Prodigy was super vet op rock am ring en daar stonden ze ook niet in een tent dus dat is bullshit, werchter heeft gewoon slecht sfeertje en die is op lowlands stukke beter, dus ze komen sowieso beter tot hun recht.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:04 schreef Dennis101 het volgende:
White lies wil ik wel graag zien, dat wordt als ze zo door gaan wel een grote band denk ik, prodigy viel op wechter tegen, maar ik denk dat ze in een tent beter tot hun recht komen, dus die gaan we ook zien. Verder nog geen idee.
Dit.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:37 schreef MadGuy het volgende:
Fever Ray, hoewel al een keer gezien, wil ik absoluut niet missen.
Succesquote:Op maandag 20 juli 2009 08:38 schreef Liejannuh het volgende:
Grace Jones
Beirut
Devotchka
Vampire Weekend
Paolo Nutini
Kyteman
Benjamin Herman
Snoop Dogg
Bloc Party
Patrick Watson
De Staat
Dat wordt een druk weekend!
dat is toch hank 3 and assjack? die wil ik ook graag zienquote:Op maandag 20 juli 2009 21:09 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Hank Williams 3
waarschijnlijk ben ik dan ook de enige die hem niet wil missen
Degenen die het echt de moeite waard vinden weten wat ze kunnen verwachten en gaan niet met hun zatte kop daarheen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:41 schreef Pistoleke het volgende:
Gaat Fever Ray niet totaal in 't water vallen in 't dronken gezellige sfeertje van Lowlands? Op Motel Mozaique vond ik het al moeilijk in de Rotterdamse Schouwburg.
Bedankt voor de tip, klinkt erg tof.quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:40 schreef dvr het volgende:
Ik ga helemaal niet naar Lowlands (en met mijn gesteven pantalon in de modder staan zeker), maar als ik dat wel deed zou ik zeker naar Kap Bambino gaan kijken. Geen idee in welk genre je ze moet proppen.. electropunk, speednoise..? Ik heb sinds de teloorgang van punk en new wave, halverwege jaren '80, geen enkele nieuwe band gehoord die zo'n rauw-energiek, eigenwijs en eigentijds geluid neerzet - het is na al die jaren van zeikerige synthesizermuziek, lauwe britpop, zielloze rap, hersenloze house en navelstaarderige singer/songwriterliedjes voor het eerst dat ik weer het idee heb dat er eindelijk iets nieuws, authentieks en opwindends gebeurt in de muziek. Als ik nu weer een klein punkertje was zou ik hier dus vooraan staan:
Klinkt als Crystal Castles met wat meer gitaartjes. Wel lekker dusquote:Op donderdag 23 juli 2009 17:40 schreef dvr het volgende:
Ik ga helemaal niet naar Lowlands (en met mijn gesteven pantalon in de modder staan zeker), maar als ik dat wel deed zou ik zeker naar Kap Bambino gaan kijken. Geen idee in welk genre je ze moet proppen.. electropunk, speednoise..? Ik heb sinds de teloorgang van punk en new wave, halverwege jaren '80, geen enkele nieuwe band gehoord die zo'n rauw-energiek, eigenwijs en eigentijds geluid neerzet - het is na al die jaren van zeikerige synthesizermuziek, lauwe britpop, zielloze rap, hersenloze house en navelstaarderige singer/songwriterliedjes voor het eerst dat ik weer het idee heb dat er eindelijk iets nieuws, authentieks en opwindends gebeurt in de muziek. Als ik nu weer een klein punkertje was zou ik hier dus vooraan staan:
Yupquote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:38 schreef Keenan het volgende:
[..]
dat is toch hank 3 and assjack? die wil ik ook graag zien
ken de muziek niet echt. heb hun myspace gecheckt en vond het wel tof klinken... kijken of ze me kunnen overtuigen!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:55 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Yup
Ik ben die dronken mongool die angel of sin keihard meeblert!
Ah vet, ik wist niet dat die ook kwamen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:53 schreef Ticker het volgende:
N.E.R.D. , Alien Ant Farm en Snooz twIns!!!
Verkeerd topicquote:Op maandag 3 augustus 2009 13:53 schreef Ticker het volgende:
N.E.R.D. , Alien Ant Farm en Snooz twIns!!!
En faith no more.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:37 schreef Haunter het volgende:
Them Crooked Vultures
...als ze komen.
nice, komt enter shikari ook?quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:20 schreef SicSicSics het volgende:
1. Bring me The Horizon
2. Promo/ Dark Raver
3. Lowlands Zingt!
4. Enter Shikari
5. 90's Now!
Lekker gevarieerd!
Zeker, zondag om 15.00 uur!quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:19 schreef snorfiets het volgende:
nice, komt enter shikari ook?
dan ga ik daar ook ff kijken als ze op een relaxe tijd komen.
Komt Stijn ook dan?quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:54 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Ghinzu, 2 many DJs, Stijn en The Subs.
Allemaal Belgisch besef ik me nu.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |