Ja, ik moet denk ik ook even een stapje terug doen. Ik heb ook twee weken stil gezeten en ik hoopte gewoon weer in te kunnen haken, maar m'n spieren willen er nu echt even niet aan. Jammer..quote:Op zondag 19 juli 2009 19:04 schreef Coelho het volgende:
[..]
Volgens mij loop je gelijk met mij, ik zou vanavond les 24 moeten gaan doen, maar heb besloten terug te gaan naar 20. Voornaamste reden was 14 dagen lang niks doen vanwege (hoe toevallig) mijn linker lies. Daarna toch nog 22 en 23 gedaan, maar het gevoel dat ik de hele rit in een zuurstofschuld loop. Op aanwijzingen van anderen in het vorige topic nu toch besloten om terug te gaan, en les 20 is de eerste les die minder lange blokken heeft. Dan maar een dag of 10 later klaar zijn...
Goed bezig en inderdaad schijt hebben aan anderen!quote:Op zondag 19 juli 2009 20:33 schreef Dandelion het volgende:
Geh, vandaag les 17 van serie gedaan. Waar het vrijdag met les 16 nog zwaar klote ging (kon wel eens iets met m'n kater te maken hebben) liep het vandaag allemaal super soepeltjes. Ik vond het zelfs leuk. Moet niet gekker worden.
Overigens misschien wel leuk voor de andere dikkertjeshier. In het begin ging ik bij voorkeur 's avonds op het industrieterrein hier lopen, geen zin ingezeur van voorbijgangers enzo, Maar nu heb ik echt zo iets van, bekijk het maar ik ga lekker lopen waar en wanneer ik dat wil en nou roep maar maar wat je wil, maar deze dikzak loopt toch maar mooi ff bijna een half uur hard. Als je wat te mekkeren hebt loop je toch lekker mee eens zien of je het trekt.
Goed zo, jij kunt tenminste trots op jezelf zijnquote:Op zondag 19 juli 2009 20:33 schreef Dandelion het volgende:
Geh, vandaag les 17 van serie gedaan. Waar het vrijdag met les 16 nog zwaar klote ging (kon wel eens iets met m'n kater te maken hebben) liep het vandaag allemaal super soepeltjes. Ik vond het zelfs leuk. Moet niet gekker worden.
Overigens misschien wel leuk voor de andere dikkertjeshier. In het begin ging ik bij voorkeur 's avonds op het industrieterrein hier lopen, geen zin ingezeur van voorbijgangers enzo, Maar nu heb ik echt zo iets van, bekijk het maar ik ga lekker lopen waar en wanneer ik dat wil en nou roep maar maar wat je wil, maar deze dikzak loopt toch maar mooi ff bijna een half uur hard. Als je wat te mekkeren hebt loop je toch lekker mee eens zien of je het trekt.
Ik kan teruggaan echt aanraden, liep dit keer les 20 met 5.33/km en dat was de eerste keer 6.04/km, dus aardige progressie. Ondanks dat het niet zo voelde, hebben die langere sets toch resultaat gehad.quote:Op zondag 19 juli 2009 20:36 schreef Ceehaa het volgende:
Ja, ik moet denk ik ook even een stapje terug doen. Ik heb ook twee weken stil gezeten en ik hoopte gewoon weer in te kunnen haken, maar m'n spieren willen er nu echt even niet aan. Jammer..
Over plakbandjes gesproken, voor de heren: Kennen jullie het verschijnsel schurende shirts en pijnlijke tepelsquote:Op zondag 19 juli 2009 22:58 schreef wapwip het volgende:
net 3 kwartier gelopen, en nog even flink gekettlebeld. SuperHeb maar gewoon een plakbandje aan beide oortjes geplakt zodat het bleef zitten
Kon je niks van zien gelukkig haha. Werkte wel
Sleutels in mijn bh, neem dan wel alleen de benodigde sleutels mee en niet de hele bosquote:Op zondag 19 juli 2009 15:12 schreef Leinonlein het volgende:
Trouwens, waar laten jullie je muziekspeler en sleutels tijdens het rennen? Nu houd ik mijn ipod vast en stop mijn sleutels in mijn bh maar dat is natuurlijk niet ideaal. Is iets van een heupband oid een idee?
quote:Op maandag 20 juli 2009 01:04 schreef dyna18 het volgende:
Als je nieuwe kleding koopt kun je inderdaad even letten op dat er een zakje met rits in zit.
Zelf neem ik alleen mijn beide huissleutels mee en die reig ik aan het koord van mijn broek (waarmee je je sportbroek vastknoopt). Laatst ging echter die veter toch los, ben je aan het hardlopen, valt er ineens een sleutelbos uit je broekspijp.
Ja ik heb het schema al voor me liggen, maar weet nog niet welke les ik dan zou willen doen, wat handig is zeg maarquote:Op maandag 20 juli 2009 13:45 schreef neen het volgende:
Check het schema even en kies een les uit om te lopen
quote:Op maandag 20 juli 2009 12:57 schreef dyna18 het volgende:
Ik maakte trouwens bijna een blunder. Ik stond op het punt om naar buiten te lopen toen ik nog even controleerde of ik mijn huissleutels wel had. Die heb ik normaal aan de broekkoord hangen van mijn sportbroek. Bleek dat ik mijn huissleutels niet bij me had, sterker nog ik had mijn sportbroek ook niet aan... was ik bijna in mijn ondergoed gaan lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |