekker opquote:Op maandag 20 juli 2009 16:27 schreef Nijns het volgende:
'helaas is onze keuze..' bla bla, 'u-hoeft-niet-op-gesprek-te-komen' nummer zoveel
beetje jammer met het oog op de beslissing die ik dadelijk aan onze general manager ga vertellen
Die kunst beheers ik maar al te goed.quote:Op maandag 20 juli 2009 16:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je leert vanzelf te doen alsof je nuttig bent voor 11.00
En, ben je al uitgegleden?quote:Op maandag 20 juli 2009 16:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
O wacht, veel strandtenten hebben dat ook!
Huh? laatste strand waar ik was hadden ze dat dus welquote:Op maandag 20 juli 2009 16:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
godver...quote:Op maandag 20 juli 2009 16:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
O wacht, veel strandtenten hebben dat ook!
In Frankrijk hebben ze die wel.quote:Op maandag 20 juli 2009 16:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, zo druk hebben ze het: je kan meteen beginnenquote:Op maandag 20 juli 2009 16:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Gatver dat schiet lekker opIk heb nog een hele duidelijke baan voor je bij de thuiszorg?
Ze zoeken namelijk mensen en dan moet je daarna nog weken wachten voor je 1,5 ochtend aan de slag kunt
Doen joh! Doen!
ZO kan niemand die sixpack van je zien natuurlijk!quote:Op maandag 20 juli 2009 16:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog niet uitgeprobeerd, ik douche gewoon thuis namelijk!
Ach, je moet toch ergens wonenquote:
Wel als ik op het strand op mijn rug lig te zonnen, of als ik zonder T-shirt rondloop...quote:Op maandag 20 juli 2009 16:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
ZO kan niemand die sixpack van je zien natuurlijk!
Maar om dan in een grot te gaan wonenquote:Op maandag 20 juli 2009 16:32 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ach, je moet toch ergens wonen
(zo gemeen genoeg?)
Ik heb nu adressen voor woensdag en donderdagquote:Op maandag 20 juli 2009 16:31 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, zo druk hebben ze het: je kan meteen beginnenlekker geregeld daar.. Al iets gehoord?
Oranje speedos zijn helemaal hip!quote:Op maandag 20 juli 2009 16:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wel als ik op het strand op mijn rug lig te zonnen, of als ik zonder T-shirt rondloop...
LLquote:
't Is hier best leuk hoor, heus. Maar goed, heb geen zin om Brabant/Eindhoven/Valkenswaard te verdedigen. Toch zinloos. Kom maar een keer een avondje stappen in Eindhoven ofzo.quote:Op maandag 20 juli 2009 16:32 schreef Nijns het volgende:
[..]
(zo gemeen genoeg?)
Oh wat klinkt dit bekendquote:Op maandag 20 juli 2009 16:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Die kunst beheers ik maar al te goed.
Als ik nou wél iets had gedaan was m'n stagedocumentatie zo'n beetje klaar geweest nu. En ik loop al 3 weken achter op schema. Had ondertussen al weken vakantie moeten hebben. Maar ik heb 't allemaal aan mezelf te wijten dus ik mag niet klagen maar doe 't toch
.
quote:Op maandag 20 juli 2009 16:32 schreef Nijns het volgende:
[..]
(zo gemeen genoeg?)
Nou, ik ben ook benieuwd!! In ieder geval beter dan nietsquote:Op maandag 20 juli 2009 16:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb nu adressen voor woensdag en donderdagBen benieuwd hoe het volgende week gaat hahaha
Ik ga er vanuit nu dat je vertrekt. En dat snap ik dus niet. Lekker blijven zitten tot je iets anders gevonden hebt.quote:Op maandag 20 juli 2009 16:29 schreef Nijns het volgende:
[..]
nee, tuurlijk niet. maar ik hoor graag waarom..
[..]waar?
En nu moet ik eigenlijk wel haast maken, want 2 augustus vertrek ik met de motor naar de Dolomietenquote:
eindhoven de gekstequote:Op maandag 20 juli 2009 16:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
't Is hier best leuk hoor, heus. Maar goed, heb geen zin om Brabant/Eindhoven/Valkenswaard te verdedigen. Toch zinloos. Kom maar een keer een avondje stappen in Eindhoven ofzo.
Schat, ik BEN een Brabantse. Sterker nog, ik zeg mede nee tegen mijn baan omdat ik terug wil.. In Eindhoven stappen heb ik dus al wel een aantal keer gedaanquote:Op maandag 20 juli 2009 16:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
't Is hier best leuk hoor, heus. Maar goed, heb geen zin om Brabant/Eindhoven/Valkenswaard te verdedigen. Toch zinloos. Kom maar een keer een avondje stappen in Eindhoven ofzo.
Nou dan... dan... danquote:Op maandag 20 juli 2009 16:37 schreef Nijns het volgende:
[..]
Schat, ik BEN een Brabantse. Sterker nog, ik zeg mede nee tegen mijn baan omdat ik terug wil.. In Eindhoven stappen heb ik dus al wel een aantal keer gedaan
Is je scriptie nou nog niet af?quote:
Daarom. Begin is erquote:Op maandag 20 juli 2009 16:36 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nou, ik ben ook benieuwd!! In ieder geval beter dan niets
Dag LL
Nou, dat kon dus niet want ze wilden dan met opzegtremijnen inbouwen dat ik sowieso mijn contract moest uitdienen (t/m eind juni 2010) en ik ben gewoon niet meer gelukkig hier. En stel al zou ik blijven, dan moet ik 12 oktober verhuizen naar een huis hier in de buurt en dan (als ik een nieuwe baan heb) een maand later weer? Nee dankje, het is mooi geweest..quote:Op maandag 20 juli 2009 16:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit nu dat je vertrekt. En dat snap ik dus niet. Lekker blijven zitten tot je iets anders gevonden hebt.
Maar, maar... als jij helemaal daar bent, dan hebben mijn pogingen om je naar het strand te krijgen nog minder kans van slagen...quote:Op maandag 20 juli 2009 16:37 schreef Nijns het volgende:
[..]
Schat, ik BEN een Brabantse. Sterker nog, ik zeg mede nee tegen mijn baan omdat ik terug wil.. In Eindhoven stappen heb ik dus al wel een aantal keer gedaan
Jij wou toch gemeen?quote:Op maandag 20 juli 2009 16:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nou dan... dan... dan... dan... snap ik je post niet
.
Het kan alleen maar beter worden nuquote:
Ja, dat klopt..quote:Op maandag 20 juli 2009 16:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar, maar... als jij helemaal daar bent, dan hebben mijn pogingen om je naar het strand te krijgen nog minder kans van slagen....
En je hebt nog steeds een ijsje tegoed, volgens mij.
Dan moet je zeker haast gaan maken ja.quote:Op maandag 20 juli 2009 16:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En nu moet ik eigenlijk wel haast maken, want 2 augustus vertrek ik met de motor naar de Dolomieten.
Alhoewel de vraag is of dat doorgaat (voor mij dan) , misschien blijf ik thuis omdat 't slecht gaat met m'n moeder.
Nou ja, dan maken je vriend en jij er een dagje uit naar Zandvoort van.quote:
En gelukkig hebben we dan de foto's nog!quote:Op maandag 20 juli 2009 16:42 schreef Nijns het volgende:
Gelukkig kan FOK! overal mee naartoe verhuizen
Wat is dat ineens voor iets raars, met die opzegtermijnquote:Op maandag 20 juli 2009 16:40 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nou, dat kon dus niet want ze wilden dan met opzegtremijnen inbouwen dat ik sowieso mijn contract moest uitdienen (t/m eind juni 2010) en ik ben gewoon niet meer gelukkig hier. En stel al zou ik blijven, dan moet ik 12 oktober verhuizen naar een huis hier in de buurt en dan (als ik een nieuwe baan heb) een maand later weer? Nee dankje, het is mooi geweest..
Die moet je ook niet ruiken maar eten.quote:Op maandag 20 juli 2009 16:43 schreef Fha het volgende:
Mijn pizza ruikt tot nu toe helemaal niet lekker nog
quote:Op maandag 20 juli 2009 16:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die moet je ook niet ruiken maar eten.
je komt wel dichter bij mij wonenquote:Op maandag 20 juli 2009 16:42 schreef Nijns het volgende:
Gelukkig kan FOK! overal mee naartoe verhuizen
Geef maar hier.quote:Op maandag 20 juli 2009 16:43 schreef Fha het volgende:
Krijg ik ook een ijsje als ik naar zandvoort kom?quote:Op maandag 20 juli 2009 16:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, dan maken je vriend en jij er een dagje uit naar Zandvoort van.
Krijgt hij ook een ijsje van me!
Weer een stap dichter bij een baan bij jou in de club!quote:Op maandag 20 juli 2009 16:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je komt wel dichter bij mij wonen
Ik zou niet proberen hem dat voorstel te pmen, ik denk niet dat ie er echt zin in heeftquote:Op maandag 20 juli 2009 16:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, dan maken je vriend en jij er een dagje uit naar Zandvoort van.
Krijgt hij ook een ijsje van me!
quote:Op maandag 20 juli 2009 16:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
En gelukkig hebben we dan de foto's nog!
Wat voor pizza heb je?quote:Op maandag 20 juli 2009 16:43 schreef Fha het volgende:
Precies, anders had ik het wel gedaan, dan had ik de tijd nog wel uitgezeten.quote:Op maandag 20 juli 2009 16:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat is dat ineens voor iets raars, met die opzegtermijn
Dan wordt het een stuk minder interessant idd.
Alleen als het van Muck magquote:Op maandag 20 juli 2009 16:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Krijg ik ook een ijsje als ik naar zandvoort kom?
Muck lust ook ijsjesquote:
Ik moet waarschijnlijk 24 aug. rijden op zandvoortquote:Op maandag 20 juli 2009 16:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Krijg ik ook een ijsje als ik naar zandvoort kom?
ik heb geen baan meer over hierquote:Op maandag 20 juli 2009 16:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weer een stap dichter bij een baan bij jou in de club!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |