Maar daarvoor hebben we dan weer Easyjet (en diverse andere maatschappijen). In een ander topic is al eens een lijstje gepost.quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:11 schreef Thetallguy het volgende:
Londen is goed te doen, bedenk wel dat het een uurtje met de trein is naar het centrum, dus als je de stad in wilt heb je in principe niet heel veel tijd.
Dit is ook de enige stad met een double-daily frequency vanuit Nederland, alle andere bestemmingen moet je minstens een nachtje blijven.
tnx.. en hoe ga ik het makkelijkst/goedkoopst in london (beetje gunstige plek qua bezienswaardigheden e.d.) zelf komen?quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:11 schreef Thetallguy het volgende:
Londen is goed te doen, bedenk wel dat het een uurtje met de trein is naar het centrum, dus als je de stad in wilt heb je in principe niet heel veel tijd.
Dit is ook de enige stad met een double-daily frequency vanuit Nederland, alle andere bestemmingen moet je minstens een nachtje blijven.
Niet kosteloosquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:56 schreef IrishBastard het volgende:
Oh, vraagje, als je geboekt hebt voor een vlucht zonder koffers (naast je handbagage), kun je dit dan nog kostenloos toevoegen vóór je online inchecked?
'Mijn boeking beheren' op de homepage -> gegevens invoeren -> daar kan het, rest wijst vanzelfquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:56 schreef IrishBastard het volgende:
Oh, vraagje, als je geboekt hebt voor een vlucht zonder koffers (naast je handbagage), kun je dit dan nog kostenloos toevoegen vóór je online inchecked?
Nee idd zoals thetallguy zegt......quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:59 schreef IrishBastard het volgende:
Ja, ok, maar zonder extra rare kosten
20 euro, dan heb je nog behoorlijk wat wodka nodig om dat eruit te halenquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:56 schreef MB88 het volgende:
Ook als je al hebt ingechecked, kun je nog een koffer toevoegen. (voor als je bijv net iets teveel souvenirs of goedkope vodka heb ingeslagen).
Kost ook e20. Gisteren nog gedaan. Gewoon naar de balie gaan.
Weet je toevallig al 't officiele antwoord op je vraag? Wil ook graag weten of bij no-show retourvlucht ook geannuleerd wordt. (zoniet, dan bel ik morgen wel evenquote:Op donderdag 3 september 2009 15:17 schreef kwahgib het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Maar het staat technisch gezien wel onder het zelfde reserveringsnummer he?
Dan heb je wel mazzel, normaal rekenen ze daarvoor ¤ 40,- .... toch?quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:56 schreef MB88 het volgende:
Ook als je al hebt ingechecked, kun je nog een koffer toevoegen. (voor als je bijv net iets teveel souvenirs of goedkope vodka heb ingeslagen).
Kost ook e20. Gisteren nog gedaan. Gewoon naar de balie gaan.
Dit komt dus nog altijd boven de ticketprijs op?quote:£ 10 (GBP) per persoon voor vluchten van het VK naar een luchthaven in de EU/EER
£ 40 (GBP) persoon voor vluchten van het VK naar een luchthaven buiten de EU/EER (bijvoorbeeld Marokko)
Inclusief alle, als je een boeking probeert te maken zie je gelijk de prijs staan, bijv:quote:Op donderdag 10 september 2009 18:46 schreef dennis00 het volgende:
De ticketprijs, inclusief welke belasting is dat?
Geen, alles staat daarboven al vermeldquote:En welke belasting, tax, heffingen moet je nog betalen?
online incheck-kosten staan ook altijd vermeld, zie hierboven in het voorbeeld. Alleen op aanbiedingsprijzen hoef je deze niet te betalen.quote:Moet je altijd betalen voor inchecken + bagage? Zelfs als je maar 5 kilo aan bagage hebt?
Ryanair vliegt niet op Turkijequote:Indien je naar Turkije gaat, moet je dan alsnog havenbelasting extra betalen? Of zijn tickets inclusief?
Niet te vergelijken, in de zomer zullen er op verscheidene routes minder goedkope stoelen beschikbaar zijn dan in de winter, en de vluchten naar zomerse bestemmingen zijn sneller vol zodat de ticketprijs hoger wordt.quote:Reizen in de zomer is altijd duurder dan in de winter?
Dat is de UK departure tax, wanneer je die moet betalen is dit altijd ook meegerekend in het belastingen/toeslagen gedeelte van het voorbeeldje boven.quote:Uit FAQ:
[..]
Dit komt dus nog altijd boven de ticketprijs op?
Dat is een feit?quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:11 schreef Thetallguy het volgende:
Als je alleen met Ryanair heen-en-terug wilt op een dag, vanuit/naar Nederland wel.quote:
Da's idd wat omslachtig.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:42 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Als je alleen met Ryanair heen-en-terug wilt op een dag, vanuit/naar Nederland wel.
Of je moet een combinatie vinden waarbij je naar Weeze of Charleroi ofzo terug vliegt, maar dat lijkt mij wat omslachtig voor een dagtrip.
Weeze heeft ook een tweemaal dagelijkse verbinding met Berlijn. 6:30 vertrekken uit Weeze, ben je 7:45 op Berlijn Schonefeld, 21:35 terug en 22:50 weer in Weeze.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:46 schreef D. het volgende:
Voor de volledigheid: het zou vanuit/naar Weeze zijn, maar neem aan dat dat op hetzelfde neer komt
Ik neem aan geen dagretour?quote:Op donderdag 10 september 2009 21:38 schreef HomoSaabiens het volgende:
Zelf net een retourtje Krakow geboekt voor oktober, retour voor 45 eu!Ik ben benieuwd!
Ik put graag uit een bron van ervaringquote:Op donderdag 10 september 2009 21:44 schreef Thetallguy het volgende:
Anders kijk je ff op de site ofzo
ik zit hier veel teveel![]()
Tja, dan heb je (neem ik aan) ook hotelkosten e.d. en is het koopje al niet zo'n koopje meer.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:53 schreef HomoSaabiens het volgende:
[..]
Nee inderdaad, dat is volgens mij alleen mogelijk met Londen en Berlijn.
anders kijk je eerst even op de site van het vliegveld, daar staat het vast wel op.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:13 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, dan heb je (neem ik aan) ook hotelkosten e.d. en is het koopje al niet zo'n koopje meer.
Heb net een reisje Berlijn gevonden, op een dag heen en weer, 9,64 euro incl.
Iemand bekend met de verbinding vliegveld-centrum aldaar?
S9 gaat elke 10/20 min. naar het centrum +- 30 minquote:Op donderdag 10 september 2009 22:13 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, dan heb je (neem ik aan) ook hotelkosten e.d. en is het koopje al niet zo'n koopje meer.
Heb net een reisje Berlijn gevonden, op een dag heen en weer, 9,64 euro incl.
Iemand bekend met de verbinding vliegveld-centrum aldaar?
Ben net vandaag terug uit Krakow (voor 8 euro retour). Geweldige stadquote:Op donderdag 10 september 2009 21:38 schreef HomoSaabiens het volgende:
@D, dat moet wel lukken geloof ik!
Zelf net een retourtje Krakow geboekt voor oktober, retour voor 45 eu!Ik ben benieuwd!
Anders kijk jij even en post je het hierquote:Op donderdag 10 september 2009 23:38 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
anders kijk je eerst even op de site van het vliegveld, daar staat het vast wel op.
Top, ik ben benieuwd! Net nog even wezen kijken bij Ryanair wat een ticket vandaag kost, nu is er een retour voor 10 euro.. Blijft altijd een beetje gokken met de prijzen daar, maar goed, 45 eu is nog niet duur.quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:38 schreef kwahgib het volgende:
[..]
Ben net vandaag terug uit Krakow (voor 8 euro retour). Geweldige stad
Oeh, dat is wel ultiem Nederlands natuurlijk. Zou het een beetje veilig zijn om mijn autootje daar 10 dagen te laten staan? Wij gaan namelijk 10 dagen naar Kroatie (voor 54 eu met z'n tweeen retourquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:18 schreef Geckoo het volgende:
Voor weeze nog een hint voor parkeren.
je kan je auto in Weeze op de openbare parkeerplaats zetten naast het station, dan pak je de bus naar het vliegveld voor iets van 2e per persoon.
scheelt weer parkeer kosten van 9 of 13 euro per dag.
Is toch jammer dat ik volgende week vrijdag pas om 23.30 uur land, terwijl de laatste bus om 22.00 uur vertrekt.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:18 schreef Geckoo het volgende:
Voor weeze nog een hint voor parkeren.
je kan je auto in Weeze op de openbare parkeerplaats zetten naast het station, dan pak je de bus naar het vliegveld voor iets van 2e per persoon.
scheelt weer parkeer kosten van 9 of 13 euro per dag.
Fiets meenemen in de autoquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:49 schreef Marky_Mark01 het volgende:
[..]
Is toch jammer dat ik volgende week vrijdag pas om 23.30 uur land, terwijl de laatste bus om 22.00 uur vertrekt.
Als je inderdaad voor ryanair kiest, ga dan zo pauperig als mogelijkquote:Op zaterdag 12 september 2009 14:16 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Fiets meenemen in de auto, naar het vliegveld fietsen.
Volgens mij komen er vanaf EIN altijd toeslagen bijquote:Op zondag 13 september 2009 22:59 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik zit net ff te kijken voor vluchten vanaf EIN naar Marseille, maar zo snel dat ik zie zitten bij alle vluchten minimaal "Belastingen/ toeslagen: 28,85 EUR"
Het is niet meer zo dat er ook vluchten te vinden zijn met 0 Euro toeslag, zoals vorig jaar?
Wat een nonsens. Momenteel is er alleen een actie van EUR5. Maar er zijn maar weinig actievluchten atm. Komt later wel weer 'n keer..quote:Op maandag 14 september 2009 00:24 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij komen er vanaf EIN altijd toeslagen bij
Ja zat ook al te kijken retourtje ticket kost 85 euro.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:08 schreef MB88 het volgende:
Dan zou ik Gran Canaria kiezen, vorig jaar had ik daar in december nog 25°!
Dat valt meequote:Op woensdag 16 september 2009 12:54 schreef D. het volgende:
Iemand ervaring met hoe streng ze de regels m.b.t. afmetingen van cabinebagage hanteren?
Ik heb een koffer die zonder handvat binnen de eisen valt, met handvat niet meer.
Ik heb ook een keer meegemaakt dat iedereen verplicht was z'n tas in die afmetingenbak te doen en op te wegen.. Als het met ietsjes proppen er nog niet in paste. Kon je je tas toch echt laten inchecken..quote:Op woensdag 16 september 2009 12:54 schreef D. het volgende:
Iemand ervaring met hoe streng ze de regels m.b.t. afmetingen van cabinebagage hanteren?
Ik heb een koffer die zonder handvat binnen de eisen valt, met handvat niet meer.
Ah, dat is ideaal dat dat gewoon bijelkaar staat.quote:Op maandag 14 september 2009 09:17 schreef Lemans24 het volgende:
Links op de startpagina van Ryanair staat de actuele aanbieding. De huidige (5 euro) actie loopt t/m vandaag en daarbij zitten maar drie vluchten vanaf Eindhoven (zoals vaak helaas, de laatste tijd).
Morgen dus weer even checken, dan kunnen zowel de prijs als de bestemmingen veranderd zijn!
gisteren gevlogen en toen bleek dat de afemetingenbak de hoogte niet meet, en dat was nou net waar ik 2,5 cm over had. Nouja, weet ik dat voor een volgende keerquote:Op woensdag 16 september 2009 15:04 schreef kwahgib het volgende:
[..]
Ik heb ook een keer meegemaakt dat iedereen verplicht was z'n tas in die afmetingenbak te doen en op te wegen.. Als het met ietsjes proppen er nog niet in paste. Kon je je tas toch echt laten inchecken..
Maar meestal gaat het goed.. Je weet het dus niet
Anna Jansen is genoegquote:Op vrijdag 18 september 2009 09:49 schreef MB88 het volgende:
Ze bedoelen zoals het op je paspoort staat. Volledig.
Het veiligste zou zijn als mevr. Jansen hieronder zou boeken onder Anja Maria Johanna Jansen. Denk alleen dat dat niet past.
Althans volgens een luchthavenmedewerkster.
[ afbeelding ]
Er rijdt ook een bus, met `guaranteed seating´ die afgestemt is op de Ryanair vluchten. Kost iets van 300 NOK retour volgens mij.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:48 schreef snappik het volgende:
Nou ik heb maar 2 dagen Oslo, Vlieg zondag naar London en dan woensdag van London naar Oslo en dan Vrijdags van Oslo naar weeze, 2 dagen oslo lijkt me nog wel vol te houden, alleen wat zijn die hotels daar duur! Iemand nog tips? en laat ik nog maar niet beginnen over de drankprijzen, ook had ik begrepen dat je van te voren kaarten moet reserveren voor de trein van Torp naar Oslo centrum?
Mooi. Zat ook al te denken, airline heeft niks te maken met je BSNquote:Op woensdag 23 september 2009 16:14 schreef Thetallguy het volgende:
Documentnummer van je paspoort/ID-kaart idd. BSN is nergens voor nodig.
Dan kent die luchthavenmedewerkster de regels niet. De naam die je moet opgeven is de eerste voornaam zoals die op je ID staat, gevolgd door de achternaam.quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:49 schreef MB88 het volgende:
Ze bedoelen zoals het op je paspoort staat. Volledig.
Het veiligste zou zijn als mevr. Jansen hieronder zou boeken onder Anja Maria Johanna Jansen. Denk alleen dat dat niet past.
Althans volgens een luchthavenmedewerkster.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |