Erg cool,... dit spel ziet er steeds beter uit!quote:
Dan moet ik me toch maar eens gaan bedenkenquote:Op zondag 26 juli 2009 01:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Een zeer goede inderdaad. Geweldig beeld en doet niet onder voor een dure BR speler.
Omdat niet iedereen zon bakbeest van een console wil, en lang niet iedereen weet hoe goed de ps3 wel is.quote:Op zondag 26 juli 2009 12:34 schreef Lyzio het volgende:
Waarom kopen mensen dan een dure BR-speler vraag je je dan af hé
T.o.v. een Blueray speler? Nee.quote:
Ik heb toch altijd alles origineelquote:Op zondag 26 juli 2009 12:46 schreef Ixnay het volgende:
PS3 kan geen gekopieerde blu-raytjes afspelen, de meeste gewone blu-rayspelers wel.
Maar je kunt de PS3 niet stapelenquote:
Je download toch geen complete blu- ray als je goede 1080P rips hebt met DTS van 8 gig?quote:Op zondag 26 juli 2009 12:46 schreef Ixnay het volgende:
PS3 kan geen gekopieerde blu-raytjes afspelen, de meeste gewone blu-rayspelers wel.
Mooi zo. Ben wel erg benieuwd naar deze game moet ik zeggen.quote:Op zondag 26 juli 2009 13:10 schreef Lyzio het volgende:
Op de 360 gespeeld. Erg vet!
euh?quote:Op zondag 26 juli 2009 12:46 schreef Ixnay het volgende:
blu-ray brander is echt 500 euro ofzo , en een lege blu-ray 10 euro .quote:Op zondag 26 juli 2009 12:46 schreef Ixnay het volgende:
Dat gaat natuurlijk nog wel gebeuren. Maar dan is het nog steeds maar de vraag of ie gebrande blu-rays afspeelt.quote:Op zondag 26 juli 2009 14:42 schreef DJ_ het volgende:
[..]
blu-ray brander is echt 500 euro ofzo , en een lege blu-ray 10 euro .
dan koop ik ze liever origineel voor die prijs .
als ze een euro per stuk zijn . en de brander 100 euro ofzo dan is het wel jammer ja
Zo hoort dat ook.quote:Op zondag 26 juli 2009 14:42 schreef DJ_ het volgende:
[..]
blu-ray brander is echt 500 euro ofzo , en een lege blu-ray 10 euro .
dan koop ik ze liever origineel voor die prijs .
als ze een euro per stuk zijn . en de brander 100 euro ofzo dan is het wel jammer ja
je hoort ook 120 te rijden op de snelweg , dat doe ik ook nietquote:
daarom doe ik het ook niet , omdat me dat te duur is zoals ik hier boven zei .quote:Op zondag 26 juli 2009 18:48 schreef Lyzio het volgende:
Waarom zou je Blu-Ray's branden? Dat is toch totaal niet rendabel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |