http://www.telegraaf.nl/b(...)wembad__.html?p=23,1quote:RIDDERKERK - De politie heeft in een week tijd in totaal 10 Marokkaanse jongeren aangehouden voor onzedelijke betasting in een zwembad in Ridderkerk. De jongste van hen is een 12-jarige jongen, de oudste 16...
De eerste meldingen en aanhoudingen waren op maandagmiddag 6 juli, toen de politie rond drie uur de melding kreeg dat er 13 meisjes uit een zelfde klas onzedelijk waren betast in een zwembad aan de Sportlaan. Op basis hiervan gingen agenten direct naar het zwembad toe en hielden na onderzoek op de sportlocatie vier jongeren in de leeftijd van 14, 14, 15 en 16 jaar aan.
Nog terwijl de agenten bezig waren met het opnemen van de verklaringen vergreep een andere jongen zich aan de andere sekse. Deze 15-jarige jongen uit Ridderkerk werd ook aangehouden. Het vijftal is overgebracht naar een politiebureau waar ze zijn ingesloten voor nader onderzoek. Rechercheurs brachten de ouders van de jongeren op de hoogte van het gedrag van hun kinderen.
Vrijdagmiddag 10 juli rond vijf uur pikten agenten een 12-jarige Rotterdammer op die zich in hetzelfde zwembad onzedig had gedragen. De jongen werd aangehouden op aanwijzing van het zwembadpersoneel. diezelfde avond was het weer raak, toen een aantal meisjes werd betast. Op aanwijzingen van de meisjes en personeel hielden agenten rond tien uur vier Rotterdamse jochies aan in de leeftijd van 13, 14, 15 en 15 jaar oud. De jongens zijn overgebracht naar een politiebureau voor nader onderzoek. De meisjes zijn op het politiebureau geweest voor het doen van aangifte. Ook de burgemeester is van de voorvallen op de hoogte gesteld.
De incidenten zijn naar voren gekomen door het daadkrachtige en kordate optreden van de medewerkers van het zwembad, zo laat de politie weten. Zij zijn extra alert op het waarnemen en melden van dergelijk gedrag. Het zwembad heeft een aantal maatregelen getroffen om de ingangscontrole en het toezicht in het bad te verscherpen. Verder worden 'huisverboden' die worden opgelegd aan bezoekers die zich misdragen niet langer door het zwembadpersoneel uitgereikt, maar door de politie bij de betrokkene thuis.
Google :quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:06 schreef qonmann het volgende:
En weer zijn het Marokkanen...enig respect voor niet-Marokkanen is hen vreemd, helaas.
Heb hem erbiij gezet :quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:15 schreef damian5700 het volgende:
Geen bronvermelding.
N.B. Het originele bericht bevat geen informatie over de etniciteit van de verdachten.
Dit voorval staat niet op zichzelf, klaarblijkelijk.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:19 schreef Re het volgende:
ze zijn toch opgepakt?
Maak je geen illusies, ze zijn al lang weer vrij hoor.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:19 schreef Re het volgende:
ze zijn toch opgepakt?
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:15 schreef damian5700 het volgende:
N.B. Het originele bericht bevat geen informatie over de etniciteit van de verdachten.
ik zeg ook niet dat het niet triest is, maar je moet ergens beginnen om dit tuig aan te pakken...quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:24 schreef qonmann het volgende:
[..]
Maak je geen illusies, ze zijn al lang weer vrij hoor.
en de kans dat de ouders hun erop aan spreken is helaas zeer klein
In Amsterdam hebben Marokkanen een splinternieuw zwembad onbegaanbaar gemaakt indertijd
Speciaal daarom zijn er toen zewmbadverboden etc. gekomen en een zeer dure beveiliging.
Triest dat het zo in Nederland moet omdat Marokkaanse jongeren het steeds weer verzieken
en hoe wordt dat zwembadverbod nageleefd ?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:24 schreef Re het volgende:
een wat neutraler berciht http://www.ad.nl/rotterda(...)embad_aangerand.html
dus opgepakt, nacht in de cel, aangifte gedaan, voor de rechter moeten verschijnen en verbod op zwembad
...
Wat is dit nu weer voor een nutteloze bijdragequote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:16 schreef turnpoint76 het volgende:
[..]
Google :
Resultaten 1 - 10 van circa 32.600 voor Marokkanen en zwembad (0,23 seconden
o.a Zwembad in Beveren lefgt zwarte lijst van Marokkaanse jongeren aan
Zwembad Tilburg scant vingertoppen bezoekers
etc etc.
Het wordt tijd dat ouders van dit ontspoorde kroost worden gekortwiekt op hun kindersbijslag.
En als de PVV in de regering komt dan men gaan remigreren.
De eerste goedprater in dit topic is er, welkom !quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:31 schreef Peter-Andre het volgende:
Ik ga nog steeds geregeld zwemmen, en ik zie zowel hitsige marokkaantjes achter meisje aanlopen en nederlands knullen achter de meisje, dat is de jeugdelijke hitsigheid.
Jep de jeugdelijke hitsigheid van mannen idd, dat een dame dan ongewenst tussen haar benen gegrepen wordt is verder niet belangrijk?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:31 schreef Peter-Andre het volgende:
Ik ga nog steeds geregeld zwemmen, en ik zie zowel hitsige marokkaantjes achter meisje aanlopen en nederlands knullen achter de meisje, dat is de jeugdelijke hitsigheid.
Inderdaad, dat is verder totaal niet relevant, dat zeg ik namelijk.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:35 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Jep de jeugdelijke hitsigheid van mannen idd, dat een dame dan ongewenst tussen haar benen gegrepen wordt is verder niet belangrijk?
Dus vrouwen moeten niet zeuren als ze eens lekker beetgepakt worden? Door hitsige knulletjes van 12 jaar oud?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:37 schreef Peter-Andre het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is verder totaal niet relevant, dat zeg ik namelijk.
begrijp jouw reactie echt niet...quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:33 schreef Peter-Andre het volgende:
[..]
Dank je wel, jij van harte welkom terug in 1935!
En dat vind jij vaag omdat?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:39 schreef moussie het volgende:
Niemand anders die het vaag vindt dat er een groep van 13 meisjes uit dezelfde klas slachtoffer zijn?
Het mooie van geschiedenis, is dat het zich pas openbaart nadat ze zich heeft herhaald.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:40 schreef turnpoint76 het volgende:
Peter-Andre jij bent vast een partijvandeachmedjes stemmer.Met je niet terzake doende retoriek over de jaren dertig.
[ afbeelding ]
raar he dat dat oordeel altijd weer feilloos klopt.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:43 schreef ach het volgende:
hey in het AD stond niet dat het om marokkanen ging (maar dat was me wel duidelijk)
Want meisjes van 13 hebben in het verleden alleen de waarheid vertelt en staan bekend als zeer betrouwbaar, niet puberaal en geen hormoonbommen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:45 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ok dit is weer de meest afschuwelijke, verwerpelijke, linkse opmerking die ik de afgelopen maanden gehoord heb,
Jij moet je aansluiten bij de PvdA of D66.
Nog even en je gaat beweren dat het de schuld van deze meisjes is. Prima, ga zo door!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:46 schreef Peter-Andre het volgende:
[..]
Want meisjes van 13 hebben in het verleden alleen de waarheid vertelt en staan bekend als zeer betrouwbaar, niet puberaal en geen hormoonbommen.
de toezichthouders hebben het gezien, dus wat die meisjes verzonnen zouden hebben is mij niet geheel duidelijk in dezequote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:46 schreef Peter-Andre het volgende:
[..]
Want meisjes van 13 hebben in het verleden alleen de waarheid vertelt en staan bekend als zeer betrouwbaar, niet puberaal en geen hormoonbommen.
leer dan je geschiedenis, want in de jaren dertig waren er ook genoeg signalen en toen koos de overheid er ook voor om die te negeren.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:45 schreef Peter-Andre het volgende:
[..]
Het mooie van geschiedenis, is dat het zich pas openbaart nadat ze zich heeft herhaald.
Ze zijn van de een naar de ander gelopen om ze even in het kruis te pakken of zo, de meiden bleven gewoon rustig liggen? Als je met een groep aan het zwemmen bent en iemand uit die groep wordt onzedelijk benadert, dan staat de rest toch meteen klaar om die overtreder aan te pakken, op z'n minst krijgt die nog niet eens de kans om in de buurt te komen .. dus dat er 13 meiden zo maar door dezelfde 4 jongens betast zijn is nogal een onwaarschijnlijk verhaal ..quote:
Het belichtten van een zaak middels 2 kanten een hoorbuis te geven kan enkel gewaardeerd worden door hij die daadwerkelijk objectief kan kijken.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:48 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Nog even en je gaat beweren dat het de schuld van deze meisjes is. Prima, ga zo door!
![]()
Jij vind het wel prima, zo te lezen, wat die Marokkanen (voor de zoveelste keer) hebben uitgespookt ?quote:
beter autochtonen en allochtonenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:52 schreef devl1nsect het volgende:
Het wordt tijd voor gescheiden zwemmen: de jongens bij de jongens, meisjes bij de meisjes.
In de commentaren vindt je terug dat er ook een autochtoon en een Antilliaan bij zaten, volgens iemand die erbij was.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:43 schreef ach het volgende:
hey in het AD stond niet dat het om marokkanen ging (maar dat was me wel duidelijk)
lijkt me als de politie zelf ook heeft gezien dat terwijl ze er al een paar uit het water hadden gehaald de volgende nog bezig waren je hier best vanuit mag gaan dat die meiden gewoon aangerand zijnquote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:46 schreef Peter-Andre het volgende:
[..]
Dat is in het geheel niet wat jij doet.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:52 schreef Peter-Andre het volgende:
[..]
Het belichtten van een zaak middels 2 kanten een hoorbuis te geven kan enkel gewaardeerd worden door hij die daadwerkelijk objectief kan kijken.
je zal maar schaars gekleed gaan in een zwembadquote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:58 schreef Mylene het volgende:
Tsja, in het Amsterdamse uitgaansleven hebben bepaalde Marokkaanse jongeren er ook een handje van om handtastelijk te zijn, even scheerlings met het handje over het kontje van de dame. Als je er wat van zegt kan het verkeerd uitpakken, zo blijkt recentelijk maar weer. Toch hoorde je geluiden dat de dame in kwestie er om vroeg door zich schaars te kleden.
Kijken wat het excuus nu weer is.
Ten eerste waren het niet alleen Marokkanen, ten tweede vindt ik het niet goed als het echt om aanranding zou gaan en ten derde vraag ik mij bij die groep van 13 meiden en 4 jongens af hoe dat mogelijk is, ik vermoed dat we daar het hele verhaal niet kennen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:52 schreef qonmann het volgende:
[..]
Jij vind het wel prima, zo te lezen, wat die Marokkanen (voor de zoveelste keer) hebben uitgespookt ?
Hahaquote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:58 schreef Mylene het volgende:
Tsja, in het Amsterdamse uitgaansleven hebben bepaalde Marokkaanse jongeren er ook een handje van om handtastelijk te zijn, even scheerlings met het handje over het kontje van de dame. Als je er wat van zegt kan het verkeerd uitpakken, zo blijkt recentelijk maar weer. Toch hoorde je geluiden dat de dame in kwestie er om vroeg door zich schaars te kleden.
Niet jokken moussie.quote:RIDDERKERK - De politie heeft in een week tijd in totaal 10 Marokkaanse jongeren aangehouden voor onzedelijke betasting in een zwembad in Ridderkerk. De jongste van hen is een 12-jarige jongen, de oudste 16...
En toch is dit het begin van een oerhollands gezegdequote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:58 schreef Mylene het volgende:
Nonsens, ik geef aan dat we dingen in perspectief moeten blijven zien. Er zijn zowel marokkaanse klootzakjes als nederlandse klootzakjes, dat de ene groep onderbelicht is aan de andere is niet mijn zaak maar zoals ik dingen ervaar ondervinden mensen evenredig veel hinder aan autochtonen dan allochtone jongeren.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:57 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Dat is in het geheel niet wat jij doet.
Allereerst beweer je dat iedereen dit doet in algemene termen van vaagheid jeugdelijke hitsigheid.
Vervolgens pareer je de kritiek daarop met ene Tweede wereldoorlog vergelijking en ten slotte suggereer je dat de meisjes in kwestie vanwege de hormoonhuishouding onbetrouwbaar zijn en liegen.
Ik vind het nogal wat, maar objectief allerminst.
Antwoord je nog even ?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:52 schreef qonmann het volgende:
[..]
Jij vind het wel prima, zo te lezen, wat die Marokkanen (voor de zoveelste keer) hebben uitgespookt ?
Dat staat dus niet in het AD .. en als je iets opmerkzamer zou lezen had je gezien dat ik het had over 'in de commentaren'quote:
Deze toedracht is enkel in jouw belevingswereld.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:50 schreef moussie het volgende:
[..]
Ze zijn van de een naar de ander gelopen om ze even in het kruis te pakken of zo, de meiden bleven gewoon rustig liggen? Als je met een groep aan het zwemmen bent en iemand uit die groep wordt onzedelijk benadert, dan staat de rest toch meteen klaar om die overtreder aan te pakken, op z'n minst krijgt die nog niet eens de kans om in de buurt te komen .. dus dat er 13 meiden zo maar door dezelfde 4 jongens betast zijn is nogal een onwaarschijnlijk verhaal ..
enquote:De incidenten zijn naar voren gekomen door het daadkrachtige en kordate optreden van de medewerkers van het zwembad, zo laat de politie weten. Zij zijn extra alert op het waarnemen en melden van dergelijk gedrag. Het zwembad heeft een aantal maatregelen getroffen om de ingangscontrole en het toezicht in het bad te verscherpen.
quote:Nog terwijl de agenten bezig waren met het opnemen van de verklaringen vergreep een andere jongen zich aan de andere sekse.
jij hebt de meisjes de schuld gegevenquote:
Alleen heb je nog niets gezegd over de aanranding zelf.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:01 schreef Peter-Andre het volgende:
[..]
Nonsens, ik geef aan dat we dingen in perspectief moeten blijven zien. Er zijn zowel marokkaanse klootzakjes als nederlandse klootzakjes, dat de ene groep onderbelicht is aan de andere is niet mijn zaak maar zoals ik dingen ervaar ondervinden mensen evenredig veel hinder aan autochtonen dan allochtone jongeren.
Ook suggereer ik niet dát de meisjes in kwestie liegen, ik kaart het aan.
Meen je serieus dat ik mij daarover moet uitspreken?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:04 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Alleen heb je nog niets gezegd over de aanranding zelf.
Dat is dan wel weer opvallend (niet objectief).
Waar? Ik vraag me af of we van die 13 meiden wel het hele verhaal kennen, dus ik wacht even met die 4 jongens de schuld gevenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:03 schreef qonmann het volgende:
[..]
jij hebt de meisjes de schuld gegeven
Het hele verhaal?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:04 schreef moussie het volgende:
[..]
Waar? Ik vraag me af of we van die 13 meiden wel het hele verhaal kennen, dus ik wacht even met die 4 jongens de schuld geven
Het is al heel dapper dat die meisjes hun verhaal durven doen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:04 schreef moussie het volgende:
[..]
Waar? Ik vraag me af of we van die 13 meiden wel het hele verhaal kennen, dus ik wacht even met die 4 jongens de schuld geven
Uiteraard gebasseerd op onderbuikgevoelens, de mens' beste raadgever.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:07 schreef qonmann het volgende:
[..]
Het is al heel dapper dat die meisjes hun verhaal durven doen.
De kans dat ze later nog eens in elkaar worden geslagen door een Marokkaan vanwege de aangifte lijkt me niet denkbeeldig
Ze zijn verdacht, aangehouden en moeten zich voor de rechter verantwoorden.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:04 schreef moussie het volgende:
[..]
Bronquote:De eerste aanhoudingen waren op maandag 6 juli. Die dag betastten jongens dertien meisjes die bij elkaar in de klas zaten. Vrijdag 10 juli was het weer raak. Het personeel was erg alert en had het onzedelijke gedrag meteen in de gaten. De politie kwam er vrijdag pas mee naar buiten, omdat zij de zaak eerst wilde afronden
Tja, het artikel is niet duidelijk, dus of die eerste groep gespot is door het zwembadpersoneel .. maar c'mon zeg, 13 meiden, allemaal 'toevallig' uit dezelfde klas en dan door dezelfde 4 jongens .. hoe onwaarschijnlijk is het dat die verspreid over het terrein liggen, een voor een aangerand worden en dat dat iedere keer gespot wordt door het zwembadpersoneel?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:02 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Deze toedracht is enkel in jouw belevingswereld.
In het bericht staat onder andere:
[..]
en
[..]
Het zwembadpersoneel is een belangrijke factor in deze en daarnaast is er nog een aanhouding verricht toen agenten aanwezig waren in het zwembad.
Bovendien moet je je kunnen voorstellen dat een groep meisjes over het gehele bad verspreid kunnen zijn.
Vooral als later blijkt dat ze gelogen hebben.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:07 schreef qonmann het volgende:
[..]
Het is al heel dapper dat die meisjes hun verhaal durven doen.
De kans dat ze later nog eens in elkaar worden geslagen door een Marokkaan vanwege de aangifte lijkt me niet denkbeeldig
Dus die meiden zijn niet aangerand?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:11 schreef moussie het volgende:
[..]
Tja, het artikel is niet duidelijk, dus of die eerste groep gespot is door het zwembadpersoneel .. maar c'mon zeg, 13 meiden, allemaal 'toevallig' uit dezelfde klas en dan door dezelfde 4 jongens .. hoe onwaarschijnlijk is het dat die verspreid over het terrein liggen, een voor een aangerand worden en dat dat iedere keer gespot wordt door het zwembadpersoneel?
Je doet maar wat je niet laten kan, zoals bijvoorbeeld 'zaken in perspectief zien' of 'objectief benaderen'. Ik zeg alleen dat ik het in het geheel niet objectief vind dat je wel hierover in algemene vaagheden wil praten, dat iedereen zich hieraan schuldig maakt of dat je loopt te schermen met Tweede Wereldoorlog vergelijkingen en nog niets hebt gezegd over de feiten zelf.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:04 schreef Peter-Andre het volgende:
[..]
Meen je serieus dat ik mij daarover moet uitspreken?
Klassenjustitie omdat het Marokkanen zijn?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:11 schreef moussie het volgende:
[..]
Tja, het artikel is niet duidelijk, dus of die eerste groep gespot is door het zwembadpersoneel .. maar c'mon zeg, 13 meiden, allemaal 'toevallig' uit dezelfde klas en dan door dezelfde 4 jongens .. hoe onwaarschijnlijk is het dat die verspreid over het terrein liggen, een voor een aangerand worden en dat dat iedere keer gespot wordt door het zwembadpersoneel?
Aanranding per definitie is een slechte zaak. Maar, aanranding moet wel in het spel zijn voordat wij in Nederland mensen veroordelen. Hoor en wederhoor.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:15 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Je doet maar wat je niet laten kan, zoals bijvoorbeeld 'zaken in perspectief zien' of 'objectief benaderen'. Ik zeg alleen dat ik het in het geheel niet objectief vind dat je wel hierover in algemene vaagheden wil praten, dat iedereen zich hieraan schuldig maakt of dat je loopt te schermen met Tweede Wereldoorlog vergelijkingen en nog niets hebt gezegd over de feiten zelf.
Dat meisjes zijn aangerand is in deze niet belangrijk? Als je zo jouw berichten leest krijg je wel dit vermoeden.
De politie heeft onderzoek gedaan. De eerste aanranding dateert van 6 juli, dus aannemelijk is dat dit onderzoek gedegen is geweest.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:18 schreef Peter-Andre het volgende:
[..]
Aanranding per definitie is een slechte zaak. Maar, aanranding moet wel in het spel zijn voordat wij in Nederland mensen veroordelen. Hoor en wederhoor.
Een evident redelijk vermoeden!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:22 schreef damian5700 het volgende:
Een redelijk vermoeden dat (...) betreft is evident.
Dan rest ons niks dan dit oordeel te accepteren als een feit.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:22 schreef damian5700 het volgende:
[..]
De politie heeft onderzoek gedaan. De eerste aanranding dateert van 6 juli, dus aannemelijk is dat dit onderzoek gedegen is geweest.
Bovendien was de politie op aanwijzing van het zwembadpersoneel.
Een redelijk vermoeden dat het aanranden betreft is evident.
Het is vanwege hun gedrag dat zij zich nu moeten verantwoorden voor de rechter.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:32 schreef Peter-Andre het volgende:
[..]
Dan rest ons niks dan dit oordeel te accepteren als een feit.
Als er staat Marokkaanse jongeren neem ik aan dat er geen twijfel mogelijk isquote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:49 schreef SexPistol het volgende:
Ik snap het verhaal van die 13 meiden die aangerand worden door dezelfde 4 jongens niet.
Btw, is het zeker dat het marokkanen zijn? Ik maak dat niet echt bepaald op in de bron.
nee dan staan al die goedpraters keihard te janken en eisen ze een onderzoekquote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:13 schreef MouzurX het volgende:
Allemaal onderwater houden en aangeven dat ze per ongeluk verdronken zijn
Zelfde behandeling gevenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:14 schreef macca728 het volgende:
[..]
nee dan staan al die goedpraters keihard te janken en eisen ze een onderzoek
tja ..maar je mag niet generaliserenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:16 schreef F04 het volgende:
Wel typisch dat het wel vaak altijd die Marokkanen zijn.
How pathetic.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:14 schreef moussie het volgende:
[..]
Vooral als later blijkt dat ze gelogen hebben.
Lees de openingspost maar eens goed en dan nog wat wie zouden het anders kunnen zijn geweest ?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:49 schreef SexPistol het volgende:
Ik snap het verhaal van die 13 meiden die aangerand worden door dezelfde 4 jongens niet.
Btw, is het zeker dat het marokkanen zijn? Ik maak dat niet echt bepaald op in de bron.
Marokkanen of niet, dit gedrag moet sowieso hard aangepakt worden. Ben het softe beleid hierover ook meer als zat.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:01 schreef qonmann het volgende:
Tja ..als andere Marokkanen dit gedrag nu eens afkeurden was er niets aan de hand en hield het vanzelf op. Maar dat doen ze niet, het wordt weer goedgepraat en zo zal het in het echte leven ook wel gaan.
De jongens gaan nog denken dat ze goed bezig zijn.
dat slaat natuurlijk nergens op, de enige marokkanen die dit goedkeuren is het straattuig zelf. Ik keur ook allerlei dingen af die mensen doen, dat weerhoudt hen er echt niet van om die dingen te latenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:01 schreef qonmann het volgende:
Tja ..als andere Marokkanen dit gedrag nu eens afkeurden was er niets aan de hand en hield het vanzelf op. Maar dat doen ze niet, het wordt weer goedgepraat en zo zal het in het echte leven ook wel gaan.
Precies, daarom gewoon oppakken, in de cel smijten voor een lange tijd (want die avondjes helpen blijkbaar niet), of anders nationaliteit afpakken en terugsturen. Van mijn part zijn deze kinderen nog maar 8, dan gaat 't hele gezin maar mee. Opgehoepeld met dat volk. Als ze Nederlands zijn kunnen we ze niet uitzetten, maar dan nog zo'n strafblad geven en onderstampen met straffen dat ze het wel laten willen de volgende keer.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:08 schreef Re het volgende:
[..]
dat slaat natuurlijk nergens op, de enige marokkanen die dit goedkeuren is het straattuig zelf. Ik keur ook allerlei dingen af die mensen doen, dat weerhoudt hen er echt niet van om die dingen te laten
...En dan zonder eten. Alleen een Koran en water. Wie hem het eerst op eet is een Dhimmi.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:12 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Precies, daarom gewoon oppakken, in de cel smijten voor een lange tijd ...
Ik weet dat het lastig antwoorden is met een beknopte visie.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:23 schreef turnpoint76 het volgende:
[..]
Lees de openingspost maar eens goed en dan nog wat wie zouden het anders kunnen zijn geweest ?
Jou heb ik toch al es eerder gevraagd of je tweede naam uit een nummer van David Bowie kwam?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:19 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
...En dan zonder eten. Alleen een Koran en water. Wie hem het eerst op eet is een Dhimmi.
Tuurlijk joh, het gebeurd dan ook nooit dat mensen onterecht worden beschuldigdquote:
Het verband is dat die 13 meiden zijn aangerand en dat wordt gestaafd door de toezichthouders en de politie, die bij het incident aanwezig was.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:48 schreef SexPistol het volgende:
[..]
Ik weet dat het lastig antwoorden is met een beknopte visie.
Het zijn dus Marokkaanse jongeren? Oke, deze keer zijn het dus geen Turken of Antilianen.
Jammer dat iedereen naar het Marokkaan-gedeelte kijkt en niet naar de daad.
Uit eigen ervaring weet ik alleen dat het net zo goed autochtonen konden wezen, want kampers hebben wel een handje naar intimidatie en/of aanranding.
Wat is nu het verband tussen die vier aanranders en die 13 meiden?
Zoals ik al zei, in het originele artikel in het AD wordt geen etniciteit genoemd, en diegenen die in de commentaren beginnen over 'allemaal marokkanen' worden door anderen die erbij waren erop gewezen dat er ook een autochtoon en een Antilliaan bij zat .. voor de rest blijk men te weten dat iedereen die lichtbruin is wel mocro moet zijn of zo?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:48 schreef SexPistol het volgende:
[..]
Het zijn dus Marokkaanse jongeren? Oke, deze keer zijn het dus geen Turken of Antilianen.
Uit eigen ervaring weet ik alleen dat het net zo goed autochtonen konden wezen, want kampers hebben wel een handje naar intimidatie en/of aanranding.
van het AD mogen we het niet weten wat de nationaliteit is, gelukkig zijn er nog andere bronnen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:15 schreef moussie het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, in het originele artikel in het AD wordt geen etniciteit genoemd, en diegenen die in de commentaren beginnen over 'allemaal marokkanen' worden door anderen die erbij waren erop gewezen dat er ook een autochtoon en een Antilliaan bij zat .. voor de rest blijk men te weten dat iedereen die lichtbruin is wel mocro moet zijn of zo?
Dat zeg ik ook niet. Jij gaat er in beginsel al vanuit.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:12 schreef moussie het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, het gebeurd dan ook nooit dat mensen onterecht worden beschuldigd
Vader en moeder moeten hun kind eens een flink pak slaag geven, en ze een maand in hun kamer opsluiten. Helaas doen ze dit nietquote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:01 schreef qonmann het volgende:
Dat klopt. Ziggy Stardust.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:50 schreef SexPistol het volgende:
[..]
Jou heb ik toch al es eerder gevraagd of je tweede naam uit een nummer van David Bowie kwam?
Zo niet, bij deze.
Flink pak slaag geven? We hebben het hier over zuivere aanranding, een pak slaag is niet afdoende. En al helemaal niet als je het overlaat aan een Marokkaans gezin/omgeving want die zullen het toch wel bagatelliseren.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Vader en moeder moeten hun kind eens een flink pak slaag geven, en ze een maand in hun kamer opsluiten. Helaas doen ze dit niet.
Een autochtoon zou zoiets toch nooit doenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:15 schreef moussie het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, in het originele artikel in het AD wordt geen etniciteit genoemd, en diegenen die in de commentaren beginnen over 'allemaal marokkanen' worden door anderen die erbij waren erop gewezen dat er ook een autochtoon en een Antilliaan bij zat .. voor de rest blijk men te weten dat iedereen die lichtbruin is wel mocro moet zijn of zo?
Dacht ik al. Fantastisch nrquote:
Ook die wel, tokkietuig dat 't is.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:22 schreef SexPistol het volgende:
[..]
Een autochtoon zou zoiets toch nooit doen:O:O?!
Gebruikte ik de verkeerde smiley -.-quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:23 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ook die wel, tokkietuig dat 't is.
Ik weet dat 't sarcasme is/was, ik wou 't slechts onderschrijven.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:24 schreef SexPistol het volgende:
[..]
Gebruikte ik de verkeerde smiley -.-
Nee, twas sarcasme. Nederlanders zullen ook wel es medelanders hebben geintimideerd/verkracht/aangerand.
Het is idd een dikke hoax. Dit soort berichten lezen we namelijk nooit en de Marokkaanse medemens zorgt vrijwel nooit voor problemen!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:50 schreef moussie het volgende:
[..]
Ze zijn van de een naar de ander gelopen om ze even in het kruis te pakken of zo, de meiden bleven gewoon rustig liggen? Als je met een groep aan het zwemmen bent en iemand uit die groep wordt onzedelijk benadert, dan staat de rest toch meteen klaar om die overtreder aan te pakken, op z'n minst krijgt die nog niet eens de kans om in de buurt te komen .. dus dat er 13 meiden zo maar door dezelfde 4 jongens betast zijn is nogal een onwaarschijnlijk verhaal ..
Wat was het verband nu?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:14 schreef macca728 het volgende:
[..]
Het verband is dat die 13 meiden zijn aangerand en dat wordt gestaafd door de toezichthouders en de politie, die bij het incident aanwezig was.
En het waren geen autochtonen of kampers, het waren Marokkanen of je dat nu wilt ontkennen of niet
Ga maar eens in de stad lopen met je vriendin, dan weet je ook welke groepen haar verbaal lastig vallen
Ahzo, mooi dat we op een en dezelfde lijn zitten.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ik weet dat 't sarcasme is/was, ik wou 't slechts onderschrijven.
Dit is ook ietwat extreemquote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:35 schreef turnpoint76 het volgende:
[..]
Die turksetheetroll stinkt naar bedorven zuivel , want hij komt voort uit de Islam oftewel de duivel.
Liegen tegen ogelovigen is toegstaan vanuit de koran, dat weet hij en toch doet hij er niets aan.
Een vermelding alleen ?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:38 schreef Ofyles2 het volgende:
Het wordt tijd dat kansenjongeren (nationaliteit boeit me even niet) die iets flikken een vermelding op hun strafblad krijgen.
Geen doorverwijzingen naar Bureau HALT.
Ik dacht aan een kaartensysteem:quote:
Met jou kan ik praten, alleen in hun geval zou het land van herkomst ook afdoende zijn. Wat makkelijker te regelen i.v.m. paspoorten en nationaliteitquote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik dacht aan een kaartensysteem:
De eerste keer betrapt worden: Zitten
De tweede keer betrapt worden: Naar een strafkamp in Siberië.
Guttegut, wat intelligentie weer.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:35 schreef turnpoint76 het volgende:
[..]
Die turksetheetrol stinkt naar bedorven zuivel , want hij komt voort uit de Islam oftewel de duivel.
Liegen tegen ogelovigen is toegstaan vanuit de koran, dat weet hij en toch doet hij er niets aan.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:01 schreef moussie het volgende:
[..]
Dat staat dus niet in het AD .. en als je iets opmerkzamer zou lezen had je gezien dat ik het had over 'in de commentaren'
Zegt me niet veel, want dit was ook één van de commentaren die het commentaar van jou weer tegenspreekt.quote:Klopt,
Waren allemaal Marokkaanse jongentjes. Een vriendin van mij werkt in het zwembad en heeft alles met eigen ogen kunnen aanschouwen. Ik begrijp echt waarom mensen zo bang zijn om eerlijk te zijn en het beestje bij de naam de noemen. Het waren weer Marokkaanse jongeren ja.....Op deze manier blijven we onze kop in het stand steken. Verdienen onze toekomstige kinderen deze enge/bange houding.
Ik denk niet dat die delinquentjes de terugkeer naar hun land van herkomst als straf zien.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:50 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten, alleen in hun geval zou het land van herkomst ook afdoende zijn. Wat makkelijker te regelen i.v.m. paspoorten en nationaliteit
Des te beter, gaan ze gewillig weg. Als ze maar ons niet meer voor de voeten lopen met Wolla Wolla aanrandings 'incidenten'. Opgerot staat netjes.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die delinquentjes de terugkeer naar hun land van herkomst als straf zien.
HaHa, herkenbaarquote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:39 schreef turnpoint76 het volgende:
De belgische reactie liegen er ook niet om;
http://hln.be/hln/nl/960/(...)d-in-Nederland.dhtml
quote:Evi, dat is puur statistiek, sommige geloofsovertuigingen schuiven de schuld bij deze misdaden af op de zedenloze vrouwen in kwestie. Dan is de drempel om een misdaad te begaan lager hé, ahja het is niet eens een misdaad in hun ogen.
Dat zijn reacties die ook door AD'ers en Telegrafers geschreven konden worden.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:39 schreef turnpoint76 het volgende:
De belgische reactie liegen er ook niet om;
http://hln.be/hln/nl/960/(...)d-in-Nederland.dhtml
Ja mijn S heeft kuren, het leek me vrij logisch dat het hier meervoud betrefd.quote:
idd, en er zijn meerdere die dan weer uit andere bron weten dat er Nederlanders tussen zaten, weer iemand anders weet van de omstanders dat er ook Antillianen bij zaten .. waar het op neer komt is dat we het niet weten maar dat wel weer iedereen heel gretig klaar staat om toch vooral de Marokkanen de schuld te geven , incluis die meid in het zwembad die dus blijkbaar gewoon 'weet' dat alle lichtgetinte types Marokkaans zijn.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:17 schreef Waterwereld het volgende:
Zegt me niet veel, want dit was ook één van de commentaren die het commentaar van jou weer tegenspreekt.
Tja, zolang is het nog niet geleden dat ook hier gedacht werd dat je het met je krappe bikini of minirok, of na donker in je eentje op straat, zelf had uitgelokt, ik heb zo tegen 1977 (weet niet meer precies) nog een rechtszaak bijgewoond waarin een vriendin van mij zowat schuldig werd verklaard dat zij zich had laten verkrachten, wat doe je ook om 10 uur 's avonds in je eentje op straat ( in een tuinbroek), en dan had ze nog het gore lef ook zich te verdedigen en de dader met haar sleutels te krabben .. wist zij wel dat de vrouw van die arme dader op het punt stond te bevallen .. echt waar, ik wist niet wat ik hoorde daar op de publieke tribune op de Prinsengracht, ik heb echt op mijn knokkels zitten bijten om het niet uit te gillen van verontwaardigingquote:Boeit me ook niet wie het doet. Ikzelf werd ooit eens door twee blanke jongens lastig gevallen. Aangifte edaan, maar mooi dat er niets mee gedaan werd.
mwah, de bink ben je toch alleen als het doekje gevallen is, of te wel touwtje los, tieten bloot .. alles andere is alleen maar (soms leuke) poging?quote:Denk niet dat deze jongens het voelen als straf. Ze zijn helemaal de bink voor de jongeren uit de wijk nu. Ik vraag mij alleen af of ze het ook met Marokkaanse meisjes zouden hebben gedaan.
tja, het idiote is dat er veel meisjes zijn die dat nog leuk vinden/accepteren ook .. als ik hier zo af en toe van die jonge grietjes, meestal zwaar onder de make-up, 2 meter achter hun Antilliaanse vriendje aan zie hollen, al zijn ze net verrot gescholden met als toegift een klap ..quote:Mijn nieuwsgierigheid zal denk ik niet beantwoord worden. En ik WEET uit ervaring dat er heel veel leuke Marokkaanse jongeren zijn, maar weet ook dat er Marokkaanse jongeren zijn die wel degelijk bewust een Nederlands meisje uit discriminatieoverwegingen zo behandelen.
Ik zie anders alleen maar vragen over de vooropgestelde etniciteit van de daders die voorlopig alleen maar bestaat in de hoofden van sommige Telegraaf-lezers, de politie zelf heeft daar niets over gezegd en commentaren uit tweede hand zijn tegenstrijdig ..quote:Zal andersom trouwens ook zo zijn, maar is voor mij nog geen reden om het goed te praten. Zouden het Nederlandse autochtonen zijn veroordeel ik het dus net zo itt tot sommige users het goedpraten zoals nu weer het geval is.
Hoe kom je aan vier? In de OP lees ik:quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:55 schreef moussie het volgende:
en ja, ik vind het een vaag verhaal, 13 meiden uit een klas, te pakken genomen door dezelfde 4 jongens .. ik vermoed dat dat niet is geconstateerd door het personeel daar, of wachten die soms tot die jongens alle meiden uit de klas hebben afgewerkt voor ze ingrijpen? Dat stukje verhaal is gewoon onlogisch, daarvan wil ik eerst meer weten voor ik er een oordeel over vorm .. mag dat .. zonder meteen voor goedprater uit te worden gemaakt?
Verder is het uiteraard erg boeiend dat vroeger dit soort dingen ook weleens gebeurde. Of dat een reden is om in het heden zaken goed te praten waarvan iedereen weet dat het niet goed te praten is, tsja, dat komt een beetje hopeloos over.quote:RIDDERKERK - De politie heeft in een week tijd in totaal 10 Marokkaanse jongeren aangehouden voor onzedelijke betasting in een zwembad in Ridderkerk. De jongste van hen is een 12-jarige jongen, de oudste 16...
Leer eens lezen....quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:55 schreef moussie het volgende:
Ik zie anders alleen maar vragen over de vooropgestelde etniciteit van de daders die voorlopig alleen maar bestaat in de hoofden van sommige Telegraaf-lezers, de politie zelf heeft daar niets over gezegd en commentaren uit tweede hand zijn tegenstrijdig ..
ipv alles goed te praten ,..quote:RIDDERKERK - De politie heeft in een week tijd in totaal 10 Marokkaanse jongeren aangehouden voor onzedelijke betasting in een zwembad in Ridderkerk. De jongste van hen is een 12-jarige jongen, de oudste 16...
zucht .. uit dezelfde OP, over die 13 meisjesquote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:21 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Hoe kom je aan vier? In de OP lees ik:
Dat staat dus los van alle andere gevallen .. hoe moeilijk is het om dat te begrijpen?quote:De eerste meldingen en aanhoudingen waren op maandagmiddag 6 juli, toen de politie rond drie uur de melding kreeg dat er 13 meisjes uit een zelfde klas onzedelijk waren betast in een zwembad aan de Sportlaan. Op basis hiervan gingen agenten direct naar het zwembad toe en hielden na onderzoek op de sportlocatie vier jongeren in de leeftijd van 14, 14, 15 en 16 jaar aan.
Hallo zeg, kijk eens naar de gebruikte term .. betasting .. als die dames seksueel zouden zijn aangeraakt, in hun kruis gegrepen of in de borsten geknepen, dan zou daar aanranding staan!!quote:Verder is het uiteraard erg boeiend dat vroeger dit soort dingen ook weleens gebeurde. Of dat een reden is om in het heden zaken goed te praten waarvan iedereen weet dat het niet goed te praten is, tsja, dat komt een beetje hopeloos over.
Nog meer gevallen ? triest gebeuren daarquote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:34 schreef moussie het volgende:
[..]
Dat staat dus los van alle andere gevallen .. hoe moeilijk is het om dat te begrijpen?
tjeemig, die 10 Marokkanen komen uit de harsen van een iets te enthousiaste journalist, de politie zelf zegt niet over de etniciteit van de betasters en de tweedehandse ooggetuigen spreken elkaar tegenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:29 schreef qonmann het volgende:
[..]
Leer eens lezen....
[..]
ipv alles goed te praten ,..
Wat een Janmaat uitspraak zeg.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:01 schreef turnpoint76 het volgende:
[..]
Het is gewoon schandalig dat wij onze dochters niet zonder begeleiding naar het zwembad kunnen laten gaan.
Het wordt tijd voor een algeheel toegangsverbod bij zwembaden voor dit tuig !!
U is achterlijk, U kan niet van 4 tot 10 tellen .. en lezen is al helemaal moeilijk?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:35 schreef qonmann het volgende:
[..]
Nog meer gevallen ? triest gebeuren daar
Dus het zijn geen Marokkanen ?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:36 schreef moussie het volgende:
[..]
tjeemig, die 10 Marokkanen komen uit de harsen van een iets te enthousiaste journalist, de politie zelf zegt niet over de etniciteit van de betasters en de tweedehandse ooggetuigen spreken elkaar tegen
Jouw bronnen zijn gekleurd beste moussie; Goedpraters bevinden zich heel regelmatig tussen de reacties.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:55 schreef moussie het volgende:
[..]
idd, en er zijn meerdere die dan weer uit andere bron weten dat er Nederlanders tussen zaten, weer iemand anders weet van de omstanders dat er ook Antillianen bij zaten .. waar het op neer komt is dat we het niet weten maar dat wel weer iedereen heel gretig klaar staat om toch vooral de Marokkanen de schuld te geven , incluis die meid in het zwembad die dus blijkbaar gewoon 'weet' dat alle lichtgetinte types Marokkaans zijn.
[..]
T
Dus omdat er in eerste instantie 'maar' vier werden gepakt vergeten we de andere zes?quote:Dat staat dus los van alle andere gevallen .. hoe moeilijk is het om dat te begrijpen?
Onzedelijk betast inderdaad. Onzedelijk. Drie keer raden wat de definitie van aanranding is.quote:Hallo zeg, kijk eens naar de gebruikte term .. betasting .. als die dames seksueel zouden zijn aangeraakt, in hun kruis gegrepen of in de borsten geknepen, dan zou daar aanranding staan!!
Kan jij een bron geven, anders dan de Telegraaf, waarin gezegd wordt dat het Marokkanen waren .. dacht het niet ..quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:39 schreef qonmann het volgende:
[..]
Dus het zijn geen Marokkanen ?
Kun je een bron geven ?
Waar haal je dat nou weer vandaan? Ik vergeet helemaal niets, ik heb alleen maar vraagtekens over een groep van 13 meisjes die allemaal betast zijn door diezelfde 4 jongens, dat vind ik vaag, onlogisch ..quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:22 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Dus omdat er in eerste instantie 'maar' vier werden gepakt vergeten we de andere zes?
ach ja .. een glimp uit een oud topic op het pim fortuyn forumquote:Onzedelijk betast inderdaad. Onzedelijk. Drie keer raden wat de definitie van aanranding is.
http://www.pim-fortuyn.nl/pfforum/topic.asp?ARCHIVE=true&TOPIC_ID=52895quote:Ik ook, en een kennis van me, eentje die zovaak meiden versierde dat er weddenschappen op werden afgesloten, leerde me "hoe het moest".
Onzedelijke betasting, daar is het zwembad juist voor, het is flirten,
't punt is alleen wel dat betaster en betaste er lol aan hebben,
en die rollen draaien tijdens de flirt om, da's logisch.
Een subtiel onderscheid wat voor de kijker vanaf de kant niet altijd te maken is.
De afgewezen betaster loopt in feite een blauwtje,
en als de afgewezene daar niet goed mee om weet te gaan (sommige groeperingen, uit bepaalde niet nader te noemen culturen, begrijpen dat inderdaad niet), of als a-sexuele moraalridders zich ermee gaan bemoeien beginnen de problemen.
De betaste meisjes zullen echt niet zeggen dat ze het leuk vonden,
dat is sociaal niet aanvaard en dat weten ze, onafhankelijk van de leeftijd, dondersgoed.
geef jij dan eens 1 bron maar gezegd wordt dat het Nderlanders waren.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:38 schreef moussie het volgende:
[..]
Kan jij een bron geven, anders dan de Telegraaf, waarin gezegd wordt dat het Marokkanen waren .. dacht het niet ..
wtfquote:
Remigreren en de straffen verhogen.quote:Op zondag 19 juli 2009 12:02 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
wtf![]()
Dat het een probleem is dat de komende 10-20 jaar niet zal verdwijnen is nu wel duidelijk. Sterker nog, het zal waarschijnlijk alleen nog maar erger worden. Marokkanen, Antillianen, gezellig
Tja, misschien zou je eens in kunnen zien hoe ver die achterlijk schijtkinderen blijkbaar gaan. Je hebt wel een gigantische plaat voor je kop gezien je reacties en dat kan maar één reden hebben; je bent zelf moslim/marokkaan.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:07 schreef moussie het volgende:
[..]
Waar haal je dat nou weer vandaan? Ik vergeet helemaal niets, ik heb alleen maar vraagtekens over een groep van 13 meisjes die allemaal betast zijn door diezelfde 4 jongens, dat vind ik vaag, onlogisch ..
[..]
Tokkie, ga terug naar je hok/kamp.quote:
Grappig dat je het dus eigenlijk met me eens bent, want die quote slaat nou precies de spijker op de kop.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:07 schreef moussie het volgende:
ach ja .. een glimp uit een oud topic op het pim fortuyn forum
....en als de afgewezene daar niet goed mee om weet te gaan (sommige groeperingen, uit bepaalde niet nader te noemen culturen, begrijpen dat inderdaad niet)....
http://www.pim-fortuyn.nl/pfforum/topic.asp?ARCHIVE=true&TOPIC_ID=52895
mi een stuk realistischer dan jouw moralistische gewauwel
Een betonnen plaat.quote:Op zondag 19 juli 2009 12:31 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Tja, misschien zou je eens in kunnen zien hoe ver die achterlijk schijtkinderen blijkbaar gaan. Je hebt wel een gigantische plaat voor je kop gezien je reacties en dat kan maar één reden hebben; je bent zelf moslim/marokkaan.
Moussie moet het weer goed pratenquote:
Wat een KEIHARD falende sitequote:
Ik moest lachen, maar wel schandalig dat je OempaLoempa's hiervoor misbruikt.quote:
Het waren volgens mij tien jongeren, waarvan vijf werden aangehouden en ondervraagd...wat ik persoonlijk weer vreemd vind. Waarom maar vijf? Wat deden die anderen dan? Ik vind toekijken nl ook aardig dreigend op zo'n moment.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:48 schreef SexPistol het volgende:
[..]
We sturen ze in speedo naar de eerste de beste pedo-partij bijeenkomst, dat zal ze leren de vlerken!quote:Op zondag 19 juli 2009 20:20 schreef Waterwereld het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn dit geval te noteren en de volgende keer richting opvang te sturen. Ze fatsoen te leren waar hun ouders blijkbaar faalden.
Bullshit, ze stammen al af van een pedoproleet die 1400 jaar terug heeft geleefd.quote:Op zondag 19 juli 2009 20:28 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
We sturen ze in speedo naar de eerste de beste pedo-partij bijeenkomst, dat zal ze leren de vlerken!
Des te beter, dan kunnen ze de wil van de profeet behagen terwijl ze zelf ondervinden hoe leuk het is.quote:Op zondag 19 juli 2009 20:33 schreef turnpoint76 het volgende:
[..]
Bullshit, ze stammen al af van een pedoproleet die 1400 jaar terug heeft geleefd.
Dan zou je de vraag beter kunnen doortrekken en jezelf hardop kunnen afvragen:quote:Op maandag 20 juli 2009 14:46 schreef isogram het volgende:
Het probleem is dat je niemand zomaar de toegang tot een zwembad kunt ontzeggen. Je kunt die jongens pas aanpakken als ze zich eenmaal hebben misdragen. De straffen die daarop volgen, zijn helaas een lachertje, dus het effect daarvan is nihil. Een zomertje tuchtschool zou zinvol zijn...
Ook jammer in dit soort discussies is dat er weinig oog is voor de vraag waarom beïnvloedbare jochies van 12-16 jaar dergelijk gedrag vertonen. Praten over videoclips op TMF en MTV, waarin vrouwen alleen als lustobject worden getoond, is taboe. Je bent al snel een 'dominee' of aan het 'betuttelen' wanneer je dit thema aansnijdt. Feit is dat die jongens dergelijk gedrag toch ERGENS oppikken. Het lijkt me sterk dat hun ouders dit voordoen, dus moet het wel de invloed van de media zijn.
Er speelt zeker ook meer mee. Een soort groepsgedrag is zeker ook aan de orde. Ze denken waarschijnlijk ook van zichzelf dat ze onaantastbaar zijn ofzo. Zo van: niemand maakt ons wat. Ik denk zeker ook dat de jongere jongens gedrag kopiëren van oudere jongens, die tientallen jaren onvoldoende gecorrigeerd zijn in dit land.quote:Op maandag 20 juli 2009 15:10 schreef huhggh het volgende:
Dan zou je de vraag beter kunnen doortrekken en jezelf hardop kunnen afvragen:
Waarom uitgerekend DEZE jongens (vrijwel) altijd dan vatbaar zijn voor dat soort dingen?
Want zonder meteen een etniciteit te noemen zijn het wel altijd dezelfde types natuurlijk.
Ik bedoel, meerdere jongeren kijken naar dat soort programma's en ik zie ze niet allemaal dat soort gedrag vertonen. Dus de media alleen kun je er niet de schuld van geven, alhoewel ik er niks mee op heb.
Dat doet justitie al met sommige van deze 'probleemgevallen' dan gaan ze met z'n allen naar de Antillen naar een mooi 'kamp' om daar het gedrag af te leren. Dan krijgen ze een diploma van goed gedrag en mogen ze de straat weer op.quote:Op maandag 20 juli 2009 15:16 schreef isogram het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dergelijk gedrag alleen verbannen door hard op te treden met opvoedkundige straffen, zoals een zomerverblijf op een tuchtschool, of een opvoedkamp.
Die straffen moeten in Nederland ook een stuk harder voor dit soort tuig, maar dat krijg je in dit land helaas nooit voor elkaar.quote:Op maandag 20 juli 2009 15:19 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Dat doet justitie al met sommige van deze 'probleemgevallen' dan gaan ze met z'n allen naar de Antillen naar een mooi 'kamp' om daar het gedrag af te leren. Dan krijgen ze een diploma van goed gedrag en mogen ze de straat weer op.
Goede aanpak, eerst een meisje aanranden en een tripje Aruba toe krijgen ook nog.
Juist!quote:Op maandag 20 juli 2009 18:14 schreef huhggh het volgende:
[..]
Die straffen moeten in Nederland ook een stuk harder voor dit soort tuig, maar dat krijg je in dit land helaas nooit voor elkaar.
Niet zolang de PvdA en het CDA (of de VVD van mijn part) in menig bestuurslaag door het hele land de scepter zwaait.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |