Ze zijn verdacht, aangehouden en moeten zich voor de rechter verantwoorden.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:04 schreef moussie het volgende:
[..]
Waar? Ik vraag me af of we van die 13 meiden wel het hele verhaal kennen, dus ik wacht even met die 4 jongens de schuld geven
Bronquote:De eerste aanhoudingen waren op maandag 6 juli. Die dag betastten jongens dertien meisjes die bij elkaar in de klas zaten. Vrijdag 10 juli was het weer raak. Het personeel was erg alert en had het onzedelijke gedrag meteen in de gaten. De politie kwam er vrijdag pas mee naar buiten, omdat zij de zaak eerst wilde afronden
Tja, het artikel is niet duidelijk, dus of die eerste groep gespot is door het zwembadpersoneel .. maar c'mon zeg, 13 meiden, allemaal 'toevallig' uit dezelfde klas en dan door dezelfde 4 jongens .. hoe onwaarschijnlijk is het dat die verspreid over het terrein liggen, een voor een aangerand worden en dat dat iedere keer gespot wordt door het zwembadpersoneel?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:02 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Deze toedracht is enkel in jouw belevingswereld.
In het bericht staat onder andere:
[..]
en
[..]
Het zwembadpersoneel is een belangrijke factor in deze en daarnaast is er nog een aanhouding verricht toen agenten aanwezig waren in het zwembad.
Bovendien moet je je kunnen voorstellen dat een groep meisjes over het gehele bad verspreid kunnen zijn.
Vooral als later blijkt dat ze gelogen hebben.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:07 schreef qonmann het volgende:
[..]
Het is al heel dapper dat die meisjes hun verhaal durven doen.
De kans dat ze later nog eens in elkaar worden geslagen door een Marokkaan vanwege de aangifte lijkt me niet denkbeeldig
Dus die meiden zijn niet aangerand?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:11 schreef moussie het volgende:
[..]
Tja, het artikel is niet duidelijk, dus of die eerste groep gespot is door het zwembadpersoneel .. maar c'mon zeg, 13 meiden, allemaal 'toevallig' uit dezelfde klas en dan door dezelfde 4 jongens .. hoe onwaarschijnlijk is het dat die verspreid over het terrein liggen, een voor een aangerand worden en dat dat iedere keer gespot wordt door het zwembadpersoneel?
Je doet maar wat je niet laten kan, zoals bijvoorbeeld 'zaken in perspectief zien' of 'objectief benaderen'. Ik zeg alleen dat ik het in het geheel niet objectief vind dat je wel hierover in algemene vaagheden wil praten, dat iedereen zich hieraan schuldig maakt of dat je loopt te schermen met Tweede Wereldoorlog vergelijkingen en nog niets hebt gezegd over de feiten zelf.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:04 schreef Peter-Andre het volgende:
[..]
Meen je serieus dat ik mij daarover moet uitspreken?
Klassenjustitie omdat het Marokkanen zijn?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:11 schreef moussie het volgende:
[..]
Tja, het artikel is niet duidelijk, dus of die eerste groep gespot is door het zwembadpersoneel .. maar c'mon zeg, 13 meiden, allemaal 'toevallig' uit dezelfde klas en dan door dezelfde 4 jongens .. hoe onwaarschijnlijk is het dat die verspreid over het terrein liggen, een voor een aangerand worden en dat dat iedere keer gespot wordt door het zwembadpersoneel?
Aanranding per definitie is een slechte zaak. Maar, aanranding moet wel in het spel zijn voordat wij in Nederland mensen veroordelen. Hoor en wederhoor.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:15 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Je doet maar wat je niet laten kan, zoals bijvoorbeeld 'zaken in perspectief zien' of 'objectief benaderen'. Ik zeg alleen dat ik het in het geheel niet objectief vind dat je wel hierover in algemene vaagheden wil praten, dat iedereen zich hieraan schuldig maakt of dat je loopt te schermen met Tweede Wereldoorlog vergelijkingen en nog niets hebt gezegd over de feiten zelf.
Dat meisjes zijn aangerand is in deze niet belangrijk? Als je zo jouw berichten leest krijg je wel dit vermoeden.
De politie heeft onderzoek gedaan. De eerste aanranding dateert van 6 juli, dus aannemelijk is dat dit onderzoek gedegen is geweest.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:18 schreef Peter-Andre het volgende:
[..]
Aanranding per definitie is een slechte zaak. Maar, aanranding moet wel in het spel zijn voordat wij in Nederland mensen veroordelen. Hoor en wederhoor.
Een evident redelijk vermoeden!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:22 schreef damian5700 het volgende:
Een redelijk vermoeden dat (...) betreft is evident.
Dan rest ons niks dan dit oordeel te accepteren als een feit.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:22 schreef damian5700 het volgende:
[..]
De politie heeft onderzoek gedaan. De eerste aanranding dateert van 6 juli, dus aannemelijk is dat dit onderzoek gedegen is geweest.
Bovendien was de politie op aanwijzing van het zwembadpersoneel.
Een redelijk vermoeden dat het aanranden betreft is evident.
Het is vanwege hun gedrag dat zij zich nu moeten verantwoorden voor de rechter.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:32 schreef Peter-Andre het volgende:
[..]
Dan rest ons niks dan dit oordeel te accepteren als een feit.
Als er staat Marokkaanse jongeren neem ik aan dat er geen twijfel mogelijk isquote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:49 schreef SexPistol het volgende:
Ik snap het verhaal van die 13 meiden die aangerand worden door dezelfde 4 jongens niet.
Btw, is het zeker dat het marokkanen zijn? Ik maak dat niet echt bepaald op in de bron.
nee dan staan al die goedpraters keihard te janken en eisen ze een onderzoekquote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:13 schreef MouzurX het volgende:
Allemaal onderwater houden en aangeven dat ze per ongeluk verdronken zijn
Zelfde behandeling gevenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:14 schreef macca728 het volgende:
[..]
nee dan staan al die goedpraters keihard te janken en eisen ze een onderzoek
tja ..maar je mag niet generaliserenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:16 schreef F04 het volgende:
Wel typisch dat het wel vaak altijd die Marokkanen zijn.
How pathetic.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:14 schreef moussie het volgende:
[..]
Vooral als later blijkt dat ze gelogen hebben.
Lees de openingspost maar eens goed en dan nog wat wie zouden het anders kunnen zijn geweest ?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:49 schreef SexPistol het volgende:
Ik snap het verhaal van die 13 meiden die aangerand worden door dezelfde 4 jongens niet.
Btw, is het zeker dat het marokkanen zijn? Ik maak dat niet echt bepaald op in de bron.
Marokkanen of niet, dit gedrag moet sowieso hard aangepakt worden. Ben het softe beleid hierover ook meer als zat.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:01 schreef qonmann het volgende:
Tja ..als andere Marokkanen dit gedrag nu eens afkeurden was er niets aan de hand en hield het vanzelf op. Maar dat doen ze niet, het wordt weer goedgepraat en zo zal het in het echte leven ook wel gaan.
De jongens gaan nog denken dat ze goed bezig zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |