zie mn editquote:
Goede dealquote:Op maandag 20 juli 2009 13:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat dacht je dan van 21:00 uur slapen, 5:00 uur wakker en 6:00 uur bed uit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Ik had geen inspiratiequote:Op maandag 20 juli 2009 13:51 schreef DaMart het volgende:
Probeer je een punt te maken met deze TT, Jort?
quote:Op maandag 20 juli 2009 13:50 schreef Fha het volgende:
Alleen deventer steunen zou iig weinig zin hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker dan
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Mjah zeer apart.quote:
En die meneer gebruiken als diervoer voor de varkens oid?quote:
Iddquote:
Meningen daarover kunnen varierenquote:
Ik zal zo terug lezen.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:51 schreef DaMart het volgende:
Probeer je een punt te maken met deze TT, Jort?
Oh, en ik voorspel een quote van MPG van mijn post over hem in de vorige KSC.
Zoiets jaquote:Op maandag 20 juli 2009 13:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En die meneer gebruiken als diervoer voor de varkens oid?
quote:Op maandag 20 juli 2009 13:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En die meneer gebruiken als diervoer voor de varkens oid?
Ik vond het anders een goed ideequote:
Ik ook, maar het is wel een beetje stoutquote:
Mama'squote:Op maandag 20 juli 2009 14:05 schreef Nijns het volgende:
Net moeders gebeld, die vindt het een goede keus. 'Ik ben blij meisje, liever dit dan dat je ongelukkig daar blijft'
Jullie moeten gewoon niet zo hard spammenquote:Op maandag 20 juli 2009 13:15 schreef DaMart het volgende:
MPG mag wel eens opschieten, want anders mist hij straks dit deel!
Ken hem verder niet, maar 18 is wel veeeeeeeeeeeeeul te jongquote:Op maandag 20 juli 2009 14:08 schreef JortK het volgende:
[Upd] [F2] Henry Surtees overleden na crash
Jaquote:
Ja zaterdagquote:
Ah, ze mag hem dus wel? Nou goed voor je! *trekt champagne open* Op Fha en vriendlief!quote:Op maandag 20 juli 2009 14:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja zaterdagen ze ging niet eens dood toen ik vertelde over het samenwonen. Mijn ma is echt niet te pijlen.. de ene dag flipt ze hem compleet en afgelopen zaterdag komt ze niet verder dan "oh leuk!!!" en gaat ze dan weer verder over iets anders. Raar wief
Virtuele Bollequote:Op maandag 20 juli 2009 14:20 schreef Fha het volgende:
Bolle komt ook even hallo zeggenhij likt het scherm
nu zitten er vegen op. fijn
Juhquote:Op maandag 20 juli 2009 14:22 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ah, ze mag hem dus wel? Nou goed voor je! *trekt champagne open* Op Fha en vriendlief!
quote:Op maandag 20 juli 2009 14:22 schreef es70 het volgende:
Hallo.
Nog 2 dagen tot de sleutel. Ik functioneer nogal slecht in een teringzooi
, blij als we met opbouwen aan de gang kunnen ipv afbreken...
Zeker.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:54 schreef JortK het volgende:
Wel de beste TT in tijden trouwens...
Ik was net in de winkel en mijn geweten en ik waren het er over eens dat er maar weer eens ovenfriet en van Dobben croquetten moesten worden gekocht.quote:
Dat vind ik ook een hele goeie keusquote:Op maandag 20 juli 2009 14:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik was net in de winkel en mijn geweten en ik waren het er over eens dat er maar weer eens ovenfriet en van Dobben croquetten moesten worden gekocht.
*Hoopt mee*quote:Op maandag 20 juli 2009 14:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Juhwehehehe
Nou nog hopen dat zijn huis een beetje verkoopt. ik heb zo geen zin om nog jaren te moeten wachten..
Dankjequote:
hier schijnt de zon volopquote:
Hier nu ook weer dus ik ben niet jaloersquote:
Zelf bellen?quote:Op maandag 20 juli 2009 14:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Hier nu ook weer dus ik ben niet jaloers![]()
En ondertussen heb ik nog niks gehoord van mijn zogenaamde werk. Pff
Dat ga ik inderdaad zo maar eens doenquote:
Joah had 't zelf live gezien gisteren. Keek eigenlijk de motoGP maar was ff aan 't zappen. Pas in de herhaling zag ik dat dat wiel z'n hoofd raaktequote:Op maandag 20 juli 2009 14:08 schreef JortK het volgende:
[Upd] [F2] Henry Surtees overleden na crash
Je hebt hem al gelezen dus?quote:Op maandag 20 juli 2009 13:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zal zo terug lezen.
Eerst een tvp. voordat ik deze óók nog mis.
Ik was dit weekend bij iemand anders een pc in elkaar aan hetz etten. Ik kies te vaak niet voor mezelfquote:Op maandag 20 juli 2009 14:34 schreef Nijns het volgende:
[..]
*Hoopt mee*
[..]
Dankjeen jij ook hè?! jij zou vandaag toch je ongenoegen uiten in een brief die je dit weekend zou schrijven? En?
Lekker zonnig kleurtje heb jequote:
quote:
Neem je eigen advies ook ter hartequote:Op maandag 20 juli 2009 14:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik was dit weekend bij iemand anders een pc in elkaar aan hetz etten. Ik kies te vaak niet voor mezelf
Wat Pheno zegt.. In blauw straalde je tenminste nog iets van autoriteit uit, maar nuquote:
Ik FOK! wel vaak op mijn mobiel, dus dat punt kan dan wel kloppenquote:Op maandag 20 juli 2009 14:46 schreef Pheno het volgende:
Ik vind Oranje meer iets voor homo's, eigenlijk. En mobielfreaks.
Dat doen al die dopinggebruikers. Dus, wat is je punt.quote:
Kijk eens wie we daar hebben!quote:
*gniffel* Ik mag jou wel Pheno..quote:Op maandag 20 juli 2009 14:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat doen al die dopinggebruikers. Dus, wat is je punt.
.quote:Op maandag 20 juli 2009 14:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat doen al die dopinggebruikers. Dus, wat is je punt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |