quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:55 schreef muisje-eliza het volgende:
Eric Cartmen MJ tribute ook een stukje Huizinga condooms
van mij mag ze meer uren makenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:54 schreef evenietsbietssen het volgende:
rosemarijn nu op kermis fm
Waarom zit dat wijfie niet vast op 3fm , lekker onrustig en chaotisch.
Daar gaan we dus niet naar luisterenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:57 schreef Remsjo het volgende:
Dadelijk na 21:00 gaan ze verder met de liveset van Housequake
KERMIS FM kermisfm.nlquote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Daar gaan we dus niet naar luisteren
ben geen elger op de radio fan helaas.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:39 schreef evenietsbietssen het volgende:
[..]
KERMIS FM kermisfm.nl
met elger van der wel
Stukje van gezien (op TV). Alleen Josh Wink vond ik nog wel geinig. De rest vooral bijzonder naar.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:57 schreef Remsjo het volgende:
Dadelijk na 21:00 gaan ze verder met de liveset van Housequake
Of is er toevallig een bizar bijzonder prettig nieuwe plaat ergens uit de hoeken gekomen kropen?quote:
Niet echt helemaal supernieuw meer, maar krijg ik toch wel een heel warm gevoel van.quote:Op zondag 19 juli 2009 13:24 schreef on_air het volgende:
[..]
Of is er toevallig een bizar bijzonder prettig nieuwe plaat ergens uit de hoeken gekomen kropen?
De nieuwe Basement Jaxxquote:Op zondag 19 juli 2009 13:24 schreef on_air het volgende:
[..]
Of is er toevallig een bizar bijzonder prettig nieuwe plaat ergens uit de hoeken gekomen kropen?
Ja. Kan er niets aan doenquote:
quote:Op zondag 19 juli 2009 14:04 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja. Kan er niets aan doen. Als ik alleen al denk aan dat nummer lopen de rillingen over mijn rug.
Die had ik al van KX meegekregen.quote:Op zondag 19 juli 2009 13:45 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Niet echt helemaal supernieuw meer, maar krijg ik toch wel een heel warm gevoel van.
quote:Op zondag 19 juli 2009 14:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Voor jou dan de Veenstra-uitvoering: http://home.planet.nl/~janni052/VeenstraVeenstra.mp3.
Leuk, maar niet super catchy, bij eerste luisteraanvaring.quote:Op zondag 19 juli 2009 13:51 schreef TheZapster het volgende:
[..]
De nieuwe Basement Jaxx, maar die is ook niet super nieuw meer.
Dit vind ik dan wel weer eh, apart.quote:Op zondag 19 juli 2009 14:28 schreef on_air het volgende:
[..]
Leuk, maar niet super catchy, bij eerste luisteraanvaring.
Vette shit. Bizar.quote:
Domien is tof.quote:Op zondag 19 juli 2009 20:35 schreef Derek010 het volgende:
Domien als vervanger van Klaas van Kruistum! Wat vinden we ervan?
Trouwens, ik vind die ex-Destiny's Child + Fransoos maar niks.
Gezelligquote:Op maandag 20 juli 2009 07:46 schreef Brennel het volgende:![]()
* Brennel en Janneke gaan vandaag, samen met nog een zooi mensen, de Efteling onveilig maken![]()
O, Kings Of Leon zie ik.quote:Op maandag 20 juli 2009 08:20 schreef SilentChaos het volgende:
- Veel te laat aangezien het nummer al heel lang uit is en al veel gedraaid is
- Het is weer een kutnummermaar goed, dat is natuurlijk smaak
O ah.quote:Op maandag 20 juli 2009 08:55 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ben zaterdag naar The Hangover geweest...Wat een filmAanrader
Blijft de EO die uitzendquote:Op zondag 19 juli 2009 22:24 schreef Sersjee het volgende:
Ik denk da'k dat "Domien is tof" terug neem. Oke, het zijn requests, maar er is vast iets beters binnen gekomen dan Mambo Nr. 5 en the Ketchup Song
't Is inderdaad niet een van de beste foto's van d'rquote:
Half Limburg is aanwezig in 020 vanavondquote:Op maandag 20 juli 2009 07:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gezellig.
Ik ga de Amsterdam ArenA onveilig maken.
quote:Op maandag 20 juli 2009 09:35 schreef on_air het volgende:
[..]
Half Limburg is aanwezig in 020 vanavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |