Wat zij zegt. Toen een keer een kleuter van een vriendin in m'n lange haar ging hangen, snapte ik direct waarom vrouwen hun haar kort knippen als ze kinderen krijgen. Het doet nl. verrekte zeer als er zo'n koter inhangt.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:18 schreef sweetgirly het volgende:
Omdat de kinderen/baby's er dan niet aan gaan en kunnen hangen
Dan geef je zo'n beest toch een schop?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:22 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Wat zij zegt. Toen een keer een kleuter van een vriendin in m'n lange haar ging hangen, snapte ik direct waarom vrouwen hun haar kort knippen als ze kinderen krijgen. Het doet nl. verrekte zeer als er zo'n koter inhangt.
Het enige goede antwoord.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:22 schreef Disorder het volgende:
De man is dan bijna definitief gebonden. Aantrekkelijk zijn hoeft niet meer.
doe je je haar in een staartquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:22 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Wat zij zegt. Toen een keer een kleuter van een vriendin in m'n lange haar ging hangen, snapte ik direct waarom vrouwen hun haar kort knippen als ze kinderen krijgen. Het doet nl. verrekte zeer als er zo'n koter inhangt.
Precies. Frappant is dan ook dat in deze tijd de vrouw thuisblijft, zich volvreet en op de bank gaat hangen en zo ff 20 kilo aan komt.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:22 schreef Disorder het volgende:
De man is dan bijna definitief gebonden. Aantrekkelijk zijn hoeft niet meer.
Nou,ik ken een vrouw die heeft een kind en lang haar.(en ja het is een absolute MILF).Maar ik geef toe dat sommige vrouwen nadat ze een kind hebben gekregen niet meer te onderscheiden zijn van de eerste de beste vuilniszak.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:17 schreef Tranceptor het volgende:
Hier graag uw verklaring voor dit verschijnsel A.U.B.
Ik ben nog even bezig met mijn gedachten in deze op een rijtje te zetten.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:22 schreef Maerycke het volgende:
Het verhaal dat exen hun haar altijd radicaal laten knippen als het uit is stata mij vers bij, al ontbreekt de persoonlijke ervaring op dat gebied. Volgens mij zit er ook iets in van de zwangerschap zelf waarin het haar absoluut niet op zijn mooist is. Daarnaast is de buit natuurlijk binnen en hoeft een vrouw er niet meer uitzien en kan ze de dramaqueen spelen als manlief interesse heeft in andere vrouwen en zijn eigen huiskoe niet meer ziet staan. En dramaqueen spelen, daar zijn vrouwen nou juist vrij goed in.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:27 schreef Copycat het volgende:
Is het ook niet zo dat veel vrouwen bij een grote verandering in hun leven (zoals dus bijvoorbeeld een zwangerschap) dat moment markeren door een drastische metamorfose te ondergaan en dus hun haar te kortwieken?
Staat me iets van bij.
ja puur hormonaal gestuurde frustratiesquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dit wordt inmiddels ook een seizoensgebonden terugkerend topic. Ofzo..
Een andere theorie zou ik zo 123 niet zo makkelijk wetenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:31 schreef milagro het volgende:
ja, vast, hoor, die dames knippen het af vanwege de RC autootjes....
omg
gewoon gemakzucht.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:34 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Een andere theorie zou ik zo 123 niet zo makkelijk weten![]()
De buit, kids, zijn binnen, dus eraf met dat haarquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:35 schreef milagro het volgende:
gewoon gemakzucht.
andere prioriteiten.
domme zet, maar goed.
Volgens mij verschilt dat per vrouw.. Bij sommigen wordt hun huid ook heel mooi glad en bij anderen monsterachtig gevlektquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:33 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij (maar ik ben kinderloos en heb lang haar) wordt haar juist mooi glanzend tijdens een zwangerschap.
Anywayz, een goede vriendin van me heeft twee prachtige peuterdochtertjes en dito haar. Maar ze is kapster, dus weet ook hoe dat prachtige haar prachtig te houden.
Pure doodsangst voor het krijgen van kinderen en de risico's ervan. Wellicht is risicospreiding nog niet eens zo'n gek idee.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:32 schreef milagro het volgende:
[..]
ja puur hormonaal gestuurde frustraties
of hoogblonderen, story gaan lezen en in een golf gaan rijden.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:27 schreef Copycat het volgende:
Is het ook niet zo dat veel vrouwen bij een grote verandering in hun leven (zoals dus bijvoorbeeld een zwangerschap) dat moment markeren door een drastische metamorfose te ondergaan en dus hun haar te kortwieken?
Staat me iets van bij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |