Eensquote:Op maandag 20 juli 2009 10:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, ik heb mijn winterspul hier gehaald : http://www.furhatworld.com/
Dat gezeik hier in dit land over bont.
Al terug?quote:
Vertel ze dat danquote:Op maandag 20 juli 2009 10:18 schreef Fha het volgende:
Ik vind dat ze op moeten schieten met de straat hier. Ik word knetter zenuwachtig van de hele dag mensen voor de deur![]()
bank zit hier 800m vandaanquote:
Ik denk niet dat ze me horenquote:
Oor kapot door herriemachinequote:Op maandag 20 juli 2009 10:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze me horenZe schreeuwen heel hard tegen elkaar
Ik denk het welquote:
Kunnen ze niet naar jouw ziekenhuis? Ze dragen geen minirokjes, dat scheelt. Laat ze alleen niet bukken, anders zie je dingen die je niet wilde zien.quote:
quote:Op maandag 20 juli 2009 10:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kunnen ze niet naar jouw ziekenhuis? Ze dragen geen minirokjes, dat scheelt. Laat ze alleen niet bukken, anders zie je dingen die je niet wilde zien.
Dat werkt dan wel ff wat beter dan in Nederland... zit je minimaal een uur te wachten VOORDAT je aan de beurt bentquote:Op maandag 20 juli 2009 10:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bank zit hier 800m vandaan![]()
alles al geregeld
is ook 1 van de weinige goede dingen aan de banken in belgiequote:Op maandag 20 juli 2009 10:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat werkt dan wel ff wat beter dan in Nederland... zit je minimaal een uur te wachten VOORDAT je aan de beurt bent
Tussen de middag dicht is in Lichtenvoorde ook nog steeds normaalquote:Op maandag 20 juli 2009 10:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is ook 1 van de weinige goede dingen aan de banken in belgie![]()
ze zijn tussen de middag gewoon dicht, en sluiten al om half 5
ik denk dat het hier komt omdat het een boerengehucht isquote:Op maandag 20 juli 2009 10:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Tussen de middag dicht is in Lichtenvoorde ook nog steeds normaal.
Rugmassagequote:Op maandag 20 juli 2009 10:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)-sexy-lingerie-.html
Dat is daar ook het probleemquote:Op maandag 20 juli 2009 10:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik denk dat het hier komt omdat het een boerengehucht is![]()
tussen de middag is bijna alles dicht
Zonde van de deurquote:Op maandag 20 juli 2009 10:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Rugmassageelke zondag avond
![]()
En hij krabbelt als hij 's ochtends weg gaat altijd iets op de deur![]()
Nee hoorquote:
is dat zo´n verrassing?quote:Op maandag 20 juli 2009 10:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)-sexy-lingerie-.html
dat kloptquote:Op maandag 20 juli 2009 11:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
is dat zo´n verrassing?
Lingerie kunnen we zelf ook kopen
tijdens werktijd?quote:Op maandag 20 juli 2009 11:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat klopt
*note to myself zaterdag LL een rugmassage geven*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |