Dus omdat er in eerste instantie 'maar' vier werden gepakt vergeten we de andere zes?quote:Dat staat dus los van alle andere gevallen .. hoe moeilijk is het om dat te begrijpen?
Onzedelijk betast inderdaad. Onzedelijk. Drie keer raden wat de definitie van aanranding is.quote:Hallo zeg, kijk eens naar de gebruikte term .. betasting .. als die dames seksueel zouden zijn aangeraakt, in hun kruis gegrepen of in de borsten geknepen, dan zou daar aanranding staan!!
Kan jij een bron geven, anders dan de Telegraaf, waarin gezegd wordt dat het Marokkanen waren .. dacht het niet ..quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:39 schreef qonmann het volgende:
[..]
Dus het zijn geen Marokkanen ?
Kun je een bron geven ?
Waar haal je dat nou weer vandaan? Ik vergeet helemaal niets, ik heb alleen maar vraagtekens over een groep van 13 meisjes die allemaal betast zijn door diezelfde 4 jongens, dat vind ik vaag, onlogisch ..quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:22 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Dus omdat er in eerste instantie 'maar' vier werden gepakt vergeten we de andere zes?
ach ja .. een glimp uit een oud topic op het pim fortuyn forumquote:Onzedelijk betast inderdaad. Onzedelijk. Drie keer raden wat de definitie van aanranding is.
http://www.pim-fortuyn.nl/pfforum/topic.asp?ARCHIVE=true&TOPIC_ID=52895quote:Ik ook, en een kennis van me, eentje die zovaak meiden versierde dat er weddenschappen op werden afgesloten, leerde me "hoe het moest".
Onzedelijke betasting, daar is het zwembad juist voor, het is flirten,
't punt is alleen wel dat betaster en betaste er lol aan hebben,
en die rollen draaien tijdens de flirt om, da's logisch.
Een subtiel onderscheid wat voor de kijker vanaf de kant niet altijd te maken is.
De afgewezen betaster loopt in feite een blauwtje,
en als de afgewezene daar niet goed mee om weet te gaan (sommige groeperingen, uit bepaalde niet nader te noemen culturen, begrijpen dat inderdaad niet), of als a-sexuele moraalridders zich ermee gaan bemoeien beginnen de problemen.
De betaste meisjes zullen echt niet zeggen dat ze het leuk vonden,
dat is sociaal niet aanvaard en dat weten ze, onafhankelijk van de leeftijd, dondersgoed.
geef jij dan eens 1 bron maar gezegd wordt dat het Nderlanders waren.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:38 schreef moussie het volgende:
[..]
Kan jij een bron geven, anders dan de Telegraaf, waarin gezegd wordt dat het Marokkanen waren .. dacht het niet ..
wtfquote:
Remigreren en de straffen verhogen.quote:Op zondag 19 juli 2009 12:02 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
wtf![]()
Dat het een probleem is dat de komende 10-20 jaar niet zal verdwijnen is nu wel duidelijk. Sterker nog, het zal waarschijnlijk alleen nog maar erger worden. Marokkanen, Antillianen, gezellig
Tja, misschien zou je eens in kunnen zien hoe ver die achterlijk schijtkinderen blijkbaar gaan. Je hebt wel een gigantische plaat voor je kop gezien je reacties en dat kan maar één reden hebben; je bent zelf moslim/marokkaan.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:07 schreef moussie het volgende:
[..]
Waar haal je dat nou weer vandaan? Ik vergeet helemaal niets, ik heb alleen maar vraagtekens over een groep van 13 meisjes die allemaal betast zijn door diezelfde 4 jongens, dat vind ik vaag, onlogisch ..
[..]
Tokkie, ga terug naar je hok/kamp.quote:
Grappig dat je het dus eigenlijk met me eens bent, want die quote slaat nou precies de spijker op de kop.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:07 schreef moussie het volgende:
ach ja .. een glimp uit een oud topic op het pim fortuyn forum
....en als de afgewezene daar niet goed mee om weet te gaan (sommige groeperingen, uit bepaalde niet nader te noemen culturen, begrijpen dat inderdaad niet)....
http://www.pim-fortuyn.nl/pfforum/topic.asp?ARCHIVE=true&TOPIC_ID=52895
mi een stuk realistischer dan jouw moralistische gewauwel
Een betonnen plaat.quote:Op zondag 19 juli 2009 12:31 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Tja, misschien zou je eens in kunnen zien hoe ver die achterlijk schijtkinderen blijkbaar gaan. Je hebt wel een gigantische plaat voor je kop gezien je reacties en dat kan maar één reden hebben; je bent zelf moslim/marokkaan.
Moussie moet het weer goed pratenquote:
Wat een KEIHARD falende sitequote:
Ik moest lachen, maar wel schandalig dat je OempaLoempa's hiervoor misbruikt.quote:
Het waren volgens mij tien jongeren, waarvan vijf werden aangehouden en ondervraagd...wat ik persoonlijk weer vreemd vind. Waarom maar vijf? Wat deden die anderen dan? Ik vind toekijken nl ook aardig dreigend op zo'n moment.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:48 schreef SexPistol het volgende:
[..]
Ik weet dat het lastig antwoorden is met een beknopte visie.
Het zijn dus Marokkaanse jongeren? Oke, deze keer zijn het dus geen Turken of Antilianen.
Jammer dat iedereen naar het Marokkaan-gedeelte kijkt en niet naar de daad.
Uit eigen ervaring weet ik alleen dat het net zo goed autochtonen konden wezen, want kampers hebben wel een handje naar intimidatie en/of aanranding.
Wat is nu het verband tussen die vier aanranders en die 13 meiden?
We sturen ze in speedo naar de eerste de beste pedo-partij bijeenkomst, dat zal ze leren de vlerken!quote:Op zondag 19 juli 2009 20:20 schreef Waterwereld het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn dit geval te noteren en de volgende keer richting opvang te sturen. Ze fatsoen te leren waar hun ouders blijkbaar faalden.
Bullshit, ze stammen al af van een pedoproleet die 1400 jaar terug heeft geleefd.quote:Op zondag 19 juli 2009 20:28 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
We sturen ze in speedo naar de eerste de beste pedo-partij bijeenkomst, dat zal ze leren de vlerken!
Des te beter, dan kunnen ze de wil van de profeet behagen terwijl ze zelf ondervinden hoe leuk het is.quote:Op zondag 19 juli 2009 20:33 schreef turnpoint76 het volgende:
[..]
Bullshit, ze stammen al af van een pedoproleet die 1400 jaar terug heeft geleefd.
Dan zou je de vraag beter kunnen doortrekken en jezelf hardop kunnen afvragen:quote:Op maandag 20 juli 2009 14:46 schreef isogram het volgende:
Het probleem is dat je niemand zomaar de toegang tot een zwembad kunt ontzeggen. Je kunt die jongens pas aanpakken als ze zich eenmaal hebben misdragen. De straffen die daarop volgen, zijn helaas een lachertje, dus het effect daarvan is nihil. Een zomertje tuchtschool zou zinvol zijn...
Ook jammer in dit soort discussies is dat er weinig oog is voor de vraag waarom beïnvloedbare jochies van 12-16 jaar dergelijk gedrag vertonen. Praten over videoclips op TMF en MTV, waarin vrouwen alleen als lustobject worden getoond, is taboe. Je bent al snel een 'dominee' of aan het 'betuttelen' wanneer je dit thema aansnijdt. Feit is dat die jongens dergelijk gedrag toch ERGENS oppikken. Het lijkt me sterk dat hun ouders dit voordoen, dus moet het wel de invloed van de media zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |