Erg cool,... dit spel ziet er steeds beter uit!quote:
Dan moet ik me toch maar eens gaan bedenkenquote:Op zondag 26 juli 2009 01:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Een zeer goede inderdaad. Geweldig beeld en doet niet onder voor een dure BR speler.
Omdat niet iedereen zon bakbeest van een console wil, en lang niet iedereen weet hoe goed de ps3 wel is.quote:Op zondag 26 juli 2009 12:34 schreef Lyzio het volgende:
Waarom kopen mensen dan een dure BR-speler vraag je je dan af hé
T.o.v. een Blueray speler? Nee.quote:
Ik heb toch altijd alles origineelquote:Op zondag 26 juli 2009 12:46 schreef Ixnay het volgende:
PS3 kan geen gekopieerde blu-raytjes afspelen, de meeste gewone blu-rayspelers wel.
Maar je kunt de PS3 niet stapelenquote:
Je download toch geen complete blu- ray als je goede 1080P rips hebt met DTS van 8 gig?quote:Op zondag 26 juli 2009 12:46 schreef Ixnay het volgende:
PS3 kan geen gekopieerde blu-raytjes afspelen, de meeste gewone blu-rayspelers wel.
Mooi zo. Ben wel erg benieuwd naar deze game moet ik zeggen.quote:Op zondag 26 juli 2009 13:10 schreef Lyzio het volgende:
Op de 360 gespeeld. Erg vet!
euh?quote:Op zondag 26 juli 2009 12:46 schreef Ixnay het volgende:
blu-ray brander is echt 500 euro ofzo , en een lege blu-ray 10 euro .quote:Op zondag 26 juli 2009 12:46 schreef Ixnay het volgende:
Dat gaat natuurlijk nog wel gebeuren. Maar dan is het nog steeds maar de vraag of ie gebrande blu-rays afspeelt.quote:Op zondag 26 juli 2009 14:42 schreef DJ_ het volgende:
[..]
blu-ray brander is echt 500 euro ofzo , en een lege blu-ray 10 euro .
dan koop ik ze liever origineel voor die prijs .
als ze een euro per stuk zijn . en de brander 100 euro ofzo dan is het wel jammer ja
Zo hoort dat ook.quote:Op zondag 26 juli 2009 14:42 schreef DJ_ het volgende:
[..]
blu-ray brander is echt 500 euro ofzo , en een lege blu-ray 10 euro .
dan koop ik ze liever origineel voor die prijs .
als ze een euro per stuk zijn . en de brander 100 euro ofzo dan is het wel jammer ja
je hoort ook 120 te rijden op de snelweg , dat doe ik ook nietquote:
daarom doe ik het ook niet , omdat me dat te duur is zoals ik hier boven zei .quote:Op zondag 26 juli 2009 18:48 schreef Lyzio het volgende:
Waarom zou je Blu-Ray's branden? Dat is toch totaal niet rendabel.
Experiabox het raam uit gooien, dan op gaan stampenquote:Op zondag 26 juli 2009 20:49 schreef thaWarhead het volgende:
Ik ben vast #398.987 met deze vraag, maar goed.
PS3, wifi, KPN Experia router (zwart) Alle info handmatig ingesteld, krijgt wel IP maar dan de veelgehoorde 80710102 DNS error. Router gereset maar geen geluk. Ik zie door de hits op Google het bos niet meer, iemand de gouden tip?
Je moet twee poorten openzetten in je router. Dan kun je in ieder geval voorlopig vooruit. Als je dat gedaan hebt, router zo snel mogelijk het raam uit keilen en een goede router halen.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:49 schreef thaWarhead het volgende:
Ik ben vast #398.987 met deze vraag, maar goed.
PS3, wifi, KPN Experia router (zwart) Alle info handmatig ingesteld, krijgt wel IP maar dan de veelgehoorde 80710102 DNS error. Router gereset maar geen geluk. Ik zie door de hits op Google het bos niet meer, iemand de gouden tip?
quote:Op maandag 27 juli 2009 14:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik wacht al sinds ff10 , op een goede RPGquote:
nee , en oblivion ook niet . ( oblivion heb ik 10 uurtjes vol gehouden , fallout had ik na 4 uur al gezien )quote:
Ik moet ook maar eens een Final Fantasy proberen danquote:Op maandag 27 juli 2009 16:00 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nee , en oblivion ook niet . ( oblivion heb ik 10 uurtjes vol gehouden , fallout had ik na 4 uur al gezien )
veder heb ik echt alles zowat qua jrpg's op de 360 .
het is allemaal leuk maar het is niet zo episch zoals FF's dat altijd zijn .
Klinkt ook als een jrpg, maar daar kan die opelnickname (quote:Op maandag 27 juli 2009 16:31 schreef Beach het volgende:
En WKC?
quote:Op maandag 27 juli 2009 14:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeft heel veel weg van het FFXII battlesysteem als ik het allemaal zo zie. Wel een game waar ik erg naar uit kijk.quote:
die heb ik al een half jaar uitgespeeld ( heb een NTSC 360 )quote:Op maandag 27 juli 2009 16:04 schreef Pheno het volgende:
Oblivion en Fallout zijn dan ook echt geen jrpgs.
Dan wacht je wss meer op tales of vesperia, FFjes, dat soort spul
daar wacht ik ook zeker op , maar zowel WKC en FF13 komen beiden in Q1 2010 .quote:
ben ik dus niet alleenquote:
Ohhh nee,... ik fap met je mee!quote:
Is that your hand in my pocket or....????quote:
zo foutquote:
Ik heb 7 controllers, en het 8e setje hou ik reservequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |