Het mechanisme is redelijk eenvoudig, maar ondanks dat lijkt het er op dat je het toch niet volledig begrepen hebt. Antigenic Shift is meer een uitwisseling van genetisch materiaal tussen twee verwante typen virus.quote:Op zondag 19 juli 2009 13:02 schreef slackster het volgende:
Volgens de huidige wetenschap verandert het DNA van een virus deze verandering heet "Antigenic Shift", het is het "Antigenic Shift" fenomeen waardoor een Virus van een organisme naar het het ander. Deze "Antigenic Shift" zou op 3 manieren kunnen plaatsvinden dus te zien op dit diagram die wanneer je deze uitvergroot het beeldscherm nogal word in beslag genomen door de omvang.
[ afbeelding ]
Reacties graag voor en tegen
Wij als normale burgers weten niet wat ze precies willen. Uitroeing van een groot deel van de wereldbevolking is wel een agendapunt van de wereld-elite. De "anti-global warming" campagne is daar indirect ook aan gerelateerd. En zie daar op fora en nieuws-sites hoor je nu al doodnormale burgers zeggen dat er inderdaad teveel mensen op de wereld zijn en dat zij de oorzaak zijn van global warming. Het is net een enge science fiction film wat hier gebeurt.quote:Op zondag 19 juli 2009 10:17 schreef Iblis het volgende:
[..]
Het relevante gedeelte is:
[..]
Het gaat dus om de variant van 1977 die uit een lab ontsnapt is, en waarvan een gedeelte nu in het huidige H1N1-virus terugkomt. Niet dat het huidige virus uit een lab komt. Maar dat de varkensgriep in het wild met het 1977-virus vermengd is. Als ‘geruststelling’ staat er dus bij dat het virus dat materiaal anders wel ergens anders vandaan had gehaald.
Maar nog even terug naar 1977. Die griep heeft vooral in Rusland en China huisgehouden. Als dat dus al een plan was van de westerse overheid om mensen uit te roeien heeft het wel op bijzondere wijze gefaald. Laat dan zo'n virus aan de andere kant van het ijzeren gordijn ontsnappen…
[..]
Lees je het zelf? Je artikel zelf stelt:
[..]
Maar is het ondenkbaar dat je op dusdanige wijze Biologische Wapens zou kunnen ontwikkelen? Een soort 9/11 incident alleen dan op internationaal niveau met als gevolg dat je dan meteen de NWO in het zadel hebt geholpen?quote:Op zondag 19 juli 2009 15:47 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Het mechanisme is redelijk eenvoudig, maar ondanks dat lijkt het er op dat je het toch niet volledig begrepen hebt. Antigenic Shift is meer een uitwisseling van genetisch materiaal tussen twee verwante typen virus.
Nee, het is technisch gezien niet ondenkbaar. Maar het loopt te veel in de kijker. De incubatietijd van de griep is te kort. Influenza zou je niet willen gebruiken, je wilt liever iets dat zich makkelijk verspreidt, maar pas langzaam en laat openbaart. Dus een soort AIDS, maar dan dat het zich verspreidt als griep.quote:Op zondag 19 juli 2009 19:01 schreef slackster het volgende:
[..]
Maar is het ondenkbaar dat je op dusdanige wijze Biologische Wapens zou kunnen ontwikkelen? Een soort 9/11 incident alleen dan op internationaal niveau met als gevolg dat je dan meteen de NWO in het zadel hebt geholpen?
Maar als je nagaat dat een jonge carrièrevrouw met een staat van dienst als freelance journaliste haar baan zomaar op het spel zet om een hele reeks hoge functionarissen aan te klagen plus een hele lijst vooraanstaande internationale organisaties.quote:Op zondag 19 juli 2009 19:08 schreef Iblis het volgende:
[..]
Nee, het is technisch gezien niet ondenkbaar. Maar het loopt te veel in de kijker. De incubatietijd van de griep is te kort. Influenza zou je niet willen gebruiken, je wilt liever iets dat zich makkelijk verspreidt, maar pas langzaam en laat openbaart. Dus een soort AIDS, maar dan dat het zich verspreidt als griep.
Hiermee onderschrijf ik niet impliciet dat 9/11 een NWO iets was.
Wanneer je een waan idee hebt of gewoon overtuigt bent van je eigen gelijk kan je hele stomme dingen doen.quote:Op zondag 19 juli 2009 22:21 schreef slackster het volgende:
[..]
Maar als je nagaat dat een jonge carrièrevrouw met een staat van dienst als freelance journaliste haar baan zomaar op het spel zet om een hele reeks hoge functionarissen aan te klagen plus een hele lijst vooraanstaande internationale organisaties.
Je zou denken dat er dan op z'n minst een fikse boek deal uit de bus zou moeten komen, maar zelf legte ze het in een interview uit ongeveer zo, zoiets van wat wat heb ik aan een baan als ik er binnenkort toch niet meer ben?
In het geval dat het op niets is gebaseerd, heeft ze op gebied van de geestelijke gezondheid iets onder de leden of snapt ze niet wat er is gebeurt, beide vrij lastig te verklaren of te constateren. Kan wel eens gebeuren wanneer mensen in een vervelende scheiding liggen of zoiets dat het kan lijden tot een overspannen toestand maar dan is meestal wel iets over bekent.
Hebben we het wederom niet over iemand zomaar van de straat maar een freelance journaliste die werkt voor BMJ en Reuters Health tijdschriften met een bepaalde naamsbekendheid, oplagen zal ook wel fors zijn, kortom zullen toch ook een bepaald wetenschappelijk niveau vereisen alvorens daar te werken mag ik aannemen.
Dat plus de lange reeks complot theorieën die er al bestaan etc, kan zoiets je wel even achter de oren doen krabben.
Misschien wordt er teveel fuss gemaakt en blijkt het allemaal mee te vallen. Dat kan. Worst case scenario kan ook. Hope for the best prepare for the worst.quote:Komen ik aan het eind en terug komend op je argument dat influenza te veel in de kijkers zou lopen, zoals ik het begrepen en nogmaals volgens een wetenschapper dus niet zomaar een aluhoedje hier of daar,
Het idee was om een media frenzy op touw te zetten rondom de vogelgriep, dit door een of andere hype waarbij veel mensen komen te overlijden en iedereen met van de mondkapjes rondloopt.
Zijn zat vaccins die meerdere keren gegeven worden om een hoog genoege titer van antistoffen te krijgen zodat je ook daadwerkelijk een tijdje beschermt bent. Kijk naar het vaccinatieschema van het RVP. Is echt niets nieuws met dit vaccin.quote:Kortom hoop gedoe en met iedereen nu in paniek, richten de ogen zich op al de volksgezondheid ministers die inmiddels al pakhuizen vol hebben liggen met miljoenen vaccins (NOS journaal, ik verzin dit niet) .
Zodra men genoeg mensen bijeen heeft word dit ingezet om al die vaccins te zetten bij mensen want heb je er kennelijk 2 of 3 nodig.
Ongegronde leugens en lasterquote:Volgens Jane Burgermeister zit het gevaar in die vaccins schijnen dermate vol rotzooi te zitten plus weaponized virussen dat je het loodje zou kunnen leggen na 2 of 3 van die shots.
Zie punt hiervoorquote:Dus of influenza nu wel of niet te veel opvalt kwee nie, volgens haar was de bedoeling om die miljoenen weaponized vaccinaties los te kunnen laten op zoveel mogelijk mensen.
Ja, dat was toen een compleet nieuw virus, waar geen nog geen immuniteit voor bestond. ook waren er geen virusremmers (kijk naar het dodental in niet westerse landen vs westerse landen bij de varkensgriep) en kwam de wereld net uit een grote oorlog. Ongeveer de ultieme combinatie.quote:Maar je zegt ook influenza relatief ongevaarlijk is, is het niet zo dat in begin 1900 er heel wat miljoenen mensen over de klink zijn gejaagd soor de spanish flu?
Natuurlijk, ze heeft wel het nodige te verliezen. Ze is niet per se als gelukszoeker te betitelen. Maar ik zou dat niet direct als een argument gebruiken dat hetgeen ze zegt dus waar moet zijn. Het is ook niet haar persoon die maakt dat het verdacht is.quote:Op zondag 19 juli 2009 22:21 schreef slackster het volgende:
Maar als je nagaat dat een jonge carrièrevrouw met een staat van dienst als freelance journaliste haar baan zomaar op het spel zet om een hele reeks hoge functionarissen aan te klagen plus een hele lijst vooraanstaande internationale organisaties.
Ik denk dat ze gewoon in de vergetelheid verdwijnt.quote:Je zou denken dat er dan op z'n minst een fikse boek deal uit de bus zou moeten komen, maar zelf legte ze het in een interview uit ongeveer zo, zoiets van wat wat heb ik aan een baan als ik er binnenkort toch niet meer ben?
Dat ze geestelijk niet spoort lijkt me, eerlijk gezegd, nog het meest waarschijnlijk. Op zich staat een geval als dit niet alleen. Je hebt b.v. ook Linda Thompson, die een goede baan als advocate heeft opgegeven om een ‘moordcomplot’ van Bill Clinton bloot te leggen. David Icke had ook wel een goede baan.quote:In het geval dat het op niets is gebaseerd, heeft ze op gebied van de geestelijke gezondheid iets onder de leden of snapt ze niet wat er is gebeurt, beide vrij lastig te verklaren of te constateren. Kan wel eens gebeuren wanneer mensen in een vervelende scheiding liggen of zoiets dat het kan lijden tot een overspannen toestand maar dan is meestal wel iets over bekent.
Meer vaccins werken pas na meerdere keren vaccineren. Griepvaccin volgens mij niet per se, maar het kan zijn dat een tweede keer vaccineren betere bescherming biedt, of langer. (Dit is b.v. ook met het Hepatitisvaccin zo).quote:[…]
Volgens Jane Burgermeister zit het gevaar in die vaccins schijnen dermate vol rotzooi te zitten plus weaponized virussen dat je het loodje zou kunnen leggen na 2 of 3 van die shots.
Maar al die vaccins zullen niet op tijd klaar zijn. Dat is logistiek niet mogelijk. Overheden willen ze zo snel mogelijk. En ze zullen ze inzetten voor risicogroepen zodra ze er zijn. Dat betekent echter, per se, dat je niet tegelijk kunt inenten. Als er dus massaal doden zullen vallen, dan betekent dat dat dit patroon duidelijk zichtbaar wordt voordat iedereen gevaccineerd is. Zo onthullen ze zichzelf.quote:Dus of influenza nu wel of niet te veel opvalt kwee nie, volgens haar was de bedoeling om die miljoenen weaponized vaccinaties los te kunnen laten op zoveel mogelijk mensen.
Spaans Griep had inderdaad een mortaliteit van 10-20%, wat echt heel veel is voor een influenzavariant. Ik lees echter altijd over complotten die meer dan 50% van de mensheid uit moeten roeien. Dan is het totaal ongeschikt. Het huidige virus doodt echter nog ‘maar’ 0,45%. Dat kan nog meer worden door een mutatie, maar 50% wordt het naar alle waarschijnlijkheid nooit.quote:Maar je zegt ook influenza relatief ongevaarlijk is, is het niet zo dat in begin 1900 er heel wat miljoenen mensen over de klink zijn gejaagd soor de spanish flu?
Met all respect, ik realiseer wel dat je van alles kunt weerleggen maakt niet uit wat eigenlijk, er is altijd wel een tegen argument te bedenken.quote:Op zondag 19 juli 2009 22:44 schreef switchboy het volgende:
[..]
Wanneer je een waan idee hebt of gewoon overtuigt bent van je eigen gelijk kan je hele stomme dingen doen.
[..]
Misschien wordt er teveel fuss gemaakt en blijkt het allemaal mee te vallen. Dat kan. Worst case scenario kan ook. Hope for the best prepare for the worst.
[..]
Zijn zat vaccins die meerdere keren gegeven worden om een hoog genoege titer van antistoffen te krijgen zodat je ook daadwerkelijk een tijdje beschermt bent. Kijk naar het vaccinatieschema van het RVP. Is echt niets nieuws met dit vaccin.
[..]
Ongegronde leugens en laster
[..]
Zie punt hiervoor
[..]
Ja, dat was toen een compleet nieuw virus, waar geen nog geen immuniteit voor bestond. ook waren er geen virusremmers (kijk naar het dodental in niet westerse landen vs westerse landen bij de varkensgriep) en kwam de wereld net uit een grote oorlog. Ongeveer de ultieme combinatie.
Veel van jullie zijn te weinig in het buitenland geweest, geld verdienden is geen misdaad en hoor je ons complottisten niet over. Dat is een calvinistische indoctrinatie waaraan velen in dit kikkerlandje ten prooi zijn gevallen, doe maar gewoon etc en al die BS, geld verdienen is niets mis mee. Een website in de lucht houden waar vele uren werkt in zit kost ook een paar knaken weet je.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:24 schreef Lavenderr het volgende:
David Icke loopt binnen met zijn boeken etcetera, dus wat hij Bigpharma verwijt maakt hij zich zelf schuldig aan.
Ja maar stel voor je beweert van alles en laat vervolgens iedereen stikken, dan biedt je iets aan waarvan je denkt dat het mensen beter maakt toch?quote:Ook andere complotgelovers hebben op hun sites steevast allerlei 'medicijnen', cd's, boeken , supplementen en andere dingen staan die je moeten beschermen tegen een griep voor behoorlijk hoge prijzen, dus ik vind het tamelijk dubbel.
Icke heeft met z'n opmerkingen over Joden natuurlijk wel een paar tenen geraakt (en terecht ook wel door zich op de protocollen van Zion te beroepen). Maar het is meer dat jij zei dat Burgermeister een goede baan op het spel zette. In principe is er in de conspiracywereld natuurlijk genoeg geld te verdienen. Ik denk dat Icke b.v. wel zorgt dat hij z'n kapitaal verdeeld heeft over een bedrijf en z'n persoon, of bijvoorbeeld zijn vrouw (en dat is niet als verwijt bedoeld).quote:Op zondag 19 juli 2009 23:31 schreef slackster het volgende:
Veel van jullie zijn te weinig in het buitenland geweest, geld verdienden is geen misdaad en hoor je ons complottisten niet over. Dat is een calvinistische indoctrinatie waaraan velen in dit kikkerlandje ten prooi zijn gevallen, doe maar gewoon etc en al die BS, geld verdienen is niets mis mee. Een website in de lucht houden waar vele uren werkt in zit kost ook een paar knaken weet je.
Plus David Icke heeft zoveel rechtszaken aan zijn broek gehad dat hij niet als een typisch kapitalistische geldwolf bestempeld kan worden volgens mij, heeft er sinds recentelijk geen droog brood mee verdient.
De man is wel een fenomenaal goede spreker, en doet lezingen waar veel mensen veel baat bij hebben , dan mag je toch wel wat verdienen?
Iedereen mag van mij verdienen aan het werk dat men levert.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:31 schreef slackster het volgende:
[..]
Veel van jullie zijn te weinig in het buitenland geweest, geld verdienden is geen misdaad en hoor je ons complottisten niet over. Dat is een calvinistische indoctrinatie waaraan velen in dit kikkerlandje ten prooi zijn gevallen, doe maar gewoon etc en al die BS, geld verdienen is niets mis mee. Een website in de lucht houden waar vele uren werkt in zit kost ook een paar knaken weet je.
Plus David Icke heeft zoveel rechtszaken aan zijn broek gehad dat hij niet als een typisch kapitalistische geldwolf bestempeld kan worden volgens mij, heeft er sinds recentelijk geen droog brood mee verdient.
De man is wel een fenomenaal goede spreker, en doet lezingen waar veel mensen veel baat bij hebben , dan mag je toch wel wat verdienen?
[..]
Ja maar stel voor je beweert van alles en laat vervolgens iedereen stikken, dan biedt je iets aan waarvan je denkt dat het mensen beter maakt toch?
Er zijn redenen te bedenken waarom er een überhaupt conspiracywereld bestaat.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:39 schreef Iblis het volgende:
[..]
Icke heeft met z'n opmerkingen over Joden natuurlijk wel een paar tenen geraakt (en terecht ook wel door zich op de protocollen van Zion te beroepen). Maar het is meer dat jij zei dat Burgermeister een goede baan op het spel zette. In principe is er in de conspiracywereld natuurlijk genoeg geld te verdienen. Ik denk dat Icke b.v. wel zorgt dat hij z'n kapitaal verdeeld over een bedrijf en z'n persoon, of bijvoorbeeld zijn vrouw (en dat is niet als verwijt bedoeld).
Daarvoor verwijs ik je nnaar de werken van Albert Pike de grondlegger van Scottish rite freemasonry, gaat namelijk om zoveel mogelijk gristenen over klink te jagen.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:59 schreef Re het volgende:
ik zou trouwens eerst focussen op China en India als je de overbevolking zou willen tegengaan, maar goed
laat ik het zo zeggen, hoe wilde je 3 miljard Chinezen en Indiers de kling over jagen, iig niet met een vaccinatiequote:Op maandag 20 juli 2009 00:06 schreef slackster het volgende:
[..]
Daarvoor verwijs ik je nnaar de werken van Albert Pike de grondlegger van Scottish rite freemasonry, gaat namelijk om zoveel mogelijk gristenen over klink te jagen.
Laten we wel wezen, ik hoop gewoon dat je hartstikke gelijk hebt dan hoor je mij zekrs wetens niet klagensquote:Op maandag 20 juli 2009 00:11 schreef Re het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen, hoe wilde je 3 miljard Chinezen en Indiers de kling over jagen, iig niet met een vaccinatie
Ja, maar veel van wat Icke beweert staat gewoon domweg op gespannen voet met de wetenschap.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:56 schreef slackster het volgende:
Er zijn redenen te bedenken waarom er een überhaupt conspiracywereld bestaat.
Schaduwregering?quote:Die reden zou bijvoorbeeld kunnen zijn dat het voor de heersende machten des wereld gewoonweg onmogelijk is om de wereld te besturen zonder af en toe de handen eens flink vuil te maken.
Vaak gaat het ook over de schaduw regering waarvan bekent is dat deze bestaat die van allerlei knuppels in het hoenderhok gooien waarop de regering voor de bune daarop weer nodige wetten kan doorvoeren.
Maar dat die bestond was natuurlijk ook toen al geen geheim.quote:En wellicht zou er best iets van te begrijpen zijn ware het niet dat het vaak bij theorie blijft en de rede daarvan is dat sommige dingen wat tijd voor nodig is. Ik bedoel hoe lang heeft het geduurd voordat het Vaticaan excuses heeft gemaakt voor de Spaanse Inquisitie?
Dat het Apartheidsregime misdaden begin was ook toen al niet onbekend.quote:Hoe lang heeft het geduurd voor de Truth and Reconciliation Commission van Zuid Afrika?
Maar het punt is, de aluhoedjes beroepen zich op dingen die verborgen zouden zijn, waarvoor ze dan met allerhande indirecte bewijzen komen. Inquisitie en discriminatie in ZA was vrij bekend. Zelfs de misdaden van het regime. En die misdaden waren ook enigszins ‘logisch’ binnen het framework.quote:Je zou kunnen zeggen dat de mensheid in een fase verkeert in de ontwikkeling waarin niet veel meer waarheids commisies nog mogelijk zijn dan er zo nu en dan plaatsvinden.
Ondertussen zijn er een aantal die dat allemaal iets te lang vinden duren, ook wel genoemd de Aluhoedjes.
Ok stel je neemt de stelling in dat er niets maar dan ook niets vreemd überhaupt te bedenken valt aan de wereld, dat moet kunnen vind ik.quote:
Nee, nee ik heb dat niet op die manier bedoeld. Er werd geimpliceerd dat wanneer je zeg maar je baan en reputatie op het spel zet je dan wel gelijk moet hebben. Er zijn in het verleden echter tal van mensen geweest die precies dat doen omdat ze overtuigd zijn van hun gelijk, maar uiteindelijk ingehaald worden door de realiteit. Daarom kan je beter kijken naar de inhoud van de data waarmee ze komen dan naar wie het zegt.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:14 schreef slackster het volgende:
[..]
Met all respect, ik realiseer wel dat je van alles kunt weerleggen maakt niet uit wat eigenlijk, er is altijd wel een tegen argument te bedenken.
Een van je argumenten is b.v.als je ergens van overtuigt bent kun je stomme dingen doen.
Je bedoelt daarmee te zeggen zoiets van; Hupsakee! weer een mysterie de wereld uit?
Je hoeft geen wetenschapper te zijn om iets baanbrekends te ontdekken, niet eens gediplomeerd. Zolang je het weet te onderbouwen en je onderbouwing is logisch en je hebt controleerbare data om de onderbouwing mee te bewijzen zul je vanzelf serieus genomen worden.quote:Wil niet zeggen dat je eerst zelf een gediplomeerd medicus hoeft te zijn maar met dergelijke statements kom je er wel heel makkelijk vanaf.
Bedoel je van het inhoud van het vaccin (meerder van te vinden in deze reeks van topics) of de meerdere vaccinaties (hiervoor wil ik je graag verwijzen naar het vacinatieschema van het rijksvaccinatie progamma)?quote:ik help Tot even en stel de vraag, Een paar verwijzingen naar vertrouwelijke bronnen b.v. zou wellicht helpen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |