Je zit nu ook op het subforum van Volendam..kijk rechts onderaan naast index staat volendam op.quote:
je hebt je tong uitgestoken tegen Bom in het kamp yo... enne je zit er nu ook want we zitten in Vol nuquote:
Slowchatten hier graag: [VOL-SC #1] Geouwehoer op de dijkquote:Op zondag 19 juli 2009 11:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
je hebt je tong uitgestoken tegen Bom in het kamp yo... enne je zit er nu ook want we zitten in Vol nu
Ik zit hier prima en leg Annie uit over hoe ze ineens in Volendam zitquote:Op zondag 19 juli 2009 11:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Slowchatten hier graag: [VOL-SC #1] Geouwehoer op de dijk
Ik had Annie ook uitgelegd hoe en waarom ze in Volendam zitquote:Op zondag 19 juli 2009 12:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik zit hier prima en leg Annie uit over hoe ze ineens in Volendam zit
quote:
Ik ook niet. Je ziet toch door de bomen het bos niet meer. Hup, terug naar SHO static. Pwetty please.quote:
+1 ..raak helemaal in de war zo ...quote:Op zondag 19 juli 2009 15:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ook niet. Je ziet toch door de bomen het bos niet meer. Hup, terug naar SHO static. Pwetty please.
Nouja, daar kunnen de meningen over verdelen..quote:
Dat dus. Ik wil niet in VOL gezien worden. Ik ben een snob en proud of it.quote:Op zondag 19 juli 2009 15:06 schreef Ole het volgende:
meteen niks meer aan ook he.
Hup static! geef hem maar een zwiepert terug!
dat vind ik dus echt grote bullshit..quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:39 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo gek ,Jan is altijd op pad en zijn kleren moeten netjes gestreken enzo voor de optredens, dat doen wel meer mannen niet zelf, en gaat dan opde hanger mee in de auto, nee kan ik niet gek vinden, mijn man kan dat ook niet netjes,is gewoon zo.
Precies. Is mij ook geluktquote:Op zondag 19 juli 2009 16:47 schreef Marloesz het volgende:
[..]
dat vind ik dus echt grote bullshit..![]()
Er is een heel groot verschil tussen niet kunnen en niet willen..
Mannen kunnen net zo goed leren hoed de wasmachine werkt en leren strijken
Eens.quote:Op zondag 19 juli 2009 16:47 schreef Marloesz het volgende:
[..]
dat vind ik dus echt grote bullshit..![]()
Er is een heel groot verschil tussen niet kunnen en niet willen..
Mannen kunnen net zo goed leren hoed de wasmachine werkt en leren strijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |