abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71532704
nou, de allerengste film voor mij was toch "Alien". De sfeer die die film opriep is trouwens nog steeds niet(of nauwelijk) ge-evenaard.
pi_71532763
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 11:31 schreef attila_de_hun het volgende:
nou, de allerengste film voor mij was toch "Alien". De sfeer die die film opriep is trouwens nog steeds niet(of nauwelijk) ge-evenaard.
Eens! "Engste" is niet te definiëren, maar de sfeer, de acteurs, de acties, alles klopt in die film. Goed opgebouwd, veel gesuggereerd en weinig laten zien, echt perfect
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zondag 2 augustus 2009 @ 14:49:27 #143
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_71537856
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 14:02 schreef EKTE-EKTE het volgende:

[..]

JA WTF is dat toch? Wat maakt ze zo, dat ze "eng" zijn?
Ik vind dat dus absoluut niet eng. Aangezien er VIJF MILJARD horrorfilms van zijn, vind ik het behoorlijk cliché. Bovendien is het spook altijd gekwetst en dat soort shit.
  zondag 2 augustus 2009 @ 15:23:57 #144
142151 Q_Orianka
Help spread the suffering!
pi_71538931
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 19:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Laatst wel the unborn gezien, die was wel goed !
Dat MEEN je niet. Ik dacht voor geen moment dat het serieus was bedoeld. Ik vond 'm vreselijk slecht, hooguit grappig.
(Zoals dat jochie dat aanbelt en dan iemand neersteekt: "The door was open.")
Sarcasm. Because arguing with stupid people isn't nearly as much fun.
pi_71556642
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 21:49 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat is toch met stip "The Ring".
Als dat wijf aan het eind uit die waterput klautert, naar die tv toe kruipt, en dan de handen echt om de rand van dat tvtoestel steekt..... Jemig. En dan met dat enge geluid erbij.... ik deed het echt bijna in mijn broek van schrik toen.
Wat ik het sickste vond van The Ring, is dat ze afdaalt in die put en daar in het donker in dat water staat en vervolgens zo'n pluk haar voelt. Moet je voorstellen dat je zelf aan het zwemmen bent in zee en dan ineens allemaal haar langs je lichaam voelt gaan.

Of dat stukje dat je ziet dat ze nog uit die put wilde klimmen, maar die nagels helemaal afbreken uit haar vingertoppen...
Hard work never killed anybody, but why take a chance?
pi_71557627
Meest freaky uit The Ring vond ik zelf eigenlijk het eerste slachtoffer in de kast, vooral omdat je het niet ziet aankomen (ik niet dan) en dan dat dat hoofd nog ff naar voren rolt
pi_71565531
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 10:15 schreef dapluiz het volgende:
Meest freaky uit The Ring vond ik zelf eigenlijk het eerste slachtoffer in de kast, vooral omdat je het niet ziet aankomen (ik niet dan) en dan dat dat hoofd nog ff naar voren rolt
* Orbeatle is het daarmee eens.

Ben me kapot geschrokken toen.
pi_71652776
Zag gister Mulholland Drive...
Was me he-le-maal lam geschrokken van die scene achter het restaurant. Dus ik zat de rest van de film er bij, zo van dit gaat me niet nog een keer gebeuren.
pi_71654150
Darkness Falls

En die ene film ik weet niet meer hoe ie heet. Een vrouw overlijdt door een auto-ongeluk. Haar man raakt in contact met iemand die verstand heeft van geesten en hen kan waarnemen via Elektrische blabla. Dan zijn er 3 geesten die gemeen zijn. Die geesten vermoorden dan die man van die Elektrische blabla. De overleden vrouw maakt haar man duidelijk via de tv wanneer die geesten weer iemand willen vermoorden. Die man gaat dan die mensen helpen. Op een gegeven moment komen ze achter een vriendin van hem aan, en volgens mij ook achter hemzelf. Hoe heet ie ook alweer?
Die vond ik ook super eng!

Edit: White Noise

[ Bericht 1% gewijzigd door SLP_ op 06-08-2009 16:14:58 ]
pi_71654364
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 16:03 schreef SLP_ het volgende:
Darkness Falls

En die ene film ik weet niet meer hoe ie heet. Een vrouw overlijdt door een auto-ongeluk. Haar man raakt in contact met iemand die verstand heeft van geesten en hen kan waarnemen via Elektrische blabla. Dan zijn er 3 geesten die gemeen zijn. Die geesten vermoorden dan die man van die Elektrische blabla. De overleden vrouw maakt haar man duidelijk via de tv wanneer die geesten weer iemand willen vermoorden. Die man gaat dan die mensen helpen. Op een gegeven moment komen ze achter een vriendin van hem aan, en volgens mij ook achter hemzelf. Hoe heet ie ook alweer?
Die film heet Electric Jibba Jabba.
pi_71654419
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 16:11 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

Die film heet Electric Jibba Jabba.
nee
pi_71654450
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 16:03 schreef SLP_ het volgende:
Darkness Falls

Oh dat elektrische blabla heet EVP. Oftewel bandstemmen.. Nu wil ik echt weten hoe die film heet
pi_71654489
Weet het al: White Noise
pi_71654633
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 16:15 schreef SLP_ het volgende:
Weet het al: White Noise
Ik durfde zelf dat antwoord niet te geven, want ik ben hier al eens ooit hard uitgelachen toen ik zei dat ik White Noise een enge film vond .

't Is in ieder geval een goei stukske film, die Witte Herrie.
pi_71654825
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 16:20 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

Ik durfde zelf dat antwoord niet te geven, want ik ben hier al eens ooit hard uitgelachen toen ik zei dat ik White Noise een enge film vond .

Nou ik vond die film echt supereng! Ik weet dat ik die film echt nooit meer zal kijken
pi_71654983
quote:

[..]

Doe eens normaal, die film is echt kenkerslecht, man. Hij krijgt niet voor niets een 5,4 op imdb en 8% op rotten tomatoes. Echt een waardeloze saaie schijtfilm. Ik snap niet wat er eng of spannend aan moet zijn. Ik heb 'em toevallig in de bioscoop gezien en heb flink zitten gapen.... Redelijk concept; waardeloze uitvoering. Eén van de slechtste thrillers die ik ooit heb gezien (althans: heb uitgekeken).
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
pi_71655517
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 16:33 schreef NEC-Nijmegen het volgende:

[..]

Doe eens normaal, die film is echt kenkerslecht, man. Hij krijgt niet voor niets een 5,4 op imdb en 8% op rotten tomatoes. Echt een waardeloze saaie schijtfilm. Ik snap niet wat er eng of spannend aan moet zijn. Ik heb 'em toevallig in de bioscoop gezien en heb flink zitten gapen.... Redelijk concept; waardeloze uitvoering. Eén van de slechtste thrillers die ik ooit heb gezien (althans: heb uitgekeken).
Een 5,4 van ruim 18.000 stemmen.
Oftewel; er zijn meer mensen die 'm ook wel konden waarderen.

Maakt verder ook allemaal niet uit kerel. Ik vond 'm wel creepy, en jij niet.
Ga nou maar fijn buiten spelen, want het is veel te mooi weer om binnen te zitten.
pi_71655976
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 16:54 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

Ga nou maar fijn buiten spelen, want het is veel te mooi weer om binnen te zitten.
Waarom zit jij dan binnen? Ik was net nog buiten wat chips halen. Overigens wordt ie in de meeste recensies afgekraakt, uiteraard. Waardeloze kutfilm.
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
pi_71658347
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 16:54 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

5,4 is echt een slechte beoordeling hoor. Maar ik vond hem wel aardig, zelfs ondanks Cage.
quote:
Het is veel te heet om buiten te zitten!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_71658892
White noise is een bout film
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 22:29:36 #161
190236 JeanVe
Cloudbusting daddy....
pi_71665142
quote:

[..]

Niet om de leraar uit te hangen, maar letterlijk vertaald is het 'Witte Ruis' ;-)

Ik vond hem trouwens ook net zo eng als een gemiddelde aflevering van Pokemon, maar laat je niets aanpraten door de rest! Als jij hem eng vindt, vind jij hem eng!
pi_71674025
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 22:29 schreef JeanVe het volgende:

[..]

Niet om de leraar uit te hangen, maar letterlijk vertaald is het 'Witte Ruis' ;-)

Ik vond hem trouwens ook net zo eng als een gemiddelde aflevering van Pokemon, maar laat je niets aanpraten door de rest! Als jij hem eng vindt, vind jij hem eng!
.

Ik ben gewoon een beetje een mietje denk ik .
pi_71676101
Vorige week my bloody valentine gekeken, incluis 3d bril

Was verder niet eng ofzo, maar was wel een leipe ervaring met zo'n brilletje in de woonkamer.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_71676675
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 18:46 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

5,4 is echt een slechte beoordeling hoor. Maar ik vond hem wel aardig, zelfs ondanks Cage.
[..]
Cage? Keaton bedoel je wellicht De film had wel wat.. maar eng.. neh
pi_71689033
evil dead 2
pi_71690534
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 18:26 schreef CraniuM het volgende:
evil dead 2
Die is toch niet eng! Dat is gewoon je reinste slapstick horror .

Niet dat ik het geen geweldige film vind .
pi_71690828
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 11:33 schreef Smeich het volgende:

[..]

Cage? Keaton bedoel je wellicht De film had wel wat.. maar eng.. neh
Haha! Idd, Keaton! Maja, zo'n indruk heeft die film dus niet gemaakt achteraf
Maar er zaten een paar leuke momenten in vond ik.
pi_71699884
the exorcist heeft wel creepy atmosphere
soms schop je de bal,en soms schopt de bal jou
  Spellchecker zaterdag 8 augustus 2009 @ 01:03:40 #169
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_71700418
Zojuist Quarantine gezien (zonder REC ooit te hebben gezien); heeft me voor zo'n 90% van de tijd in spanning weten te houden, geslaagde film dus voor mij

Verder herinner ik me van vroeger nog 'Braindead' (aka Dead Alive), destijds was ik daar ook bijzonder van onder de indruk

Oh, en datzelfde geldt voor Pet Sematary
Tevens -purist.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 01:15:16 #170
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_71700628
REC vond ik een redelijke film, maar uiteindelijk vond ik hem maar matig door het einde.

Heel vroeger toen ik nog klein was vond ik Nightmare on Elm Street vet eng. maar toen was ik 10 ofzo
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  Spellchecker zaterdag 8 augustus 2009 @ 01:17:14 #171
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_71700662
Oh ja, Nightmare on Elm Street

Ook geniale films
Tevens -purist.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 04:22:10 #172
190236 JeanVe
Cloudbusting daddy....
pi_71702286
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 01:15 schreef Komakie het volgende:
REC vond ik een redelijke film, maar uiteindelijk vond ik hem maar matig door het einde.

Heel vroeger toen ik nog klein was vond ik Nightmare on Elm Street vet eng. maar toen was ik 10 ofzo
Ik vond JUIST het einde van de film het engst; die spanning was niet te houden!
pi_71702307
jeepers creepers. En dan maakten ze ook nog eens een nog slechtere sequel hierop
Extremistisch gematigd.
pi_71702326
er is trouwens 1 film die ik heb uitgekeken, alleen maar met de vraag of de volgende grol nog mog naarder was dan de vorige, was de Son of Mask of iets dergelijks.
Hij was een tijd terug op tv. Daar zag ik hem ook.
Extremistisch gematigd.
pi_71702414
Vroeger vond ik Halloween best eng.Tegenwoordig is een programma van de commerciële zenders al voldoende om me te laten schrikken.
pi_71703847
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 04:29 schreef P8 het volgende:
jeepers creepers. En dan maakten ze ook nog eens een nog slechtere sequel hierop
Het begin van Jeepers Creepers vind ik wel tof gedaan. Met dat rare auto ding van 'm.
Daarna is er niet veel meer aan.

Deel 2 was inderdaad helemaal om te janken.
pi_71706017
2 weken geleden 'Drag me to Hell' gezien, ik vond 'm wel heftig!

Je moet zo'n film wel in de bioscoop zien. Daar komt ie toch volledig tot zijn recht! Er werd wat afgegild in de zaal!

92% op Rotten Tomatoes
7.8 op imdb
pi_71706386
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 12:54 schreef -xplosion het volgende:
2 weken geleden 'Drag me to Hell' gezien, ik vond 'm wel heftig!

Je moet zo'n film wel in de bioscoop zien. Daar komt ie toch volledig tot zijn recht! Er werd wat afgegild in de zaal!

92% op Rotten Tomatoes
7.8 op imdb
Erg goeie film inderdaad. Vooral het einde vond ik erg geslaagd .

Er zaten ook genoeg verwijzingen in naar Evil Dead, wat ik als Evil Dead fan erg tof vond .
pi_71709305
The Thing

trendsetter in het genre, heel beklemmend
Te dom voor wetenschap? Probeer religie!
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 16:11:52 #180
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_71709759
eden lake echt cool??? dan slinger ik em nu ff aan
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 16:14:37 #181
36326 Freezor
Cold as stone
pi_71709809
Ik heb gisteren Alien gekeken. Ik kwam hem veel tegen op internet als engste film ooit maar helaas. De spannende stukken worden te veel afgewisseld met slome scenes waardoor de spanning nooit echt weet door te zetten. Maar desondanks wel een aardige film hoor.
Something for your mind, your body and your soul.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 16:38:15 #182
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_71710246
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 16:14 schreef Freezor het volgende:
Ik heb gisteren Alien gekeken. Ik kwam hem veel tegen op internet als engste film ooit maar helaas. De spannende stukken worden te veel afgewisseld met slome scenes waardoor de spanning nooit echt weet door te zetten. Maar desondanks wel een aardige film hoor.
dé Alien???

Dan moet je wel rekening houden dat die film 30 jaar oud is he

toendertijd was die echt te gruwelijk
pi_71710270
The Blair Witch Project
If you let your fears keep you from flying, you will never reach your high
pi_71717194
Bij The Grudge ben ik toen echt geschrokken, in het begin dat een meisje op zolder kijkt met een kaars en dan zie je dat enge kind pfff ik kreeg echt een hartverzakking.

Wat ik ook een enge film vind maar dat komt omdat het waargebeurt is. Ben de naam ff kwijt maar gaat over een vrouw die verkracht word door een geest en niemand gelooft haar. Is denk ik een film uit de jaren 80.
pi_71717720
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 21:56 schreef Morgause het volgende:
Bij The Grudge ben ik toen echt geschrokken, in het begin dat een meisje op zolder kijkt met een kaars en dan zie je dat enge kind pfff ik kreeg echt een hartverzakking.

Wat ik ook een enge film vind maar dat komt omdat het waargebeurt is. Ben de naam ff kwijt maar gaat over een vrouw die verkracht word door een geest en niemand gelooft haar. Is denk ik een film uit de jaren 80.
JA! The Entity Gruwelijk eng omdat je niks ziet en gebaseerd op een waargebeurd verhaal. Heel goeie actrice ook! Dat stukje met die borsten
pi_71717927
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 16:14 schreef Freezor het volgende:
Boh. De film begint traag maar als ie op gang komt gaat de spanning ook niet meer omlaag vind ik. Een van mijn favoriete films ooit, kijk m om de zoveel tijd weer es en hij schopt met gemak nog steeds kont van zo'n 99% van de hedendaagse releases.
vind ik
pi_71719941
quote:
Op maandag 20 juli 2009 13:41 schreef Laton het volgende:
event horizon
POW, topic kan dicht.

Alle standaard scare-flicks (REC, SAW en kornuiten), of teen-slashers (Nightmare on Elm, Friday) zijn meer mainstream. Verder zijn er films genoemd die meer ziek dan eng zijn (Irreversible, Audition etc (voor de echte fanaten een keer August Underground’s Mordum kijken )).

In mijn ogen gaat het hier om spannings-bruggen en climax bouwen (en dan niet zo lafjes zoals Scream dat deed/doet) maar meer op de japanse manier (meer vertrouwen op de fantasie van de kijker (Blair Witch bijvoorbeeld ).

Event Horizon topt daar
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 23:59:14 #188
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_71720137
Ja Event Horizon is echt rete vet!! Echt een topper...

Net Lake Eden gezien... Aardige film maar eng??? Geen moment... Wel spannend ofzo, maar eng??

Als je dat al eng vind zal ik Event Horizon maar niet kijken want dan heb je daarna echt hulp nodig
pi_71720286
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 23:59 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Ja Event Horizon is echt rete vet!! Echt een topper...

Net Lake Eden gezien... Aardige film maar eng??? Geen moment... Wel spannend ofzo, maar eng??

Als je dat al eng vind zal ik Event Horizon maar niet kijken want dan heb je daarna echt hulp nodig
Je UI heeft ook wel iets weg van die AI in Event Horizon
  zondag 9 augustus 2009 @ 00:07:41 #190
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_71720353
Kut nu je t zegt....

ff met t licht aan zo naar bed denk
pi_71720566
Why lights?

Where we are going, you don't need lights to see

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 09-08-2009 00:15:56 ]
  zondag 9 augustus 2009 @ 00:16:41 #192
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_71720587
and Your suffering will be famous in hell!!!
pi_71720604
quote:
Op maandag 27 juli 2009 12:35 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Ik lijk tegenwoordig bijna immuum voor enge dingen te zijn. (Krijg je er van te vaak enge films te hebben gekeken en spellen a la Doom 3 te spelen.)

Er staat me echter iets bij wat ik als kind heb gezien. Het waren korte filmpjes, volgens mij geschreven door Stephen King, maar ik weet dit dus echt niet zeker meer.
Eén daarvan ging over een man in een vliegtuig, welke op een gegeven moment iets zag op de vleugel (waar hij uitzicht op had).
Er zat daar een of ander raar mannetje de vleugel te slopen en die man die dat zag werd gek. Dubbelgek want hij was de enige die dat mannetje zag. (Onweer/slecht weer buiten.)
Zijn ze aan het einde van dat filmpje geland, is die hele vleugel aan gort.

Brrr.

Edit: My mistake. Het was in de Twilight Zone.

Edit2: Dit is de moderne versie die ik toen heb gezien;
Ik had wel ooit van die scene en film gehoord dus ik besloot hem net te kijken. Bij part2 staat er een comment dat je een ander filmpje moet kijken om te snappen wat Dan Akroyd op het laatste doet. Dat is dit filmpje :
Eigenlijk best voorspelbaar, maar ik had mijn geluid best hard staan, en ik schrok me kapot
  zondag 9 augustus 2009 @ 11:32:11 #194
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_71726489
Ik heb in sommige films nog best wel eens een schrikmoment. Ik schrik sowieso redelijk snel. Ik heb er bevoorbeeld een schijt hekel aan als iemand achter een deur gaat staan en me laat schrikken, maar dat heeft niets met eng te maken.

Ik kan elke film goed genoeg relatieveren om iets niet echt eng te vinden. Spannend is een ander verhaal want ik kan wel bij een film op het puntje van me stoel zitten
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_71726827
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 22:20 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

JA! The Entity Gruwelijk eng omdat je niks ziet en gebaseerd op een waargebeurd verhaal. Heel goeie actrice ook! Dat stukje met die borsten

Ja die scene herinner ik mij ook nog brrr, op het eind lees je ook dat ze verhuist is en de verkrachtingen minder zijn geworden. Ben benieuwt hoe het nu gaat.
pi_72527090
The It, niet heel eng maar heb er als 8 jarig jongetje een trauma aan overgehouden
pi_72527734
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:08 schreef Dolf.de.Kraai het volgende:
The It, niet heel eng maar heb er als 8 jarig jongetje een trauma aan overgehouden
Niet heel eng..die film was fucking eng joh. Alleen het einde was dusdanig kut dat je meteen weer uit je angst was
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_72527860
The Descent!

The Descent 2 komt dit najaar uit! jammer maar misschien een verrassing dat ie goed wordt
pi_72528006
quote:
Het heet gewoon It hoor. Was inderdaad wel een enge film, maar dat einde was echt te slecht voor woorden

Maar ja, wat is nou echt ENG. Ik vond The Shining en The Exorcist opzich wel een eng sfeertje hebben, maar niet echt dat je heel erg bang was. Het is op momenten ook gewoon heel grappig.

The Exorcist 3 vond ik ook wel leuk en had hele enge scenes, maar ook bij deze film is het gewoon lachen soms, als al die ledematen eraf vallen
Facts don't care about your feelings
pi_72528243
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:22 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Niet heel eng..die film was fucking eng joh. Alleen het einde was dusdanig kut dat je meteen weer uit je angst was
dat was het probleem toen ik 8 was, ik heb m nooit afgezien
ik had het gekeken tot Pennywise (meesterlijk geacteerd door Tim Curry ) werd vermoord en weer terugkwam, het einde wat ik dus laatst zag was inderdeer zeer slecht
pi_72530503
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:36 schreef Dolf.de.Kraai het volgende:

[..]

dat was het probleem toen ik 8 was, ik heb m nooit afgezien
ik had het gekeken tot Pennywise (meesterlijk geacteerd door Tim Curry ) werd vermoord en weer terugkwam, het einde wat ik dus laatst zag was inderdeer zeer slecht
Huh haha, bij mij precies hetzelfde. Misschien omdat het toen op TV een mini-serie was? Ik had vroeger ook nooit het eind gezien, tot ik een aantal jaar geleden de DVD kocht en hem afkeek.

Mijn gezicht tijdens het einde:
  maandag 7 september 2009 @ 21:32:51 #202
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_72532919
quote:
Dankzij Pennywise heb ik nog steeds een teringhekel aan clowns .
Clowns zijn niet grappig en alle cliniclowns verdienen een nekschot

"You want a balloon?"
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_72533153
pi_72534627
Er is leven na de lach.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')