Ja zat ook al te kijken retourtje ticket kost 85 euro.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:08 schreef MB88 het volgende:
Dan zou ik Gran Canaria kiezen, vorig jaar had ik daar in december nog 25°!
Dat valt meequote:Op woensdag 16 september 2009 12:54 schreef D. het volgende:
Iemand ervaring met hoe streng ze de regels m.b.t. afmetingen van cabinebagage hanteren?
Ik heb een koffer die zonder handvat binnen de eisen valt, met handvat niet meer.
Ik heb ook een keer meegemaakt dat iedereen verplicht was z'n tas in die afmetingenbak te doen en op te wegen.. Als het met ietsjes proppen er nog niet in paste. Kon je je tas toch echt laten inchecken..quote:Op woensdag 16 september 2009 12:54 schreef D. het volgende:
Iemand ervaring met hoe streng ze de regels m.b.t. afmetingen van cabinebagage hanteren?
Ik heb een koffer die zonder handvat binnen de eisen valt, met handvat niet meer.
Ah, dat is ideaal dat dat gewoon bijelkaar staat.quote:Op maandag 14 september 2009 09:17 schreef Lemans24 het volgende:
Links op de startpagina van Ryanair staat de actuele aanbieding. De huidige (5 euro) actie loopt t/m vandaag en daarbij zitten maar drie vluchten vanaf Eindhoven (zoals vaak helaas, de laatste tijd).
Morgen dus weer even checken, dan kunnen zowel de prijs als de bestemmingen veranderd zijn!
gisteren gevlogen en toen bleek dat de afemetingenbak de hoogte niet meet, en dat was nou net waar ik 2,5 cm over had. Nouja, weet ik dat voor een volgende keerquote:Op woensdag 16 september 2009 15:04 schreef kwahgib het volgende:
[..]
Ik heb ook een keer meegemaakt dat iedereen verplicht was z'n tas in die afmetingenbak te doen en op te wegen.. Als het met ietsjes proppen er nog niet in paste. Kon je je tas toch echt laten inchecken..
Maar meestal gaat het goed.. Je weet het dus niet
Anna Jansen is genoegquote:Op vrijdag 18 september 2009 09:49 schreef MB88 het volgende:
Ze bedoelen zoals het op je paspoort staat. Volledig.
Het veiligste zou zijn als mevr. Jansen hieronder zou boeken onder Anja Maria Johanna Jansen. Denk alleen dat dat niet past.
Althans volgens een luchthavenmedewerkster.
[ afbeelding ]
Er rijdt ook een bus, met `guaranteed seating´ die afgestemt is op de Ryanair vluchten. Kost iets van 300 NOK retour volgens mij.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:48 schreef snappik het volgende:
Nou ik heb maar 2 dagen Oslo, Vlieg zondag naar London en dan woensdag van London naar Oslo en dan Vrijdags van Oslo naar weeze, 2 dagen oslo lijkt me nog wel vol te houden, alleen wat zijn die hotels daar duur! Iemand nog tips? en laat ik nog maar niet beginnen over de drankprijzen, ook had ik begrepen dat je van te voren kaarten moet reserveren voor de trein van Torp naar Oslo centrum?
Mooi. Zat ook al te denken, airline heeft niks te maken met je BSNquote:Op woensdag 23 september 2009 16:14 schreef Thetallguy het volgende:
Documentnummer van je paspoort/ID-kaart idd. BSN is nergens voor nodig.
Dan kent die luchthavenmedewerkster de regels niet. De naam die je moet opgeven is de eerste voornaam zoals die op je ID staat, gevolgd door de achternaam.quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:49 schreef MB88 het volgende:
Ze bedoelen zoals het op je paspoort staat. Volledig.
Het veiligste zou zijn als mevr. Jansen hieronder zou boeken onder Anja Maria Johanna Jansen. Denk alleen dat dat niet past.
Althans volgens een luchthavenmedewerkster.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |