Dus datquote:Op woensdag 22 juli 2009 02:24 schreef Peter-Andre het volgende:
Dat zal hem leren, een beetje de edele delen ongewenst aandach geven
Wel grappig trouwens, kan we wel om lachenquote:Op woensdag 22 juli 2009 02:22 schreef IkBenOzan het volgende:
Dus na wat gezopen te hebben na de Nijmeegse vierdaagse gaan we met een groep richting de trein, ok.
Dus eenmaal aangekomen in Dieren, waar ik dus woon, pakt dus één van die gasten uit ons groepje mij vast bij mij ballen! Daar was ik niet van gediend, dus ik pak die homo in een strak pakje bij zijn nek en werk hem tegen de grond. Daar lagen we dan, ik bovenop natuurlijk want ik was vele malen sterker dan die homo. Dus pakt die homo mij weer beet bij mijn ballen!Dus ik zeg tegen die homo dat hij mij moet los laten. Zodra hij mij losliet trapte ik die flikker voluit in zijn gezicht en stuurde hem naar huis met een bloedneus en twee dikke bulten op zijn voorhoofd. Echt schandalig gewoon..
Klacht: homo's in strakke pakjes die je zomaar bij je ballen grijpen
quote:Op woensdag 22 juli 2009 02:22 schreef IkBenOzan het volgende:
Dus na wat gezopen te hebben na de Nijmeegse vierdaagse gaan we met een groep richting de trein, ok.
Dus eenmaal aangekomen in Dieren, waar ik dus woon, pakt dus één van die gasten uit ons groepje mij vast bij mijn ballen! Daar was ik niet van gediend, dus ik pak die homo in een strak pakje bij zijn nek en werk hem tegen de grond. Daar lagen we dan, ik bovenop natuurlijk want ik was vele malen sterker dan die homo. Dus pakt die homo mij weer beet bij mijn ballen!Dus ik zeg tegen die homo dat hij mij moet los laten. Zodra hij mij losliet trapte ik die flikker voluit in zijn gezicht en stuurde hem naar huis met een bloedneus en twee dikke bulten op zijn voorhoofd. Echt schandalig gewoon..
Klacht: homo's in strakke pakjes die je zomaar bij je ballen grijpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |