Bij ons kwam het pas 4 uur later ter sprakenquote:Op maandag 20 juli 2009 10:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee. Maar hij moet bij wijze van spreke ook niet bij het toetje al de mededeling doen dat dit een lekkere lunch was en dat hij straks nog even wat vette hap naar binnen gaat werken als avondeten.
die mededeling komt toch niet?quote:Op maandag 20 juli 2009 10:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee. Maar hij moet bij wijze van spreke ook niet bij het toetje al de mededeling doen dat dit een lekkere lunch was en dat hij straks nog even wat vette hap naar binnen gaat werken als avondeten.
Kijk, daar heb je een mooie sleutelzin te pakken. Dan vind ik het nog steeds onsmakelijk, maar niet meer onbeleefdquote:Op maandag 20 juli 2009 10:41 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Bij ons kwam het pas 4 uur later ter spraken
En de dames (die gekookt hadden) stelde het voor aan me
Ik heb dus niks fout gedaan
Jij gaat ook nog naar mac/kfc/bk als je zelfs daar gegeten hebtquote:Op maandag 20 juli 2009 10:41 schreef rival het volgende:
die mededeling komt toch niet?
ik ga zovaak nog langs een mac/kfc/bk nadat ik bij iemand heb gegeten.
dan eet je daar rond 6. zit ik om 10 uur in de auto... en heb ik weer trek.
belediging voor degene die me me heeft gekookt?
Nee. Zoals zo vaak bestaat beleefdheid uit de juiste dingen verzwijgenquote:Op maandag 20 juli 2009 10:41 schreef rival het volgende:
[..]
die mededeling komt toch niet?
belediging voor degene die me me heeft gekookt?
Nja ik moet er bij zeggen dat hun alleen een milkshake / ijsje wildequote:Op maandag 20 juli 2009 10:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Kijk, daar heb je een mooie sleutelzin te pakken. Dan vind ik het nog steeds onsmakelijk, maar niet meer onbeleefd.
Truequote:Op maandag 20 juli 2009 10:41 schreef KudFokker het volgende:
Gemiste kans trouwensik had de TT zeker 'eten buiten de deur' genoemd
!
Lekker dubbelzinnig
LOLquote:Op maandag 20 juli 2009 10:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
True
BLAUW! Kun je er '[Singles] Eating out' van maken?
quote:Op maandag 20 juli 2009 10:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jij gaat ook nog naar mac/kfc/bk als je zelfs daar gegeten hebt
Ik vind dat altijd zo'n domme zin. "Ik hou van lekker eten" Duh!quote:
Kan het onderwerp intussen omgegooid worden naar "vrouwen die niets te eten bestellen en vervolgens meer dan de helft van jouw eten oppeuzelen"?quote:Op maandag 20 juli 2009 10:43 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nja ik moet er bij zeggen dat hun alleen een milkshake / ijsje wilde
En ik zo'n wrap en 2 () kipnuggets heb gegeten
Ja, daar hadden we het laatst nog over.quote:Op maandag 20 juli 2009 10:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo'n domme zin. "Ik hou van lekker eten" Duh!
Nog beterquote:
*pats*quote:Op maandag 20 juli 2009 10:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Kan het onderwerp intussen omgegooid worden naar "vrouwen die niets te eten bestellen en vervolgens meer dan de helft van jouw eten oppeuzelen"?.
Ik bood het zelf aan hoor, en had hun milkshake ook betaaldquote:Op maandag 20 juli 2009 10:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Kan het onderwerp intussen omgegooid worden naar "vrouwen die niets te eten bestellen en vervolgens meer dan de helft van jouw eten oppeuzelen"?.
JAAAAAAAAAAA! WAT ONTZETTEND HERKENBAAR!quote:Op maandag 20 juli 2009 10:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat liefquote:
Joey doesn't share food!quote:Op maandag 20 juli 2009 10:45 schreef Litpho het volgende:
'Ik eet graag poep, hele vieze poep.'quote:Op maandag 20 juli 2009 10:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo'n domme zin. "Ik hou van lekker eten" Duh!
Ja hey, dat van dat kaasplankje kon ik ook niet weten van tevorenquote:Op maandag 20 juli 2009 10:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, niet dat je denkt dat ik 2 varkens / gieren naar de Mac ga die het eten onder je neus vandaan kapenquote:Op maandag 20 juli 2009 10:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat lief. Je denkt nog dat dat uitmaakt
.
Als je eerst nee zegt, en je dan bedenkt, bestel je wat bij.quote:Op maandag 20 juli 2009 10:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja hey, dat van dat kaasplankje kon ik ook niet weten van tevoren.
+1quote:Op maandag 20 juli 2009 10:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAA! WAT ONTZETTEND HERKENBAAR!
"Wil jij niks?"
"Nee hoor"
"Zeker weten?"
"Ja, absoluut"
"Heel erg zeker?"
"Jaaahaaa"
[bestelling komt]
"Nou, eentje dan"
OMNOMNOMNOM (daar gaat je eten)
En dan aan het eind van de aflevering:quote:
Ik kon je gelukkig afleiden door snel een tweede dessert te bestellenquote:Op maandag 20 juli 2009 10:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja hey, dat van dat kaasplankje kon ik ook niet weten van tevoren.
quote:
Ik had gerecht met kaas besteld. Bleek een plankje met vier kleine stukjes kaas en een of ander zweetvoetensausje te zijn.quote:Op maandag 20 juli 2009 10:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je eerst nee zegt, en je dan bedenkt, bestel je wat bij.
quote:Op maandag 20 juli 2009 10:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik kon je gelukkig afleiden door snel een tweede dessert te bestellen.
Waarvoor mijn dank.quote:Op maandag 20 juli 2009 10:57 schreef Re het volgende:
TT change ... ofzo...
Sprookjeswonderland Enkhuizen.quote:Op maandag 20 juli 2009 10:58 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb zo'n geen zin om te zwemmeniemand anders nog leuke ideeën
?
Best wel een toffequote:
Lang haarquote:Op maandag 20 juli 2009 11:02 schreef stbabylon het volgende:
Singles van Nederland!
Ik heb een vraag!
Mijn haar heb ik lang laten groeien en het tikt nu net mijn schouders aan.
Ik moet nu sowieso naar de kapper, want het is nogal woest.
Maar ik zit met een dillema...
- Laten bijknippen, zodat het weer netjes is
- Flink stuk er af, maar dat het nog steeds redelijk lang is
- Terug naar een cm of 2
Ik zit er al een tijdje mee in mijn hoofd (één van de redenen dat het zo lang is), en ik kom er niet uit.
MWHELP!
Ik neem aan dat het een algemeen iets is?quote:Op maandag 20 juli 2009 11:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Lang haar
Moet ik mijn keuze nog verder uitleggen?
Ja, ik vind lang haar niet kunnen. Bij mannen.quote:Op maandag 20 juli 2009 11:05 schreef stbabylon het volgende:
Ik neem aan dat het een algemeen iets is?
Netjesquote:
Tof!quote:
quote:
Webmaster, programmeur en designerquote:
Yeps, in Amsterdamquote:
quote:Op maandag 20 juli 2009 11:08 schreef Civilian het volgende:
Webmaster, programmeur en designer
[..]
Yeps, in Amsterdam
Vond?quote:Op maandag 20 juli 2009 11:08 schreef Catbert het volgende:
![]()
Ik moet toegeven dat ik Friends ook wel erg leuk vond.
Maareh, mensen nog 'actie' gehad dit weekend? Zelf zowel vrijdag als zaterdag de stad in geweest, vrijdag nog wel leuke meiden leren kennen maar een goeie vriendin van de meid met wie ik date (m'n nummer 1) was erbij, en tegen de tijd dat die weg ging was ik te lam om nog wat te ondernemen.
En zondag, tja. Zondat m'n zooi uit het huis van m'n ex wegverhuisd. Nogal heftig allemaal. gelukkig vanavond weer Salsa dansen!
Ik heb ook in m'n middelbare schooltijd een periode 'lang' haar gehad. Domste fout ooit, zag er niet uit. Dus tegenwoordig weer gewoon kort, past ook veel beter bij m'n testosteronspiegelquote:Op maandag 20 juli 2009 11:08 schreef KudFokker het volgende:
Zal even een picture van mij uploaden toen ik 16 was
Eeuhhm, ik mis even de post waar daar om gevraagd wordt.quote:Op maandag 20 juli 2009 11:08 schreef KudFokker het volgende:
Zal even een picture van mij uploaden toen ik 16 was
Als voorbeeld voor Baby dat kort haar écht veel beter isquote:Op maandag 20 juli 2009 11:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Eeuhhm, ik mis even de post waar daar om gevraagd wordt.
Als 'Nouk' en 'algemeen' hetzelfde zijn wel.quote:Op maandag 20 juli 2009 11:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het een algemeen iets is?
Vond alsin dat ze serie niet meer bestaat, ik VIND de serie opnieuw bekijken op DVD nog steeds erg leuk. M'n ex was erg fan dus ik heb ze ongeveer allemaal wel gezienquote:
Oh, kweetniet, dates geregeld, gezoend, dat soort werkquote:Actie? Wat versta je onder actie?![]()
Ja, maar ik begreep niks van je 'subtiele' hits (vaag gezwetsquote:Klinkt als een goed weekend, maar wel zwaar inderdaad.. Ik heb gewoon een tof weekend gehad
Maar ik heb geen krullenquote:Op maandag 20 juli 2009 11:10 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Als voorbeeld voor Baby dat kort haar écht veel beter is
Zal'k oe eemn lekker teg'n de kerk an drukk'n?quote:
Ik ben bang dat er een lading mensen hier zijn die nu denken dat we allebei Swahilisch kunnenquote:Op maandag 20 juli 2009 11:12 schreef Catbert het volgende:
[..]
Zal'k oe eemn lekker teg'n de kerk an drukk'n?
quote:Op maandag 20 juli 2009 11:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben bang dat er een lading mensen hier zijn die nu denken dat we allebei SwahilischBOERS kunnen
Ik ben weer eens opnieuw begonnen dit weekendquote:Op maandag 20 juli 2009 11:11 schreef Catbert het volgende:
Vond alsin dat ze serie niet meer bestaat, ik VIND de serie opnieuw bekijken op DVD nog steeds erg leuk. M'n ex was erg fan dus ik heb ze ongeveer allemaal wel gezien
Dan jaquote:Oh, kweetniet, dates geregeld, gezoend, dat soort werk
Huh? Ik heb vrijdagavond visite gehad en zaterdagmiddag een vriend op bezoek, zaterdagavond zou ik moeten werken maar dat ging niet door, zondag heksehiel ontmoet in Utrecht en 's avonds nog bij een vriend in Almere geweest.quote:Ja, maar ik begreep niks van je 'subtiele' hits (vaag gezwets) dus nu ff concreet: wat?
Als we daar toch mee bezig zijn, het is Swahili. Net zoals Latijn niet met een extra 's' komtquote:
Dát ben ik volledig met je eens. Sterker nog, ik kom op het zogeheten platteland meer mensen tegen die correct nederlands spreken dan in de grote steden (ja ja, dialect, legitiem, yadda yadda, het blijft lelijkquote:Op maandag 20 juli 2009 11:19 schreef stbabylon het volgende:
Mijn punt was dat niet alles wat niet ABN, Amsterdams (), Rotterdams (
), Haags of West-Fries is, meteen Boers is.
Dat van mij was gewoon Twentsch en dus ook gewoon boers hoorquote:
ik ken ze alledrie hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, mee eens hoor. Ik heb niks met mensen die geen normaal nederlands kunnen. Accent maakt me weinig uit (vind een zachte G dan weer wel iets meer sexy dan een Twentsch accent), zolang je je maar uit kan drukken. Vind dat "hey swa blub blub doekoe jeweettoch" straattaaltje gewoon irritant. Taalverloedering undso.quote:Op maandag 20 juli 2009 11:21 schreef Litpho het volgende:
Dát ben ik volledig met je eens. Sterker nog, ik kom op het zogeheten platteland meer mensen tegen die correct nederlands spreken dan in de grote steden (ja ja, dialect, legitiem, yadda yadda, het blijft lelijk).
Ja ok. Maar Enschedees lijkt daar dan wel weer op, en is zeker niet boers.quote:Op maandag 20 juli 2009 11:23 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat van mij was gewoon Twentsch en dus ook gewoon boers hoor
quote:Op maandag 20 juli 2009 11:19 schreef stbabylon het volgende:
Mijn punt was dat niet alles wat niet Amsterdams is, meteen Boers is.
Gezelligquote:Op maandag 20 juli 2009 11:15 schreef Nouk84 het volgende:
Huh? Ik heb vrijdagavond visite gehad en zaterdagmiddag een vriend op bezoek, zaterdagavond zou ik moeten werken maar dat ging niet door, zondag heksehiel ontmoet in Utrecht en 's avonds nog bij een vriend in Almere geweest.
Komt ze ook nietquote:Op maandag 20 juli 2009 11:26 schreef Catbert het volgende:
[..]
GezelligWist trouwens niet dat HH uit Utrecht komt. Goed om te weten
Ik vind Enschedees nog erger dan echt Twentsch eerlijk gezegd. Echt Twentsch is echt een apart taaltje. De meeste Enschedeers praten gewoon met een enorm zaaddodend accent.quote:Op maandag 20 juli 2009 11:25 schreef stbabylon het volgende:
Ja ok. Maar Enschedees lijkt daar dan wel weer op, en is zeker niet boers.
Ik zie hier echt een Catbert voor me die al "Praat gewoon Nederlands!" schreeuwend ergens tussen 'swa' en 'doekoe' in de verdachte met zijn kop onder water duwtquote:Op maandag 20 juli 2009 11:25 schreef Catbert het volgende:
"hey swa blub blub doekoe jeweettoch"
Ah, bugger.quote:
Haha, Samuel L. Jackson style: "Nederlands moederneuker, spreek je dat?"quote:Op maandag 20 juli 2009 11:28 schreef Litpho het volgende:
Ik zie hier echt een Catbert voor me die al "Praat gewoon Nederlands!" schreeuwend ergens tussen 'swa' en 'doekoe' in de verdachte met zijn kop onder water duwt.
"Spreek Nederlands of Sterf!" lijkt me nog steeds een mooie cover om te maken.quote:Op maandag 20 juli 2009 11:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zie hier echt een Catbert voor me die al "Praat gewoon Nederlands!" schreeuwend ergens tussen 'swa' en 'doekoe' in de verdachte met zijn kop onder water duwt.
Vertel mij wat, ik heb in Deventer gewoond. Weliswaar geen twents, maar lijkt erop en doorspekt met bargoens.quote:Ik vind Enschedees nog erger dan echt Twentsch eerlijk gezegd. Echt Twentsch is echt een apart taaltje. De meeste Enschedeers praten gewoon met een enorm zaaddodend accent.
Ik heb zelf in Enschede gestudeerd en ik vond het uitgaan daar drama. Kwam je eens een leuke meid tegen (zeldzaam), heb je eindelijk de moed verzameld op d'r af te stappen (duurt ff), begin je met een "Hey, hoe is het" krijg je een "Heeeeee! Nouuuuw goooed hoooor, met oe daaaan?" terug.
quote:Op maandag 20 juli 2009 11:36 schreef stbabylon het volgende:
Als ik zeg dat ik geil ben, zegt er ook niemand: "Nee, je bent opgewonden, de kindertjes in Afrika, DIE zijn geil!"
quote:Op maandag 20 juli 2009 11:36 schreef stbabylon het volgende:
Ja honger!
En kom nou niet met de arme kindertjes in Afrika, alles is relatief.
Als ik zeg dat ik geil ben, zegt er ook niemand: "Nee, je bent opgewonden, de kindertjes in Afrika, DIE zijn geil!"
Niet als je het over mijn nichtje hebt, inderdaadquote:Op maandag 20 juli 2009 11:39 schreef ThE_ED het volgende:
En negerinnen zijn soms best geil, maar dat mag je niet zeggen, schijnt.
Deventer is ook een boevenstad. Daar wonen eigenlijk alleen maar criminelen en aso's.quote:Op maandag 20 juli 2009 11:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vertel mij wat, ik heb in Deventer gewoond. Weliswaar geen twents, maar lijkt erop en doorspekt met bargoens.
Met een vriend hebben we er een hele riedel bedacht. Die met Geil/Opgewonden was het toppunt vonden wij, en daarna hebben we er geen nieuwe meer bedacht.quote:Op maandag 20 juli 2009 11:38 schreef ThE_ED het volgende:
Koud? Je hebt het fris!
Ik houd me wel vast aan bepaalde leeftijdsrichtlijnen inderdaad.quote:Op maandag 20 juli 2009 11:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Niet als je het over mijn nichtje hebt, inderdaad
Zo heeft een vriend van mij een keer met een collega/vriend een hele riedel op "Vroegâh" bedacht en opgenoemd. Ik lach vaak hard, maar zo hard als toen...quote:Op maandag 20 juli 2009 11:41 schreef stbabylon het volgende:
Met een vriend hebben we er een hele riedel bedacht. Die met Geil/Opgewonden was het toppunt vonden wij, en daarna hebben we er geen nieuwe meer bedacht.
Roze kussentjes op een zwarte bankquote:Op maandag 20 juli 2009 11:39 schreef ThE_ED het volgende:
En negerinnen zijn soms best geil, maar dat mag je niet zeggen, schijnt.
Als ik 64 ben is zij 60 en zal ik nog steeds "nichtje" zeggenquote:Op maandag 20 juli 2009 11:42 schreef ThE_ED het volgende:
Ik houd me wel vast aan bepaalde leeftijdsrichtlijnen inderdaad.
en waar vinden we dat nichtje?quote:Op maandag 20 juli 2009 11:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als ik 64 ben is zij 60 en zal ik nog steeds "nichtje" zeggen
Mijn zus mij ookquote:Op maandag 20 juli 2009 11:46 schreef ThE_ED het volgende:
ik noem mijn broer ook nog steeds broertje
Aan jou vertel ik dat natuurlijk juíst nietquote:
zal ze blij mee zijnquote:Op maandag 20 juli 2009 11:47 schreef KudFokker het volgende:
Hermelien, laat je tieten zien!
[ afbeelding ]
juist aan mij niet? heb ik zo een slechte indruk achter gelaten?quote:Op maandag 20 juli 2009 11:48 schreef Nouk84 het volgende:
Aan jou vertel ik dat natuurlijk juíst niet
Ze zit in de buurt![]()
Duhquote:Op maandag 20 juli 2009 11:49 schreef KudFokker het volgende:
Wel fake
http://www.totallyupyours(...)picture_is_fake.html
Nee, ik ben ontzettend egoïstischquote:Op maandag 20 juli 2009 11:49 schreef rival het volgende:
juist aan mij niet? heb ik zo een slechte indruk achter gelaten?
Idd, jij snapt het. Wat een paupers daar.quote:Deventer is ook een boevenstad. Daar wonen eigenlijk alleen maar criminelen en aso's
Ik heb een maand of 2 geleden iemand uit Deventer ontmoet. Serieus, ik heb nog nooit zoveel moeite gehad om iemand te verstaanquote:Op maandag 20 juli 2009 11:56 schreef Kluts het volgende:
Idd, jij snapt het. Wat een paupers daar.
En ik ben in Zwolle geboren, altijd leuke discussies in Deventer ja.
Mijn ex-schoonmoeder kwam uit almeloooooooquote:Op maandag 20 juli 2009 12:04 schreef Catbert het volgende:
M'n zusje woonde tot voor kort in Deventer, maar die is nu verhuisd naar Almeloooooooo
Dan zou ik toch liever in Deventer wonenquote:Op maandag 20 juli 2009 12:04 schreef Catbert het volgende:
M'n zusje woonde tot voor kort in Deventer, maar die is nu verhuisd naar Almeloooooooo
Toen ik daar ging wonen, dacht ik, het ligt 20 km van Adoorn af, zo anders kan het niet zijn.quote:Ik heb een maand of 2 geleden iemand uit Deventer ontmoet. Serieus, ik heb nog nooit zoveel moeite gehad om iemand te verstaan
Ik ook. Heb in Almeloooooooooo (wat drinken ze daar? Nou, makkelijk, colaaaaaaaaaaaa) op de middelbare school gezeten. Kutdorp.quote:
Deventer valt nog mee, almeloooooooo zoals hierboven beschreven is een stuk ergerquote:Op maandag 20 juli 2009 12:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb een maand of 2 geleden iemand uit Deventer ontmoet. Serieus, ik heb nog nooit zoveel moeite gehad om iemand te verstaan
Sowieso wil ik niet weer ten oosten van Amersfoort wonen. Utrechtquote:Op maandag 20 juli 2009 12:09 schreef djayzz het volgende:
En in deventer wonen is inderdaad minder erg dan in almelo, maar allebei toch liever niet
Utrecht heeft gelukkig ook een aantal leuke dingen die ertegenop wegen, maar verder vind ik het qua paupergehalte net een groot Deventer. En het is een smerige stad.quote:Sowieso wil ik niet weer ten oosten van Amersfoort wonen. Utrecht
Het lijkt me sowieso niks om in een stad te wonen, ben opgegroeid in een durp, en dat bevalt me erg goed!quote:Op maandag 20 juli 2009 12:12 schreef Kluts het volgende:
Er is inderdaad nog 1 stad erger dan Deventer, en dat is Almelo.
[..]
Utrecht heeft gelukkig ook een aantal leuke dingen die ertegenop wegen, maar verder vind ik het qua paupergehalte net een groot Deventer. En het is een smerige stad.
Ik ook, en het bevalt mij ook prima, maar ik ga zeker over een paar jaar in een stad wonenquote:Op maandag 20 juli 2009 12:14 schreef djayzz het volgende:
Het lijkt me sowieso niks om in een stad te wonen, ben opgegroeid in een durp, en dat bevalt me erg goed!
jouw durp is nog wel iets groter dan dat van mij hoor! jij hebt een AH, en een drogist, en een kapper, en een friettent! wij hebben alleen dat laatstequote:Op maandag 20 juli 2009 12:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ook, en het bevalt mij ook prima, maar ik ga zeker over een paar jaar in een stad wonen
quote:Op maandag 20 juli 2009 12:16 schreef djayzz het volgende:
jullie durp is nog wel iets groter dan dat van mij hoor! jij hebt een AH, en een drogist, en een kapper, en een friettent! wij hebben alleen dat laatste
Amsterdam?
Hier kijk, wij hadden vroeger een kaasboerderij, die is inmiddels failliet....quote:Op maandag 20 juli 2009 12:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]En nog meer..
Bijvoorbeeld. Staat wel op nummer 1 iig, qua wonen
Vroegâh, toen je zus nog Jan heette.quote:Op maandag 20 juli 2009 11:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zo heeft een vriend van mij een keer met een collega/vriend een hele riedel op "Vroegâh" bedacht en opgenoemd. Ik lach vaak hard, maar zo hard als toen...
Doe ik nog steeds regelmatig
Sorryquote:Op maandag 20 juli 2009 12:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vroegâh, toen je zus nog Jan heette.
KudFokker, top post, leuke foto, echter er zitten hier ook mensen op hun werk te fokken, die blijven bewust overdag uit KLB/SEX om een reden!
Achter linkje zetten is beter, spoiler verbergt plaatjes niet in elke layout.quote:
Vind het een stuk minder erg dan Amsterdam tenminste. Maar je hebt dan vooral ervaring met het stationsgebied vermoed ik?quote:Op maandag 20 juli 2009 12:12 schreef Kluts het volgende:
Utrecht heeft gelukkig ook een aantal leuke dingen die ertegenop wegen, maar verder vind ik het qua paupergehalte net een groot Deventer. En het is een smerige stad.
quote:Op maandag 20 juli 2009 12:28 schreef KudFokker het volgende:
Haha loop ik even naar beneden om wat te drinken, maar wilde net douchen dus liep in m'n boxer... liep ik vanaf de koelkast terug richting de trap, zie je voor het raam een opaatje stil staan voor het raamdus ik kijk hem zo aan, zag hij dat ik hem aankeek, gaat hij net doen alsof hij naar boven kijkt
___
Het is een prestatie hoe ze dat met iedere stap weer slechter weten te maken inderdaadquote:Op maandag 20 juli 2009 12:37 schreef Catbert het volgende:
het stationsgebied
Ok, maar Hoog Catharijne probeert het niet eensquote:Op maandag 20 juli 2009 12:40 schreef CherryLips het volgende:
Noem eens één leuke stad zonder gezeik rond het station/centrum.
Nou, ze hebben wel goeie plannen, maar dat gaat voorlopig nog wel een tijdje duren voordat we daar wat van gaan zien. Maar HC enzo is gewoon echt enorm lelijk. De meeste mensen van 'buiten' Utrecht die menen dat 't een 'vieze' stad is, hebben ook alleen 't station enzo gezien. De oude stad is echt prachtig. Uitzondering is natuurlijk de neudeflat, daar moeten ze een grote bom op gooien.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:39 schreef Litpho het volgende:
Het is een prestatie hoe ze dat met iedere stap weer slechter weten te maken inderdaad.
Zwollequote:Op maandag 20 juli 2009 12:40 schreef CherryLips het volgende:
alleen NSFW toch?quote:Op maandag 20 juli 2009 12:37 schreef Litpho het volgende:
Achter linkje zetten is beter, spoiler verbergt plaatjes niet in elke layout.
Als je met de trein op Amsterdam aankomt en naar buiten loopt krijg je een veel betere indruk dan Utrecht. gelukkig gaan ze de singel weer opengraven enzo.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:40 schreef CherryLips het volgende:
is ook een zooitje op het moment hoor, alleen maar blauwe schuttingen enzquote:Op maandag 20 juli 2009 12:42 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als je met de trein op Amsterdam aankomt en naar buiten loopt krijg je een veel betere indruk dan Utrecht. gelukkig gaan ze de singel weer opengraven enzo.
Ik heb in Utreg gewerkt, dus ik ken wel wat meer dan alleen het stationsgebied. Als je met de bus door Utreg rijdt vind ik het een beetje een puinhoop eerlijk gezegd.quote:Vind het een stuk minder erg dan Amsterdam tenminste. Maar je hebt dan vooral ervaring met het stationsgebied vermoed ik?
Apeldoorn.quote:Noem eens één leuke stad zonder gezeik rond het station/centrum
En niet leukquote:Op maandag 20 juli 2009 12:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zeker ook een goed voorbeeld.
Echter is Apeldoorn geen stad
Die discussie heb ik al 100 keer gevoerd, en naar hedendaagse maatstaven is het dat wel.quote:Zeker ook een goed voorbeeld.
Echter is Apeldoorn geen stad
Ben je er ooit geweest dan?quote:En niet leuk .
Hence thequote:Op maandag 20 juli 2009 12:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die discussie heb ik al 100 keer gevoerd, en naar hedendaagse maatstaven is het dat wel.
Spuit 11.quote:/zeikmodus
Dat is geen stad
Dat is best knap aangezien we in nederland de term stad eigenlijk niet meer gebruiken.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die discussie heb ik al 100 keer gevoerd, en naar hedendaagse maatstaven is het dat wel.
Zwolle is overigens ook leuk.
quote:Definitie stad in Nederland
In de Nederlandse wetgeving komt de term 'stad' niet voor; de Nederlandse wet kent slechts gemeenten. Vóór de negentiende eeuw was een stad een plaats die stadsrechten toegekend had gekregen. In de praktijk wordt bij plaatsen zonder historische stadsrechten vanaf een inwoneraantal van ongeveer 25.000 door sommigen gesproken van een stad, zonder dat dit een algemeen aanvaard gebruik is. De enige keer dat de Nederlandse Grondwet het woord gebruikt is in relatie tot "de hoofdstad Amsterdam".[1]
Ja hoor, niet vaak, maar ik pest je maar hoor klutsjequote:
Hij had een zwarte bodywarmer aanquote:
Ik wist niet dat jij zo bijdehand was.quote:Dat is best knap aangezien we in nederland de term stad eigenlijk niet meer gebruiken.
En een leuke Ierse kroegquote:Op maandag 20 juli 2009 12:48 schreef Kluts het volgende:
Apeldoorn is iig in mijn ogen echt een mooie stad. Centrum is niet zo veelzeggend, vooral veel nieuwigheid en maar 1 lange straat, maar het is wel echt een mooie stad om te wonen.
Ik begrijp het al, ik moet je gewoon een sightseeingtour Klutsstyle geven.quote:Ja hoor, niet vaak, maar ik pest je maar hoor klutsje .
Die vind ik echt bijna overal leukquote:
Ja, preciesquote:Op maandag 20 juli 2009 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die vind ik echt bijna overal leuk. Zelfs die in Eindhoven was gezellig
.
Onze leuke is dicht (failliet, uitbater was niet goed bezig) en de andere kom je alleen bezig als je een gekleurde huid hebt of een naam kettingquote:Op maandag 20 juli 2009 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die vind ik echt bijna overal leuk. Zelfs die in Eindhoven was gezellig
.
Finnegans, bedoel je? Er zijn er 2, Finnegans zit op het Caterplein. Leuke tent idd.quote:En een leuke Ierse kroeg
Ja was Finnegans. Vrienden van mij gaven een optreden daar.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Finnegans, bedoel je? Er zijn er 2, Finnegans zit op het Caterplein. Leuke tent idd.
Ja, langs alle danstenten zekerquote:Op maandag 20 juli 2009 12:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik begrijp het al, ik moet je gewoon een sightseeingtour Klutsstyle geven.
Je hebt maar één leuke kroeg nodig. Redden jullie zelfs dat niet?quote:Op maandag 20 juli 2009 12:56 schreef Kluts het volgende:
Stappen in Adoorn is overigens kansloos.
Die zijn er niet, dat scheelt.quote:Ja, langs alle danstenten zeker . .
Ach gut.. Dan kun je je liefje niet zien.quote:
12 uur per dag werken bij 38 graden tussen de hollanders op vakantiequote:
Jaquote:Op maandag 20 juli 2009 12:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ach gut.. Dan kun je je liefje niet zien.
Poooooooooooooolonaise!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 20 juli 2009 12:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
12 uur per dag werken bij 38 graden tussen de hollanders op vakantie
Er is een semileuke kroeg waar ik wel eens heenga, maar daar hangen soms alleen maar van die kampers rond.quote:Je hebt maar één leuke kroeg nodig. Redden jullie zelfs dat niet?
Wat is je uitwijk plaats dan?quote:Op maandag 20 juli 2009 13:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er is een semileuke kroeg waar ik wel eens heenga, maar daar hangen soms alleen maar van die kampers rond.
Verder is het vooral een verzameling minderjarigen, criminelen en patsertjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |