Idd, jij snapt het. Wat een paupers daar.quote:Deventer is ook een boevenstad. Daar wonen eigenlijk alleen maar criminelen en aso's
Ik heb een maand of 2 geleden iemand uit Deventer ontmoet. Serieus, ik heb nog nooit zoveel moeite gehad om iemand te verstaanquote:Op maandag 20 juli 2009 11:56 schreef Kluts het volgende:
Idd, jij snapt het. Wat een paupers daar.
En ik ben in Zwolle geboren, altijd leuke discussies in Deventer ja.
Mijn ex-schoonmoeder kwam uit almeloooooooquote:Op maandag 20 juli 2009 12:04 schreef Catbert het volgende:
M'n zusje woonde tot voor kort in Deventer, maar die is nu verhuisd naar Almeloooooooo
Dan zou ik toch liever in Deventer wonenquote:Op maandag 20 juli 2009 12:04 schreef Catbert het volgende:
M'n zusje woonde tot voor kort in Deventer, maar die is nu verhuisd naar Almeloooooooo
Toen ik daar ging wonen, dacht ik, het ligt 20 km van Adoorn af, zo anders kan het niet zijn.quote:Ik heb een maand of 2 geleden iemand uit Deventer ontmoet. Serieus, ik heb nog nooit zoveel moeite gehad om iemand te verstaan
Ik ook. Heb in Almeloooooooooo (wat drinken ze daar? Nou, makkelijk, colaaaaaaaaaaaa) op de middelbare school gezeten. Kutdorp.quote:
Deventer valt nog mee, almeloooooooo zoals hierboven beschreven is een stuk ergerquote:Op maandag 20 juli 2009 12:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb een maand of 2 geleden iemand uit Deventer ontmoet. Serieus, ik heb nog nooit zoveel moeite gehad om iemand te verstaan
Sowieso wil ik niet weer ten oosten van Amersfoort wonen. Utrechtquote:Op maandag 20 juli 2009 12:09 schreef djayzz het volgende:
En in deventer wonen is inderdaad minder erg dan in almelo, maar allebei toch liever niet
Utrecht heeft gelukkig ook een aantal leuke dingen die ertegenop wegen, maar verder vind ik het qua paupergehalte net een groot Deventer. En het is een smerige stad.quote:Sowieso wil ik niet weer ten oosten van Amersfoort wonen. Utrecht
Het lijkt me sowieso niks om in een stad te wonen, ben opgegroeid in een durp, en dat bevalt me erg goed!quote:Op maandag 20 juli 2009 12:12 schreef Kluts het volgende:
Er is inderdaad nog 1 stad erger dan Deventer, en dat is Almelo.
[..]
Utrecht heeft gelukkig ook een aantal leuke dingen die ertegenop wegen, maar verder vind ik het qua paupergehalte net een groot Deventer. En het is een smerige stad.
Ik ook, en het bevalt mij ook prima, maar ik ga zeker over een paar jaar in een stad wonenquote:Op maandag 20 juli 2009 12:14 schreef djayzz het volgende:
Het lijkt me sowieso niks om in een stad te wonen, ben opgegroeid in een durp, en dat bevalt me erg goed!
jouw durp is nog wel iets groter dan dat van mij hoor! jij hebt een AH, en een drogist, en een kapper, en een friettent! wij hebben alleen dat laatstequote:Op maandag 20 juli 2009 12:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ook, en het bevalt mij ook prima, maar ik ga zeker over een paar jaar in een stad wonen
quote:Op maandag 20 juli 2009 12:16 schreef djayzz het volgende:
jullie durp is nog wel iets groter dan dat van mij hoor! jij hebt een AH, en een drogist, en een kapper, en een friettent! wij hebben alleen dat laatste
Amsterdam?
Hier kijk, wij hadden vroeger een kaasboerderij, die is inmiddels failliet....quote:Op maandag 20 juli 2009 12:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]En nog meer..
Bijvoorbeeld. Staat wel op nummer 1 iig, qua wonen
Vroegâh, toen je zus nog Jan heette.quote:Op maandag 20 juli 2009 11:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zo heeft een vriend van mij een keer met een collega/vriend een hele riedel op "Vroegâh" bedacht en opgenoemd. Ik lach vaak hard, maar zo hard als toen...
Doe ik nog steeds regelmatig
Sorryquote:Op maandag 20 juli 2009 12:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vroegâh, toen je zus nog Jan heette.
KudFokker, top post, leuke foto, echter er zitten hier ook mensen op hun werk te fokken, die blijven bewust overdag uit KLB/SEX om een reden!
Achter linkje zetten is beter, spoiler verbergt plaatjes niet in elke layout.quote:
Vind het een stuk minder erg dan Amsterdam tenminste. Maar je hebt dan vooral ervaring met het stationsgebied vermoed ik?quote:Op maandag 20 juli 2009 12:12 schreef Kluts het volgende:
Utrecht heeft gelukkig ook een aantal leuke dingen die ertegenop wegen, maar verder vind ik het qua paupergehalte net een groot Deventer. En het is een smerige stad.
quote:Op maandag 20 juli 2009 12:28 schreef KudFokker het volgende:
Haha loop ik even naar beneden om wat te drinken, maar wilde net douchen dus liep in m'n boxer... liep ik vanaf de koelkast terug richting de trap, zie je voor het raam een opaatje stil staan voor het raamdus ik kijk hem zo aan, zag hij dat ik hem aankeek, gaat hij net doen alsof hij naar boven kijkt
___
Het is een prestatie hoe ze dat met iedere stap weer slechter weten te maken inderdaadquote:Op maandag 20 juli 2009 12:37 schreef Catbert het volgende:
het stationsgebied
Ok, maar Hoog Catharijne probeert het niet eensquote:Op maandag 20 juli 2009 12:40 schreef CherryLips het volgende:
Noem eens één leuke stad zonder gezeik rond het station/centrum.
Nou, ze hebben wel goeie plannen, maar dat gaat voorlopig nog wel een tijdje duren voordat we daar wat van gaan zien. Maar HC enzo is gewoon echt enorm lelijk. De meeste mensen van 'buiten' Utrecht die menen dat 't een 'vieze' stad is, hebben ook alleen 't station enzo gezien. De oude stad is echt prachtig. Uitzondering is natuurlijk de neudeflat, daar moeten ze een grote bom op gooien.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:39 schreef Litpho het volgende:
Het is een prestatie hoe ze dat met iedere stap weer slechter weten te maken inderdaad.
Zwollequote:Op maandag 20 juli 2009 12:40 schreef CherryLips het volgende:
alleen NSFW toch?quote:Op maandag 20 juli 2009 12:37 schreef Litpho het volgende:
Achter linkje zetten is beter, spoiler verbergt plaatjes niet in elke layout.
Als je met de trein op Amsterdam aankomt en naar buiten loopt krijg je een veel betere indruk dan Utrecht. gelukkig gaan ze de singel weer opengraven enzo.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:40 schreef CherryLips het volgende:
is ook een zooitje op het moment hoor, alleen maar blauwe schuttingen enzquote:Op maandag 20 juli 2009 12:42 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als je met de trein op Amsterdam aankomt en naar buiten loopt krijg je een veel betere indruk dan Utrecht. gelukkig gaan ze de singel weer opengraven enzo.
Ik heb in Utreg gewerkt, dus ik ken wel wat meer dan alleen het stationsgebied. Als je met de bus door Utreg rijdt vind ik het een beetje een puinhoop eerlijk gezegd.quote:Vind het een stuk minder erg dan Amsterdam tenminste. Maar je hebt dan vooral ervaring met het stationsgebied vermoed ik?
Apeldoorn.quote:Noem eens één leuke stad zonder gezeik rond het station/centrum
En niet leukquote:Op maandag 20 juli 2009 12:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zeker ook een goed voorbeeld.
Echter is Apeldoorn geen stad
Die discussie heb ik al 100 keer gevoerd, en naar hedendaagse maatstaven is het dat wel.quote:Zeker ook een goed voorbeeld.
Echter is Apeldoorn geen stad
Ben je er ooit geweest dan?quote:En niet leuk .
Hence thequote:Op maandag 20 juli 2009 12:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die discussie heb ik al 100 keer gevoerd, en naar hedendaagse maatstaven is het dat wel.
Spuit 11.quote:/zeikmodus
Dat is geen stad
Dat is best knap aangezien we in nederland de term stad eigenlijk niet meer gebruiken.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die discussie heb ik al 100 keer gevoerd, en naar hedendaagse maatstaven is het dat wel.
Zwolle is overigens ook leuk.
quote:Definitie stad in Nederland
In de Nederlandse wetgeving komt de term 'stad' niet voor; de Nederlandse wet kent slechts gemeenten. Vóór de negentiende eeuw was een stad een plaats die stadsrechten toegekend had gekregen. In de praktijk wordt bij plaatsen zonder historische stadsrechten vanaf een inwoneraantal van ongeveer 25.000 door sommigen gesproken van een stad, zonder dat dit een algemeen aanvaard gebruik is. De enige keer dat de Nederlandse Grondwet het woord gebruikt is in relatie tot "de hoofdstad Amsterdam".[1]
Ja hoor, niet vaak, maar ik pest je maar hoor klutsjequote:
Hij had een zwarte bodywarmer aanquote:
Ik wist niet dat jij zo bijdehand was.quote:Dat is best knap aangezien we in nederland de term stad eigenlijk niet meer gebruiken.
En een leuke Ierse kroegquote:Op maandag 20 juli 2009 12:48 schreef Kluts het volgende:
Apeldoorn is iig in mijn ogen echt een mooie stad. Centrum is niet zo veelzeggend, vooral veel nieuwigheid en maar 1 lange straat, maar het is wel echt een mooie stad om te wonen.
Ik begrijp het al, ik moet je gewoon een sightseeingtour Klutsstyle geven.quote:Ja hoor, niet vaak, maar ik pest je maar hoor klutsje .
Die vind ik echt bijna overal leukquote:
Ja, preciesquote:Op maandag 20 juli 2009 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die vind ik echt bijna overal leuk. Zelfs die in Eindhoven was gezellig
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |