Experiabox het raam uit gooien, dan op gaan stampenquote:Op zondag 26 juli 2009 20:49 schreef thaWarhead het volgende:
Ik ben vast #398.987 met deze vraag, maar goed.
PS3, wifi, KPN Experia router (zwart) Alle info handmatig ingesteld, krijgt wel IP maar dan de veelgehoorde 80710102 DNS error. Router gereset maar geen geluk. Ik zie door de hits op Google het bos niet meer, iemand de gouden tip?
Je moet twee poorten openzetten in je router. Dan kun je in ieder geval voorlopig vooruit. Als je dat gedaan hebt, router zo snel mogelijk het raam uit keilen en een goede router halen.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:49 schreef thaWarhead het volgende:
Ik ben vast #398.987 met deze vraag, maar goed.
PS3, wifi, KPN Experia router (zwart) Alle info handmatig ingesteld, krijgt wel IP maar dan de veelgehoorde 80710102 DNS error. Router gereset maar geen geluk. Ik zie door de hits op Google het bos niet meer, iemand de gouden tip?
quote:Op maandag 27 juli 2009 14:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik wacht al sinds ff10 , op een goede RPGquote:
nee , en oblivion ook niet . ( oblivion heb ik 10 uurtjes vol gehouden , fallout had ik na 4 uur al gezien )quote:
Ik moet ook maar eens een Final Fantasy proberen danquote:Op maandag 27 juli 2009 16:00 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nee , en oblivion ook niet . ( oblivion heb ik 10 uurtjes vol gehouden , fallout had ik na 4 uur al gezien )
veder heb ik echt alles zowat qua jrpg's op de 360 .
het is allemaal leuk maar het is niet zo episch zoals FF's dat altijd zijn .
Klinkt ook als een jrpg, maar daar kan die opelnickname (quote:Op maandag 27 juli 2009 16:31 schreef Beach het volgende:
En WKC?
quote:Op maandag 27 juli 2009 14:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeft heel veel weg van het FFXII battlesysteem als ik het allemaal zo zie. Wel een game waar ik erg naar uit kijk.quote:
die heb ik al een half jaar uitgespeeld ( heb een NTSC 360 )quote:Op maandag 27 juli 2009 16:04 schreef Pheno het volgende:
Oblivion en Fallout zijn dan ook echt geen jrpgs.
Dan wacht je wss meer op tales of vesperia, FFjes, dat soort spul
daar wacht ik ook zeker op , maar zowel WKC en FF13 komen beiden in Q1 2010 .quote:
ben ik dus niet alleenquote:
Ohhh nee,... ik fap met je mee!quote:
Is that your hand in my pocket or....????quote:
zo foutquote:
Ik heb 7 controllers, en het 8e setje hou ik reservequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |