abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71203359
Dus na wat gezopen te hebben na de Nijmeegse vierdaagse gaan we met een groep richting de trein, ok.

Dus eenmaal aangekomen in Dieren, waar ik dus woon, pakt dus één van die gasten uit ons groepje mij vast bij mijn ballen! Daar was ik niet van gediend, dus ik pak die homo in een strak pakje bij zijn nek en werk hem tegen de grond. Daar lagen we dan, ik bovenop natuurlijk want ik was vele malen sterker dan die homo. Dus pakt die homo mij weer beet bij mijn ballen! Dus ik zeg tegen die homo dat hij mij moet los laten. Zodra hij mij losliet trapte ik die flikker voluit in zijn gezicht en stuurde hem naar huis met een bloedneus en twee dikke bulten op zijn voorhoofd. Echt schandalig gewoon..

Klacht: homo's in strakke pakjes die je zomaar bij je ballen grijpen
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
pi_71203363

[ Bericht 100% gewijzigd door IkBenOzan op 22-07-2009 02:23:01 ]
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
pi_71203368
Komt door je uiterlijk, je trekt homo's aan.
pi_71203374
Dat zal hem leren, een beetje de edele delen ongewenst aandacht geven
Try to be a little bit more like me, and a little bit less like you.
pi_71203375
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 02:24 schreef Peter-Andre het volgende:
Dat zal hem leren, een beetje de edele delen ongewenst aandach geven
Dus dat
pi_71203376
Ruzie

Waarom de Lemming?
pi_71203378
Lemming incoming.
Thirteen!
pi_71203379
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 02:22 schreef IkBenOzan het volgende:
Dus na wat gezopen te hebben na de Nijmeegse vierdaagse gaan we met een groep richting de trein, ok.

Dus eenmaal aangekomen in Dieren, waar ik dus woon, pakt dus één van die gasten uit ons groepje mij vast bij mij ballen! Daar was ik niet van gediend, dus ik pak die homo in een strak pakje bij zijn nek en werk hem tegen de grond. Daar lagen we dan, ik bovenop natuurlijk want ik was vele malen sterker dan die homo. Dus pakt die homo mij weer beet bij mijn ballen! Dus ik zeg tegen die homo dat hij mij moet los laten. Zodra hij mij losliet trapte ik die flikker voluit in zijn gezicht en stuurde hem naar huis met een bloedneus en twee dikke bulten op zijn voorhoofd. Echt schandalig gewoon..

Wel grappig trouwens, kan we wel om lachen
pi_71203395
Ga naar bed, dakhaas.
Dit, dus.
  woensdag 22 juli 2009 @ 04:20:11 #10
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_71203800
Sommige Lemmings zijn leuk.

Dit is er 1 van.
  woensdag 22 juli 2009 @ 04:24:31 #11
250488 Teezie
niet(machine)
pi_71203805
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 02:22 schreef IkBenOzan het volgende:

Dus eenmaal aangekomen in Dieren, waar ik dus woon, pakt dus één van die gasten uit ons groepje mij vast bij mijn ballen! Daar was ik niet van gediend, dus ik pak die homo in een strak pakje bij zijn nek en werk hem tegen de grond. Daar lagen we dan, ik bovenop natuurlijk want ik was vele malen sterker dan die homo. Dus pakt die homo mij weer beet bij mijn ballen! Dus ik zeg tegen die homo dat hij mij moet los laten. Zodra hij mij losliet trapte ik die flikker voluit in zijn gezicht en stuurde hem naar huis met een bloedneus en twee dikke bulten op zijn voorhoofd. Echt schandalig gewoon..

Chubun Tomata
pi_71203939
een lemming haha
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')