Oh... dat deel is wel duidelijk...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:11 schreef Revelation het volgende:
Wtf moet een ongeveer veertigjarige vrouw met een negentienjarige knul als ik? Bah, driewerf![]()
![]()
Soms zit er nog wel potentie in ~ 30ers.. hoe ouder, hoe minder overigens. En het komt maar zelden voor.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:11 schreef Revelation het volgende:
Nahja gekken, me moeder had een feessie vandaag(jarig). Niks aan de hand zullen jullie zeggen. Klopt, mooi potten slobberen alsof me leven er van afhangt en beetje gezellig doen. Na een tijdje zat ik leuk en gezellig met een vriendin van me moeder te praten, net gescheiden, twee kindertjes, je kent het wel. Enfin, even later stond ik even met me vader te praten. Hij vroeg of ik van de week kon helpen met de verbouwing thuis. Sociaal als ik ben vond ik dat geen probleem, maarja er moest even bier gehaald worden uit de koelkast. Ik halen, kom ik die vriendin van me moeder tegen. Zij zo van:
He, gaat het nog een beetje?
Ik: Ja, lekker, even bier halen.
Zij: Ok, en heb je al een vriendin?
Ik: Nee, ga al een tijdje met en meisje maar niks vast.
Zij: Ok, dus je hebt straks nog wel even tijd?
Ik: Euh...hoezo?
Zij: Ik heb al een tijdje geen sex gehad en ik heb zin in je...
Ik... Euh.. ja..ehh..doei!
Zij:![]()
Op een gegeven moment was het weleens tijd om naar huis te gaan dus iedereen nam zo langzamerhand afscheid, bedankt en tot ziens. Maarjeh, het was een troep dus ff opruimen.
Me pa en ma waren nog beneden en die vriendin bleef ook nog om te 'helpen'. Na een half uurtje puinruimen was 't weer netjes binnenshuis en me ouders vertrokken richting dromenland. Ik zei dat ik de boel ff op slot zou gooien en dan ook richting me nest zou vertrekken. Ik dacht: Even die veertigjarige dame de deur wijzen en dan slapen, morgen weer vroeg dag...
Begon ze weer te zeuren, maar ik bleef netjes en zei geen interresse te hebben. Zij een beetje gefokt de deur uit, maar goed.
Wtf moet een ongeveer veertigjarige vrouw met een negentienjarige knul als ik? Bah, driewerf![]()
![]()
denk het niet , anders zou die wel gebalt hebbenquote:
Nee, geen foto's. Dan krijg ik helemaal gezeik.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:13 schreef wimpie-bosboom het volgende:
Foto.
Voor een triootje? Hehe, vunzige gedachtes..quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:26 schreef Xennia het volgende:
Volgende keer je vader maar naar voren schuiven dan
Volgens mij heb je zojuist de beste sex uit je nog zo jonge leventje gemist..quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:11 schreef Revelation het volgende:
Zij: Ok, en heb je al een vriendin?
Ik: Nee, ga al een tijdje met en meisje maar niks vast.
Zij: Ok, dus je hebt straks nog wel even tijd?
Ik: Euh...hoezo?
Zij: Ik heb al een tijdje geen sex gehad en ik heb zin in je...
Ik... Euh.. ja..ehh..doei!
Zij:![]()
Euh nee, omdat hij wel van haar leeftijd is en al lang geen seks heeft gehad aangezien hij getrouwd isquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:28 schreef Revelation het volgende:
[..]
Voor een triootje? Hehe, vunzige gedachtes..![]()
Ik weet niet hoe het er bij jou aan toe gaat, maar bij me ouders zit het wel goed. Waarom post ik dit eigenlijk.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:30 schreef Xennia het volgende:
[..]
Euh nee, omdat hij wel van haar leeftijd is en al lang geen seks heeft gehad aangezien hij getrouwd is
Ik ben niet getrouwd en niet van middelbare leeftijdquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:31 schreef Revelation het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het er bij jou aan toe gaat, maar bij me ouders zit het wel goed. Waarom post ik dit eigenlijk.![]()
Dat je dat überhaupt weet.....quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:31 schreef Revelation het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het er bij jou aan toe gaat, maar bij me ouders zit het wel goed. Waarom post ik dit eigenlijk.![]()
Dan moet je er godverdomme geen topic over openenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:34 schreef Revelation het volgende:
Ah ok, maar dat wil niet zeggen dat je op je veertigste, zeg vijftigste, geen seks meer kan hebben. Wtf, dit is niet echt een onderwerp om het over te hebben zo op de vrijdagavond.
Ja, Rekkie ik ben er ook niet echt trots op hoor. Het is slechts om te laten zien dat het ook anders kan. En dacht je dat ik de details weet ofzo?quote:
Met negentienjarige gasten? Denk es na. Ik heb liever iets dat een x aantal jaren jonger is...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:35 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dan moet je er godverdomme geen topic over openen![]()
Heeft je moeder kort haar?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:34 schreef Revelation het volgende:
Ah ok, maar dat wil niet zeggen dat je op je veertigste, zeg vijftigste, geen seks meer kan hebben. Wtf, dit is niet echt een onderwerp om het over te hebben zo op de vrijdagavond.
Ja, en die weet je ook.....quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:36 schreef Revelation het volgende:
[..]
Ja, Rekkie ik ben er ook niet echt trots op hoor. Het is slechts om te laten zien dat het ook anders kan. En dacht je dat ik de details weet ofzo?
Wat heeft dat te maken met het openen van een topicquote:Met negentienjarige gasten? Denk es na. Ik heb liever iets dat een x aantal jaren jonger is...
Inderdaad.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:39 schreef Xennia het volgende:
[..]
Jazeker,
Waarom knippen vrouwen hun haar kort als er kinderen komen?
Hihi, geef toe je hebt de OP niet gelezen!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:40 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja, en die weet je ook.....
[..]
[..]
Wat heeft dat te maken met het openen van een topic
Lees de topictitel en kijk naar me leeftijd.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:39 schreef Xennia het volgende:
[..]
Jazeker,
Waarom knippen vrouwen hun haar kort als er kinderen komen?
Ik heb het over je moederquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:43 schreef Revelation het volgende:
[..]
Lees de topictitel en kijk naar me leeftijd.![]()
Jawel, ik zie het probleem nietquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:42 schreef Revelation het volgende:
[..]
Hihi, geef toe je hebt de OP niet gelezen!
Mijn topic gaat over het feit dat een veertigjarige vrouw seks met mij wou. Niet over sex tussen twee veertigjarigen.quote:
Dat topic gaat over het krijgen van kinderen en kort haar. Me moeder heeft genoeg kinderen gekregen en nou optyfen met je gejank.quote:
Zeg snotneus, niet zo'n bekkie tegen mij hequote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:52 schreef Revelation het volgende:
Dat topic gaat over het krijgen van kinderen en kort haar. Me moeder heeft genoeg kinderen gekregen en nou optyfen met je gejank.
Klopt, maar waarom begin je er dan over? U gokt dat me moeder nog meer kinders op deze aardbol gaat plaatsen?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:55 schreef Xennia het volgende:
[..]
Zeg snotneus, niet zo'n bekkie tegen mij he![]()
Je snapt helemaal niet wat ik bedoel he, valt ook niet mee om geestelijk minder bedeeld te zijn![]()
Zekersquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:55 schreef Xennia het volgende:
[..]
Zeg snotneus, niet zo'n bekkie tegen mij he![]()
Je snapt helemaal niet wat ik bedoel he, valt ook niet mee om geestelijk minder bedeeld te zijn![]()
Ik ben niet blind hoor.... nogmaals, ik zie het probleem nietquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:52 schreef Revelation het volgende:
[..]
Mijn topic gaat over het feit dat een veertigjarige vrouw seks met mij wou. Niet over sex tussen twee veertigjarigen.
Pff in Jip en Janneke taal dan maar: ik stelde voor om je vader naar voren te schuiven aangezien hij wel van dezelfde leeftijd is als de vriendin van je moeder en aangezien je vader vast eveneens een seksloos leven heeft omdat hij al lang getrouwd is. Toen vroeg ik of jouw moeder kort haar heeft, aangezien dat bij getrouwde vrouwen met kinderen betekent dat ze geen seks meer willen.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:57 schreef Revelation het volgende:
[..]
Klopt, maar waarom begin je er dan over? U gokt dat me moeder nog meer kinders op deze aardbol gaat plaatsen?
is dat zo?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 02:00 schreef Xennia het volgende:
[..]
Pff in Jip en Janneke taal dan maar: ik stelde voor om je vader naar voren te schuiven aangezien hij wel van dezelfde leeftijd is als de vriendin van je moeder en aangezien je vader vast eveneens een seksloos leven heeft omdat hij al lang getrouwd is. Toen vroeg ik of jouw moeder kort haar heeft, aangezien dat bij getrouwde vrouwen met kinderen betekent dat ze geen seks meer willen.
Is dat serieus bewezen?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 02:00 schreef Xennia het volgende:
[..]
aangezien dat bij getrouwde vrouwen met kinderen betekent dat ze geen seks meer willen.
Nee die link had ik al gezien, maar als ze hun haar kort knippen en rood verven wil toch nog niet zeggen dat ze geen seks meer willen hebben?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 02:09 schreef Xennia het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Ik verwees slechts naar een link
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |