Adele heeft een prachtstem, hoe kun je dat nu zeggenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:06 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Adele heeft een rotstem en die vent van KoL ook
Iemand?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 05:06 schreef Repeat het volgende:
Welke dj stond er nou te draaien? Want ik zou graag die heerlijke remix van sky and sand te pakken willen krijgen
Gloeiende, gloeiende... Toen was ik dus net de deur uit! Ze draaien alleen nog maar CH als ik niet luisterquote:
Schiet niet op neequote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:21 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Gloeiende, gloeiende... Toen was ik dus net de deur uit! Ze draaien alleen nog maar CH als ik niet luister![]()
Echt niet... Ben net een schema aan het maken van al de te bekijken auto- en motorsport. Het wordt een zware dag.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Schiet niet op nee. Nouja, drie keer in scheepsrecht. Morgen de héle dag 3FM luisteren dan maar
.
Sommigen gaan wel heel erg ver idd...quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:43 schreef Cee het volgende:
Ik krijg plaatsvervangende schaamte van die Lowlands-for-life-wanhopigen.
Nee, Maurice is geen broer van Domien, zelfs niet eens familie. Ze hebben elkaar ook nog bijna nooit gesproken.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:39 schreef evenietsbietssen het volgende:
Mag ik wijzen op [kermis fm] met de familie verschuuren een initiatief van actionradio.
Nu draait maurice verschuuren(broer van?) vanaf 14:00 Domien verschuuren(ja die van 3fm) en om 19:00 anti roos/rosemarijn.
Als er niet van die onheilspellende donderwolken overvlogen zou ik effe komen kijken maar ik ga later in de week wel. Sowieso met een stel collega's naar Roze Maandag na het werk.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:17 schreef evenietsbietssen het volgende:
Domien verschuuren met als sidekick(en met een wandelzender op de kermis zelf) rosemarijn reijmers nu op KERMIS FM![]()
![]()
![]()
Sommige mensen...quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sommigen gaan wel heel erg ver idd...
Zo zie ik nu een paar dames zichzelf bijna helemaal uitkleden voor de jury.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:55 schreef muisje-eliza het volgende:
Eric Cartmen MJ tribute ook een stukje Huizinga condooms
van mij mag ze meer uren makenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:54 schreef evenietsbietssen het volgende:
rosemarijn nu op kermis fm
Waarom zit dat wijfie niet vast op 3fm , lekker onrustig en chaotisch.
Daar gaan we dus niet naar luisterenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:57 schreef Remsjo het volgende:
Dadelijk na 21:00 gaan ze verder met de liveset van Housequake
KERMIS FM kermisfm.nlquote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Daar gaan we dus niet naar luisteren
ben geen elger op de radio fan helaas.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:39 schreef evenietsbietssen het volgende:
[..]
KERMIS FM kermisfm.nl
met elger van der wel
Stukje van gezien (op TV). Alleen Josh Wink vond ik nog wel geinig. De rest vooral bijzonder naar.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:57 schreef Remsjo het volgende:
Dadelijk na 21:00 gaan ze verder met de liveset van Housequake
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |