Na een voorzetje van mij ja.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik zei zoiets deze week al eerder, dit wordt er een voor Ellemieke, nummmer 1 van de 25 meest spraakmakende...
Wegens doorslaand succesquote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Daar ben ik mee bekend ja, maar ik had desondanks niet verwacht dat ze het in het geheel zouden uitzenden.
Zeker weten, jij had een vooruitziende blikquote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik zei zoiets deze week al eerder, dit wordt er een voor Ellemieke, nummmer 1 van de 25 meest spraakmakende...
Omdat ik het nog niet gezien had.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik zie het nu ook weer vanaf het begin, maar waarom moet dat nu ALWEER uitgezonden worden.
Als ik hem was zou ik me meer zorgen maken om zijn ballen die weg zijnquote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:57 schreef kissaa het volgende:
DweiltjesEn Jantje kon zijn handen niet meer wasen: geen gastendoekjes meer
Ja maar Annie, dit moet je dus niet doen, hè! Ik kan hier ZO slecht tegen. Me eerst lekker maken en dan zeggen: nog even wachten! En dan ga je óók nog een week op vakantie. Dit is niet goed voor mijn bloeddruk!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:24 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee ik had er beter niet over kunnen beginnen, maar ik ga niet van een eerste gerucht uit, wil iets wel zeker weten en wil niet de boodschapper zijn,met ander nieuws kan dat wel eens ,maar niet met iets persoonlijkers.
Maar het ergste is dat de kerstballen wegzijnquote:Op zondag 19 juli 2009 00:00 schreef kissaa het volgende:
Zijn 24 delig servies en de Maxima-dekbedden zijn ook weggies
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die voorzet wordt ook zeer op prijs gesteld
Dan heb je niet goed opgelet.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:57 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Omdat ik het nog niet gezien had.
Dat vind ik eigenlijk wel tegenvallen een paar dagen na de uitzending. Maar het kan nog lang na sudderenquote:Op zondag 19 juli 2009 00:09 schreef kissaa het volgende:
Ik wil er best vanuit gaan dat Gerda het goed bedoelde, maar men o men, wat pakt dit verkeerd uit
nou, we hebben der hier al best wat om gelachen. en half nl heeft het erover, dus meevallen?? denk het niet..quote:Op zondag 19 juli 2009 00:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk wel tegenvallen een paar dagen na de uitzending. Maar het kan nog lang na sudderen
quote:Op zondag 19 juli 2009 00:22 schreef roosje77 het volgende:
[..]
nou, we hebben der hier al best wat om gelachen. en half nl heeft het erover, dus meevallen?? denk het niet..
quote:
quote:Op zondag 19 juli 2009 00:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze heeft de prijskaartjes van de ballen nog, die kan ze ook in de boom hangen.
Hahaha wel heeeel toevallig dat Yo les krijg van meneer Platquote:
Palinggate is volledig langs me heen gegaan. Ik wist dat het uit was en dat was het.quote:
Ik vind haar ERG onsympathiek overkomen in dat interview. En Jan als een enorm mama's kindje.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:09 schreef kissaa het volgende:
Ik wil er best vanuit gaan dat Gerda het goed bedoelde, maar men o men, wat pakt dit verkeerd uit
Daar kan ik overigens goed inkomen.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:41 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat is compensatie voor de emotionele schade die ze tijdens die relatie heeft geleden.
Het lijkt wel of Yolanthe en Jantje net samenwoonden. Jantjes mams vindt het zeker niet nodig te vertellen dat, voordat Yolanthe in dat huis ging wonen, het stel samenwoonde bij Yolanthe.quote:Op zondag 19 juli 2009 01:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Daar kan ik overigens goed inkomen.
quote:Op zondag 19 juli 2009 07:27 schreef yyentle het volgende:
[..]
Is Lisa zwanger?![]()
Ben benieuwd hoelang Jantje er dit keer in slaagt monogaam te blijven.
Yvonnequote:@willemalex Hoe voelt dat nou te weten dat Jan Smit dezelfde dekbedhoezen als jullie had?
less than 20 seconds ago from Power Twitter in reply to willemalex
quote:Op zondag 19 juli 2009 09:27 schreef yvonne het volgende:
http://forum.fok.nl/forum/170
Een heel eigen Volendam (tijdelijk) forum![]()
Volendam is zó hot!
Palinggate blijft gezellig hier hoor!
quote:Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
Verplaats je alle Palinggates dan ook even die kant op? Wil dan alle gesloten topics daar ook terug kunnen vinden.. En het huidige topicquote:Op zondag 19 juli 2009 09:27 schreef yvonne het volgende:
Volendam
Volendam is zó hot!
quote:Op zondag 19 juli 2009 09:27 schreef yvonne het volgende:
Volendam
Volendam is zó hot!
Nou ik ga wel een brand-new palinggate Affiche makenquote:
o gelukkig.quote:Op zondag 19 juli 2009 09:27 schreef yvonne het volgende:
Volendam
Volendam is zó hot!
Annie moet je kijken naar dat subforum over Volendam. Gaat ook over Yolanthe.quote:Op zondag 19 juli 2009 11:22 schreef Anniebab het volgende:
Nou dan kunnen de Annie- haters mooi opjukken daar naartoe, ik blijf hier!!!
okquote:Op zondag 19 juli 2009 11:27 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Annie moet je kijken naar dat subforum over Volendam. Gaat ook over Yolanthe.
Je zit nu ook op het subforum van Volendam..kijk rechts onderaan naast index staat volendam op.quote:
je hebt je tong uitgestoken tegen Bom in het kamp yo... enne je zit er nu ook want we zitten in Vol nuquote:
Slowchatten hier graag: [VOL-SC #1] Geouwehoer op de dijkquote:Op zondag 19 juli 2009 11:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
je hebt je tong uitgestoken tegen Bom in het kamp yo... enne je zit er nu ook want we zitten in Vol nu
Ik zit hier prima en leg Annie uit over hoe ze ineens in Volendam zitquote:Op zondag 19 juli 2009 11:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Slowchatten hier graag: [VOL-SC #1] Geouwehoer op de dijk
Ik had Annie ook uitgelegd hoe en waarom ze in Volendam zitquote:Op zondag 19 juli 2009 12:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik zit hier prima en leg Annie uit over hoe ze ineens in Volendam zit
quote:
Ik ook niet. Je ziet toch door de bomen het bos niet meer. Hup, terug naar SHO static. Pwetty please.quote:
+1 ..raak helemaal in de war zo ...quote:Op zondag 19 juli 2009 15:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ook niet. Je ziet toch door de bomen het bos niet meer. Hup, terug naar SHO static. Pwetty please.
Nouja, daar kunnen de meningen over verdelen..quote:
Dat dus. Ik wil niet in VOL gezien worden. Ik ben een snob en proud of it.quote:Op zondag 19 juli 2009 15:06 schreef Ole het volgende:
meteen niks meer aan ook he.
Hup static! geef hem maar een zwiepert terug!
dat vind ik dus echt grote bullshit..quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:39 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo gek ,Jan is altijd op pad en zijn kleren moeten netjes gestreken enzo voor de optredens, dat doen wel meer mannen niet zelf, en gaat dan opde hanger mee in de auto, nee kan ik niet gek vinden, mijn man kan dat ook niet netjes,is gewoon zo.
Precies. Is mij ook geluktquote:Op zondag 19 juli 2009 16:47 schreef Marloesz het volgende:
[..]
dat vind ik dus echt grote bullshit..![]()
Er is een heel groot verschil tussen niet kunnen en niet willen..
Mannen kunnen net zo goed leren hoed de wasmachine werkt en leren strijken
Eens.quote:Op zondag 19 juli 2009 16:47 schreef Marloesz het volgende:
[..]
Mannen kunnen net zo goed leren hoed de wasmachine werkt en leren strijken
Ik verpest zo af en toe nog wel eens iets..quote:Op zondag 19 juli 2009 16:51 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Eens.
Tenzij die vent ernstig motorisch gestoord of verstandelijk gehandicapt is kan hij gewoon zijn eigen kleren strijken. Dat hij het minder goed doet is gewoon gemakzucht en luiheid.
ieder zijn mening.quote:Op zondag 19 juli 2009 16:47 schreef Marloesz het volgende:
[..]
Mannen kunnen net zo goed leren hoe de wasmachine werkt en leren strijken
quote:Op zondag 19 juli 2009 15:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat dus. Ik wil niet in VOL gezien worden. Ik ben een snob en proud of it.
dat is waar..quote:
Wil ik me bij aansluiten. Ik ben verder ook van mening dat vrouwen zelf in staat moeten zijn om een nieuwe wc te plaatsen, de zooi te ontstoppen, stucadoren, tegelen, de elektriciteit te doen, eigenlijk alle verbouwwerkzaamheden. Spullen sjouwen, De auto repareren. Gelijke monniken gelijke kappen!quote:Op zondag 19 juli 2009 16:47 schreef Marloesz het volgende:
[..]
ja maar niet iedereen is hetzelfd.....en gelukkig maar,jij kan weer niet zo mooi singe...hahahahahahhahahahaquote:Op zondag 19 juli 2009 17:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wil ik me bij aansluiten. Ik ben verder ook van mening dat vrouwen zelf in staat moeten zijn om een nieuwe wc te plaatsen, de zooi te ontstoppen, stucadoren, tegelen, de elektriciteit te doen, eigenlijk alle verbouwwerkzaamheden. Spullen sjouwen, De auto repareren. Gelijke monniken gelijke kappen!Ik ben het zo erg met je eens! Ik kan de was doen, ik kan strijken, ik kan eigenlijk het hele huishouden doen. Dus wat jij zegt! gelijkheid voor alles. Alle vrouwen MOGEN dus vanaf nu wat mij betreft ook voor 100% elke klus tijdens de verbouwingen meedelen en ook alle zogenaamde mannenklussen doen, want anders vind ik dat vrouwen worden achtergesteld!
ben nog in de leer bij mijn vader..en mijn vriend ookquote:Op zondag 19 juli 2009 17:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wil ik me bij aansluiten. Ik ben verder ook van mening dat vrouwen zelf in staat moeten zijn om een nieuwe wc te plaatsen, de zooi te ontstoppen, stucadoren, tegelen, de elektriciteit te doen, eigenlijk alle verbouwwerkzaamheden. Spullen sjouwen, De auto repareren. Gelijke monniken gelijke kappen!Ik ben het zo erg met je eens! Ik kan de was doen, ik kan strijken, ik kan eigenlijk het hele huishouden doen. Dus wat jij zegt! gelijkheid voor alles. Alle vrouwen MOGEN dus vanaf nu wat mij betreft ook voor 100% elke klus tijdens de verbouwingen meedelen en ook alle zogenaamde mannenklussen doen, want anders vind ik dat vrouwen worden achtergesteld!
Zo is dat! En ook alle moderne vrouwen mogen de kruipruimte in om de verstopte rioolbuis open te zagen, alle stront en andere meuk over de handjes te krijgen en een nieuw stuk ertussen te zetten. Dat is ook gewoon jullie recht als vrijgevochten vrouw! TOP!quote:Op zondag 19 juli 2009 17:09 schreef Marloesz het volgende:
[..]
dat is waar..
maar ik ben echt van mening dat de moderne man ook wel eens de plee kan schoonmaken..![]()
aangezien zij degene zijn die er steeds naast pissen
Dat soort dingen doe ik ook.quote:Op zondag 19 juli 2009 17:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
kan echt iedereen in Volendam goed zingen?quote:Op zondag 19 juli 2009 17:16 schreef Anniebab het volgende:
[..]
ja maar niet iedereen is hetzelfd.....en gelukkig maar,jij kan weer niet zo mooi singe...hahahahahahhahahaha![]()
quote:Op zondag 19 juli 2009 17:18 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat soort dingen doe ik ook.
Een vrouw die nog geen schilderijtje op kan hangen moet zich ook gaan schamen.
haaaaaaa mooi niet Bommie ik bel liever een knappe loodgieter... ik ga wel achter hem aan in de kruipruimte om te kijken hoe goed hij t kan....quote:Op zondag 19 juli 2009 17:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zo is dat! En ook alle moderne vrouwen mogen de kruipruimte in om de verstopte rioolbuis open te zagen, alle stront en andere meuk over de handjes te krijgen en een nieuw stuk ertussen te zetten. Dat is ook gewoon jullie recht als vrijgevochten vrouw! TOP!
Dat doen we alsof omdat mannen net doen alsof ze niet kunnen wassen..quote:Op zondag 19 juli 2009 17:18 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat soort dingen doe ik ook.
Een vrouw die nog geen schilderijtje op kan hangen moet zich ook gaan schamen.
Ik wel in ieder gevalquote:Op zondag 19 juli 2009 17:19 schreef Marloesz het volgende:
[..]
kan echt iedereen in Volendam goed zingen?
is dat het Volendamsezinggen![]()
sorry blijf het altijd een raar plaatsje vinden
quote:Op zondag 19 juli 2009 17:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zo is dat! En ook alle moderne vrouwen mogen de kruipruimte in om de verstopte rioolbuis open te zagen, alle stront en andere meuk over de handjes te krijgen en een nieuw stuk ertussen te zetten. Dat is ook gewoon jullie recht als vrijgevochten vrouw! TOP!
in Volendam is dit niet ongewoon. niets mis met Jan S. afbranden, maar scheer dan de rest niet over dezelfde kam. Jongeren mannen zijn dar gewoon dat mam eerst alles doet en daarna de vrouw het over neemt...quote:Op zondag 19 juli 2009 16:47 schreef Marloesz het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 juli 2009 17:20 schreef Anniebab het volgende:
[..]
haaaaaaa mooi niet Bommie ik bel liever een knappe loodgieter... ik ga wel achter hem aan in de kruipruimte om te kijken hoe goed hij t kan....
nog gefeli!!quote:
Ik ben trouwens voor Yolanthe..quote:Op zondag 19 juli 2009 17:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
in Volendam is dit niet ongewoon. niets mis met Jan S. afbranden, maar scheer dan de rest niet over dezelfde kam. Jongeren mannen zijn dar gewoon dat mam eerst alles doet en daarna de vrouw het over neemt...
best lullig voor de moeders van homo's trouwens
thanx..quote:
quote:Op zondag 19 juli 2009 17:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
in Volendam is dit niet ongewoon. niets mis met Jan S. afbranden, maar scheer dan de rest niet over dezelfde kam. Jongeren mannen zijn dar gewoon dat mam eerst alles doet en daarna de vrouw het over neemt...
best lullig voor de moeders van homo's trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |