Er speelt zeker ook meer mee. Een soort groepsgedrag is zeker ook aan de orde. Ze denken waarschijnlijk ook van zichzelf dat ze onaantastbaar zijn ofzo. Zo van: niemand maakt ons wat. Ik denk zeker ook dat de jongere jongens gedrag kopiëren van oudere jongens, die tientallen jaren onvoldoende gecorrigeerd zijn in dit land.quote:Op maandag 20 juli 2009 15:10 schreef huhggh het volgende:
Dan zou je de vraag beter kunnen doortrekken en jezelf hardop kunnen afvragen:
Waarom uitgerekend DEZE jongens (vrijwel) altijd dan vatbaar zijn voor dat soort dingen?
Want zonder meteen een etniciteit te noemen zijn het wel altijd dezelfde types natuurlijk.
Ik bedoel, meerdere jongeren kijken naar dat soort programma's en ik zie ze niet allemaal dat soort gedrag vertonen. Dus de media alleen kun je er niet de schuld van geven, alhoewel ik er niks mee op heb.
Dat doet justitie al met sommige van deze 'probleemgevallen' dan gaan ze met z'n allen naar de Antillen naar een mooi 'kamp' om daar het gedrag af te leren. Dan krijgen ze een diploma van goed gedrag en mogen ze de straat weer op.quote:Op maandag 20 juli 2009 15:16 schreef isogram het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dergelijk gedrag alleen verbannen door hard op te treden met opvoedkundige straffen, zoals een zomerverblijf op een tuchtschool, of een opvoedkamp.
Die straffen moeten in Nederland ook een stuk harder voor dit soort tuig, maar dat krijg je in dit land helaas nooit voor elkaar.quote:Op maandag 20 juli 2009 15:19 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Dat doet justitie al met sommige van deze 'probleemgevallen' dan gaan ze met z'n allen naar de Antillen naar een mooi 'kamp' om daar het gedrag af te leren. Dan krijgen ze een diploma van goed gedrag en mogen ze de straat weer op.
Goede aanpak, eerst een meisje aanranden en een tripje Aruba toe krijgen ook nog.
Juist!quote:Op maandag 20 juli 2009 18:14 schreef huhggh het volgende:
[..]
Die straffen moeten in Nederland ook een stuk harder voor dit soort tuig, maar dat krijg je in dit land helaas nooit voor elkaar.
Niet zolang de PvdA en het CDA (of de VVD van mijn part) in menig bestuurslaag door het hele land de scepter zwaait.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |