alleen NSFW toch?quote:Op maandag 20 juli 2009 12:37 schreef Litpho het volgende:
Achter linkje zetten is beter, spoiler verbergt plaatjes niet in elke layout.
Als je met de trein op Amsterdam aankomt en naar buiten loopt krijg je een veel betere indruk dan Utrecht. gelukkig gaan ze de singel weer opengraven enzo.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:40 schreef CherryLips het volgende:
Noem eens één leuke stad zonder gezeik rond het station/centrum.
is ook een zooitje op het moment hoor, alleen maar blauwe schuttingen enzquote:Op maandag 20 juli 2009 12:42 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als je met de trein op Amsterdam aankomt en naar buiten loopt krijg je een veel betere indruk dan Utrecht. gelukkig gaan ze de singel weer opengraven enzo.
Ik heb in Utreg gewerkt, dus ik ken wel wat meer dan alleen het stationsgebied. Als je met de bus door Utreg rijdt vind ik het een beetje een puinhoop eerlijk gezegd.quote:Vind het een stuk minder erg dan Amsterdam tenminste. Maar je hebt dan vooral ervaring met het stationsgebied vermoed ik?
Apeldoorn.quote:Noem eens één leuke stad zonder gezeik rond het station/centrum
En niet leukquote:Op maandag 20 juli 2009 12:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zeker ook een goed voorbeeld.
Echter is Apeldoorn geen stad
Die discussie heb ik al 100 keer gevoerd, en naar hedendaagse maatstaven is het dat wel.quote:Zeker ook een goed voorbeeld.
Echter is Apeldoorn geen stad
Ben je er ooit geweest dan?quote:En niet leuk .
Hence thequote:Op maandag 20 juli 2009 12:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die discussie heb ik al 100 keer gevoerd, en naar hedendaagse maatstaven is het dat wel.
Spuit 11.quote:/zeikmodus
Dat is geen stad
Dat is best knap aangezien we in nederland de term stad eigenlijk niet meer gebruiken.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die discussie heb ik al 100 keer gevoerd, en naar hedendaagse maatstaven is het dat wel.
Zwolle is overigens ook leuk.
quote:Definitie stad in Nederland
In de Nederlandse wetgeving komt de term 'stad' niet voor; de Nederlandse wet kent slechts gemeenten. Vóór de negentiende eeuw was een stad een plaats die stadsrechten toegekend had gekregen. In de praktijk wordt bij plaatsen zonder historische stadsrechten vanaf een inwoneraantal van ongeveer 25.000 door sommigen gesproken van een stad, zonder dat dit een algemeen aanvaard gebruik is. De enige keer dat de Nederlandse Grondwet het woord gebruikt is in relatie tot "de hoofdstad Amsterdam".[1]
Ja hoor, niet vaak, maar ik pest je maar hoor klutsjequote:
Hij had een zwarte bodywarmer aanquote:
Ik wist niet dat jij zo bijdehand was.quote:Dat is best knap aangezien we in nederland de term stad eigenlijk niet meer gebruiken.
En een leuke Ierse kroegquote:Op maandag 20 juli 2009 12:48 schreef Kluts het volgende:
Apeldoorn is iig in mijn ogen echt een mooie stad. Centrum is niet zo veelzeggend, vooral veel nieuwigheid en maar 1 lange straat, maar het is wel echt een mooie stad om te wonen.
Ik begrijp het al, ik moet je gewoon een sightseeingtour Klutsstyle geven.quote:Ja hoor, niet vaak, maar ik pest je maar hoor klutsje .
Die vind ik echt bijna overal leukquote:
Ja, preciesquote:Op maandag 20 juli 2009 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die vind ik echt bijna overal leuk. Zelfs die in Eindhoven was gezellig
.
Onze leuke is dicht (failliet, uitbater was niet goed bezig) en de andere kom je alleen bezig als je een gekleurde huid hebt of een naam kettingquote:Op maandag 20 juli 2009 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die vind ik echt bijna overal leuk. Zelfs die in Eindhoven was gezellig
.
Finnegans, bedoel je? Er zijn er 2, Finnegans zit op het Caterplein. Leuke tent idd.quote:En een leuke Ierse kroeg
Ja was Finnegans. Vrienden van mij gaven een optreden daar.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Finnegans, bedoel je? Er zijn er 2, Finnegans zit op het Caterplein. Leuke tent idd.
Ja, langs alle danstenten zekerquote:Op maandag 20 juli 2009 12:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik begrijp het al, ik moet je gewoon een sightseeingtour Klutsstyle geven.
Je hebt maar één leuke kroeg nodig. Redden jullie zelfs dat niet?quote:Op maandag 20 juli 2009 12:56 schreef Kluts het volgende:
Stappen in Adoorn is overigens kansloos.
Die zijn er niet, dat scheelt.quote:Ja, langs alle danstenten zeker . .
Ach gut.. Dan kun je je liefje niet zien.quote:
12 uur per dag werken bij 38 graden tussen de hollanders op vakantiequote:
Jaquote:Op maandag 20 juli 2009 12:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ach gut.. Dan kun je je liefje niet zien.
Poooooooooooooolonaise!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 20 juli 2009 12:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
12 uur per dag werken bij 38 graden tussen de hollanders op vakantie
Er is een semileuke kroeg waar ik wel eens heenga, maar daar hangen soms alleen maar van die kampers rond.quote:Je hebt maar één leuke kroeg nodig. Redden jullie zelfs dat niet?
Wat is je uitwijk plaats dan?quote:Op maandag 20 juli 2009 13:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er is een semileuke kroeg waar ik wel eens heenga, maar daar hangen soms alleen maar van die kampers rond.
Verder is het vooral een verzameling minderjarigen, criminelen en patsertjes.
Je bedoelt waar ik dan wél heenga? Black horse. Maar ik ga zelden stappen, alleen naar feestjes.quote:Wat is je uitwijk plaats dan?
Ach, bij Apeldoorn is dat niet eens leuk om op te merken. Hagenezen op de kast schoppen daarentegen...quote:Op maandag 20 juli 2009 12:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zeker ook een goed voorbeeld.
Echter, Apeldoorn geen stad
Bedoelde meer welke stad. Feestjes zijn leuk. Georganiseerde feestjes, of van vrienden?quote:Op maandag 20 juli 2009 13:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je bedoelt waar ik dan wél heenga? Black horse. Maar ik ga zelden stappen, alleen naar feestjes.
Ik deed het ook altijd bij allebei. Echter, blijkt dus dat Den Haag lang na de rest van Nederland alsnog stadsrechten heeft gekregen omdat Napoleon daar kwam overnachten, en dat moest toch echt in een stad zijn.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ach, bij Apeldoorn is dat niet eens leuk om op te merken. Hagenezen op de kast schoppen daarentegen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |