Bij ons kwam het pas 4 uur later ter sprakenquote:Op maandag 20 juli 2009 10:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee. Maar hij moet bij wijze van spreke ook niet bij het toetje al de mededeling doen dat dit een lekkere lunch was en dat hij straks nog even wat vette hap naar binnen gaat werken als avondeten.
die mededeling komt toch niet?quote:Op maandag 20 juli 2009 10:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee. Maar hij moet bij wijze van spreke ook niet bij het toetje al de mededeling doen dat dit een lekkere lunch was en dat hij straks nog even wat vette hap naar binnen gaat werken als avondeten.
Kijk, daar heb je een mooie sleutelzin te pakken. Dan vind ik het nog steeds onsmakelijk, maar niet meer onbeleefdquote:Op maandag 20 juli 2009 10:41 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Bij ons kwam het pas 4 uur later ter spraken
En de dames (die gekookt hadden) stelde het voor aan me
Ik heb dus niks fout gedaan
Jij gaat ook nog naar mac/kfc/bk als je zelfs daar gegeten hebtquote:Op maandag 20 juli 2009 10:41 schreef rival het volgende:
die mededeling komt toch niet?
ik ga zovaak nog langs een mac/kfc/bk nadat ik bij iemand heb gegeten.
dan eet je daar rond 6. zit ik om 10 uur in de auto... en heb ik weer trek.
belediging voor degene die me me heeft gekookt?
Nee. Zoals zo vaak bestaat beleefdheid uit de juiste dingen verzwijgenquote:Op maandag 20 juli 2009 10:41 schreef rival het volgende:
[..]
die mededeling komt toch niet?
belediging voor degene die me me heeft gekookt?
Nja ik moet er bij zeggen dat hun alleen een milkshake / ijsje wildequote:Op maandag 20 juli 2009 10:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Kijk, daar heb je een mooie sleutelzin te pakken. Dan vind ik het nog steeds onsmakelijk, maar niet meer onbeleefd.
Truequote:Op maandag 20 juli 2009 10:41 schreef KudFokker het volgende:
Gemiste kans trouwensik had de TT zeker 'eten buiten de deur' genoemd
!
Lekker dubbelzinnig
LOLquote:Op maandag 20 juli 2009 10:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
True
BLAUW! Kun je er '[Singles] Eating out' van maken?
quote:Op maandag 20 juli 2009 10:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jij gaat ook nog naar mac/kfc/bk als je zelfs daar gegeten hebt
Ik vind dat altijd zo'n domme zin. "Ik hou van lekker eten" Duh!quote:
Kan het onderwerp intussen omgegooid worden naar "vrouwen die niets te eten bestellen en vervolgens meer dan de helft van jouw eten oppeuzelen"?quote:Op maandag 20 juli 2009 10:43 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nja ik moet er bij zeggen dat hun alleen een milkshake / ijsje wilde
En ik zo'n wrap en 2 () kipnuggets heb gegeten
Ja, daar hadden we het laatst nog over.quote:Op maandag 20 juli 2009 10:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo'n domme zin. "Ik hou van lekker eten" Duh!
Nog beterquote:
*pats*quote:Op maandag 20 juli 2009 10:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Kan het onderwerp intussen omgegooid worden naar "vrouwen die niets te eten bestellen en vervolgens meer dan de helft van jouw eten oppeuzelen"?.
Ik bood het zelf aan hoor, en had hun milkshake ook betaaldquote:Op maandag 20 juli 2009 10:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Kan het onderwerp intussen omgegooid worden naar "vrouwen die niets te eten bestellen en vervolgens meer dan de helft van jouw eten oppeuzelen"?.
JAAAAAAAAAAA! WAT ONTZETTEND HERKENBAAR!quote:Op maandag 20 juli 2009 10:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat liefquote:
Joey doesn't share food!quote:Op maandag 20 juli 2009 10:45 schreef Litpho het volgende:
'Ik eet graag poep, hele vieze poep.'quote:Op maandag 20 juli 2009 10:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo'n domme zin. "Ik hou van lekker eten" Duh!
Ja hey, dat van dat kaasplankje kon ik ook niet weten van tevorenquote:Op maandag 20 juli 2009 10:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, niet dat je denkt dat ik 2 varkens / gieren naar de Mac ga die het eten onder je neus vandaan kapenquote:Op maandag 20 juli 2009 10:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat lief. Je denkt nog dat dat uitmaakt
.
Als je eerst nee zegt, en je dan bedenkt, bestel je wat bij.quote:Op maandag 20 juli 2009 10:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja hey, dat van dat kaasplankje kon ik ook niet weten van tevoren.
+1quote:Op maandag 20 juli 2009 10:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAA! WAT ONTZETTEND HERKENBAAR!
"Wil jij niks?"
"Nee hoor"
"Zeker weten?"
"Ja, absoluut"
"Heel erg zeker?"
"Jaaahaaa"
[bestelling komt]
"Nou, eentje dan"
OMNOMNOMNOM (daar gaat je eten)
En dan aan het eind van de aflevering:quote:
Ik kon je gelukkig afleiden door snel een tweede dessert te bestellenquote:Op maandag 20 juli 2009 10:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja hey, dat van dat kaasplankje kon ik ook niet weten van tevoren.
quote:
Ik had gerecht met kaas besteld. Bleek een plankje met vier kleine stukjes kaas en een of ander zweetvoetensausje te zijn.quote:Op maandag 20 juli 2009 10:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je eerst nee zegt, en je dan bedenkt, bestel je wat bij.
quote:Op maandag 20 juli 2009 10:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik kon je gelukkig afleiden door snel een tweede dessert te bestellen.
Waarvoor mijn dank.quote:Op maandag 20 juli 2009 10:57 schreef Re het volgende:
TT change ... ofzo...
Sprookjeswonderland Enkhuizen.quote:Op maandag 20 juli 2009 10:58 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb zo'n geen zin om te zwemmeniemand anders nog leuke ideeën
?
Best wel een toffequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |