Het is natuurlijk wel een beetje lastig voor een man, hij zal toch ook zijn geld, telefoon e.d. ergens in moeten doen en in dat broekje zie ik dat niet gebeurenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:35 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat ik zei niet mooi voor een man.
Yo heeft de rekening van jan geplunderd en opgemaakt , nu is die flink geslonken en krabbelt ze naar een andere ladder om daar alles op te gaan maken zo werk Yo.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:44 schreef Ceehaa het volgende:
[..]
Waarom kan iemand niet verdrietig zijn én daarbij een kleine wraakactie ondernemen? Die combi komt heel vaak voor volgens mij. Het is niet mijn stijl, maar zo zijn wel meer dingen van Yolanthe niet mijn stijl.
Ik geloof wel dat zij oprecht veel verdriet heeft gehad van de breuk. Maar wat ik dan wel weer sneu vind is hoe slecht sommige mensen alleen kunnen zijn. Volgens mij is Yolanthe niet vaak in haar leven vrijgezel geweest. Meteen van de één naar de ander. Het kan zijn dat ze gewoon een vent nodig heeft, maar bij haar vermoed ik toch ook dat ze het luxe leventje nodig heeft dat die mannen haar geven.
kom jij uit volendam dan?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:26 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nou mijn buren waren gister uit op de dijk en t was erruuugg rustig,er zijn en gaan dit weeken al veel weg, ikzelf maandag een weekje, dus vanaf volgende week ga ik hier filmen?!?
slimme Yoquote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:50 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Yo heeft de rekening van jan geplunderd en opgemaakt , nu is die flink geslonken en krabbelt ze naar een andere ladder om daar alles op te gaan maken zo werk Yo.
Wes durft na wat Yo bij Jan heeft gedaan zijn knip niet in haar tas te doen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:51 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel een beetje lastig voor een man, hij zal toch ook zijn geld, telefoon e.d. ergens in moeten doen en in dat broekje zie ik dat niet gebeuren![]()
Yo zou dat normaal gesproken in haar tas kunnen doen, maar zij heeft helemaal geen tas.
Ze heeft dus schijnbaar niks bij zich, geen geld, geen telefoon, noppes![]()
Zal ze niet nodig hebben, Wes zorgt overal voor![]()
Voor een vrouw vind ik het ook niks.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:35 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat ik zei niet mooi voor een man.
Nee de tas is op zich niet mooi ook niet voor vrouwen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Voor een vrouw vind ik het ook niks.
Zeg! Lees je eens in.quote:
Is er nog nieuws of ben je niet op de Dijk geweest?quote:
Ik weet wel iets maar dat komt vanzelf wel bovendrijven,.....k wacht t nog ff af, maar voor de rest is tstil hier ,veel met vakantie, dus dat is afwachten weer.en vanaf maandag ben ik ook een week weg dus ik hoop dat t hier een beetje open gehouden wordt.....zal wel!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is er nog nieuws of ben je niet op de Dijk geweest?
Vertel op!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:28 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik weet wel iets maar dat komt vanzelf wel bovendrijven,.....k wacht t nog ff af, maar voor de rest is tstil hier ,veel met vakantie, dus dat is afwachten weer.en vanaf maandag ben ik ook een week weg dus ik hoop dat t hier een beetje open gehouden wordt.....zal wel!
Ja met Gerda. Wat een belachelijk gezin! Ze moest de was van Jan doen, want ja, 'Yolanthe was er niet meer om dat te doen.'quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:32 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Welk ?Dat met Gerda?Ach dat arme mens,ze bedoelt t allemaal goed hoor!
Dat vind ik niet zo gek ,Jan is altijd op pad en zijn kleren moeten netjes gestreken enzo voor de optredens, dat doen wel meer mannen niet zelf, en gaat dan opde hanger mee in de auto, nee kan ik niet gek vinden, mijn man kan dat ook niet netjes,is gewoon zo.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:36 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja met Gerda. Wat een belachelijk gezin! Ze moest de was van Jan doen, want ja, 'Yolanthe was er niet meer om dat te doen.'![]()
Ik lig in een deuk de hele tijd. Je gaat bijna denken dat het een typetje is Arjan Ederveen of zo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |