ben net wakker mensquote:Op maandag 20 juli 2009 09:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja watte?
duidelijk zijn is moeilijk he
maar goed ik zal het uitleggen...
ik vond het stinken... ph zegt ochtendsex
jij (naam: GOLDfinger) liet me aan dat gezegde denken dus postte ik : morgenstond bla bla bla, waarop Jort weer piemel in de mond postte, waardoor ik refereerde aan Ph zn ochtendsex-post.
Vandaar mn opmerking
[..]
dus...
snap je het nou dat ik er niet over begonnen was?
En nu koffie, uitleggen op maandag
Hier? Hell?quote:Op maandag 20 juli 2009 09:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, dat gaat over de sc op sommige momenten
Dan roep niet zomaar iets...quote:Op maandag 20 juli 2009 09:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ben net wakker mens
geen moeilijke vragen voor ik me koffiie heb gehad
Oeh, dit schreeuwt om een uitlegquote:Op maandag 20 juli 2009 09:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook eigenlijkquote:
quote:
Straf jezelf maarquote:
relaxt dagje dusquote:Op maandag 20 juli 2009 09:34 schreef Pheno het volgende:
Cool, het hoofdstuk voo rvandaag heetf maar 36 blz. Dat moet wel lukken voor 13:00. Daarna maar rustig boodschappen doen, Oblivion op de PS3 spelen en eten. En dan morgen naar Amsterdam en naar U2
Zullen we morgen meeten in Amsterdamquote:Op maandag 20 juli 2009 09:34 schreef Pheno het volgende:
Cool, het hoofdstuk voo rvandaag heetf maar 36 blz. Dat moet wel lukken voor 13:00. Daarna maar rustig boodschappen doen, Oblivion op de PS3 spelen en eten. En dan morgen naar Amsterdam en naar U2
weet ikquote:Op maandag 20 juli 2009 09:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Straf jezelf maar![]()
Ik ben niet altijd de eerste die over sex begint hoor![]()
In de Arena, even TETTEN roepenquote:
Oh 'gelukkig' maarquote:Op maandag 20 juli 2009 09:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Filmpje en dan hier postenquote:
U2? Gaaf!quote:Op maandag 20 juli 2009 09:34 schreef Pheno het volgende:
Mogguh lieverdquote:
Fhaquote:
quote:Op maandag 20 juli 2009 09:46 schreef Fha het volgende:
LL![]()
NIjns![]()
Wat een rotnacht zeg. Ik heb het gevoel dat ik helemaal niet geslapen heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |