abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38007756
Nahja gekken, me moeder had een feessie vandaag(jarig). Niks aan de hand zullen jullie zeggen. Klopt, mooi potten slobberen alsof me leven er van afhangt en beetje gezellig doen. Na een tijdje zat ik leuk en gezellig met een vriendin van me moeder te praten, net gescheiden, twee kindertjes, je kent het wel. Enfin, even later stond ik even met me vader te praten. Hij vroeg of ik van de week kon helpen met de verbouwing thuis. Sociaal als ik ben vond ik dat geen probleem, maarja er moest even bier gehaald worden uit de koelkast. Ik halen, kom ik die vriendin van me moeder tegen. Zij zo van:

He, gaat het nog een beetje?
Ik: Ja, lekker, even bier halen.
Zij: Ok, en heb je al een vriendin?
Ik: Nee, ga al een tijdje met een meisje maar niks vast.
Zij: Ok, dus je hebt straks nog wel even tijd?
Ik: Euh...hoezo?
Zij: Ik heb al een tijdje geen sex gehad en ik heb zin in je...
Ik... Euh.. ja..ehh..doei!
Zij:

Op een gegeven moment was het weleens tijd om naar huis te gaan dus iedereen nam zo langzamerhand afscheid, bedankt en tot ziens. Maarjeh, het was een troep dus ff opruimen.
Me pa en ma waren nog beneden en die vriendin bleef ook nog om te 'helpen'. Na een half uurtje puinruimen was 't weer netjes binnenshuis en me ouders vertrokken richting dromenland. Ik zei dat ik de boel ff op slot zou gooien en dan ook richting me nest zou vertrekken. Ik dacht: Even die veertigjarige dame de deur wijzen en dan slapen, morgen weer vroeg dag...

Begon ze weer te zeuren, maar ik bleef netjes en zei geen interresse te hebben. Zij een beetje gefokt de deur uit, maar goed.

Wtf moet een ongeveer veertigjarige vrouw met een negentienjarige knul als ik? Bah, driewerf

edit: * Ik ben negentien, zit niet op ouwe wijfen te wachten.
* Ze is niet lekker.
* Het is niet de bedoeling om over 'bejaardenseks' te gaan ouwehoeren.

edit2:

Ze had gebeld en haar excuses aangeboden, verstandig als ik ben heb ik deze aangenomen en daarmee de zaak afgedaan. Ze had veel spijt van haar domme actie en vroeg mij dit stil te houden..

Ik: Ik heb net me hele verhaal op het Fok?-forum gepost..
Zij: Ah, snert!
Ik: Achja, ik zeg wel dat het allemaal niet waar was, zodat iedereen denkt dat ik een lollerjas aanheb.
Zij: Zou je dat kunnen doen?
Ik: Ja goed hoor.
Zij: Gelukkig Revelation, dank je wel.
Ik: doei
Zij: doei

Tot zo ver mijn verhaal hier zal het bij blijven. Maar in de toekomst moet ik zo'n aanbod volgens vele van jullie niet afslaan dus? Hoe kan ik dat dan het beste aanpakken? Ik stond nu peentjes te zweten en wist me geen raad, dit wil ik in de toekomst voorkomen zodat ik een beest in bed wordt.

Alvast bedankt,

Voor de luie donders onder ons een samenvatting
* Feest van me moeder.
* Vriendin van haar was geil en was op mij uit.
* Ik wou geen sex met haar.
* Zij vond dit jammer.
* Vandaag heeft ze haar excuses aangeboden.
* Moet ik in het vervolg wel gewoon een dame op leeftijd te grazen nemen als mij dit wordt aangeboden? Geef tips! Dankjewel..

[ Bericht 8% gewijzigd door Revelation op 20-05-2006 16:31:17 ]
50 Cent is mijn held!
  zaterdag 20 mei 2006 @ 01:13:32 #2
14153 wimpie-bosboom
Charlie don't surf!
pi_38007793
Foto.
Levende vissen zwemmen tegen de stroom in, alleen de dooie drijven mee.
  zaterdag 20 mei 2006 @ 01:13:44 #3
71115 Rnej
I walk the line
pi_38007796
ik wil niet cliche klinken, maar als ze lekker is? .. waarom niet?

voor de rest lken ik t wel een beetje, geen vriendin van me ma maar wel een oud wijf.... beetje jammer...
pi_38007798
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 01:11 schreef Revelation het volgende:
Wtf moet een ongeveer veertigjarige vrouw met een negentienjarige knul als ik? Bah, driewerf
Oh... dat deel is wel duidelijk...

De vraag is wat een negentienjarige knul als jij met een negenendertigjarige vrouw moet...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_38007818
ja euh graag of niet he!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zaterdag 20 mei 2006 @ 01:15:59 #6
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_38007842
Toyboy
pi_38007850
1
2
if bitch=MILF
then.fuck
  zaterdag 20 mei 2006 @ 01:16:36 #8
38039 Katana
Snoekduiker
pi_38007852
geen Milf dus ?
-Wij zijn PSV , Wij zijn de beste!
-Landskampioen 2005-2008
pi_38007855
40 is weer erg oud... ik geef je gelijk!

Een rijpe vrouw is wel lekker, maar 40 is over de houdbaarheidsdatum
pi_38007883
quote:
Nahja gekken, me moeder had een feessie vandaag(jarig). Niks aan de hand zullen jullie zeggen. Klopt, mooi potten slobberen alsof me leven er van afhangt en beetje gezellig doen. Na een tijdje zat ik leuk en gezellig met een vriendin van me moeder te praten, net gescheiden, twee kindertjes, je kent het wel. Enfin, even later stond ik even met me vader te praten. Hij vroeg of ik van de week kon helpen met de verbouwing thuis. Sociaal als ik ben vond ik dat geen probleem, maarja er moest even bier gehaald worden uit de koelkast. Ik halen, kom ik die vriendin van me moeder tegen. Zij zo van:

He, gaat het nog een beetje?
Ik: Ja, lekker, even bier halen.
Ik: Nee, ga al een tijdje met en meisje maar niks vast.
Zij:

Op een gegeven moment was het weleens tijd om naar huis te gaan dus iedereen nam zo langzamerhand afscheid, bedankt en tot ziens. Maarjeh, het was een troep dus ff opruimen.
Me pa en ma waren nog beneden en die vriendin bleef ook nog om te 'helpen'. Na een half uurtje puinruimen was 't weer netjes binnenshuis en me ouders vertrokken richting dromenland. Ik zei dat ik de boel ff op slot zou gooien en dan ook richting me nest zou vertrekken. Ik dacht: Even die veertigjarige dame de deur wijzen en dan slapen, morgen weer vroeg dag...

Begon ze weer te zeuren, maar ik bleef netjes en zei geen interresse te hebben. Zij een beetje gefokt de deur uit, maar goed.

Soms zit er nog wel potentie in ~ 30ers.. hoe ouder, hoe minder overigens. En het komt maar zelden voor.
Dus ik denk dat je jezelf er goed aan hebt gedaan dit besluit te nemen.
  zaterdag 20 mei 2006 @ 01:18:33 #11
38039 Katana
Snoekduiker
pi_38007885
was zij het?
-Landskampioen 2005-2008
pi_38007912
Was ze lekker?
  zaterdag 20 mei 2006 @ 01:21:09 #13
38039 Katana
Snoekduiker
pi_38007924
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 01:20 schreef twisteddlogic het volgende:
Was ze lekker?
denk het niet , anders zou die wel gebalt hebben
-Landskampioen 2005-2008
pi_38007955
Nou mensen, ik werd niet vrolijk van dit akkefietje, snap u? Het is een vriendin van me moeder en ze heeft al twee kinderen gebaard Zo wanhopig ben ik nou ook weer niet hoor. En nee, lekker is ze niet maarja, ze is ook twee keer zo oud als mij dus ik begin er niet aan.
50 Cent is mijn held!
pi_38007975
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 01:13 schreef wimpie-bosboom het volgende:
Foto.
Nee, geen foto's. Dan krijg ik helemaal gezeik.
50 Cent is mijn held!
pi_38008009
Volgende keer je vader maar naar voren schuiven dan
pi_38008045
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 01:26 schreef Xennia het volgende:
Volgende keer je vader maar naar voren schuiven dan
Voor een triootje? Hehe, vunzige gedachtes..
50 Cent is mijn held!
pi_38008062
quote:

Ik: Nee, ga al een tijdje met en meisje maar niks vast.
Zij:
Volgens mij heb je zojuist de beste sex uit je nog zo jonge leventje gemist..
twee violen en een trommel en een fluit
pi_38008077
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 01:28 schreef Revelation het volgende:

[..]

Voor een triootje? Hehe, vunzige gedachtes..
Euh nee, omdat hij wel van haar leeftijd is en al lang geen seks heeft gehad aangezien hij getrouwd is
pi_38008093
Als ze er fatsoenlijk uit zou zien zou ik het wel weten

Gewoon gaan met die banaan!
pi_38008100
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 01:30 schreef Xennia het volgende:

[..]

Euh nee, omdat hij wel van haar leeftijd is en al lang geen seks heeft gehad aangezien hij getrouwd is
Ik weet niet hoe het er bij jou aan toe gaat, maar bij me ouders zit het wel goed. Waarom post ik dit eigenlijk.
50 Cent is mijn held!
pi_38008114
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 01:31 schreef Revelation het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe het er bij jou aan toe gaat, maar bij me ouders zit het wel goed. Waarom post ik dit eigenlijk.
Ik ben niet getrouwd en niet van middelbare leeftijd
pi_38008147
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 01:31 schreef Revelation het volgende:

[..]

Dat je dat überhaupt weet.....
pi_38008150
Ah ok, maar dat wil niet zeggen dat je op je veertigste, zeg vijftigste, geen seks meer kan hebben. Wtf, dit is niet echt een onderwerp om het over te hebben zo op de vrijdagavond.
50 Cent is mijn held!
pi_38008164
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 01:34 schreef Revelation het volgende:
Ah ok, maar dat wil niet zeggen dat je op je veertigste, zeg vijftigste, geen seks meer kan hebben. Wtf, dit is niet echt een onderwerp om het over te hebben zo op de vrijdagavond.
Dan moet je er godverdomme geen topic over openen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')