Nahja gekken, me moeder had een feessie vandaag(jarig). Niks aan de hand zullen jullie zeggen. Klopt, mooi potten slobberen alsof me leven er van afhangt en beetje gezellig doen. Na een tijdje zat ik leuk en gezellig met een vriendin van me moeder te praten, net gescheiden, twee kindertjes, je kent het wel. Enfin, even later stond ik even met me vader te praten. Hij vroeg of ik van de week kon helpen met de verbouwing thuis. Sociaal als ik ben vond ik dat geen probleem, maarja er moest even bier gehaald worden uit de koelkast. Ik halen, kom ik die vriendin van me moeder tegen. Zij zo van:
He, gaat het nog een beetje?
Ik: Ja, lekker, even bier halen.
Zij: Ok, en heb je al een vriendin?
Ik: Nee, ga al een tijdje met een meisje maar niks vast.
Zij: Ok, dus je hebt straks nog wel even tijd?
Ik: Euh...hoezo?
Zij: Ik heb al een tijdje geen sex gehad en ik heb zin in je...
Ik... Euh.. ja..ehh..doei!
Zij:
Op een gegeven moment was het weleens tijd om naar huis te gaan dus iedereen nam zo langzamerhand afscheid, bedankt en tot ziens. Maarjeh, het was een troep dus ff opruimen.
Me pa en ma waren nog beneden en die vriendin bleef ook nog om te 'helpen'. Na een half uurtje puinruimen was 't weer netjes binnenshuis en me ouders vertrokken richting dromenland. Ik zei dat ik de boel ff op slot zou gooien en dan ook richting me nest zou vertrekken. Ik dacht: Even die veertigjarige dame de deur wijzen en dan slapen, morgen weer vroeg dag...
Begon ze weer te zeuren, maar ik bleef netjes en zei geen interresse te hebben. Zij een beetje gefokt de deur uit, maar goed.
Wtf moet een ongeveer veertigjarige vrouw met een negentienjarige knul als ik? Bah, driewerf
![]()
edit: * Ik ben negentien, zit niet op ouwe wijfen te wachten.
* Ze is niet lekker.
* Het is niet de bedoeling om over 'bejaardenseks' te gaan ouwehoeren.
edit2:
Ze had gebeld en haar excuses aangeboden, verstandig als ik ben heb ik deze aangenomen en daarmee de zaak afgedaan. Ze had veel spijt van haar domme actie en vroeg mij dit stil te houden..
Ik: Ik heb net me hele verhaal op het Fok?-forum gepost..
Zij: Ah, snert!
Ik: Achja, ik zeg wel dat het allemaal niet waar was, zodat iedereen denkt dat ik een lollerjas aanheb.
Zij: Zou je dat kunnen doen?
Ik: Ja goed hoor.
Zij: Gelukkig Revelation, dank je wel.
Ik: doei
Zij: doei
Tot zo ver mijn verhaal hier zal het bij blijven. Maar in de toekomst moet ik zo'n aanbod volgens vele van jullie niet afslaan dus? Hoe kan ik dat dan het beste aanpakken? Ik stond nu peentjes te zweten en wist me geen raad, dit wil ik in de toekomst voorkomen zodat ik een beest in bed wordt.
Alvast bedankt,
Voor de luie donders onder ons een
samenvatting* Feest van me moeder.
* Vriendin van haar was geil en was op mij uit.
* Ik wou geen sex met haar.
* Zij vond dit jammer.
* Vandaag heeft ze haar excuses aangeboden.
* Moet ik in het vervolg wel gewoon een dame op leeftijd te grazen nemen als mij dit wordt aangeboden? Geef tips! Dankjewel..
[ Bericht 8% gewijzigd door Revelation op 20-05-2006 16:31:17 ]