quote:Op maandag 20 juli 2009 01:22 schreef Siniti het volgende:
Handig dat je hem quote Ebbruh, ik had de OP bijna gemist maar kon hem nog net lezen door je quote
En je post het pas een dag later ?quote:
Je verwacht natuurlijk wel dat als er een gilera runner ( ik geloof) 4-takt (anders zou ik 'm wel door mijn ipod heen gehoord hebben) in het verhaal voorkomt het over mocro's gaat...quote:Op maandag 20 juli 2009 01:25 schreef BakraSwa het volgende:
Was het een mocro of een sjonnie? Want ze moeten allebei dood natuurlijk.![]()
Kijk, als je soms dingen te doen hebt is een vertraging van een uur ongelooflijk hinderlijkquote:
Alleen paupers/sjonnies zijn scooter kenners.quote:Op maandag 20 juli 2009 01:37 schreef Ebbruh het volgende:
[..]
Ben je nooit buiten dat dorp waar je woont geweest?
Een scooter kán geen 4takt zijn debiel, heb je geen rijbewijs ofzo?quote:Op maandag 20 juli 2009 01:37 schreef Ebbruh het volgende:
[..]
Ben je nooit buiten dat dorp waar je woont geweest?
quote:Op maandag 20 juli 2009 01:43 schreef Peter-Andre het volgende:
[..]
Een scooter kán geen 4takt zijn debiel, heb je geen rijbewijs ofzo?
Pff ik ben al reeds een jaar in het bezit van een rijbewijs, maar 4takt doet mij meer denken aan een japans forum dan een motorblok ofzo.quote:Op maandag 20 juli 2009 01:43 schreef Peter-Andre het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 juli 2009 01:43 schreef Peter-Andre het volgende:
[..]
O, heeft u geen verstand van motoren meneer debiel, er rijden miljoenen viertact scooters rond de aarde en u weet van niks. Alleen u heeft wel u rijbewijs en daarmee ook verstand van techniek. Zet je zelf toch niet zo voor schut met dingen te roepen waar je niks van weet.quote:Op maandag 20 juli 2009 01:43 schreef Peter-Andre het volgende:
[..]
jij vind een puch zip of vespa geen scooter?quote:Op maandag 20 juli 2009 01:43 schreef Peter-Andre het volgende:
[..]
voet·gan·ger de; m,v -s iem die te voet op weg is -> Hardloperquote:
Wat is jouw keuze, de snelweg?quote:Op maandag 20 juli 2009 16:32 schreef griekjeee het volgende:
Jij bent zeker zo'n fucking irritante kutpauper die gewoon op de weg of het fietspad gaat rennen![]()
![]()
Jij zou op de stoep gaan slalommen?quote:Op maandag 20 juli 2009 16:32 schreef griekjeee het volgende:
Jij bent zeker zo'n fucking irritante kutpauper die gewoon op de weg of het fietspad gaat rennen![]()
![]()
quote:
quote:Op maandag 20 juli 2009 22:19 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Rare beesten zijn dat he, ik zou op een zebrapad op een VOETPAD heen en weer gaan rennen.
Vaak genoeg heb je die wel en dan zie ik ze daar rennen, aan de verkeerde kant met z'n drieën naast elkaar zodat ik helemaal moet uitwijkenquote:Op maandag 20 juli 2009 19:13 schreef mieuwmieuw het volgende:
[..]
Niet overal heb je een voetpad, fietspad is niks mis mee.
Dat dus. En ze doen het echt bijna allemaal alsof het een nieuwe regeling is ofzoquote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:02 schreef pumpkineater het volgende:
Als je gewoon rechts van de weg loopt heb je gelijk! Loop je links ben je kankerirritant, lijkt wel een ziekte al die kankermongolen die aan de verkeerde kant van de weg lopen en dan verwachten dat ik om ze heen ga, krijg de tyfus, je loop maar rechts gvd!
Nee.. Voetgangers (dus ook hardlopers, want dat zijn voetgangers) moeten juist links op de weg lopen bij ontbreken van een voetpad.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:02 schreef pumpkineater het volgende:
Als je gewoon rechts van de weg loopt heb je gelijk! Loop je links ben je kankerirritant, lijkt wel een ziekte al die kankermongolen die aan de verkeerde kant van de weg lopen en dan verwachten dat ik om ze heen ga, krijg de tyfus, je loop maar rechts gvd!
Juist..zoals ik ook al eerder schreef. Ze denken allemaal dat ze fietser/auto zijnquote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:03 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat dus. En ze doen het echt bijna allemaal alsof het een nieuwe regeling is ofzo
Als voetganger zie ik niet alleen maar hardlopers op fietspaden, maar ook bejaarden en ander "achterlijk" volk daarop lopen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 08:30 schreef H.Moody het volgende:
TS liep waarschijnlijk op het fietspad.
Waarom hebben hardlopertjes altijd de neiging om op het fietspad te gaan rennen ook al ligt er een voetpad naast?
Ik kom ze vrijwel elke dag tegen.
Dat dus.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:20 schreef Barachem het volgende:
[..]
Als voetganger zie ik niet alleen maar hardlopers op fietspaden, maar ook bejaarden en ander "achterlijk" volk daarop lopen.
En ohwee als je er wat van zegt, of ze negeren je, of je krijgt gescheld terug, net als met fietsers op voetpaden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |