En de Emimich-relquote:Op zondag 19 juli 2009 00:58 schreef Druktemaker het volgende:
Zijn trouwens af en toe nog wel leuke topics, ik noem maar weer even Marcel Roubos
Whehehe, ik zag et al in MyATquote:
Ik mag toch aannemen dat een moeder altijd een 'haar' isquote:Op zondag 19 juli 2009 02:14 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Een moeder emo.gif met zijn/haar kleine huil-lachjes![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dat is pas kwaliteit man...quote:Op zondag 19 juli 2009 02:22 schreef Ascendancy het volgende:
Utwol is alweer een aantal kwaliteitstopics aan het openen
Emo.gif is een apart gevalquote:Op zondag 19 juli 2009 02:17 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik mag toch aannemen dat een moeder altijd een 'haar' is
Vroegah:quote:Op zondag 19 juli 2009 02:30 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dat is pas kwaliteit man...!!
[ afbeelding ]
quote:
Snifquote:
quote:Op zondag 19 juli 2009 12:57 schreef McFearless het volgende:
Sex met vriendin van me moeder?
Bedoel je zoiets? Als in pareltje?
Linkje naar die rel? Wil ik wel eens teruglezen.quote:
Dat topic werdt helaas verwijdert dacht ikquote:Op zondag 19 juli 2009 13:48 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Linkje naar die rel? Wil ik wel eens teruglezen.
iemand had nog een rapidshare link in zijn signature staan dacht ikquote:Op zondag 19 juli 2009 20:56 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dat topic werdt helaas verwijdert dacht ik
PP.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:48 schreef PP. het volgende:
Stukje zelfkennis zou geen kwaad kunnen in dit geval, TS.
Misschien moet jij gewoon weer bij de loller1000 gaan werken.quote:
Je bedoelt FOK!kers postten plaatjes die van 4chan gejat waren?quote:Op zondag 19 juli 2009 21:06 schreef DurumDoner het volgende:
Komt omdat de admins zielig zijn. Was eerst ook zo'n geniale Xzibit "Yo Dawg" reeks en die werd gesloten.
IK POST ALLEEN GOEDE PAINTS!quote:Op zondag 19 juli 2009 21:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je bedoelt FOK!kers postten plaatjes die van 4chan gejat waren?
Dat dus, vroeger was het nog leuk dat modjes meededen met paints die anderen op internet belachelijk maakten.quote:Op zondag 19 juli 2009 21:06 schreef DurumDoner het volgende:
Komt omdat de admins zielig zijn. Was eerst ook zo'n geniale Xzibit "Yo Dawg" reeks en die werd gesloten.
Eh, en? Ik kijk nooit op 4chan (kutsite), maar vind die plaatjes vaak wel geinig. Prima als iemand dat op FOK post.quote:Op zondag 19 juli 2009 21:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je bedoelt FOK!kers postten plaatjes die van 4chan gejat waren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |