Het is geen spam actionradio is een stichting dus geen winst en daarnaast zijn actionradio en foK! met elkaar vergroeid omdat zo beetjes iedereen die actionradio opgericht heeft/ nu mee helpt begonnen is op FOK! en daarnaast zend ar elke maandag FOK! radio uit.quote:
Excuus, dat wist ik niet, in dat geval: veel succesquote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:45 schreef evenietsbietssen het volgende:
[..]
Het is geen spam actionradio is een stichting dus geen winst en daarnaast zijn actionradio en foK! met elkaar vergroeid omdat zo beetjes iedereen die actionradio opgericht heeft/ nu mee helpt begonnen is op FOK! en daarnaast zend ar elke maandag FOK! radio uit.
is doorgegeven, word aan gewerkt.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:59 schreef Cee het volgende:
Zo, heb ook maar even de stream aangezet want hier midden in Tilburg krijg ik geen ontvangst.
Heb alweer prima ontvangst hoor, heb dat antenne-geval wat beter gericht.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:04 schreef evenietsbietssen het volgende:
[..]
is doorgegeven, word aan gewerkt.
weet ik Daniëlle, ik weet dat martijn en arno heel hard hun best aan het doen zijn.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:48 schreef flugeltje het volgende:
Er wordt momenteel heel erg hard gewerkt aan de streams!
We houden jullie op de hoogte.
niet alleen martijn en arno, iedereen loopt het vuur uit de sloffen om alles werkend te krijgenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:12 schreef evenietsbietssen het volgende:
[..]
weet ik Daniëlle, ik weet dat martijn en arno heel hard hun best aan het doen zijn.
Heeft sunnie nog een programmaquote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:14 schreef Mirjam het volgende:
[..]
niet alleen martijn en arno, iedereen loopt het vuur uit de sloffen om alles werkend te krijgen
weet ik, maar die ken ik niet bij naamquote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:14 schreef Mirjam het volgende:
[..]
niet alleen martijn en arno, iedereen loopt het vuur uit de sloffen om alles werkend te krijgen
Nee http://www.kermisfm.nl/site/programmering.phpquote:
Ik denk dat ik maandag maar moet gaan kijkenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik zou zeggen, hou 'm hard op 107 fm
ik had trouwens begrepen dat kermis fm niet wou samenwerken met fok! en ook niet wou linken naar een fok! topic over kermis fm.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:48 schreef flugeltje het volgende:
Er wordt momenteel heel erg hard gewerkt aan de streams!
We houden jullie op de hoogte.
Ow?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:23 schreef evenietsbietssen het volgende:
[..]
ik had trouwens begrepen dat kermis fm niet wou samenwerken met fok! en ook niet wou linken naar een fok! topic over kermis fm.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is dat nog steeds de actuele status?
ik zag een tweet van ik denk een collega FOK!ker racingweirdo, die het vroeg, en daarop antwoordde kermisfm nee misschien volgend jaar.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ow?
Heb ik niets over gehoord in ieder geval. Zijn er gesprekken geweest dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |