Bullet for my valentine.quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:30 schreef BOKA het volgende:
Wat is bfmv?
Ik ben trouwens opeens helemaal om; vroeger vond ik er niks aan, maar Megadeth is gaaf.
ik luister nu vooral Youthanasia, erg lekker album.
jaja... terugkrabbelen... je hebt wel een poster van ze boven je bed. Naast die van Tokio Hotel...quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:36 schreef RoW_0 het volgende:
dat BFMV gebeuren is dan ook een grapje he..
Ik heb Headcrusher nog niet gehoord. Ik ben vooralsnog sceptisch. We zullen zien.quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:58 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat zegt elke artiest van elk album, dus niet miepen. Dat soort berichten lees ik maar overheen, maar ik heb de blogs gevolgd en het enthousiasme dat daar uit droop was echt machtig. Als het hele album is zoals Headcrusher, is het geniaal!.
Een dekbed van Fall Out boyquote:Op donderdag 23 juli 2009 17:38 schreef Asta het volgende:
[..]
jaja... terugkrabbelen... je hebt wel een poster van ze boven je bed. Naast die van Tokio Hotel...
En een hello kitty onderbroek, dat is gewoon kriegquote:Op donderdag 23 juli 2009 17:38 schreef Asta het volgende:
[..]
jaja... terugkrabbelen... je hebt wel een poster van ze boven je bed. Naast die van Tokio Hotel...
met van die roze kniekousen met franjesquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:58 schreef RoW_0 het volgende:[..]
En een hello kitty onderbroek, dat is gewoon krieg
Nee alleen mijn CD-collectie verraad dat ik naar Metal luisterquote:Op donderdag 23 juli 2009 19:31 schreef Asta het volgende:
[..]
met van die roze kniekousen met franjes
Ok stoppit... hehehe
Hebben jullie eigenlijk 'metal decoratie' in huis? Posters, merchandise of iets in die geest?
Ik heb wel wat dolken en zwaarden in huis.. in Schotland gekocht, geen filmreplica's ofzo en verdomd scherp, maar verder gewoon baggerkwaliteit. Staan ergens achter een kast, wil ze nog steeds een keer ergens ter decoratie ophangen. Maar dat is meer 'metal' in de letterlijke zin van het woord
Sjongejonge..waar ben je sceptisch over? Hun vorige CD was al de beste in jaren. Ik reken hem onder mijn favoriete Megadeth CD's naast KIMB en PSBWB.quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:41 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Ik heb Headcrusher nog niet gehoord. Ik ben vooralsnog sceptisch. We zullen zien.
Ik heb Megadeth nog nooit leuk gevonden.quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:09 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Sjongejonge..waar ben je sceptisch over? Hun vorige CD was al de beste in jaren. Ik reken hem onder mijn favoriete Megadeth CD's naast KIMB en PSBWB.
Hier dan:
If you're not into Megadeth, you are not my friend!quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb Megadeth nog nooit leuk gevonden.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:13 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
If you're not into Megadeth, you are not my friend!.
.
Gelukkig zijn er meer mensen op deze wereld dan alleen jijquote:Op donderdag 23 juli 2009 22:13 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
If you're not into Megadeth, you are not my friend!.
.
Als je verwijzing niet snapt heb je echt geen verstand van metalquote:Op donderdag 23 juli 2009 22:14 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
En mij niet 'sociaal in orde' noemen.
Ik snap jou gewoon nietquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:33 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Als je verwijzing niet snapt heb je echt geen verstand van metal.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:13 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik snap jou gewoon nieten zo te zien ben ik niet de enige.
Maar om jou even beter te laten voelen (zo voel jij wss altijd wel, aangezien jij denkt dat mensen zooo graag jou als vriend willen hebben).. heb jij een grotere Metal-penis.. oke?
Over of ik hem leuk ga vindenquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:09 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Sjongejonge..waar ben je sceptisch over? Hun vorige CD was al de beste in jaren. Ik reken hem onder mijn favoriete Megadeth CD's naast KIMB en PSBWB.
Wel aardigquote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:53 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Over of ik hem leuk ga vindenZelfs al is die volgens de beste maatstaven zogenaamd goed weet ik niet of ik er met plezier na ga luisteren. Ik heb zoveel folk metal geluisterd dat moderne Megadeth er niet echt goed meer ingaat
Daarbij is Dave Mustaine met al zijn politiek gebler vaak gewoon erg irritant. Als je dan toch zo nodig over politiek moet zingen, doe dat dan over die van de 13e eeuw, in het Zweeds en gruntend. Dan stoor ik me er tenminste niet aan
Ja, dat was ook mijn idee over dit nummer, best ok, maar het hele album kan nog alle kanten op op basis van dit nummer. Maarja.quote:
Dat is een parodie toch?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:06 schreef Boze_Appel het volgende:
Pas ontdekt en ze gaan mee met een tourtje. November in de Effenaar.
In september heen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:23 schreef Tokus het volgende:
oh dan is Swashbuckle wel wat voor jou. Vandaag komt hun nieuwe cd Back to The Noose uit.
[ afbeelding ]
Hmm, ik vond het nogal een incoherent stukje aan elkaar geplakte elementen uit verschillende metalstijlen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet.Het is gewoon heel erg experimenteel.
Ik vind Alestorm toch een stuk leuker, gelukkig staan die ook op hetzelfde feestje.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:31 schreef Tokus het volgende:
yep, dan staan ze op Paganfest.
Mja, kan, maarja experimenteel is natuurlijk gewoon lopen fuckstralen met van alles.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hmm, ik vond het nogal een incoherent stukje aan elkaar geplakte elementen uit verschillende metalstijlen.
Bij experimenteel denk ik toch meer aan zoiets.
Ik ben het helemaal met je eens. Bands als Porcupine Tree zijn technisch geweldig, maar ik kan er niet naar luisteren. Exciter is technisch totaal niet boeiend, maar toch luister ik er graag naar.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:19 schreef Asta het volgende:
Wat betreft de discussie 'megadeth goed of niet'.. ik denk ook dat je het onderscheid moet maken of iets technisch/muzikaal gezien goed is (dat is vrij objectief) en of je iets goed vindt qua smaak (en dat is héél subjectief).
Een voorbeeld is misschien symfonische metal.. daar heb ik namelijk vrijwel niks mee. Dat maakt het dan meteen lastig voor mij om een band als Delain te beoordelen, maar ik kan nog wel steeds horen of de beste meid zuiver zingt of niet. Maar doet het me wat? Mwa nee.
Dus ik kan me inderdaad heeeel goed voorstellen dat als je voornamelijk subgenre A luistert dat iedereen nog zoooo in de hemel is over artiest in subgenre B, maar dat je daar gewoon echt niet warm voor loopt. Gelukkig maar ook toch?
Oja.. en folkmetal is leuk! Mag je dat feestmuziek noemen? Ik heb dat ook met piratemetal.. wordt daar zo vrolijk van!
'Experimenteel' is natuurlijk ook wel een label dat geregeld misbruikt wordt om richting- en structuurloze muziek meer te laten lijken dan het isquote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mja, kan, maarja experimenteel is natuurlijk gewoon lopen fuckstralen met van alles.
Jaaaa leuk... vind Alestorm ook erg leuk. With a hi hi ho and a hi hi hey!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:23 schreef Tokus het volgende:
oh dan is Swashbuckle wel wat voor jou. Vandaag komt hun nieuwe cd Back to The Noose uit.
Ja, dat is zo. iwresteledabearonce is echter wel heel structuurvol, alleen wisselt die structuur heel veel.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:28 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
'Experimenteel' is natuurlijk ook wel een label dat geregeld misbruikt wordt om richting- en structuurloze muziek meer te laten lijken dan het is.
Na wat meer liedjes geluisterd te hebben is het eigenlijk best ok, kreeg naar aanleiding van dat oorspronkelijke nummer een beetje het idee dat er echt maar gewoon wat standaardelementjes uit verschillende genres bij elkaar gesmeten werden.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, dat is zo. iwresteledabearonce is echter wel heel structuurvol, alleen wisselt die structuur heel veel.
-> zie Alchemistquote:Op donderdag 23 juli 2009 19:31 schreef Asta het volgende:
[..]
Hebben jullie eigenlijk 'metal decoratie' in huis? Posters, merchandise of iets in die geest?
Het meest metal wat ik op mijn kamer heb is, naast mijzelf (quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:31 schreef Asta het volgende:
[..]
Master of Puppets en een Death angel poster, een klein "Metal; a headbangers journey" postyertje een SOD posterflag... en dan mijn CD's natuurlijk.quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:31 schreef Asta het volgende:
moest even googlen (ik denk, die band ken ik niet!) maar tof! In Parijs heb je ook zoiets, dat is ook heel bizar. Een kennis van me had trouwens een tijd een echte mensenschedel in huis, die had ze van een studiegenootje gekregen en die weer van een andere kennis.. geen idee wat de oorsprong van het ding was maar wel vaag om die zo op de hoek van je bureau te hebben staan. Uiteindelijk heeft ze'm weggegeven geloof ik (niet aan mij helaas!).quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:10 schreef BOKA het volgende:
een foto van schedels van Kutna Hora.
*pakt swashbuckle shirt uit de kastquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:23 schreef Tokus het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kom niet verder dan een zwart bed.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:05 schreef Witchfynder het volgende:
Meest metal is nog wel een ingelijste foto van mijn band.
*checkt datum*... argh.. dat gaat erg lastig worden. Moet die dag in principe gewoon werken en de dag erna geef ik een 'middeleeuws etentje'.. denk dat dat een 'nee' wordt. Maar idd in Eindhoven dus, in de Effenaar:quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:53 schreef RoW_0 het volgende:paganfest is eindhoven ofniet?
Waarom speciaal voor mijquote:
Vrij slecht .... ?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:43 schreef Asta het volgende:
omg... Klingons & metal....![]()
jammer dat het vrij slecht is alleen... bah.
Omdat in deze metalkroeg meezingklassieker de legendarische woorden "if you're not into metal, you are not my friend!" wordt gezongen. Ik dacht, misschien volg je mijn grap nuquote:
Echt respect voor jou. Het zijn leuke interviews en een leuke review.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 09:46 schreef Asta het volgende:
Zo, schaamteloos even wat spammen... want het staat eindelijk online! Allemaal op dezelfde dag!.
Festivalverslag Fortarock
Interview Fernando Ribeiro van Moonspell
Interview Frost van Satyricon
Oh ik vat 'm.. je veranderd metal naar megadeth! oooh.. duidelijk man. Kon je dat niet enkele bladzijdes terug posten?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:40 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Omdat in deze metalkroeg meezingklassieker de legendarische woorden "if you're not into metal, you are not my friend!" wordt gezongen. Ik dacht, misschien volg je mijn grap nu.
"Hopkins (Witchfinder General)"quote:Op zaterdag 25 juli 2009 03:10 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
@ Witchfynder: is je naam een verwijzing naar Matthew Hopkins / Cathedral?
Ja uh...quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:21 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Oh ik vat 'm.. je veranderd metal naar megadeth! oooh.. duidelijk man. Kon je dat niet enkele bladzijdes terug posten?![]()
Nee maar zo komt het wel op neer.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:29 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja uh....
.
.
En ik zei helemaal niet dat ik je haat.
Dan had je dat ook niet moeten doenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:44 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Nee maar zo komt het wel op neer.of niet mag ofzo. niet echt alles letterlijk nemen man
luister de hele dag zo'n beetje Tenacious D.. en ik blow niet(zo heel vaak) maar o damn wat heb ik nu zin in een jointquote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:03 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dan had je dat ook niet moeten doen. Was maar een geintjeeeeeeeeeeeee!
.
Damn, ik luister al de hele ochtend Manowar. Is dat gezond?.
Echtequote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:17 schreef Witchfynder het volgende:
Ik heb zin in een quiche. Is dat Metalverantwoord?
.
Achja:P blame google.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:23 schreef Witchfynder het volgende:
Wat is dat voor limonade in dat glas? Want het ziet er niet echt als bier uit. Lijkt wel ranja met schuim.
Dat is speciaal voor "de jongere metalhead"quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:31 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Achja:P blame google.
maar je hebt gelijk idd ja, vaag
hahahquote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:33 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat is speciaal voor "de jongere metalhead".
Kep geen ene reet te doen, ik heb call of duty 5 besteld.. niet binnenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:45 schreef Witchfynder het volgende:
[..].
Wat een flauwe zaterdag is het weer.
Viel mij ook al op, geen idee waarom dat zo is, ga het idd even vragen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:19 schreef Tokus het volgende:
je moet 's tegen je frontpage redactie zeggen dat ze eens wat consequenter moeten zijn. Dat interview met DevilDriver staat bij de Specials, en jouw interviews staan dan weer bij de Reviews (waar ze beter opvallen, overigens).
Dank!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:06 schreef tijnbrein het volgende:
Echt respect voor jou. Het zijn leuke interviews en een leuke review.![]()
Jammer dat ik er niet bij was.
Ook dank! Ja die 10 minuutjes waren niet fijn hehe.. maar wel weer een hele ervaring. Ik ben behoorlijk nieuw hier op Fok en nieuw met reviewen/interviewen.. en qua muziek trekt metal me het meest (hoewel ik een brede smaak heb opzich) dus vandaar dat ik alles uit het aanbod probeer te pikken wat metal isquote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:00 schreef BOKA het volgende:
En het interview was ook leuk om te lezen, beetje jammer dat je maar 10 minuten kreeg.
Trouwens ook erg leuk dat Fok opeens flink wat aandacht aan metal besteed.
more likequote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:23 schreef Witchfynder het volgende:
Wat is dat voor limonade in dat glas? Want het ziet er niet echt als bier uit. Lijkt wel ranja met schuim.
Lekkerquote:
Ik luister nu naar Cult Of Lunaquote:Op zondag 26 juli 2009 12:08 schreef Witchfynder het volgende:
Zo, van 3 Inches of Blood word je wel wakker ja.
volgende maand nieuwe cd, he.quote:Op zondag 26 juli 2009 12:08 schreef Witchfynder het volgende:
I like your thinkingquote:Op zondag 26 juli 2009 12:08 schreef Witchfynder het volgende:
Damn right! "Here Waits Thy Doom"quote:
Zonder drummer en basist kan je nog steeds muziek maken hoorquote:Op zondag 26 juli 2009 13:33 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Damn right! "Here Waits Thy Doom".
Tijdje terug maakte ik mij nog wat zorgen om hen. Eerst waren zij een drummer kwijt, toen werd hun screamer ziek en nu zitten ze zonder bassist. Gelukkig gaan ze nog door. Toffe band!.
Wie is vandaag de zanger van Anthrax?quote:
binnenkort eenmalig John Bush, maar of die permanent terugkeert is nog maar de vraag...quote:Op zondag 26 juli 2009 13:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie is vandaag de zanger van Anthrax?
Voor de show op Wacken neem ik aan?quote:Op zondag 26 juli 2009 13:48 schreef Tokus het volgende:
[..]
binnenkort eenmalig John Bush, maar of die permanent terugkeert is nog maar de vraag...
Jij je zin gehad nu? ik was van 7 tot fucking 5 uur snachts buitenquote:
Denk haast van niet.quote:Op zondag 26 juli 2009 13:48 schreef Tokus het volgende:
[..]
binnenkort eenmalig John Bush, maar of die permanent terugkeert is nog maar de vraag...
Gewoon zonder zanger verder dan maarquote:Op zondag 26 juli 2009 14:12 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Denk haast van niet.
Ik weet wel wie ik (weer) als zanger zou willen zien/horen, maar dat zal niet gebeuren denk ik.
Alhoewel, had ook nooit gedacht dat Donny Hamzik weer bij Manowar zou drummen, ook al is het maar tijdelijk.
quote:Op zondag 26 juli 2009 14:12 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Denk haast van niet.
Ik weet wel wie ik (weer) als zanger zou willen zien/horen, maar dat zal niet gebeuren denk ik.
En Wacken dan? Daar staat Anthrax ook namelijk. Of zal Anthrax op het laatste moment vervangen worden door een andere band.quote:
quote:Op zondag 26 juli 2009 14:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En Wacken dan? Daar staat Anthrax ook namelijk. Of zal Anthrax op het laatste moment vervangen worden door een andere band.
quote:07.21.09 | OFFICIAL STATEMENT FROM ANTHRAX
As announced last week, thrash legends ANTHRAX regretfully cancelled the first three dates on the second leg of their European tour due to new vocalist Dan Nelson's unexpected illness. An additional seven European dates are also cancelled, those scheduled from July 22 to July 30. Anthrax is thrilled to announce that they will play the August 1 Sonisphere festival in Knebworth, England, with their good friend John Bush joining them for a very special one off performance.
The members of Anthrax have confirmed the departure of vocalist Dan Nelson. In light of this development, Anthrax's slot on the U.S. Slipknot dates set for August and September, has also been cancelled. Anthrax is already actively considering lead singer candidates, and look forward to hitting the road before the end of the year.
Dat bedoel ikquote:Op zondag 26 juli 2009 15:48 schreef Asta het volgende:
naja metal zonder zanger is ook best leuk.. ben net wat post-metal aan het browsen..
http://www.myspace.com/pelican
Ook geen zanger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |