abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71101584
Het voorstel van de PvdA om de ww-premie voor Arbeiders weer in te voeren wordt breed maatschappelijk weggewoven.
Dus een onhaalbaar plan wat wel laat zien dat ze de Arbeiders wil laten opdraaien voor tegenvallers.
Ik dacht dat de PvdA voor de Arbeiders opkwam, niet dus.
ze staan al zwak in de peilingen , dit lijkt mij niet handig.
en het bla bla bla van sterkste schouders moeten het dragen, valt hier natuurlijk helemaal niet mee te rijmen, de arbeiders zijn nou vaak net niet de sterkste schouders
het is de groep die nu ook al het meeste last heeft van de crisis
vooral door de pensioen nadelen voor deze groep, de Arbeiders dus.

PvdA heeft geen oppositie nodig, ze zijn hun eigen oppositie
(voor de zoveelste keer)
pi_71102305
Laat ze de inkomensafhankelijke ZVW premie van het zorgkartel maar gebruiken

Dat is 5.000.000 FTE x 2248 euro ofwel 12 miljard euro
pi_71103301
Het idee van Klijsma is zo slecht nog niet. Als er geld nodig is, moet er toch gezocht worden naar een goede oplossing. De koopkracht zal hierdoor echt niet ernstig geschaad worden; De hoogste inkomens kost dat tot 75 euro per jaar aan koopkracht en het levert naar schatting wel 350 miljoen euro op. Dit is een betere oplossing dan die minister Donner heeft aangedragen, namelijk onder meer 98 miljoen euro te bezuinigen op baanbegeleiding voor werklozen.

Laat ieder mens een steentje bijdragen (een zeer klein steentje als je het mij vraagt), dat komt het wel in orde met die deeltijd ww.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 21:58:12 #4
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_71103894
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 21:33 schreef Maaike26 het volgende:
Het idee van Klijsma is zo slecht nog niet.
Natuurlijk wel een dramatisch plan; in tijden van recessie en armoedeval ga je werken nog wat zwaarder belasten? Ach, we hebben banen en bedrijven zat in dit land...
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_71104256
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 21:58 schreef Napalm het volgende:

[..]

Natuurlijk wel een dramatisch plan; in tijden van recessie en armoedeval ga je werken nog wat zwaarder belasten? Ach, we hebben banen en bedrijven zat in dit land...
volgens mij teveel PvdAèrs
pi_71104934
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 21:58 schreef Napalm het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens dat het niet een perfect plan is, dat is helaas ook niet mogelijk. Toch is dit vele malen beter dan korten op baanbegeleiding voor werklozen, hoe belangrijk is het niet dat er zoveel mogelijk mensen een baan hebben? Daarbij kan de werkende mens kan echt die halve procent wel missen.
pi_71111641
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 22:38 schreef Maaike26 het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens dat het niet een perfect plan is, dat is helaas ook niet mogelijk. Toch is dit vele malen beter dan korten op baanbegeleiding voor werklozen, hoe belangrijk is het niet dat er zoveel mogelijk mensen een baan hebben? Daarbij kan de werkende mens kan echt die halve procent wel missen.
Want er wordt al niet genoeg belasting betaald? Laten ze het eens elders van de begroting vandaan halen als er tekorten ontstaan.
pi_71112913
quote:

[..]

Dat is natuurlijk wel weer een walgelijke opmerking.
De werkende mens wordt al genoeg belast.

[ Bericht 0% gewijzigd door huhggh op 19-07-2009 12:30:26 ]
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
  zondag 19 juli 2009 @ 11:58:47 #9
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_71113635
quote:

[..]

Beetje afhankelijk hoe die 'baanbegeleiding' tegenwoordig in zijn werk gaat.
Toen ik werkloos was en verplicht in een reintegratie traject moest, was dat huilen met de pet op. Zonde van mijn tijd, zonde van hun tijd, en vooral zonde van het geld.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_71114803
quote:
Het idee van Klijsma is zo slecht nog niet. Als er geld nodig is, moet er toch gezocht worden naar een goede oplossing. De koopkracht zal hierdoor echt niet ernstig geschaad worden; De hoogste inkomens kost dat tot 75 euro per jaar aan koopkracht en het levert naar schatting wel 350 miljoen euro op. Dit is een betere oplossing dan die minister Donner heeft aangedragen, namelijk onder meer 98 miljoen euro te bezuinigen op baanbegeleiding voor werklozen.

Laat ieder mens een steentje bijdragen (een zeer klein steentje als je het mij vraagt), dat komt het wel in orde met die deeltijd ww.
Die hele deeltijd WW is een schande en bijzonder slecht voor de economie. Iedereen daar aan bij laten dragen is zeker geen goede optie, je zou het hele plan eigenlijk gewoon moeten schrappen. Bedrijven houden nu mensen in dienst die ze eigenlijk niet vast kunnen houden, op deze manier verstoor je het evenwicht. De economie gaat hierdoor in Nederland een stuk trager op gang komen en heel erg slap terugkomen.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_71114921
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 20:49 schreef henkway het volgende:
Laat ze de inkomensafhankelijke ZVW premie van het zorgkartel maar gebruiken

Dat is 5.000.000 FTE x 2248 euro ofwel 12 miljard euro
Ja, want die verzekeraars passen dat wel bij en rekenen dat niet door in de premie...

Je fluctueert toch echt tussen clown en debiel af en toe...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_71115094
quote:
Op zondag 19 juli 2009 12:49 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ja, want die verzekeraars passen dat wel bij en rekenen dat niet door in de premie...
Er is toch geen sprake van enige concurrentie nu.
Dus mogelijk dat we dan wat concurrentie zien op de nominale premie

Laat ze dat zorgkartel maar eens even aan mij over, ik zou ze wel laten concurreren en gelijk het NZA bolwerk opheffen
pi_71115180
quote:

[..]

Ik zou eens willen dat 'men' eens kapt met de werkende mens beschouwen als een gratis-geld-machine om de niet-werkende mens te sponsoren.
You tell someone you're a Metatron, they stare at you blankly. You mention something out of a Charlton Heston movie and suddenly everyone is a theology scholar!
Meh.
pi_71115204
quote:
Op zondag 19 juli 2009 12:55 schreef henkway het volgende:

Er is toch geen sprake van enige concurrentie nu.
Dus mogelijk dat we dan wat concurrentie zien op de nominale premie
Er zijn nog maar 4 grote groepen over. En de verzekeringsnemers blijken niet te verkassen. Joh, die concurrentie kun je gewoon vergeten.
quote:
Laat ze dat zorgkartel maar eens even aan mij over, ik zou ze wel laten concurreren en gelijk het NZA bolwerk opheffen
Waarom denk jij in vredesnaam dat jij het beter kan?
pi_71115338
quote:
Op zondag 19 juli 2009 12:59 schreef DS4 het volgende:

[..]

Er zijn nog maar 4 grote groepen over. En de verzekeringsnemers blijken niet te verkassen. Joh, die concurrentie kun je gewoon vergeten.
[..]

Waarom denk jij in vredesnaam dat jij het beter kan?
Iedereen die het vast inkomensbestanddeel uit de geldstroom van het zorgkartel kan halen doet het beter.

Concurrentie moet op de nominale premie, en de inkomensafhankelijke premie moet weg net als voor 2006 en niet anders.
pi_71115421
quote:
Op zondag 19 juli 2009 13:04 schreef henkway het volgende:

Iedereen die het vast inkomensbestanddeel uit de geldstroom van het zorgkartel kan halen doet het beter.
Dat is jouw mening. Het feit dat jij wil inzetten op concurrentie maakt dat ik weinig vertrouwen heb dat jij het beter doet.

Dat gezegd hebbende: het is off-topic terug naar de logische opmerking van de PvdA die altijd de klacht krijgt in te teren, maar gewoon terecht constateert dat we nu zoveel WW geld aan het uitgeven zijn dat de pot ook weer wat dient te worden gevuld.
pi_71115460
quote:
Op zondag 19 juli 2009 13:06 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dat is jouw mening. Het feit dat jij wil inzetten op concurrentie maakt dat ik weinig vertrouwen heb dat jij het beter doet.

Dat gezegd hebbende: het is off-topic terug naar de logische opmerking van de PvdA die altijd de klacht krijgt in te teren, maar gewoon terecht constateert dat we nu zoveel WW geld aan het uitgeven zijn dat de pot ook weer wat dient te worden gevuld.
gewoon stoppen met de deeltijd WW, nu houden we slechte bedrijven in leven die ruimte moeten maken voor vernieuwing
pi_71115557
quote:
Op zondag 19 juli 2009 13:08 schreef henkway het volgende:

gewoon stoppen met de deeltijd WW, nu houden we slechte bedrijven in leven die ruimte moeten maken voor vernieuwing
Nee, zo makkelijk is dat niet.

Deeltijd WW is een kleine overbrugging. Het scheelt ontslagen op dit moment en zodra de zaak aantrekt dat anderen (goedkoper!) weer kunnen worden aangenomen (belang werknemers) en ook dat bedrijven hun HC know-how in huis houden (belang werkgevers).

Dat is het idee en dat is helemaal zo slecht nog niet.
pi_71115858
Over die deeltijd-ww is gewoon (as usual) weer niet nagedacht door de overheid. Ja, het was bedoeld om bedrijven hoog-gekwalificeerd personeel aan te laten houden voor een beperkte tijd. Maar ja, dat was ff vergeten om duidelijk te specificeren. Met als gevolg dat elke dozensjouwer of schoonmaker aangemeld werd door de bedrijven die mee mochten doen.

Kunnen we niet eens een wetje maken dat bij dit soort geblunder de kosten op de blunderende politici verhaald kunnen worden? Dan gaan die maar eens een paar jaartjes op bijstandsniveau zitten, in plaats van de kosten van hun geblunder maar weer eens verhalen op braaf werkende burgers.
You tell someone you're a Metatron, they stare at you blankly. You mention something out of a Charlton Heston movie and suddenly everyone is a theology scholar!
Meh.
pi_71117486
quote:
Dit is een betere oplossing dan die minister Donner heeft aangedragen, namelijk onder meer 98 miljoen euro te bezuinigen op baanbegeleiding voor werklozen.
En hoe veel banen hebben die 98 miljoen euro opgeleverd?
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  zondag 19 juli 2009 @ 14:23:50 #21
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_71117925
quote:

Natuurlijk is het wel slecht. Personen in loondienst worden getroffen: onder het mom van arbeids- en concurrentiebehoud mag niemand om salarisverhoging vragen, terwijl managers wél hun brutosalaris met minimaal de hoeveelheid te verhogen om netto gelijk of hoger uit te komen.
Korten op arbeidsbegeleiding is veel beter. De meeste langdurig werklozen zijn toch kansloos op de arbeidsmarkt.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_71118010
quote:
Op zondag 19 juli 2009 13:22 schreef Metatron het volgende:
Over die deeltijd-ww is gewoon (as usual) weer niet nagedacht door de overheid. Ja, het was bedoeld om bedrijven hoog-gekwalificeerd personeel aan te laten houden voor een beperkte tijd. Maar ja, dat was ff vergeten om duidelijk te specificeren. Met als gevolg dat elke dozensjouwer of schoonmaker aangemeld werd door de bedrijven die mee mochten doen.
juist, techniek gaat door en dit kan wel 2 jaar duren
Die bedrijven moeten tzt jonger en goedkoper personeel aannemen
Geen goede zaak
pi_71118448
quote:
Op zondag 19 juli 2009 14:23 schreef ouderejongere het volgende:

terwijl managers wél hun brutosalaris met minimaal de hoeveelheid te verhogen om netto gelijk of hoger uit te komen.
Topmanagers zijn hard in inkomen achteruit gegaan. Zwets niet.
  zondag 19 juli 2009 @ 14:48:22 #24
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_71118693
quote:
Op zondag 19 juli 2009 14:41 schreef DS4 het volgende:

[..]

Topmanagers zijn hard in inkomen achteruit gegaan. Zwets niet.
bron?
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_71118808
quote:
Op zondag 19 juli 2009 14:48 schreef ouderejongere het volgende:

bron?
Diversen. 38% daling staat mij bij, maar pin me er niet op vast.
pi_71119055
quote:
Op zondag 19 juli 2009 12:59 schreef DS4 het volgende:

[..]

Er zijn nog maar 4 grote groepen over.
Vier grote groepen van wat?
pi_71119678
quote:
Op zondag 19 juli 2009 14:59 schreef yyentle het volgende:

Vier grote groepen van wat?
Zorgverzekeraars.

Achmea Agis groep: 4,7 mio
Uvit: 4,2 mio
CZ/Delta Lloyd/Ohra: 2,6 mio
Menzis/Azivo: 2 mio.

Samen goed voor 13,5 mio verzekerden, hetgeen 80% van de markt is. De dominante groep.
pi_71119760
quote:
Op zondag 19 juli 2009 15:18 schreef DS4 het volgende:

[..]

Zorgverzekeraars.

Achmea Agis groep: 4,7 mio
Uvit: 4,2 mio
CZ/Delta Lloyd/Ohra: 2,6 mio
Menzis/Azivo: 2 mio.

Samen goed voor 13,5 mio verzekerden, hetgeen 80% van de markt is. De dominante groep.
Ik geloof dat je je hier ernstig vergist hoor!

Zal het volgende week wel even nakijken, het zijn er in ieder geval veeeeeel meer.
pi_71119995
quote:
Op zondag 19 juli 2009 15:21 schreef yyentle het volgende:

Ik geloof dat je je hier ernstig vergist hoor!
Dan kom jij met betere cijfers, ook goed.
quote:
Zal het volgende week wel even nakijken, het zijn er in ieder geval veeeeeel meer.
Ja, de overige 20% zit natuurlijk bij andere verzekeraars. Maar die zijn niet dominant.
pi_71121014
quote:
Op zondag 19 juli 2009 15:29 schreef DS4 het volgende:

Dan kom jij met betere cijfers, ook goed.
Misschien heb je in de cijfers wel gelijk. Het ging mij om de vier grote groepen.
In de eerste plaats kunnen die vier grote groepen (waarvan de meesten wel zijn gefuseerd maar nog steeds autonoom functioneren) heel goed tegen elkaar kunnen concurreren en in de tweede plaats kunnen mensen overstappen naar de andere verzekeraars.
Om te beweren dat concurrentie wel kan worden vergeten is uit de lucht gegrepen onzin.
quote:
Ja, de overige 20% zit natuurlijk bij andere verzekeraars. Maar die zijn niet dominant.
Ja en?
pi_71121166
quote:
Op zondag 19 juli 2009 13:11 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nee, zo makkelijk is dat niet.

Deeltijd WW is een kleine overbrugging. Het scheelt ontslagen op dit moment en zodra de zaak aantrekt dat anderen (goedkoper!) weer kunnen worden aangenomen (belang werknemers) en ook dat bedrijven hun HC know-how in huis houden (belang werkgevers).

Dat is het idee en dat is helemaal zo slecht nog niet.
Ben het op zich met je eens, zo slecht is dit plan van de PvdA natuurlijk niet, maar wat ik ook weer hoorde (op de radio in de auto, dus kan geen bron vermelden), is dat er met die deeltijd-WW gesjoemeld wordt. Bijv. er worden goedkope buitenlandse werknemers ingehuurd en duurdere contractors worden er (als onderdeel om voor deze regeling in aanmerking te komen) uit gezet.
I´m back.
pi_71121488
quote:
Op zondag 19 juli 2009 16:05 schreef yyentle het volgende:

In de eerste plaats kunnen die vier grote groepen (waarvan de meesten wel zijn gefuseerd maar nog steeds autonoom functioneren) heel goed tegen elkaar kunnen concurreren en in de tweede plaats kunnen mensen overstappen naar de andere verzekeraars.
Het is gebleken dat de verzekeringsnemers nauwelijks zijn te bewegen van de ene naar de andere verzekering.

En met vier dominante groepen is het niet te verwachten dat zij heel erg hun best zullen doen om dat te veranderen.
quote:
Om te beweren dat concurrentie wel kan worden vergeten is uit de lucht gegrepen onzin.
En ik vind jouw opvatting naïef. Zeker gelet op het feit dat vrijwel niemand over stapt. Mensen klagen wel over de hoge kosten van zorgverzekeringen (overigens: ten onrechte!), maar feitelijk zijn er maar weining die er iets mee doen.

Ik geloof niet in de fabel dat de zorgverzekeraars dmv concurrentie de zorg goedkoper gaan maken. Jij misschien nog wel. Dat mag.
pi_71121539
quote:
Op zondag 19 juli 2009 16:11 schreef Ryan3 het volgende:

Bijv. er worden goedkope buitenlandse werknemers ingehuurd en duurdere contractors worden er (als onderdeel om voor deze regeling in aanmerking te komen) uit gezet.
Ik zou zeggen: boete van 300% te verhalen op de feitelijk leidinggevenden in persoon. Als we de zwartspaarders aan kunnen pakken, dan ook dit soort ongein.
pi_71121742
quote:
Op zondag 19 juli 2009 16:22 schreef DS4 het volgende:

[..]

Het is gebleken dat de verzekeringsnemers nauwelijks zijn te bewegen van de ene naar de andere verzekering.

Bron?
pi_71121815
quote:
Op zondag 19 juli 2009 16:29 schreef yyentle het volgende:

Bron?
Ik dacht dat jij in de branche werkzaam was...

Maar goed, een bron.
pi_71122400
quote:
Op zondag 19 juli 2009 16:32 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij in de branche werkzaam was...

Maar goed, een bron.
Jij doet onderstaande onzinnige bewering, daarom vraag ik jou een link. Lijkt me evident.
quote:
En zie hier:

quote:
In 2008 stapte nog 4 procent over, in 2007 6 procent en in 2006 21 procent.
Dat je onzinuitspraken doet blijkt wel uit je eigen link.
pi_71122701
quote:
Op zondag 19 juli 2009 16:50 schreef yyentle het volgende:

Dat je onzinuitspraken doet blijkt wel uit je eigen link.
2006 was invoer van het systeem.

2007: 6%

2008: 4%

2009: 3%

Ik noem dat nauwelijks bewegen en dat staat ook gewoon in dat artikel (weinig animo...). Jij wil het nu kennelijk een volatile markt noemen. Dat mag.
pi_71122792
quote:
Op zondag 19 juli 2009 16:57 schreef DS4 het volgende:

[..]

2006 was invoer van het systeem.

Precies.

Als er weer veranderingen zouden worden ingevoerd veranderen de mensen ook weer.

Snappie?
pi_71122973
quote:
Op zondag 19 juli 2009 16:58 schreef yyentle het volgende:

Precies.

Als er weer veranderingen zouden worden ingevoerd veranderen de mensen ook weer.

Snappie?
Ja, alleen hadden wij het over concurrentie tussen verzekeraars en niet over stelselwijzigingen. Leuk geprobeerd, die draai...
pi_71124539
quote:

[..]

Nou nou wat een begrip voor het Pvda plannetje om de werkende bevolking nog verder uit te melken.
Hoor je soms bij die kliek die het Nederlandse bevolking steeds meer beperkingen oplegt?
Een normaal mens denkt zo niet.
pi_71124745
quote:
Op zondag 19 juli 2009 17:41 schreef detlevico het volgende:

Nou nou wat een begrip voor het Pvda plannetje om de werkende bevolking nog verder uit te melken.

De reden om de premie op 0 te zetten was dat er al veel geld in het potje zat en er ging weinig uit. Die situatie is veranderd, dus is het logisch dat er over nagedacht wordt.

Ik snap best ook de tegengestelde gedachte, te weten dat lastenverzwaringen niet goed zijn voor de economie, maar het feit dat er momenteel veel wordt gespaard maakt dat het afzien van lastenverzwaringen voor de economie relatief weinig zal doen.
  † In Memoriam † zondag 19 juli 2009 @ 17:59:44 #42
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_71125259
quote:
Op zondag 19 juli 2009 17:46 schreef DS4 het volgende:
De reden om de premie op 0 te zetten was dat er al veel geld in het potje zat en er ging weinig uit. Die situatie is veranderd, dus is het logisch dat er over nagedacht wordt.

Ik snap best ook de tegengestelde gedachte, te weten dat lastenverzwaringen niet goed zijn voor de economie, maar het feit dat er momenteel veel wordt gespaard maakt dat het afzien van lastenverzwaringen voor de economie relatief weinig zal doen.
Wat een raspoliticus ben je ook.

Mensen sparen, dat is niet gewenst, hops belasting omhoog!
Carpe Libertatem
pi_71125261
quote:
Op zondag 19 juli 2009 17:46 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ha ha nog zo eentje.
Kijk maar: maar het feit dat er momenteel veel wordt gespaard maakt dat het afzien van lastenverzwaringen voor de economie relatief weinig zal doen.
Ja ja........de overheid kijkt al met grote rovers ogen wat er op de bank staat van de Nederlandse bevolking, en kijk ook maar eens naar het zwarte geld verhaal daar gaat men met grof geschut te keer.
pi_71125371
quote:
Op zondag 19 juli 2009 17:59 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Wat een raspoliticus ben je ook.

Mensen sparen, dat is niet gewenst, hops belasting omhoog!
Neem maar van mij aan dat hier op Fok politici en ambtenaren zitten om het gepeupel te hersenspoelen.

pi_71126261
quote:
Op zondag 19 juli 2009 17:03 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ja, alleen hadden wij het over concurrentie tussen verzekeraars en niet over stelselwijzigingen. Leuk geprobeerd, die draai...
Het ging over beide, maar vermoedelijk begreep je dat niet.
pi_71128154
quote:
Op zondag 19 juli 2009 17:59 schreef detlevico het volgende:
Ja ja........de overheid kijkt al met grote rovers ogen wat er op de bank staat van de Nederlandse bevolking, en kijk ook maar eens naar het zwarte geld verhaal daar gaat men met grof geschut te keer.

Leuk en aardig, maar het geld dat uitgegeven wordt moet ergens vandaan komen. Als jij dat niet wenst te begrijpen houdt het natuurlijk op.
pi_71128169
quote:
Op zondag 19 juli 2009 18:02 schreef detlevico het volgende:

Neem maar van mij aan dat hier op Fok politici en ambtenaren zitten om het gepeupel te hersenspoelen.

Ik moest lachen...
pi_71128230
quote:
Op zondag 19 juli 2009 18:30 schreef yyentle het volgende:

Het ging over beide, maar vermoedelijk begreep je dat niet.
Jij breekt in de discussie tussen Henkway en mij en bepaalt en passant even waar die discussie over ging?

Het moet niet gekker worden.
pi_71128331
quote:
Op zondag 19 juli 2009 19:31 schreef DS4 het volgende:

[..]

Jij breekt in de discussie tussen Henkway en mij en bepaalt en passant even waar die discussie over ging?

Het moet niet gekker worden.
Ik breek niet in, ik zie onzin staan. Als je niet wilt dan andere mensen daarop inhaken, moet je via PM berichten sturen en niet in een draad discussieren die voor iedereen open is.
  zondag 19 juli 2009 @ 19:34:16 #50
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_71128337
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 20:14 schreef gtotep het volgende:
Het voorstel van de PvdA om de ww-premie voor Arbeiders weer in te voeren wordt breed maatschappelijk weggewoven.
Dus een onhaalbaar plan wat wel laat zien dat ze de Arbeiders wil laten opdraaien voor tegenvallers.
Ik dacht dat de PvdA voor de Arbeiders opkwam, niet dus.
ze staan al zwak in de peilingen , dit lijkt mij niet handig.
en het bla bla bla van sterkste schouders moeten het dragen, valt hier natuurlijk helemaal niet mee te rijmen, de arbeiders zijn nou vaak net niet de sterkste schouders
het is de groep die nu ook al het meeste last heeft van de crisis
vooral door de pensioen nadelen voor deze groep, de Arbeiders dus.

PvdA heeft geen oppositie nodig, ze zijn hun eigen oppositie
(voor de zoveelste keer)
Idd, en aan de arbeiders denken ze al lang niet meer.
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')