Herkenbaar, de meeste buitenlanders kunnen gewoon niet rijden. Laatst reed ik op een 50 km/u weg achter een hele stoere Duitser in een cabrio, die de hele weg niet harder reed dan 30km/u.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:49 schreef Viper86 het volgende:
Hebben ook meer mensen last van toeristen ( Belgen, Duitsers, Hollanders ) die overdreven zachtjes rijden op de B - wegen en in dorpjes. In laatsgenoemde maak ik het geregeld mee dat toeristen bij elk hobbeltje of bochtje afremmen en door de gehele lengte van het dorp praktisch stapvoets rijden!
En dan buiten het dorp gaan ze met een gangetje van 40-50 rustig doortuffen alsof de hele wereld van hun is....
pardon?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:26 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
subcontracter (dit zijn voornamelijk Marokkanen in een wit busje die voor TNT werken, niet discriminerend bedoelt)
Bij ons werken helemaal geen donkere mensen. Niet dat ik dat wel of niet erg zou vinden. Maar goed, in dit gebied wonen dan ook geen tot weinig allochtonen. ( Hollanders die naar "rust en natuur" zoeken daargelaten... )quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:50 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
pardon?bij ons niet hoor
kom je uit rotterdam ofzo?
Dat is wel liefquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:22 schreef Cocktailprikker het volgende:
Oja en ik kreeg ook nog een ijsje van een mevrouw die zag dat ik er eventjes doorheen zat![]()
Amsterdam en het zijn hier serieus allemaal Marokkanen, ik heb in ieder geval geen andere nationaliteiten in zo`n busje zien rijden en bij ons op de vestiging rijden er ook een groot aantal, dus ik denk dat het wel klopt. En zojuist heb ik ook de rijstijl van zo`n gast mogen bewonderen. In mijn eigen auto reed ik naar huis toe waarbij ik ongeveer 60km/u reed op een 50km/u weg met een wit busje achter me. Het busje hield netjes afstand totdat ik een paar seconden later het busje bijna op mijn bumper zag zitten met bijbehorende lichtsignalen. Aangezien ik niet vies ben van een beetje het gaspedaal intrappen ging ik ook wat harder rijden (voor de azijnpissers, het kon makkelijk op die weg). Vervolgens kwam ik bij een rotonde waar we allebei linksaf sloegen maar het busje sneed me af door op de "korte manier" (op de weg van de tegenliggers) de rotonde te nemen. Op dat moment zag ik dus een TNT sticker op het busje zitten.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:50 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
pardon?bij ons niet hoor
kom je uit rotterdam ofzo?
Mij lijkt juist chauffeur wel leuk, pakketjes bezorgen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:39 schreef Susi het volgende:
Vraagje. Ik zou graag als bijbaan post willen sorteren, maar via de site kan ik niets vinden. Wel enige sites van o.a. Tempoteam, waarbij je dan via TT bijv. bij de TNT kan werken. Is er ook een link waarbij je direct kan solliciteren ? 't Gaat om Utrecht overigens.
Brrrr, en dan van die TNT - handschoentjes aan die niet werken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:26 schreef Deezertje het volgende:
Ik heb toch zo'n hekel aan de hitte.
Geef mij maar liever kou.
Zolang het koud is en niet regent of sneeuwt vind ik het het beste.
Bovendien is de onderste brief door de hitte altijd lekker nat voor de ontvanger (zweet van je handen)
Hehe, ik heb me aangeleerd om in dat soort situaties gewoon de post iets voor mijn gezicht te houden, dan vangt die de spinnenwebben op.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:53 schreef MissSpooky het volgende:
Het spinnen-seizoen is begonnen
Heb al heel vaak raar staan dansen omdat ik weer in een spinnenweb beland was.
Wordt dit met TNT verzonden?quote:Het ministerie van Volksgezondheid gaat alle 8,7 miljoen Nederlandse huishoudens een folder toesturen met informatie over de Mexicaanse griep. Daarnaast wordt een website over de griep gelanceerd en wordt een telefoonnummer geopend voor mensen die vragen hebben.
De eerste folders zullen vanaf maandag 17 augustus in de bus vallen en de verspreiding gaat door tot 25 augustus. Maandag over twee weken wordt ook de site toegankelijk en wordt het telefoonnummer opengesteld. In de folder staat onder meer wat de Mexicaanse griep precies is, hoe deze mogelijk te voorkomen is en wat mensen moeten doen als zij de griep hebben.
Sinds dinsdag is het aantal besmettingen met Mexicaanse griep opgelopen van 663 tot 912. Desondanks meldde het RIVM vrijdag tijdens een bijeenkomst over de griep dat het om een milde vorm gaat, die niet verschilt van een seizoensgriep. De meeste mensen herstellen binnen twee tot zeven dagen van de griep.
Dinsdag verschijnt in kranten een advertentie, waarin mensen met vragen over de griep worden doorverwezen naar de website van postbus 51. Ook kan er naar postbus 51 gebeld worden. Dit is volgens de woordvoerder een maatregel die van kracht blijft tot 17 augustus.
Vooral mensen tussen de 15 en 24 jaar lijken gevoelig voor de griep, evenals zwangere vrouwen en jonge kinderen. Een Nederlander is inmiddels aan de Mexicaanse griep overleden.
ik hoop dan dat diegene die om de klachten lachen bij de 11.000 ontslagen zitten. Kijken wie er dan lachtquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:18 schreef Peterselieman het volgende:
de meesten kun je wel gewoon negeren hoor. Bij ons wordt om klachten gelachen
HAH op een gewone maandag? Lijkt me stug. Mocht het wel zo zijn: sterktequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wordt dit met TNT verzonden?
Zo ja, nog meer HAH op de Dinsdag of Maandag als ik het bericht mag geloven
Neuh, dat kan niet. Op maandag heb je doorgaans drie of vier wijken en begin je pas laat (wij mogen pas om 13.30 de straat op). Dat kan dus nooit als je alle huizen bij langs moet (en het zal wel overheidsverspreiding worden, dus dan moet je ècht bij alle huizen langs).quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:15 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
HAH op een gewone maandag? Lijkt me stug. Mocht het wel zo zijn: sterkte
Doe ik ookquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:06 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Hehe, ik heb me aangeleerd om in dat soort situaties gewoon de post iets voor mijn gezicht te houden, dan vangt die de spinnenwebben op.
Het zijn altijd dezelfden die klagen en meestal nog onterecht ookquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:12 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
ik hoop dan dat diegene die om de klachten lachen bij de 11.000 ontslagen zitten. Kijken wie er dan lacht
In het bericht staat dat het vanaf maandag bezorgd wordt, er staat niet "op maandag".quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:15 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
HAH op een gewone maandag? Lijkt me stug. Mocht het wel zo zijn: sterkte
Ik ben er aan t werk via tempoteam, voor TNT en word uitgeleend aan een subcontractor. Dit is in eerst instantie voor een vakantieperiode. Maar ze zijn zo tevreden over mij, dat ze mij als vervanger willen houden van iemand die stopt met bezorgenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:22 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Mij lijkt juist chauffeur wel leuk, pakketjes bezorgen.
Daarover staat niet veel op de tnt site, ze zoeken op dit moment geen chauffeurs, staat verder ook niks op, hoeveel jaar moet je minimaal je rijbewijs hebben stellen ze daar eisen aan, geld ook hier het minimum loonen is dit ook tijdelijk te doen voor in de vakantie, hmz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |