Bullet for my valentine.quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:30 schreef BOKA het volgende:
Wat is bfmv?
Ik ben trouwens opeens helemaal om; vroeger vond ik er niks aan, maar Megadeth is gaaf.
ik luister nu vooral Youthanasia, erg lekker album.
jaja... terugkrabbelen... je hebt wel een poster van ze boven je bed. Naast die van Tokio Hotel...quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:36 schreef RoW_0 het volgende:
dat BFMV gebeuren is dan ook een grapje he..
Ik heb Headcrusher nog niet gehoord. Ik ben vooralsnog sceptisch. We zullen zien.quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:58 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat zegt elke artiest van elk album, dus niet miepen. Dat soort berichten lees ik maar overheen, maar ik heb de blogs gevolgd en het enthousiasme dat daar uit droop was echt machtig. Als het hele album is zoals Headcrusher, is het geniaal!.
Een dekbed van Fall Out boyquote:Op donderdag 23 juli 2009 17:38 schreef Asta het volgende:
[..]
jaja... terugkrabbelen... je hebt wel een poster van ze boven je bed. Naast die van Tokio Hotel...
En een hello kitty onderbroek, dat is gewoon kriegquote:Op donderdag 23 juli 2009 17:38 schreef Asta het volgende:
[..]
jaja... terugkrabbelen... je hebt wel een poster van ze boven je bed. Naast die van Tokio Hotel...
met van die roze kniekousen met franjesquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:58 schreef RoW_0 het volgende:[..]
En een hello kitty onderbroek, dat is gewoon krieg
Nee alleen mijn CD-collectie verraad dat ik naar Metal luisterquote:Op donderdag 23 juli 2009 19:31 schreef Asta het volgende:
[..]
met van die roze kniekousen met franjes
Ok stoppit... hehehe
Hebben jullie eigenlijk 'metal decoratie' in huis? Posters, merchandise of iets in die geest?
Ik heb wel wat dolken en zwaarden in huis.. in Schotland gekocht, geen filmreplica's ofzo en verdomd scherp, maar verder gewoon baggerkwaliteit. Staan ergens achter een kast, wil ze nog steeds een keer ergens ter decoratie ophangen. Maar dat is meer 'metal' in de letterlijke zin van het woord
Sjongejonge..waar ben je sceptisch over? Hun vorige CD was al de beste in jaren. Ik reken hem onder mijn favoriete Megadeth CD's naast KIMB en PSBWB.quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:41 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Ik heb Headcrusher nog niet gehoord. Ik ben vooralsnog sceptisch. We zullen zien.
Ik heb Megadeth nog nooit leuk gevonden.quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:09 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Sjongejonge..waar ben je sceptisch over? Hun vorige CD was al de beste in jaren. Ik reken hem onder mijn favoriete Megadeth CD's naast KIMB en PSBWB.
Hier dan:
If you're not into Megadeth, you are not my friend!quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb Megadeth nog nooit leuk gevonden.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:13 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
If you're not into Megadeth, you are not my friend!.
.
Gelukkig zijn er meer mensen op deze wereld dan alleen jijquote:Op donderdag 23 juli 2009 22:13 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
If you're not into Megadeth, you are not my friend!.
.
Als je verwijzing niet snapt heb je echt geen verstand van metalquote:Op donderdag 23 juli 2009 22:14 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
En mij niet 'sociaal in orde' noemen.
Ik snap jou gewoon nietquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:33 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Als je verwijzing niet snapt heb je echt geen verstand van metal.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:13 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik snap jou gewoon nieten zo te zien ben ik niet de enige.
Maar om jou even beter te laten voelen (zo voel jij wss altijd wel, aangezien jij denkt dat mensen zooo graag jou als vriend willen hebben).. heb jij een grotere Metal-penis.. oke?
Over of ik hem leuk ga vindenquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:09 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Sjongejonge..waar ben je sceptisch over? Hun vorige CD was al de beste in jaren. Ik reken hem onder mijn favoriete Megadeth CD's naast KIMB en PSBWB.
Wel aardigquote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:53 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Over of ik hem leuk ga vindenZelfs al is die volgens de beste maatstaven zogenaamd goed weet ik niet of ik er met plezier na ga luisteren. Ik heb zoveel folk metal geluisterd dat moderne Megadeth er niet echt goed meer ingaat
Daarbij is Dave Mustaine met al zijn politiek gebler vaak gewoon erg irritant. Als je dan toch zo nodig over politiek moet zingen, doe dat dan over die van de 13e eeuw, in het Zweeds en gruntend. Dan stoor ik me er tenminste niet aan
Ja, dat was ook mijn idee over dit nummer, best ok, maar het hele album kan nog alle kanten op op basis van dit nummer. Maarja.quote:
Dat is een parodie toch?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:06 schreef Boze_Appel het volgende:
Pas ontdekt en ze gaan mee met een tourtje. November in de Effenaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |