Waarom speciaal voor mijquote:
Vrij slecht .... ?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:43 schreef Asta het volgende:
omg... Klingons & metal....![]()
jammer dat het vrij slecht is alleen... bah.
Omdat in deze metalkroeg meezingklassieker de legendarische woorden "if you're not into metal, you are not my friend!" wordt gezongen. Ik dacht, misschien volg je mijn grap nuquote:
Echt respect voor jou. Het zijn leuke interviews en een leuke review.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 09:46 schreef Asta het volgende:
Zo, schaamteloos even wat spammen... want het staat eindelijk online! Allemaal op dezelfde dag!.
Festivalverslag Fortarock
Interview Fernando Ribeiro van Moonspell
Interview Frost van Satyricon
Oh ik vat 'm.. je veranderd metal naar megadeth! oooh.. duidelijk man. Kon je dat niet enkele bladzijdes terug posten?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:40 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Omdat in deze metalkroeg meezingklassieker de legendarische woorden "if you're not into metal, you are not my friend!" wordt gezongen. Ik dacht, misschien volg je mijn grap nu.
"Hopkins (Witchfinder General)"quote:Op zaterdag 25 juli 2009 03:10 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
@ Witchfynder: is je naam een verwijzing naar Matthew Hopkins / Cathedral?
Ja uh...quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:21 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Oh ik vat 'm.. je veranderd metal naar megadeth! oooh.. duidelijk man. Kon je dat niet enkele bladzijdes terug posten?![]()
Nee maar zo komt het wel op neer.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:29 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja uh....
.
.
En ik zei helemaal niet dat ik je haat.
Dan had je dat ook niet moeten doenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:44 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Nee maar zo komt het wel op neer.of niet mag ofzo. niet echt alles letterlijk nemen man
luister de hele dag zo'n beetje Tenacious D.. en ik blow niet(zo heel vaak) maar o damn wat heb ik nu zin in een jointquote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:03 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dan had je dat ook niet moeten doen. Was maar een geintjeeeeeeeeeeeee!
.
Damn, ik luister al de hele ochtend Manowar. Is dat gezond?.
Echtequote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:17 schreef Witchfynder het volgende:
Ik heb zin in een quiche. Is dat Metalverantwoord?
.
Achja:P blame google.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:23 schreef Witchfynder het volgende:
Wat is dat voor limonade in dat glas? Want het ziet er niet echt als bier uit. Lijkt wel ranja met schuim.
Dat is speciaal voor "de jongere metalhead"quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:31 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Achja:P blame google.
maar je hebt gelijk idd ja, vaag
hahahquote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:33 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat is speciaal voor "de jongere metalhead".
Kep geen ene reet te doen, ik heb call of duty 5 besteld.. niet binnenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:45 schreef Witchfynder het volgende:
[..].
Wat een flauwe zaterdag is het weer.
Viel mij ook al op, geen idee waarom dat zo is, ga het idd even vragen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:19 schreef Tokus het volgende:
je moet 's tegen je frontpage redactie zeggen dat ze eens wat consequenter moeten zijn. Dat interview met DevilDriver staat bij de Specials, en jouw interviews staan dan weer bij de Reviews (waar ze beter opvallen, overigens).
Dank!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:06 schreef tijnbrein het volgende:
Echt respect voor jou. Het zijn leuke interviews en een leuke review.![]()
Jammer dat ik er niet bij was.
Ook dank! Ja die 10 minuutjes waren niet fijn hehe.. maar wel weer een hele ervaring. Ik ben behoorlijk nieuw hier op Fok en nieuw met reviewen/interviewen.. en qua muziek trekt metal me het meest (hoewel ik een brede smaak heb opzich) dus vandaar dat ik alles uit het aanbod probeer te pikken wat metal isquote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:00 schreef BOKA het volgende:
En het interview was ook leuk om te lezen, beetje jammer dat je maar 10 minuten kreeg.
Trouwens ook erg leuk dat Fok opeens flink wat aandacht aan metal besteed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |