quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:14 schreef Ofyles2 het volgende:
Ja, nu was het tijd voor bier en tieten.
Ik begon er vandaag te vroeg mee.
Helaas.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze vandaag schittert door afwezigheid.
En ik hoop het ook.
Ik denk dat de man van Dorien zelf Dorien zat begint te worden.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dorien, flikker toch op. Wat doet ze daar? Wat voegt ze toe? Zit daar echt alleen maar voor zichzelf, het 'merk' Dorien.
Ik betwijfel of die tieten echt zijn...quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:49 schreef TheZapster het volgende:
[..]
So what?! Ze heeft tieten, ze is niet lelijk.Zie jij liever Adele ofzo?!
Ik vind 't helemaal niets. Nep, onecht, inhoudsloos, kloon, dom.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:49 schreef TheZapster het volgende:
[..]
So what?! Ze heeft tieten, ze is niet lelijk.Zie jij liever Adele ofzo?!
En?! Daar heb ik geen last van als ik er naar kijk.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik betwijfel of die tieten echt zijn...
Je vindt KoL ook helemaal niets terwijl die muzikaal gezien toch een stuk beter zijn dan Adele.Dus je smaak zegt me niet heel veel.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vind 't helemaal niets. Nep, onecht, inhoudsloos, kloon, dom.
En je weet dat ik niet vies ben van vrouwelijk schoon. Nou, daar valt zij níet onder.
Qua stem helemáál niet. Integendeel. Dat ze er een lijf van een walrus voor nodig heeft is wat anders.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:56 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Je vindt KoL ook helemaal niets terwijl die muzikaal gezien toch een stuk beter zijn dan Adele.Dus je smaak zegt me niet heel veel.
Adele heeft een rotstem en die vent van KoL ookquote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Qua stem helemáál niet. Integendeel. Dat ze er een lijf van een walrus voor nodig heeft is wat anders.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:29 schreef June. het volgende:
Help me, het is nu verplicht radio 538 luisteren
Mogguhquote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:48 schreef Brennel het volgende:
Hele goedemorgen! ... heeft iemand koffie voor me?
Ha Z.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:06 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Adele heeft een rotstem en die vent van KoL ook
Dank!quote:
Echt heyquote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je kon ze weer opvegen gisteravond.
Dat was een mooie muzikale verrassing idd.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:46 schreef Timo20 het volgende:
Pracht plaat van Rooney - Are You Affraid of Me?![]()
dat intro is echt top
Adele heeft een prachtstem, hoe kun je dat nu zeggenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:06 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Adele heeft een rotstem en die vent van KoL ook
Iemand?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 05:06 schreef Repeat het volgende:
Welke dj stond er nou te draaien? Want ik zou graag die heerlijke remix van sky and sand te pakken willen krijgen
Gloeiende, gloeiende... Toen was ik dus net de deur uit! Ze draaien alleen nog maar CH als ik niet luisterquote:
Schiet niet op neequote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:21 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Gloeiende, gloeiende... Toen was ik dus net de deur uit! Ze draaien alleen nog maar CH als ik niet luister![]()
Echt niet... Ben net een schema aan het maken van al de te bekijken auto- en motorsport. Het wordt een zware dag.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Schiet niet op nee. Nouja, drie keer in scheepsrecht. Morgen de héle dag 3FM luisteren dan maar
.
Sommigen gaan wel heel erg ver idd...quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:43 schreef Cee het volgende:
Ik krijg plaatsvervangende schaamte van die Lowlands-for-life-wanhopigen.
Nee, Maurice is geen broer van Domien, zelfs niet eens familie. Ze hebben elkaar ook nog bijna nooit gesproken.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:39 schreef evenietsbietssen het volgende:
Mag ik wijzen op [kermis fm] met de familie verschuuren een initiatief van actionradio.
Nu draait maurice verschuuren(broer van?) vanaf 14:00 Domien verschuuren(ja die van 3fm) en om 19:00 anti roos/rosemarijn.
Als er niet van die onheilspellende donderwolken overvlogen zou ik effe komen kijken maar ik ga later in de week wel. Sowieso met een stel collega's naar Roze Maandag na het werk.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:17 schreef evenietsbietssen het volgende:
Domien verschuuren met als sidekick(en met een wandelzender op de kermis zelf) rosemarijn reijmers nu op KERMIS FM![]()
![]()
![]()
Sommige mensen...quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sommigen gaan wel heel erg ver idd...
Zo zie ik nu een paar dames zichzelf bijna helemaal uitkleden voor de jury.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:55 schreef muisje-eliza het volgende:
Eric Cartmen MJ tribute ook een stukje Huizinga condooms
van mij mag ze meer uren makenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:54 schreef evenietsbietssen het volgende:
rosemarijn nu op kermis fm
Waarom zit dat wijfie niet vast op 3fm , lekker onrustig en chaotisch.
Daar gaan we dus niet naar luisterenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:57 schreef Remsjo het volgende:
Dadelijk na 21:00 gaan ze verder met de liveset van Housequake
KERMIS FM kermisfm.nlquote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Daar gaan we dus niet naar luisteren
ben geen elger op de radio fan helaas.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:39 schreef evenietsbietssen het volgende:
[..]
KERMIS FM kermisfm.nl
met elger van der wel
Stukje van gezien (op TV). Alleen Josh Wink vond ik nog wel geinig. De rest vooral bijzonder naar.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:57 schreef Remsjo het volgende:
Dadelijk na 21:00 gaan ze verder met de liveset van Housequake
Of is er toevallig een bizar bijzonder prettig nieuwe plaat ergens uit de hoeken gekomen kropen?quote:
Niet echt helemaal supernieuw meer, maar krijg ik toch wel een heel warm gevoel van.quote:Op zondag 19 juli 2009 13:24 schreef on_air het volgende:
[..]
Of is er toevallig een bizar bijzonder prettig nieuwe plaat ergens uit de hoeken gekomen kropen?
De nieuwe Basement Jaxxquote:Op zondag 19 juli 2009 13:24 schreef on_air het volgende:
[..]
Of is er toevallig een bizar bijzonder prettig nieuwe plaat ergens uit de hoeken gekomen kropen?
Ja. Kan er niets aan doenquote:
quote:Op zondag 19 juli 2009 14:04 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja. Kan er niets aan doen. Als ik alleen al denk aan dat nummer lopen de rillingen over mijn rug.
Die had ik al van KX meegekregen.quote:Op zondag 19 juli 2009 13:45 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Niet echt helemaal supernieuw meer, maar krijg ik toch wel een heel warm gevoel van.
quote:Op zondag 19 juli 2009 14:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Voor jou dan de Veenstra-uitvoering: http://home.planet.nl/~janni052/VeenstraVeenstra.mp3.
Leuk, maar niet super catchy, bij eerste luisteraanvaring.quote:Op zondag 19 juli 2009 13:51 schreef TheZapster het volgende:
[..]
De nieuwe Basement Jaxx, maar die is ook niet super nieuw meer.
Dit vind ik dan wel weer eh, apart.quote:Op zondag 19 juli 2009 14:28 schreef on_air het volgende:
[..]
Leuk, maar niet super catchy, bij eerste luisteraanvaring.
Vette shit. Bizar.quote:
Domien is tof.quote:Op zondag 19 juli 2009 20:35 schreef Derek010 het volgende:
Domien als vervanger van Klaas van Kruistum! Wat vinden we ervan?
Trouwens, ik vind die ex-Destiny's Child + Fransoos maar niks.
Gezelligquote:Op maandag 20 juli 2009 07:46 schreef Brennel het volgende:![]()
* Brennel en Janneke gaan vandaag, samen met nog een zooi mensen, de Efteling onveilig maken![]()
O, Kings Of Leon zie ik.quote:Op maandag 20 juli 2009 08:20 schreef SilentChaos het volgende:
- Veel te laat aangezien het nummer al heel lang uit is en al veel gedraaid is
- Het is weer een kutnummermaar goed, dat is natuurlijk smaak
O ah.quote:Op maandag 20 juli 2009 08:55 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ben zaterdag naar The Hangover geweest...Wat een filmAanrader
Blijft de EO die uitzendquote:Op zondag 19 juli 2009 22:24 schreef Sersjee het volgende:
Ik denk da'k dat "Domien is tof" terug neem. Oke, het zijn requests, maar er is vast iets beters binnen gekomen dan Mambo Nr. 5 en the Ketchup Song
't Is inderdaad niet een van de beste foto's van d'rquote:
Half Limburg is aanwezig in 020 vanavondquote:Op maandag 20 juli 2009 07:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gezellig.
Ik ga de Amsterdam ArenA onveilig maken.
quote:Op maandag 20 juli 2009 09:35 schreef on_air het volgende:
[..]
Half Limburg is aanwezig in 020 vanavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |