Dit is ook ietwat extreemquote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:35 schreef turnpoint76 het volgende:
[..]
Die turksetheetroll stinkt naar bedorven zuivel , want hij komt voort uit de Islam oftewel de duivel.
Liegen tegen ogelovigen is toegstaan vanuit de koran, dat weet hij en toch doet hij er niets aan.
Een vermelding alleen ?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:38 schreef Ofyles2 het volgende:
Het wordt tijd dat kansenjongeren (nationaliteit boeit me even niet) die iets flikken een vermelding op hun strafblad krijgen.
Geen doorverwijzingen naar Bureau HALT.
Ik dacht aan een kaartensysteem:quote:
Met jou kan ik praten, alleen in hun geval zou het land van herkomst ook afdoende zijn. Wat makkelijker te regelen i.v.m. paspoorten en nationaliteitquote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik dacht aan een kaartensysteem:
De eerste keer betrapt worden: Zitten
De tweede keer betrapt worden: Naar een strafkamp in Siberië.
Guttegut, wat intelligentie weer.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:35 schreef turnpoint76 het volgende:
[..]
Die turksetheetrol stinkt naar bedorven zuivel , want hij komt voort uit de Islam oftewel de duivel.
Liegen tegen ogelovigen is toegstaan vanuit de koran, dat weet hij en toch doet hij er niets aan.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:01 schreef moussie het volgende:
[..]
Dat staat dus niet in het AD .. en als je iets opmerkzamer zou lezen had je gezien dat ik het had over 'in de commentaren'
Zegt me niet veel, want dit was ook één van de commentaren die het commentaar van jou weer tegenspreekt.quote:Klopt,
Waren allemaal Marokkaanse jongentjes. Een vriendin van mij werkt in het zwembad en heeft alles met eigen ogen kunnen aanschouwen. Ik begrijp echt waarom mensen zo bang zijn om eerlijk te zijn en het beestje bij de naam de noemen. Het waren weer Marokkaanse jongeren ja.....Op deze manier blijven we onze kop in het stand steken. Verdienen onze toekomstige kinderen deze enge/bange houding.
Ik denk niet dat die delinquentjes de terugkeer naar hun land van herkomst als straf zien.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:50 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten, alleen in hun geval zou het land van herkomst ook afdoende zijn. Wat makkelijker te regelen i.v.m. paspoorten en nationaliteit
Des te beter, gaan ze gewillig weg. Als ze maar ons niet meer voor de voeten lopen met Wolla Wolla aanrandings 'incidenten'. Opgerot staat netjes.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die delinquentjes de terugkeer naar hun land van herkomst als straf zien.
HaHa, herkenbaarquote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:39 schreef turnpoint76 het volgende:
De belgische reactie liegen er ook niet om;
http://hln.be/hln/nl/960/(...)d-in-Nederland.dhtml
quote:Evi, dat is puur statistiek, sommige geloofsovertuigingen schuiven de schuld bij deze misdaden af op de zedenloze vrouwen in kwestie. Dan is de drempel om een misdaad te begaan lager hé, ahja het is niet eens een misdaad in hun ogen.
Dat zijn reacties die ook door AD'ers en Telegrafers geschreven konden worden.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:39 schreef turnpoint76 het volgende:
De belgische reactie liegen er ook niet om;
http://hln.be/hln/nl/960/(...)d-in-Nederland.dhtml
Ja mijn S heeft kuren, het leek me vrij logisch dat het hier meervoud betrefd.quote:
idd, en er zijn meerdere die dan weer uit andere bron weten dat er Nederlanders tussen zaten, weer iemand anders weet van de omstanders dat er ook Antillianen bij zaten .. waar het op neer komt is dat we het niet weten maar dat wel weer iedereen heel gretig klaar staat om toch vooral de Marokkanen de schuld te geven , incluis die meid in het zwembad die dus blijkbaar gewoon 'weet' dat alle lichtgetinte types Marokkaans zijn.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:17 schreef Waterwereld het volgende:
Zegt me niet veel, want dit was ook één van de commentaren die het commentaar van jou weer tegenspreekt.
Tja, zolang is het nog niet geleden dat ook hier gedacht werd dat je het met je krappe bikini of minirok, of na donker in je eentje op straat, zelf had uitgelokt, ik heb zo tegen 1977 (weet niet meer precies) nog een rechtszaak bijgewoond waarin een vriendin van mij zowat schuldig werd verklaard dat zij zich had laten verkrachten, wat doe je ook om 10 uur 's avonds in je eentje op straat ( in een tuinbroek), en dan had ze nog het gore lef ook zich te verdedigen en de dader met haar sleutels te krabben .. wist zij wel dat de vrouw van die arme dader op het punt stond te bevallen .. echt waar, ik wist niet wat ik hoorde daar op de publieke tribune op de Prinsengracht, ik heb echt op mijn knokkels zitten bijten om het niet uit te gillen van verontwaardigingquote:Boeit me ook niet wie het doet. Ikzelf werd ooit eens door twee blanke jongens lastig gevallen. Aangifte edaan, maar mooi dat er niets mee gedaan werd.
mwah, de bink ben je toch alleen als het doekje gevallen is, of te wel touwtje los, tieten bloot .. alles andere is alleen maar (soms leuke) poging?quote:Denk niet dat deze jongens het voelen als straf. Ze zijn helemaal de bink voor de jongeren uit de wijk nu. Ik vraag mij alleen af of ze het ook met Marokkaanse meisjes zouden hebben gedaan.
tja, het idiote is dat er veel meisjes zijn die dat nog leuk vinden/accepteren ook .. als ik hier zo af en toe van die jonge grietjes, meestal zwaar onder de make-up, 2 meter achter hun Antilliaanse vriendje aan zie hollen, al zijn ze net verrot gescholden met als toegift een klap ..quote:Mijn nieuwsgierigheid zal denk ik niet beantwoord worden. En ik WEET uit ervaring dat er heel veel leuke Marokkaanse jongeren zijn, maar weet ook dat er Marokkaanse jongeren zijn die wel degelijk bewust een Nederlands meisje uit discriminatieoverwegingen zo behandelen.
Ik zie anders alleen maar vragen over de vooropgestelde etniciteit van de daders die voorlopig alleen maar bestaat in de hoofden van sommige Telegraaf-lezers, de politie zelf heeft daar niets over gezegd en commentaren uit tweede hand zijn tegenstrijdig ..quote:Zal andersom trouwens ook zo zijn, maar is voor mij nog geen reden om het goed te praten. Zouden het Nederlandse autochtonen zijn veroordeel ik het dus net zo itt tot sommige users het goedpraten zoals nu weer het geval is.
Hoe kom je aan vier? In de OP lees ik:quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:55 schreef moussie het volgende:
en ja, ik vind het een vaag verhaal, 13 meiden uit een klas, te pakken genomen door dezelfde 4 jongens .. ik vermoed dat dat niet is geconstateerd door het personeel daar, of wachten die soms tot die jongens alle meiden uit de klas hebben afgewerkt voor ze ingrijpen? Dat stukje verhaal is gewoon onlogisch, daarvan wil ik eerst meer weten voor ik er een oordeel over vorm .. mag dat .. zonder meteen voor goedprater uit te worden gemaakt?
Verder is het uiteraard erg boeiend dat vroeger dit soort dingen ook weleens gebeurde. Of dat een reden is om in het heden zaken goed te praten waarvan iedereen weet dat het niet goed te praten is, tsja, dat komt een beetje hopeloos over.quote:RIDDERKERK - De politie heeft in een week tijd in totaal 10 Marokkaanse jongeren aangehouden voor onzedelijke betasting in een zwembad in Ridderkerk. De jongste van hen is een 12-jarige jongen, de oudste 16...
Leer eens lezen....quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:55 schreef moussie het volgende:
Ik zie anders alleen maar vragen over de vooropgestelde etniciteit van de daders die voorlopig alleen maar bestaat in de hoofden van sommige Telegraaf-lezers, de politie zelf heeft daar niets over gezegd en commentaren uit tweede hand zijn tegenstrijdig ..
ipv alles goed te praten ,..quote:RIDDERKERK - De politie heeft in een week tijd in totaal 10 Marokkaanse jongeren aangehouden voor onzedelijke betasting in een zwembad in Ridderkerk. De jongste van hen is een 12-jarige jongen, de oudste 16...
zucht .. uit dezelfde OP, over die 13 meisjesquote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:21 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Hoe kom je aan vier? In de OP lees ik:
Dat staat dus los van alle andere gevallen .. hoe moeilijk is het om dat te begrijpen?quote:De eerste meldingen en aanhoudingen waren op maandagmiddag 6 juli, toen de politie rond drie uur de melding kreeg dat er 13 meisjes uit een zelfde klas onzedelijk waren betast in een zwembad aan de Sportlaan. Op basis hiervan gingen agenten direct naar het zwembad toe en hielden na onderzoek op de sportlocatie vier jongeren in de leeftijd van 14, 14, 15 en 16 jaar aan.
Hallo zeg, kijk eens naar de gebruikte term .. betasting .. als die dames seksueel zouden zijn aangeraakt, in hun kruis gegrepen of in de borsten geknepen, dan zou daar aanranding staan!!quote:Verder is het uiteraard erg boeiend dat vroeger dit soort dingen ook weleens gebeurde. Of dat een reden is om in het heden zaken goed te praten waarvan iedereen weet dat het niet goed te praten is, tsja, dat komt een beetje hopeloos over.
Nog meer gevallen ? triest gebeuren daarquote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:34 schreef moussie het volgende:
[..]
Dat staat dus los van alle andere gevallen .. hoe moeilijk is het om dat te begrijpen?
tjeemig, die 10 Marokkanen komen uit de harsen van een iets te enthousiaste journalist, de politie zelf zegt niet over de etniciteit van de betasters en de tweedehandse ooggetuigen spreken elkaar tegenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:29 schreef qonmann het volgende:
[..]
Leer eens lezen....
[..]
ipv alles goed te praten ,..
Wat een Janmaat uitspraak zeg.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:01 schreef turnpoint76 het volgende:
[..]
Het is gewoon schandalig dat wij onze dochters niet zonder begeleiding naar het zwembad kunnen laten gaan.
Het wordt tijd voor een algeheel toegangsverbod bij zwembaden voor dit tuig !!
U is achterlijk, U kan niet van 4 tot 10 tellen .. en lezen is al helemaal moeilijk?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:35 schreef qonmann het volgende:
[..]
Nog meer gevallen ? triest gebeuren daar
Dus het zijn geen Marokkanen ?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:36 schreef moussie het volgende:
[..]
tjeemig, die 10 Marokkanen komen uit de harsen van een iets te enthousiaste journalist, de politie zelf zegt niet over de etniciteit van de betasters en de tweedehandse ooggetuigen spreken elkaar tegen
Jouw bronnen zijn gekleurd beste moussie; Goedpraters bevinden zich heel regelmatig tussen de reacties.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:55 schreef moussie het volgende:
[..]
idd, en er zijn meerdere die dan weer uit andere bron weten dat er Nederlanders tussen zaten, weer iemand anders weet van de omstanders dat er ook Antillianen bij zaten .. waar het op neer komt is dat we het niet weten maar dat wel weer iedereen heel gretig klaar staat om toch vooral de Marokkanen de schuld te geven , incluis die meid in het zwembad die dus blijkbaar gewoon 'weet' dat alle lichtgetinte types Marokkaans zijn.
[..]
T
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |