abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 juli 2009 @ 20:14:18 #51
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_71129700
Ik ga hier aan mee doen Begin morgen
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
  zondag 19 juli 2009 @ 20:18:25 #52
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_71129837
tvp
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
  zondag 19 juli 2009 @ 20:33:42 #53
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_71130274
Geh, vandaag les 17 van serie gedaan. Waar het vrijdag met les 16 nog zwaar klote ging (kon wel eens iets met m'n kater te maken hebben) liep het vandaag allemaal super soepeltjes. Ik vond het zelfs leuk. Moet niet gekker worden.

Overigens misschien wel leuk voor de andere dikkertjes hier. In het begin ging ik bij voorkeur 's avonds op het industrieterrein hier lopen, geen zin ingezeur van voorbijgangers enzo, Maar nu heb ik echt zo iets van, bekijk het maar ik ga lekker lopen waar en wanneer ik dat wil en nou roep maar maar wat je wil, maar deze dikzak loopt toch maar mooi ff bijna een half uur hard. Als je wat te mekkeren hebt loop je toch lekker mee eens zien of je het trekt.
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
pi_71130355
quote:
Op zondag 19 juli 2009 19:04 schreef Coelho het volgende:

[..]

Volgens mij loop je gelijk met mij, ik zou vanavond les 24 moeten gaan doen, maar heb besloten terug te gaan naar 20. Voornaamste reden was 14 dagen lang niks doen vanwege (hoe toevallig) mijn linker lies. Daarna toch nog 22 en 23 gedaan, maar het gevoel dat ik de hele rit in een zuurstofschuld loop. Op aanwijzingen van anderen in het vorige topic nu toch besloten om terug te gaan, en les 20 is de eerste les die minder lange blokken heeft. Dan maar een dag of 10 later klaar zijn...
Ja, ik moet denk ik ook even een stapje terug doen. Ik heb ook twee weken stil gezeten en ik hoopte gewoon weer in te kunnen haken, maar m'n spieren willen er nu echt even niet aan. Jammer..
pi_71130410
quote:
Op zondag 19 juli 2009 20:33 schreef Dandelion het volgende:
Geh, vandaag les 17 van serie gedaan. Waar het vrijdag met les 16 nog zwaar klote ging (kon wel eens iets met m'n kater te maken hebben) liep het vandaag allemaal super soepeltjes. Ik vond het zelfs leuk. Moet niet gekker worden.

Overigens misschien wel leuk voor de andere dikkertjes hier. In het begin ging ik bij voorkeur 's avonds op het industrieterrein hier lopen, geen zin ingezeur van voorbijgangers enzo, Maar nu heb ik echt zo iets van, bekijk het maar ik ga lekker lopen waar en wanneer ik dat wil en nou roep maar maar wat je wil, maar deze dikzak loopt toch maar mooi ff bijna een half uur hard. Als je wat te mekkeren hebt loop je toch lekker mee eens zien of je het trekt.
Goed bezig en inderdaad schijt hebben aan anderen!
  zondag 19 juli 2009 @ 20:44:08 #56
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_71130523
quote:
Op zondag 19 juli 2009 20:33 schreef Dandelion het volgende:

Goed zo, jij kunt tenminste trots op jezelf zijn . Ik heb het ook een klein beetje, niet omdat ik dik ben, maar omdat ik voor mijn gevoel veel loop of langzaam ren ivm de vele renners hier in de buurt. Maar goed, zo begint iedereen .

Ik dacht dat ik vanmorgen tijdens het rennen die Arie van de EO zag fietsen .
Levenswerk: Berlijn Blog.
pi_71131295
Is dit topic alleen voor mensen die de Evy serie lopen of ook voor andere hardlopers? Ik ben namelijk sinds 3 maanden aan het hardlopen. Nadat ik ben gaan studeren merkte ik dat mijn conditie wel heel erg slecht was. Moest wat aan gebeuren! Nu fitness ik 3/4 keer per week en probeer ook 3/4 keer per week te hardlopen. Gaat erg goed moet ik zeggen!

Mijn record is nu iets van 15 kilometer in anderhalf uur lopen. Dus met een gemiddelde snelheid van 10 km/h. Eerste echte uitdaging komt op 6 september als ik aan de Tilburg Ten Miles mee ga doen .
pi_71131760
Avond
Coolest trailer ever
Cafeïne is the shoehorn to my colon!
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
  zondag 19 juli 2009 @ 22:56:32 #59
262476 MindVision
make a wish
pi_71134702
Ik heb mijn iPod in een armband zitten (30 euro in de NikeStore) en hou mijn sleutels vast in mijn hand.

Maakt overigens wel uit of je een pouch koopt of het in de schoen doet, daar het een piezzoelectrische meter is (Google is your friend) en dus registreert o.b.v. drukverschillen uitgeoefend op de sensor.
Ik heb 2 paar Nike+ schoenen. De eerste twee keer gebruikt en toen kreeg ik een tendinitis aan mijn voet. Blijkt dat ik teveel op mijn bal leun (overpronatie) en dus een schoen nodig heb met extra ondersteuning.
Mocht iemand interesse hebben in die schoenen let me know by the way haha.
only dead fish swim with the stream.
pi_71134776
net 3 kwartier gelopen, en nog even flink gekettlebeld. Super Heb maar gewoon een plakbandje aan beide oortjes geplakt zodat het bleef zitten Kon je niks van zien gelukkig haha. Werkte wel
  zondag 19 juli 2009 @ 23:49:14 #61
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_71136664
quote:
Op zondag 19 juli 2009 20:36 schreef Ceehaa het volgende:

Ja, ik moet denk ik ook even een stapje terug doen. Ik heb ook twee weken stil gezeten en ik hoopte gewoon weer in te kunnen haken, maar m'n spieren willen er nu echt even niet aan. Jammer..
Ik kan teruggaan echt aanraden, liep dit keer les 20 met 5.33/km en dat was de eerste keer 6.04/km, dus aardige progressie. Ondanks dat het niet zo voelde, hebben die langere sets toch resultaat gehad.
quote:
Op zondag 19 juli 2009 22:58 schreef wapwip het volgende:
net 3 kwartier gelopen, en nog even flink gekettlebeld. Super Heb maar gewoon een plakbandje aan beide oortjes geplakt zodat het bleef zitten Kon je niks van zien gelukkig haha. Werkte wel
Over plakbandjes gesproken, voor de heren: Kennen jullie het verschijnsel schurende shirts en pijnlijke tepels Typisch dat het ene shirt het wel doet en het andere niet, terwijl materiaal hetzelfde is...
  maandag 20 juli 2009 @ 00:28:56 #62
19242 yavanna
Results may vary.
pi_71137600
quote:
Op zondag 19 juli 2009 15:12 schreef Leinonlein het volgende:

Trouwens, waar laten jullie je muziekspeler en sleutels tijdens het rennen? Nu houd ik mijn ipod vast en stop mijn sleutels in mijn bh maar dat is natuurlijk niet ideaal. Is iets van een heupband oid een idee?
Sleutels in mijn bh, neem dan wel alleen de benodigde sleutels mee en niet de hele bos Mobiel, waar ik Evy op beluister stop ik rechtsboven mijn borst onder de banden van de sportbh + shirt. Ziet er erg charmant uit, maar werk wel ok.

Ik heb mijzelf wel beloofd dat als ik doorga met rennen er een leuk broekje of hardlooprokje komt met een zakje er in ( aan de rugzijde ) , dat lijkt mij toch wel fijner.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_71138247
Als je nieuwe kleding koopt kun je inderdaad even letten op dat er een zakje met rits in zit.
Zelf neem ik alleen mijn beide huissleutels mee en die reig ik aan het koord van mijn broek (waarmee je je sportbroek vastknoopt). Laatst ging echter die veter toch los, ben je aan het hardlopen, valt er ineens een sleutelbos uit je broekspijp .
  maandag 20 juli 2009 @ 12:55:24 #64
19242 yavanna
Results may vary.
pi_71146258
quote:
Op maandag 20 juli 2009 01:04 schreef dyna18 het volgende:
Als je nieuwe kleding koopt kun je inderdaad even letten op dat er een zakje met rits in zit.
Zelf neem ik alleen mijn beide huissleutels mee en die reig ik aan het koord van mijn broek (waarmee je je sportbroek vastknoopt). Laatst ging echter die veter toch los, ben je aan het hardlopen, valt er ineens een sleutelbos uit je broekspijp .

Gelukkig merkte je het, anders baal je helemaal.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_71146315

Average HR 145bpm
Maximum HR 172 bpm
Net Evy les 7 gelopen. Volgens mij was dit dezelfde les als les 6 vreemd genoeg?

Ik maakte trouwens bijna een blunder. Ik stond op het punt om naar buiten te lopen toen ik nog even controleerde of ik mijn huissleutels wel had. Die heb ik normaal aan de broekkoord hangen van mijn sportbroek. Bleek dat ik mijn huissleutels niet bij me had, sterker nog ik had mijn sportbroek ook niet aan... was ik bijna in mijn ondergoed gaan lopen
pi_71147352
Zo ik ga vandaag weer beginnen . Tenen zijn niet gekneusd meer (hoop ik), knie is al behoorlijk aangesterkt en het is echt lekker weer om te lopen. Twijfel alleen nog welke les ik zal beginnen. Les 1 en 2 heb ik een paar weken geleden gelopen, en die vond ik echt te kort omdat ik al een behoorlijke basisconditie heb. Maar waar dan wel beginnen? 3 Min gaan me makkelijk af, geen problemen mee, maar 10 oid gaat me wel wat te ver.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 20 juli 2009 @ 13:45:07 #67
236335 neen
schone schijn
pi_71147896
Check het schema even en kies een les uit om te lopen
het lijkt niet wat het is
pi_71148005
quote:
Op maandag 20 juli 2009 13:45 schreef neen het volgende:
Check het schema even en kies een les uit om te lopen
Ja ik heb het schema al voor me liggen, maar weet nog niet welke les ik dan zou willen doen, wat handig is zeg maar . Denk dat ik maar met 10 ga beginnen: 1-2-3-3-3. Zou in theorie moeten lukken.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 20 juli 2009 @ 13:53:18 #69
236335 neen
schone schijn
pi_71148187
Ik wilde iets later beginnen maar toen ik het schema zag dacht ik, misschien maar beter met 10 beginnen dus ik ga ook wel met 10 beginnen, eitje
het lijkt niet wat het is
pi_71149720
Blijkbaar lopen de hartslagmeters als een storm in de rentepuntenshop van de ING, want ze hebben net de keuzes flink uitgebreid.

Vooral de Polar FT60 valt mij op. Met flowlink en GPS voor slechts 150 euro en rentepunten. De goedkoopste webwinkel die ik kan vinden heeft hem voor 230 euro.
Los kost een GPS al 100 euro, dus ik baal toch een klein beetje dat de FT80 die ik gekocht had zonder GPS is. Maar aanrader dus als je nog een goede hartslagmeter wil met korting.
pi_71158415
quote:
Op maandag 20 juli 2009 12:57 schreef dyna18 het volgende:

Ik maakte trouwens bijna een blunder. Ik stond op het punt om naar buiten te lopen toen ik nog even controleerde of ik mijn huissleutels wel had. Die heb ik normaal aan de broekkoord hangen van mijn sportbroek. Bleek dat ik mijn huissleutels niet bij me had, sterker nog ik had mijn sportbroek ook niet aan... was ik bijna in mijn ondergoed gaan lopen

Ik heb net m'n 4e les gelopen, 3x1 minuut en 3x2 minuten hardlopen. Heb een rustiger tempo genomen dan de eerste 3 lessen en het ging 100x beter! Op deze manier denk ik wel dat ik ooit de 30 minuten haal, met mijn vorige tempo had ik daar geen vertrouwen in.
pi_71159866
Goed om te horen dat het een goede run was Honeymooner. Zo blijft het hopelijk ook leuker om te doen.
  maandag 20 juli 2009 @ 21:00:38 #73
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_71160316
Yes mijn eerste 5 minuten uitgerend
Levenswerk: Berlijn Blog.
  maandag 20 juli 2009 @ 21:32:56 #74
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_71161442
quote:
Op maandag 20 juli 2009 21:00 schreef Leinonlein het volgende:
Yes mijn eerste 5 minuten uitgerend
Congrats! Mooi toch, zo'n mijlpaal
  maandag 20 juli 2009 @ 23:43:40 #75
246584 Ensaf
IK DACHT HET NIET.
pi_71166193
Ah! Ik loopt ook hard!

Liep 1x per week zo'n 20/25 kilometer, en dan nog eens één of twee keer 6 tot 10.

Toen een mooie blessure opgelopen (haha, woordspeling).

Ben 't nu weer wat aan het opbouwen!
¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')